Gazeta Sporturilor, decembrie 1938 (nr. 2963-2990)

1938-12-01 / nr. 2963

În cinci ani, ocolul pământului (Continuare din pag. l a) EEI, O AVIONETA, _ AZI, UN PARC DE AVIOANE In luna August din anul 1933, un grup de ingineri de la uzinele IAR, a solicitat concursul d-lui comandor av. Andrei Popovici, — ale cărui fapte sburătorești l-au situat — singura și meritata răsplată din cariera aviatică de aproape trei decenii — în fruntea cavalerilor orusîui «Virtutea Aeronautică», încheietorul industriei românești de avioane, — pentru înființarea la Brașov ,a unei școli de pilotaj, iar în luna Noembrie ,a aceluiași an, această școală a și început activitatea prin hotărîrea și energicul sprijin al comandorului Andrei Popovici. Pornind acum cinci ani cu o singură avionetă «Klemm», Aero Clubul Brașov, a ajuns să posede astăzi un mare parc de avioane și planoare, pe care se pot antrena cei 74 piloți ai săi. Gândindu-ne la toate întâmplările acestor ani împliniți în viata asociației brașovene, viață grea de piloți, trăită din plin, cu umbre și lumini, cu biruințe și înfrângeri, cu bucurii și deziluzii, constatăm că toate realizările își au sâmburele în rodul sădit, cu ani în urmă, de comandorul Popovici. Prin pasiunea și căldura sufletului său larg, aproape incomensurabil, întotdeauna în serviciul Aviației românești, deși grijile profesionale îl năpădeau necontenit, d-sa a stimulat energiile tinerești ale Brașovului românesc și a dat entuziasmului putere creatoare, unindu-i pe sburătoii brașoveni într’un singur crez. Comandorul Popovici, a părăsit președinția Aero Clubului Brașov, din motive pentru cari nu insistăm a rămas însă mereu alături de sburătorii săi de peste crestele Tâmpei și sfatul său este și astăzi literă de Evanghelie pentru cei mai mici, pentru începători ca și pentru vedetele aviației brașovene.•fi. i :% Inginerul Timoșenco, lt. comandorul Tasse Rotaru, Max Manolescu, o.p. Papană și cpt. Popescu Dumitru, toți câți au trecut prin cadrele Aero Clubului Brașov, au lăsat urmele unei activități de mare valoare. DE PATRU ORI ȘI JUMĂTATE OCOLUL PĂMÂNTULUI Iată, în cifre, activitatea Aeroclubului Brașov. AEROCLUBUL BRAȘOV REZULTATELE OBȚINUTE IN CURSUL ANULUI 1938 (până la 1 Noembrie 1938). 1. Activitatea Școlii de Pilotaj (înființată în 1934). Numărul orelor totale de sbor până la 15 Noembrie 1950. Numărul orelor de sbor efectuate în raiduri 1135. Distanța parcursă în raiduri (de ocolul pământului) 180.000 km. Numărul piloților brevetați gr. I 28. Numărul piloților gr. II 35. In ultimii doi ani, Aeroclubul Brașov a câștigat toate competițiunile din țară, afară de cupa Beller 1938 unde din întâmplare s-a clasat al doilea și anume: 1) Cupa Cantacuzino 1937. 2) Cupa Beller 1937 3) Cupa Cantacuzino 1938 4) Cupa Restaurației 1938 5) Cupa Ministerului Aerului și Marinei 1938 (cea mai înaltă distincție pentru o școală de pilotaj). 2. Activitatea școalei de sbor fără motor, cea mai veche din țară înființată în anul 1934. Dela 1 Iunie 1938 până în prezent s’au efectuat : Lansări 3925; Ore de sbor 382; Sboruri peste 5 ore 7; Sboruri peste 10 ore, 1. Sboruri peste 1000 m. înălțime peste start 7. Sboruri peste 30 km. distanță 3. Sboruri peste 50 km. distanță 1- Numărul piloților de planor brevetați: Gradul A 38 Gradul B 29 Gradul C 33 Deasemenea în cadrul Școalei de Instructori a FARR-ului s-au brevetat : Instructori de sbor planat 17. Instructori de sbor plutit 3. 3. Activitatea «Cercului de Aeromodele», cel mai vechiu din țară înființat în anul 1934. Numărul elevilor 58 Numărul modelelor construite 86 Numărul orelor lucrate 4220 ore Rezultate obținute: 1) Concursul Regional Câmpina 8—9—10 Maiu 1938. Prezenți 9 Cercuri cu 82 modele din care Aeroclubul Brașov a prezentat 28 modele. Premiile câștigate: 1) Cupa Moineau la durata max planor faza IlI-a; 2) Premiul I la durata planoare faza IlI-a; ) Premiul III la durata plantare faza IlI-a; 4) Premiul I la distanță planoare faza IlI-a; 5) Premiul III la distanță planoare faza III-a. Total 5 premii din 13 premii. Durata maximă obținută la concurs: 1 minut 31 secunde cu un planor de faza IlI-a al Aeroclubului Brașov. Distanța max. obținută la concurs: 800 m. cu un planor de faza IlI-a al Aeroclubului Brașov. 2) Concursul Regional Brașov 14- 15 August 1938. Prezenți la concurs 8 cercuri cu 96 modele, din care Aeroclubul Brașov a prezentat 48 modele. Premiile câștigate. 1) Cupa Moineau pentru durata maximă. 2) Premiul FARA pentru modelul cel mai bine construit. 3) Premiul I la durata planoare faza I-a. 4) Premiul II la durata planoare faza I-a. 5) Premiul I la durata planoare faza III-a. 6) Premiul II la durata modele de avioane faza II-a. 7) Premiul III la durata modele de avioane faza II-a. 8) Premiul I la durata modele de avioane faza III-a. Total : 8 premii câștigate din 25 premii. Durata max. obținută la concurs: 3 minute 35 secunde cu un planor de faza III-a al Aeroclubului Brașov. 8) Concursul Regional București 2 Octombrie 1938: Prezenți la concurs 16 cercuri cu 170 modele, din care Aeroclubul Brașov a prezentat 32 modele. Premiile câștigate: 1) Un motor «Train» pentru distanță max. 2) Premiul I la distanță planoare faza IlI-a. 8) Premiul II la distanță planoare faza IlI-a. 4) Premiul III la distanță planoare faza IlI-a. 5) Premiul II la durata max. 6) Premiul II la durata medie planoare faza I-a. 7) Premiul II la durata medie planoare faza II-a. 8) Premiul II la durata planoare faza I-a. Total : 8 premii câștigate din 26 premii. Durata max. obținută la concurs: 869 m. cu un planor de faza III a al Aeroclubului Brașov. Le-am mai putea adăuga noi când cifrele șlefuiesc atât de categoric realizări și merite, decât usă-și continuie, cu spor, menirea rând inimoșilor sburători brașoveni — v. f. — de cinci ori Maniforul Dacii Viforul Dacia, secția de rugby, aduce la cunoștința membrilor săi următoarele: — Joi 1 Dec. 1938 ora 15, va avea loc un antrenament general al echipei I-a în vederea matchului cu T. C. R. — Joi 1 Dec. ora 18, va fi ultimul termen pentru depunerea banilor pentru turneu. — Joi 1 Dec. ora 18,30, va avea loc o ședință în localul Primăriei de Galben la care vor participa toți jucătorii Viforului care fac deplasarea în Germania și ce vor juca Duminică 4 Decembrie a. c. cu T. C. R . Vineri 2 Dec. ora 9 seara va avea loc o adunare generală a jucătorilor de la T. C. R. și Vif. Dacia în localul «Rățoi» din Șos. Ștefan cel Mare (vis a vis de Velodrom» ) pentru complectarea tabloului U. P. S. R. și a actelor. Sunt rugați a nu absenta nici un jucător. ss. av. P. VEREȘTI •apă de misiunea d-lui ing. Ibrăileanu De vorbă cu fostul președinte al regionalei „Dunărea de Jos“ Am publicat la timp știrea demisiunei d-lui inginer Virgil Ibrăileanu din postul de conducător al regiunei .«Dunărea de Jos», precum și scrisoarea adresată de d-sa d-lui avocat Cantuniari, președintele F. R. Box-ului. Demisia d-lui inginer Ibrăileanu unul din cei mai harnici conducători ai regiunilor constitue un fapt foarte important și care interesează în cel mai mare grad mișcarea pugilistă. Am socotit deci util să facem o revenire ,cerând în acest scop corespondentului nostru din Galați să ne arate motivele demisiunei. CE A DECLARAT D. INGINER IBRAILEANU «Intenționam de mai mult timp să demisionez dela conducerea regionalei, deoarece am văzut că este imposibil de lucrat cu actuala mentalitate ce domnește la secretariatul general. «Dacă nu am făcut-o până acum a fost din condescendență față de președintele Cantuniari, un sportiv desăvârșit și care dacă ar fi fost bine secondat putea întreprinde lucruri frumoase în opera de redresare a boxului. «Actele de autoritate întreprinse în ultimul timp de secretarul general au întrecut însă orice limită și au atras demisia mea«Pentru vina de a fi călcat regulamentele (ași vrea să știu care regulamente: acelea de acum «unsprezece ani și cari flu mai pot fi utilizate fiind în flagranta contradicție cu cele internaționale în vigoare sau acela nou strămbițate de doi ani de zile și cari nu au văzut totuși lumina tiparului) am primit două «mustrări» ce nu puteau fi adresate în stilul în cari au fost concepute nici unui subaltern salariat, și nici de cum unui președinte de regiune care cred că a făcut ceva pentru box. «In plus «vina» immputată era neexistentă. Boxeurii cari au luat parte la reuniunea de la Galatina aveau carnetul liberal de P. R. Box dar erau în regulă având formele depuse la regionala, fiind vizitați de medic, iar cei minori având consimțământul părinților. «Dealtfel se pare că regionala ce am avut onoarea să conduc nu a fost niciodată pe placul secretariatului general. «Diferite întâmpinări și reclamațiuni ale regiunei au rămas în majoritatea cazurilor nesoluționate, iar de curând când forul conducător a găsit de cuvință să răsplătească grupările merituoase nici una din cuprinsul regionalei «Dunărea de Jos» nu a fost cinstită. Nici o răsplată pentru regiune când la Galați s’au organizat — după afirmațiile chiar ale d-lui președinte Cantuniari —, cele mai «occidentale» campionate amatoare și când anul trecut din inițiativa și pe cheltuiala unei grupări din regiune s’a adus echipa Gedania din Danzig. O activitate cu care puține regiuni se pot mândri, dar care pentru anumiți conducători nu a fost suficientă. «In aceste condițiuni cred că am procedat așa cum demnitatea unui om care a muncit fără nici un interes pentru sport o cerea, lăsând locul unor alte prsoane care fiind mai în gratiile secretariatului general vor avea șansa să facă mai mult ,ceia ce eu le urez din suflet, "«închei cu regretul de a mă desparte de d- președinte Cantuniari și de acei cari m’au ajutat în timpul cât am condus destinele regionalei «Dunărea de Jos». D. PREȘEDINTE CANTUNIARI ARE DATORIA SA INTERVINĂ Plecarea d-lui inginer Ibrăileanu din fruntea regionalei ce a condus cu atâta competință nu trebue să fie privită cu indiferență. D. președinte Cantuniari are datoria de a interveni și dând satisfacție deplină distinsului sportiv să-l convingă să păstreze mai departe conducerea. Mișcarea pugilistică are nevoe de oameni pricepuți și integri ca de inginer Ibrăileanu. De la Federația Română de handball COMUNICAT Se convoacă pentru Luni 5 Decembrie a. c. orele 20 în localul Federației Române de Handball următorii delegați de grupări pentru a da relații și a susține contestațiile făcute la jocurile: Viforul Dacia — I.P.S.P.P., d-nii lt. Andronache și I. Comănescu. B.T.V. — Prahova, d-nul Richter și delegatul grupărei Prahova. D. dr. P. Pârvulescu arbitrul jocului Viforul Dacia — IPSPB pentru a da relații privitoare la contestația ambelor grupări. Secretar Maxim Ganțu Pagina tuturor sporturilor Matekal Armstrong -- Ceferino Sarda a fost un adevărat masacru in raprizan-a. lampins mondial a fost la un pas de k. a. fiu asistat 17.000 de spectatori «Gazeta Sporturilor» a publicat zilele trecute un mare reportaj în legătură cu matchul în care Henry Armstrong și-a pus titlul de campion mijlociu al lumii în joc în fata lui Ceferino Garcia. Dat fiind fazele dinamice care au caracterizat matchul precum și declarațiile extrem de interesante pe cari le-au făcut cei doi protagoniști suntem siliți să revenim cu noul și importante amănunte. 17.3HIO de spectatorii In momentul în care porțile arenei Madison Square Garden au fost deschise, peste 17.000 de spectatori s’au îndreptat spre locurile lor Pe cari le cumpăraseră cu săptămâni și chiar luni înainte. După ce matchurile preliminare au fost comunicate, glasul spakorului, într’o tăcere mormântală a anunțat marea dispută. Primul apărut în ring a fost Ceferino Garcia. Imediat l-a urmat Henry Armstrong. Ambii boxeuri sunt îmbrăcați în halate albe, cari contrastează vădit cu culoarea tuciurie a protagoniștilor; căci, am uitat să spunem că atât Armstrong, cât și Garcia sunt negrii. La cântar s-au înregistrat următoarele greutăți: campionul 60 kg. 781, Challengerul 66 kg. 451. După ce arbitrul a dat ultimele directive pugiliștilor, gongul a răsunat prelung anunțând începutul ostilităților. Imediat pugiliștii părăsesc colturile și Armstrong intră cu «jab» care se oprește în Capul challengerului. Se boxează ntr-o alură infernală. Campionul caută lupta dela semi-distanță în care excelează. Repriză egală-In următoarele trei minute, Garda încearcă să-și impună tactica favorită, adică lupta dela distanță. Armstrong simțind pericolul, se năpustește asupra adversarului lovindu-l puternic cu swinguri la figură cari îi aduc un ușor avantaj. Repriza treia găsește pe Armstrong deslănțuit, lovește din toate unghiurile pe Garcia, care este într-o defensivă disperată. Avantaj Armstrong. Abia în repriza 4-a, Garcia își găsește cadența; plasează scurte «stângi-drepte» extrem de dure, pe care campionul le încasează în plină figură. Acest rond este al lui Garcia. Repriza următoare prilejuește o luptă formidabilă. Armstrong contra-atacă reluându-și irezistibilul său «lucru» la corp, care se termină cu formidabile erochete la figură. In repriza 6-a, campionul încasează o «stângă-dreaptă» la figură urmată de o ploaie de pumni care-i produse o puternică emoragie. Armstrova își revise Dar tocmai acum când toată lumea îl crede în dificultate, Armstrong reușește teribile serii de crocheturi cu ambele mâini în flancuri și la figură, cari pun în mare pericol pe Garcia, care termină repriza groggy. In roundul 8, Garcia cu garda ermetic închisă se mulțumește să blocheze și să evite loviturile campionului mondial. In repriza următoare,Armstrong își accentuiază avantajul lovind puternic pe Garcia, care termină cu ochiul stâng închis- Repriza 10, produce pe ring un masacru, ambii pugiliști se lovesc formidabil și sunt marcați la figură, Armstrong primind o directă de dreapta, termină cu ochiul închis. Garcia, — în repriza 11-a, — nu are decât o țintă, ochiul campionului care este tumefiat. La rândul său, filipinul are arcada stângă rănită grav. In pauză, un medic consultă rănile lui Garcia și cere arbitrului să oprească matchul în cazul când acesta va sângera din nou. Armstrong, salvat de gong în repriza 12-a, se produce lovitura de teatru. Garda sparge garda lui Armstrong și reușește să plaseze un formidabil crochet de dreapta în bărbia campionului. Armstrong se clatină. Mulțimea în picioare încurajează pe challenger dar acesta obosit nu poate profita de această ocazie unică, și campionul este salvat de gong. La începutul reprizei a 14-a, Garcia în ciuda inferiorității sale reușește o dreaptă dură la stomac, urmată de o directă la figură. In cursul ultimei reprize, ambii boxeuri caută lovitura de grație. Ochiul lui Armstrong este complect închis. Cu totate acestea, Garcia primește o severă corecție și numai printr-o minune reușește să ajungă la gongul final. Imediat după match, protagoniștii au făcut presei următoarele declarații: Garcia — a spus campionul — lovește formidabil. Il consider cel mai tare adversar dintre toți acei pe care i-am întâlnit până acum. N’am sesizat momentul, a răspuns Garcia. Dacă insistam mai mult în repriza 12-a, altul era rezultatul. # Cu toate că Armstrong a câștigat net partida pe care a disputat-o cu Garcia, atlet care avea de partea sa toate avantajele fizice, victoria n’a impresionat! Aceasta pentru simplul motiv că publicul este obosit de șirul impresionant de victorii pe cari le-a repurtat «omul de culoare». Din contra, presa și-a făcut din Armstrong, un mare erou pe care-l compară cu campionii de odinioară ARMSTRONG Reuniunea de la Brătianu amânată cu două zile Reuniunea care urma să aibe loc Joi 1 Decembrie în rotonda din arena Brătianu a fost amânată din motive tehnice cu două zile. Astfel, iubitorii sportului cu mănuși vor avea ocazia să vizioneze Sâmbătă începând de la orele 9, reuniune al cărui program cuprindde cele mai valoroase elemente din Capitală. Dar Gruparea Turda organizatoarea reuniunii a făcut apel și la unele elemente din provincie. Astfel, vor apare pe ring trei dintre cele mai bune elemente ale grupări gălățene Gloria CFR; este vorba de C. David, campionul ușor al României, Alfons Meski un excelent semigreu și Aurel Jercan muscă de care D. Panaitescu maestrul sălii și-a legat mari speranțe. Programul este cel fixat inițial și are următoarea înfățișare: M. Constantinescu (Turda) — MDobrescu (JC), G. Sima (Turda) — M. Măgureanu (JC). M. Popa (Turda) — G. Cojocaru (J. C.). C. Turoianu (Turda) _ A. Jorcan (Gloria CFR). D. Kiriac (Turda) — I. Impăratu (Tir). C. Tudose (Turda) — I. Barasch (Tir). A. Weintraub (Turda ) L. Sângheorghe (JC). M. Gaspar (Turda) — I. Ungureanu (JC). Gh. Georgescu (JC) — A. Necht (Gloria CFR). CHIRIAC AMATORII Toma Petre și Stoica Marian mulțumesc pe această cale d-lui căp. Rădulescu comandantul lor, pentru posibilitatea pe care le-a oferă de a se putea antrena regulat în vederea campionatelor regionale. C. TUDOSE și C. TUTOIANU sunt în momentul de față cel mai în formă pensionari ai grupărei Turca. GLOMNICU excelentul elev al Tirului se bucură în momentul de față de o formă bună care-l determină să provoace orice boxeur în limitele categoriei semi-mijlocii. GAZETA SPORTURI LOU « Io It SMS Adunarea generala a clubului sportiv Aquila Marathon Pe ziua de 11 Decembrie a. c., ora 9 a. m, s’a fixat de către F. R.S..C. adunarea generală a clubului ciclist „Aquila Marathon’’, adunare care se va ține în saloanele restaurantului „Victoria’’ din piața Victoriei CHESTIUNEA LA ORDINEA DE ZI îl Darea, de seamă asupra gestiunii financiare și sportive pe anul în curs. 2. Darea de seamă asupra gestiunii financiare a revistei „Sprint”. 3. Denunțarea fuziunei între clubul Aquila și Marathon. 4. La această adunare va participa și un delegat al F.R.S.C. în persoana d-lui Aurel Lascu. Adunarea este fixată la ora 9 a. m. iar în caz că nu se va întruni numărul suficient de membri adunarea se va amâna cu o oră, adică la ora a. m., tot în aceeiași zi și în acelufi local, când se va ține cu orice număr de membri prezenți. Sunt rugați deci a lua parte la această adunare toți membrii actuali precum și foștii membrii. Aceasta ține loc și de invitație individuală, MocKEff IFB sramk-m-A Se clarifică situația lui Titinel Teodorescu ? Cazul jucătorului Titinel Teodorescu merge spre clarificare. Se cunoate «origina» cazului. Teodorescu a semnat pentru Venus , dar conducătorii Sportului Studențesc refuză să-i acorde deslegarea. I-o vor acorda până la urmă! Se pare că nu. In orice caz, Titinel Teodorescu ne-a declarat aseară, că hotărârea sa de a nu mai juca la Sp. Studențesc e irevocabilă. «Aștept data de 1 Februarie, ne-a spus Titinel, când voi avea drept de joc din oficiu la Venus, conform regulamentelor federale». Puchus și crossa —Cunoscutul arbitru Wester Willy care după ce se știe a suferit fractura piciorului drept, este complect restabilit și-și va oferi serviciile federației de specialitate. Astă seară Telefon Club se va antrena în compania Sportului Studențesc. ATATIEA» Concursul nautic international de la Anvers La Anvers a avut loc un concurs internațional de natație, cu participarea înotătorilor englezi, olandezi, unguri și belgieni. Senzația concursului este înfrângerea campionului european Hoving de către ungurul Zólyomi, care a parcurs 100 m. în Rezultatele tehnice 1:100,% ÎO0 m. crawl: lt. Zoiyomi (Ung.) 1 min. 00,4 sec., 2) Hoving (Olanda) 1 min. 00,8 sec, 100 m. brasse: l. Angyel (Ung.) 1 min, 12,4 sec,, 2) Nakache (Fran«« ța) 1 min. 14,5 sec, 400 m. crawl: 1) Grof (Ung.) 4 min. 59,2 s., 2, Vandercuil (Belgia), 4x200 m. 1) Ștafeta internațională Smithhuisen, Nakaceh, Vander cuil), 9 min. 47,2 sea, 2. Újpest 10:10. 100 m. spate, doamne: 1) Van Feggelen (Olanda) 1 min. 12,9 sea, record mondial. Polo pe apă: IAZK — Uspest 3-2 (2-0). O Lt&JE W BSRttAS JU” Duminecă începe Campionatele de iarnă în sala „Înainte Manchurile zilei: Nacobi — Venus și Bonaparte — C. F. ft. la volley masculin, Start Club—Aurora la volley femenin La tragerea la sorți, s’au scos următoarele serii: Volley femenin Seria I Iureș Club, Fiat Mai, Sportul Studențesc, Bonaparte, Monitorul Oficial și Macabi. Seria II Start Club, Aurora, Caraiman, E. F.A., Radu Vodă, Delavrancea și Miorița. Volley masculin Seria 1 Telefon Club, ACT, Bonaparte, ,CFR, Pebe, Vergy, OCB, Delavrancea, Radu Vodă, Aurora, Avântul Sportiv și IPP. Seria 11 Sportul Studențesc, Viforul Dacia, Caraiman, Rahova, Miorița, VSC, Viitorul, Monitorul Oficial, ASA, înainte, Venus și Macabi. După desemnarea seriilor, s’au programat următoarele matchuri: SALA „ÎNAINTE” Duminică 4 Decembrie Seria I Sp. Studențesc - V. Dacia, ora 19,30, arb. d. FI. Brătan, Caraiman - Rahova, ora 15, Miorița - VSC, ora 16, ț Viitorul - M. Oficial, ora 8,30, USA - înainte, ora 18,30, Venus - Macabi, ora 11, Seria II Telefoane - ACT, ora 9. Bonaparte - CFR, ora 16, arb. d. C. Herold. Pethe - Vergu, ora 12, OCB - Delavrancea, ora 19. Radu Vodă - Aurora, ora 12,30 arb. d. Fr. Marinescu. Av. Sportiv - IPP, ora 17.. Volley femenin Seria I .Iureș Club - Vergiț, ora 10,30 arb, T. Augustide. Hai HHai - Sp, Studențesc, ora 11.30. Bonaparte - Monitorul Oficial, ora 16.30. Seria II Start Club - Aurora, ora 17.30. Caraiman - EFA, ora 15,30, arh. d. R. Florian, Radu Vodă - Delavrancea, ora 9,3 °. La ordinea zilei , Cu ocazia Sfântului Andrei adresăm felicitările noastre d-lui Andrei j Doncoș membru în Comitetul Federal și conducătorul grupării Caraiman. Deasemeni felicităm pe toți ceilalți Andrei pe care îi cunoaștem de pe terenurile de sport. Bruno Dumirescu, valorosul jucător de basket al CFR-ului, este foarte solicitat de echipele,.., femenine pentru ca să le antreneze. Din cauza multiplelor ocupații Emma Dumitrescu s-a hotărât pentru Hai Hai și Iureș Club. Hotarîrea Comnetul Federal care prevede obligativitatea echipamentului uniform al jucătorilor, a fost interpretat foarte larg de jucători și chiar de oficialii din comitetul regiunii Bucegi. In ultima ședință a FRBV-ului s’a precizat în ce constă, această uniformitate și s’a atras atenția asupra „trainingurilor’’ pe cari le exista câte o jucătoare sau două, hotărîndu-se ca numai în caz că toți șase echipierii vor fi în astfel de echipament să fie admise. Din motive neprevăzute „Cupa Ripensia’’ n’a putut fi depusă la Federație. La prima ședință „Ripi” va efectua cele reglementare. Deci echipele fermenine pot începe pregătirile. In curând câteva echipe bucureștene vor vizita Ploeștiul unde vor juca contra celor din localitate. Sub-lt. Anton Vetra a fost cooptat în comitetul de conducere al Hai Hai-ului. Intre alte atribuții, sub-lt. Vetra va avea și pe aceia a pregătirii tehn*nice a echipei.