Gazeta Sporturilor, ianuarie 1935 (nr. 1557-1586)

1935-01-01 / nr. 1557

. Cele 13 adeziuni au ajuns 17. Alți boxeuri profesioniști și amatori, vor să boxeze în reuniunea organizată de «Gazeta Sporturilor» în beneficiul boxeurului bolnav Iile Popovici. SCRISORI ȘI TELEGRAME PRIMITE Eri am primit următoarele scrisori și telegrame: Niculae Milea ne scrie următoarele: Mult stimate d-le Director, Subsemnatul Nicolae Milea boxeur profesionist, fiind informat prin gazeta Sporturilor că pe ziua de 16 Ianuarie 1915 va ava loc o gallă de box în sala atelierelor C. F. R. București Că această gală organizată are scopul de a veni in ajutorul lui Hie Popovici boxeur amator, fiind suferind de tuberculoză, având în vedere marele scop pentru care este organizată această reuniune, respectuos vă rog Ddte Director ca pentru reuniunea de mai dus să fiu anunțat pentru a-mi da și eu concursul. Primiți vă rog Domnule Derector asigurarea profundului meu respect, Niculae Miilea ,Gh. Begheș, fost campion national, I se scrie următoarele: Mult stimate Domnule Director, 1 Pentru ziua de 16 Ianuarie 1934 când va avea loc gala de box, organizată in sala atelierelor C. F. R. gală dată in beneficiul boxeurului amator Ilie Popovici, care este suferind de tuberculoză, având în vedere însemnătatea acestei reuniuni si scopul pentru care a fost organizată, respectuos vă rog Domnule Director binevoiți a mă anunța pe afiș pentru această reuniune. Primiți vă rog Domnule Director stima și considerația ce vă port. Gh. Begheș Str. Polonă No. 64, București * De La Slatina din partea amatorului Leonte Stănescu, din gruparea Box Carpentier, primim următoarea telegramă: Apreciind frumoasa operă de binefacere vt.»/alinți .« ... lui Ilis Popovici, doresc să boxez și eu în cadrul reuniunei organizate de Dos. cu Ion Raicea, norocosul meu învingător din Campionatele Munteniei. Leonte Ștefanescu, boxeur amator, gruparea Box Carpemiter, București Niculae Georgescu elevul grupării «Tirul» ne trimite următoarea scrisoare: Domnule Redactor. Inițiativa luată de marele cotidian sportiv «Gazeta Sporturilor», pentru ajutorarea unui fost campion român de box, azi grav bolnav, a avut un mare ecou printre boxeuri. Cu părere de rău de a nu fi fost eu primul dintre exeuri care să răspundă la frumoasa inițiativă luată de dv., mă grăbesc a vă oferi concursul meu, spre a boxa la reuniunea proectată cu un amator ce se va oferi in limita categoriei muscă. Cu stimă, Nicolae Georgescu (Jenică) * Iată deci 17 adeziuni la reuniunea organizată la Atelierele G F. R. in ziua de 16 Ianuarie de către «Gazeta Sporturilor». O X Noul adeziuni pentru fu beneficiul lui Ene Adeziunile lui Nicu Milea, Gh. Begheș, Niculae Georgescu și Leonte Stănescu, îngroașe rândurile boxeurilor cari acceptă să boxeze pentru Iiie Popovici >*6 Sandu Ion pleacă Miercuri la Paris Sandu Ion, pensionarul d-lui Radu Ottulescu va pleca în cursul săptămânii viitoare la Paris. Era elevul lui Chitilă Dan și-a cumpărat biletul de tren pentru Paris. Ultima piedică, aprobarea devizelor a fost înlăturată și ea. Sandu Ion va pleca Miercuri 2 Ianuarie la ora 6.15 seara cu rapidul Dacia. RINGUL INTERNATIONAL PANNE COUCKE învinsul prin k. o. al lui Lucian Popescu, a dispus la puncte de belgianul Delbaere. LA PARIS, în seara matchului Al. Brown—Freddie Miller, Tiger Defer a fost învins la puncte de Farias Milling. CUTHBERT TAYLOR a dispus la puncte de Phineas Jones. Matchul s’a disputat la Londra, reuolunea Popovid O ADEZIUNE SCRISA Fentru ca aceste adeziuni să fie regulamentare e nevoie ca tot cei ce s’au pus cu atâta generozitate la dispoziția noastră spre a ajuta pe boxeurul bolnav, să iscălească adeziunea pe care o tipărim mai jos: ANGAJAMENT Subsemnatul boxeur---------------------domiciliat în------------------------str.---------No, mă angajez să boxez gratuit la reuniunea organizată de gruparea C. F. R. patronată de «Gazeta Sporturilor» și organizată în ziua de 16 Ianuarie 1935 la Atelierele Grivița C. F. R. un match în..... reprize a 3 minute, semnătura boxeurului sau a managerului. Ui Locatelli la boxă cu Barney Ross pentru titlul mondial . Din cauză că retura internațională de box care trebuia să aibă loc la Milano și al cărei match vedetă urma să fie întâlnirea Humerg — Locatelli, s-a amânat. Locatelli a cerut organizatorilor să fie scos de pe program deoarece trebuie să plece în Statele Unite. La New York urmează să-l întâlnească pe campionul mondial la categoria ușoară Barney Ross în joc fiind titlul deținut de american. La reuniunea din Milano, care a fost amânată erau programați și Freddy Miller, Tino Rolando, Kid Tuneo, Preciso Merlo, Maurice Holtzer și Joe Mendiola. . • Un adevărat regal sportiv... . ------=*==------Vilda Jaks-Neubauer Campionul mijlociu al Cehoslovaciei și recent învingător al lui Neboiny, Vilda Jaks va întâlni la 8 Ianuarie la Praga pe campionul Austriei la aceeaș categorie Kai Neubauer. In match semi vedetă Novotng va boxa cu Stary pentru titlul semi-mijlociu al Cehoslovacei- Se pare că ghinionul care a urmărit pe zburătorii români Frim și Dimitrescu, în ultimul timp, va lua sfârșit. Astăzi, la ora 10 dimineața precis, ei urmeazâ să decoleze, de pe aerodromul Pipera, cu destinația Paris, unde fabrica Gnome et Rhone urmează să facă o ultimă revizie a motorului. Dat fiindcă pe intinerariul pe care îl vor urma, Frim și Dimitrescu nu vor putea utiliza decât ulei mineral, motorul trebuie să fie adaptat acestui fel de combustibil. ITINERARIUL Decolând din București, cei doi piloți români vor sbura peste Jugoslavia, Ungaria, Austria și Germania, spre a ateriza pe aerodromul le Bourget din Paris. După ce vor pune la punct ultimele detalii de reglare a avionului, Frim și Dimitrescu vor sbura la Marsilia și apoi la Tunis și de aci la Cairo. Continuânduși sborul vor trece în Asia și vor face o escală mai mare la Bagdad. De la Bagdad vor urma tragetnl anunțat de noi la timp, până la Sydney, de unde se vor reîntoarce pe ruta stabilită. DURATA RAIDULUI Frim și Dimitrescu intenționează să efectueze întregul raid, în 24 zile, ce face raportat la cei 36.000 km. ai distanței reprezintă 1.500 km. pe zi. Cum raza de sbor a avionului permite un mers continuu de aproximativ 3.000 km., nu este exclus ca prevederile lor să se adeverească. CAMPIONATUL MONDIAL DE BOBSLEIGH Frim și Dimitrescu vor lupta din răsputeri să efectuieze parcursul într-un timp cât mai scurt posibil, întrucât deși plecarea lor în raid a întârziat atât de mult, ei nu au renunțat la ideia de ași apăra titlul de campioni mondiali de bob gleigh. Campionatul se va desfășura în zilele de 2 și 3 Februarie, la Igeles. In cazul când ei vor putea sosi în București cel mai târziu la 28 Ianuarie, vor porni chiar în aceiaș zi spre Igeres, mulțumindu-se să facă, la locul campionatului, o singură coborâre de antrenament. DECOLAREA Astăzi, la ora 8 dimineața, cei doi sburători vor primi buletinul meteorologic —lucru care le-a lipsit ori dimineața — iar la ora 10 vor decola cu destinația Paris. In cazul când pro Austria vor avea de înfruntat timpuri neprielnice, ei vor face o escală la Viena. r. e. d. AVIAȚIE Fi fi Onesoi mse nizi la in ______■ Iu-. I,., «i* „____—. í ! I r Ei vor decola depe aerodromul Pipera AUTOMOBILISM Peste 40 angajați in cursa de la Hans Prima perioadă de înscrieri pentru cursa automobilistă de viteză de la Mans (24 ore), prevăzând o reducere de 50 la sută asupra taxei inițiale, a expirat. Și-au prezentat până în prezent adeziunile, următorii concurenți: 1. A. S. R. Principele Nicolae al României (trăsură nedeclarată); 2. Collier-Wilmot (Frazer Nash 1.500 cmc.); 3. Noel (John G) (Aston-Martin 1.500 cmc.); 4. Marsh (A. R.) (Singer <71 cmc.); 5. Carr (John) (Austin 750 cmc.); 6. Automobile Riley (Riley 1.500 cmc.); 7. Automobile Riley (Riley 1.500 cmc); 8. Automobile Riley (Riley 1.500 cmc); 9. Automobile Riley (Riley 1.500 cmc); 10. Miss Champney (D.C.M.) (Riley 1 500 cmc); Automobile Derby (Derby 2.000 cmc.); 12. Labric (Roger) (Bugart 4.900 cmc.); 13. Palponi (Singer J.95 cmc.); 14. Rose Richards (Y.E.) (trăsură nedeclarată); 15. Falkner (M.F.L) (Aston-Martin 1.496 cmc.); 16. Eyston (G.E.T.) (M-G. 487 cmc.); 17. Eyston (G.E.T.) (M-G. 487 cmc.); 18. Eyston (G.E.T.) (M-G. 487 cmc.); 19. Eyston (G.E.T.) (M.G. 1.100 cmc.); 20 Gastand (Jacques) (Alfa Romeo 2.000 cmc.); 21. Guy (Alfa Romeo 1.750 cmc.); 22. Villeneuve (Louis) (trăsură nedeclarată); 23. Boursiin (G.) (trăsură nedeclarată); 24. Lapchin (Guy) (Singer 1.000 cmc.); 25. Aubrey Ashton Rigby (trăsură nedeclarată); 26. Duval (P.) (B.N C. 993 cmc.); 27. Automobile Singer (Singer 972 cmc.); 28. Automobile Singer (Singer 872 cmc.); 29. Barnes (F.S.) (Singer 972 cmc.); 30. Lord Hows (trăsură nedeclarată); 31. Fox (A.W.) (trăsură nedeclarată); 32. Automobile Aston- Martin (Aston-Martin 1.500 cmc.); 53. Percy Gardner (R.) (Aston-Martin 1.500 cmc.); 34. Connell (I.F.) (trăsură nedeclarată); 35. Baumer (Maurice N. (trăsură nedeclarată); 36. Gaillard (Raymond) (trăsură nedeclarată); 37. M me Itier (trăsură nedeclarată); 33 Bodoignet (Tabbot 2.996 cmc.); 39. Maillard-Brune (Philippe) (M.G. 750 cmc.); 40. X... (Bugatti 2.000 cmc.); 41 Chaude (Bernard) (trăsură nedeclarată). Deci, pe mărci, trăsurile se repartizează astfel: Alfa Romeo, 2; Aston-Martin, 4; Austin, Í; Bugatti, 2; B. N. G, 1; Derby, 1; Frazer Nash, 1; M. G., 5; Riley, 5; Singer, 6; Talbot, 1; trăsuri nedeclarate 12. De aci încolo nu se mai primesc decât 19 înscrieri, întrucât nu se admit mai mult de 60 concurenți. Ciíiji și răspândiți lid spur HOCKEY PE GHIATA -XX Prima probă oficială a sezonului de hockey pe ghiață, campionatul regiunei Muntenia se va disputa în ana de 10 Ianuarie, pe patinoarul Oteteleșanu. Ei vor pune în prezenta echipele Tennis Club român și Telefon Club român cari în ultimii ani au jucat rol principal în hockey-ul indigen, înverșunatele partide dintre aceste două formații sunt vii în amintirea pasionaților acestui sport. Se pare însă că, anul acesta material nu va mai însemna spectacolul din trecut, prin faptul că Tennis Clubul nu este actualmente decât o epavă a faimoasei echipe campioană. Campionatul național de hockey pe ghiață se va disputa în cursul lunii Februarie, la Cernăuți, după ce echipa României va participa la campionatul mondial RUGBy Campionatul regional se dispută la 10 Ianuarie. InniMithiéMe PARIS, 80. (Rader). Continuându-și turneul, echipa de rugby a României a jucat astăzi la Compiegne împotriva echipei RG Compiegne. După un joc frumos, care a entuziasmat pe spectatori, echipa României a învins formația locală cu 18-8, între Stadiul Român și echipa Stade Niortais. Rezultatul matchului a fost 0-0. Stadiul Român a terminat la egalitate cu Stade Niortais PARIS, 30 (Rador),XX-1 Ms 01 Min la Krai la CERNĂUȚI, 30 (Prin telefon). In drum spre Cehoslovacia, unde urmează să participe la turneul de la Smokowek, campionii României au făcut o etapă in orașul nostru. Azi Tennis Quib a jucat contra echipei Dragoș Vodă, pe care a învins-o după un joc foarte frumos cu 2—0 (1-0, 0-0, 1-0). Ambele puncte au fost marcate de Cantacuzino. In fața a 1200 de spectatori, echipele s-au aliniat în următoarele formații: TENNIS CLUB: Vogel, Buia, Anastasia, Bărbulescu, Rabinovici, Cantacuzino, Racoviță, Fleminger, Petrovici, DRAGOȘ VODĂ: Maesciuc, Candria, Buzurețchi, Szuck, Ponelka, Bolonețchi, Popp, Sadelschi I și II. Cu această ocazie s-a făcut proba de arbitraj cu doi arbitri. Partida a fost condusă de d-nii Ferei și Blișcu. Mâine T. C. R. întâlnește reprezentativa Cernăuților. Sportul Studențesc—Gloria 94 (2-1) (1-0) (6-0) Aseară s-a disputat pe patinoarul Oteteleșeanu material de hockey pe ghiață dintre Sportul Studențesc și Gloria, contând pentru campionatul categoriei a II-a. Sportul Studențesc prezentând o echipă mult mai omogenă și mai bine antrenată, a învins la Primele două reprize au fost scor mai viu disputate Gloria opunând o rezistență dârză. In repriza IlI-a Sportul a dominat tot timpul. Cel mai bun om de pe teren a fost Cerky de la Sportul Studențesc care a marcat 1 goal și a creat multe situații prielnice de marcat. Tănase a jucat deasemeni foarte bine. De altfel a și marcat, 4 puncte. Au jucat bine Partețște, și Păcuraru de la Sportul Studențesc. Primul a marcat 2 goaluri și. cel de al doilea, 1. TV pri m„ ., T.mini..tre are un shot foarte puternic. Dealtfel e și cel mai bun om din echipă. Și portarul Gloriei a marcat un punct în propria sa poartă. Au condus june d-nii Botez și Maxim următoarele formații: SPORTUL STUDENȚESC: Mihăescu, Vineler, Costescu, Dumitriu, Partenie, Tănase, Păcuraru, Cerky, Căpitănescu. GLORIA: Drone, Birk, Bolintineanu, Lupu, Boni, Mironescu, Velter, Florescu, Antonescu. Material Viforul Dacia — T. C. R. nu sa jucat T. C. R.-ul formitând. FIF. O nouă victorie a lui Winnipeg Monarchs GARMISCH 30 (Rador). Echipa de hockey pe ghiață din Canada Winnipeg Monarchs a învins echipa Riesersse cu 9-0. Cupa Spendier a suferit o amânare de o zi DAVOS. 30. (Rador). Astăzi nu s’au jucat matchuri de hockey pe ghiață pentru Cupa Spendier. Ele au fost amânate pentru mâine. Azi însă au avut loc 2 întâlniri amicale : ia, u. C. Da VVO «I îmviliB P © i>fugili Rassoneri cu 3-2 (1-D 2-1)(M)), Oxford și München Eislaufverein au făcut match nul 1-1 (8-0) (1-0) (0-1). i jr Știri Joi seara prima garnitură a Telefon Clubului va face un antrenament cu o selecționată a Bucureștiului în vederea matchului cu Canada. PATINA) in vederea campionatelor nationale Comitetul regiunii Bucovina la lucru --------00—--—4 Comitetul regional de patinaj Cernăuți a început de mai mulți ani, o campanie foarte intensă pentru desfîtarea și prosperarea sportului de patinaj din acea regiune. In sezonul 1933—34, s’a putut culege parte din roadele muncii depuse. Progresul a fost simțitor, rezultele obținute la campionatele regionale, concursuri oficiale și de cupă au fost superioare tuturor celor din anii precedenți. Clasamentele obținute cu patinatorii din regiunea noastră, la campionatele internaționale și naționale de patinaj din 14.11.931, ca 1 au avut loc la Cluj și la care Cernăuții au fost reprezentați un număr foarte mare, au fost deasemenea b.n. Pentru sezeul de iană din anul acela, comitetul bucovneni pregătește un important program de activitate care se va desfășura pe terenul de patinaj artistic al orașului Cernăuți. Regiunea Cerăuți, în urma cererii făcute, a obținut pentru prima dată de la existența acestui sport dreptul de organizare a campionatelor internaționatul regional de patinaj figuri, domni și doamne și perechi. PROGRAMUL PE EXECIȚIUL 1934—1935 26 și 27 Ianuarie 1935 are loc campionatul regional de patinaj figuri, domni, doamne, perechi și viteză. 17 și 18 Ianuarie 1935 concursuri de propagandă pe toate patinoarele din Cernăuți , 2 și 3 Februarie 1935. Campionatele naționale de patinaj figuri domni și doamne și perechi și concurs internațional de patinaj la care vor lua parte campioni naționali din alte țări și campioni internaționali europeni. 10 Februarie 1935. Concursul pentru cupa de argint „Dr. Alexie E. Voiuțschi’’ pentru doamne. Concurs de patinaj ---------— I OSLO, 30 (Rador). — Concursul internațional de patinaj care a avut locuri și azis a dat următoarele rezulate: 50OO metri 1. Stiepel (Viena) 8 minute 45 secunde. 2. Waznlek (Viena) 9 min. 9 sec. 9/10. 3. Mathsen (Norvegia) 9 min. 22 sec. 500 metri 1. Waznlek 46 sec 1/10. 2. Matissen 46 sec. 7/10. 3. Stiepel 47 sec. 3/10. 1500 metri 1. Stiepel 2 min. 25 sec. 1/10. 2. Waznlek 2 min. 27 sec. 4/10. 3. Matisen 3 min. 24 sec. 1/10. CICLISM Falk Hansen-Rausch învingători la Copenhaga Cursa americană de 3 ore disputată la Copenhaga a fost câștigată de perechea Hansen-Rausch cu 120 puncte. A doua s-a clasat echipa Meyer- Andersen cu 63 puncte. 3&c=----- Cursa de la nasc) BASEL 30 (Rador). La Velodrome d’Hiver a avut loc o cursă internațională ciclistă care a fost câștigată de belgianul Kaers, totalizând 7 puncte. S’au clasat în ordine Muller (Elveția) cu 12 puncte, Ehmer (Germania) și Michard (Belgia) cu câte 15 puncte. «GAZETA » .... $ K Un clasament internațional al alergătorilor de viteză tip.. . ~7»1 S’a pus de multe ori întrebarea: care este cel mai bun skieur actual de viteză? Părerile au fost împărțite și deaceia, ziarul francez L’Auto, a purces să stabilească un clasament al acestor sportivi. D. Alex Vhot, sub semnătura căruia a apărut acest clasament, ținând seama de viteza în colorare și rezultatele obținute în probele de slalom, a stabilit de la început că in lumea ski-ului, doi oameni sunt aureolați de un prestigiu neobișnuiți elvețienii Otto Furr și David Zogg. Cu toate acestea, d. Wirot a stabilit următorul clasament: 1. Otto Furrer, 30 ani, Elveția. 2. Rudi Matt, 26 ani, Austria. 2. David Zogg, 30 ani, Elveția. 2. Seclos, 25 ani, Austria. 5. Frantz Pfnur, 22 ani, Germania. 6. Walter Prager, 24 ani, Elveția, 7. H. Lautsehner, 26 ani, Austria. 8. Von Altmen, 22 ani. Elveția. Pentru concurente, a stabilit următorul clasament: 1. Christer Kranz, Germania. 2. Anny Ruegg, Elveția. 3. Lisa Resch, Germania. 4. Durell Sale Barker, Anglia. In acest clasament, d. Wirot nu a trecut vârsta clasatelor. Probabil că i-a fost imposibil să o afle. Spectacole OPERA ROMANA: matineu: Hansel și Gretel; seara: Ebree«. NATIONAL: matineu : Knock-out; seara: Făcliile: R. MARIA: matineu: Ninon; seara: Școala contribuabililor. COMOEDIA: matineu: și seara: Tovarășii. EFORIA: matineu și seara: La calul bălan. CINEMATOGRAFE CAPITOL: Încătușații, jurnal Pathé și Eclair. SELECT: O noapte de nebunie. TRIANON: Iți cânt iubirea mea, jurnal și complectare. ROXY: încătușații, jurnal Pathé și Eclair. REGAL: Privighetoarea Vienei, jurnal PACHE: Silvia, cu Marha Eggerth și Ajutor, sunt milionar, cu Bisot , TEATRE Sportul in Italia ROMA 29 (Rador). Cu ocazia manifestațiunilor sportive care vor avea loc la 4 Ianuarie 1935, la Ses_tieres, toți membrii Consiliului National al Partidului Fascist vor participa și vor fi în mod obligatoriu îmbrăcați în costume de sky, având cu ei și skyuri. CROSS-COUNTRY uresti Miff 00 CONSTANȚA 30 (prin telefon). Educația Fizică Armeană a organizat un cross pe distanța de 9 kilometri, la care au participat 13 alergători din București. Primele trei locuri au fost ocupate de bucureșteni. Primii sosiți s-au clasat în următoarea ordine: i 1. Paraschivescu (C. F. R.) București 39 min. 53 s. 2. Aramolu (C. F. R.) București. 3. Opreanu (V. Dacia) București, 4. Ioniță (Ed. fizică) Constanța. Doi alergători au abandonat. Clasamentul pe echipe a avut următoarea înfățișare: C. F. R. București 18 puncte. E. F. R. Constanta 48 puncte. Cupa pusă în joc a revenit grupării din București. , i la Hanii ATLETISM Demisoriul și fondat german in progres -------- - In aceste două probe, deși germanii nu simt atât de specialiști, totuși performanțele înregistrate în cursul acestui an dovedesc un prtogres și mai ales o muncă considerabilă în profunzime, ceea ce constitue o caracteristică a atletismului german. CÂTEVA CIFRE . Pentru a reda adevărata situație a demifondului german, ne servim de statistica lui Hanz Boerawick. Astfel, la 800 metri, 71 de alergători au parcurs distanța sub 2 m. 1 s. Lăpușan care a făcut cel mai bun timp la noi în țară ar fi cam al 70-lea alergător german. La 1500 metri, situația este mai favorabilă pentru atletismul românesc. Nu mai puțin de 91 de alergători au reușit în cursul anului să alerge în Germania 1500 m. sub 4 m. 14 s. Manea, cu tot timpul lui 4 m. 9 s. 4, ar figura al 40-lea în clasamentul german, ceea ce este destul de bine în comparație cu alte probe. La cursa de 500 metri, 96 de alergători au alergat sub 16 m. 16 s. Dintre aceștia, unul singur are un timp sub 15 m, iar 54 de alergători figurează cu timpuri sub 16 m. * Manea cu 16 m. 14 s. ar figura, al 94-lea în clasamentu german. La 10 km. nu mai puțin de 73 de alergători au reușit să parcurgă distanța sub 35 m. Dintre aceștia doi au alergat sub 32 m., șase alergători sub 33 m. și 25 au alergat sub 34 m. Aceste date, cât se poate de concludente ne dovedesc posibilitățile imense ale atletismului german. ța Cu altă ocazie vom cerceta situlatletismului german în alte probe. -------------------------____ Afiefii europeni in America A ---------* I La începutul lunei Februarie se vor disputa la Madison Square Garden faimoasele concursuri ale lui Milrose A. C. Din Europa au fost invitați la aceste concursuri: Ny și Beccalli, din Australia, Lowelock și din Japonia Yoshioka. Bela <yt. i r. Oficiul Național de Educație Fizic aduce la cunoștința Licențiaților de educație fizică că în vederea examenul de capacitate ține la dispoziție biblioteca ONEF-ului pentru cei cari doresc să consulte cărți și mamare î legătură cu educația fizică. Biblioteca este deschis Inc.pul d la 8 Ianuarie 1935 in fiecare zi de orele 8-12 și 16-18. înscrieri și informațiuni la Birou ONEF din Pasajul Victoriei 2. CURSURI DE SKI LA PREDEA Căzând suficientă zăpadă penru stei ONEF-ul a redeschis cursul de sh pentru amatoare și amator, la Predeal, sub conducerea căpitanului Titui Rădulescu și cu colaborarea profesorului Dincă Schileru și a d-rei profesoare Coca Melion. Amatorii din Capitală pot lua informațiuni la biroul ONEF din Pasajul Victoriei 2, iar cei din provincie si pot prezenta direct la Predeal la biroul cursului instalat la Villa Heais, pe Cioplea,