Gazeta de Jimbolia, 2005 (Anul 1-2, nr. 43-88)

2005-01-14 / nr. 43

/4 decembrie/ azeia/ de/ ______________________________Jimbolia (Continuare din pagina 1) în Jimbolia sunt baroni și săraci! Oare cum putem spune că trăim într-un stat de drept?  Nu am chiar nimic, dar nu pot să înțeleg cum poți ca în țara asta să te realizezi pe căi cinstite, să ai, peste noapte, mașină, și nu orice mașină, Jeep-uri, ba chiar și vilă! Vă dau un exemplu. Soția mea a fost șapte ani în Italia. Fiicele noastre sunt acolo. Ne mai ajută... Eu sunt agent economic de peste 15 ani și de-abia reușesc să-mi renovez locuința... Consider că nu suntem cheltuitori... chiar suntem rezervați. Mă abțin de la țigară, cafea și băutură, și cu gerul ne descurcăm, cu toate taxele și impozitele care trebuie plătite la termen! Poate au dreptate tinerii care asaltează porțile emigrației... Probabil că după câțiva ani se va redresa situația economică a României. Dar, prima dată, la intrarea în Uniunea Europeană, trebuie să ne așteptăm la mai greu, iar când va fi bine, consider că pentru unii va fi greu să reziste și să respecte o disciplină impusă.V-ați gândit vreodată la un câștig din acest ziar? - în Jimbolia, ziarul nu a fost niciodată comercial, așa că am fost conștient de la prima apariție . Nu m-am descurajat deoarece sunt obișnuit să și pierd... Am mai pierdut în decursul anilor când am administrat echipa de fotbal F.C. Marc... Regret că de unii simbolieni am fost înțeles greșit la apariția acestei ediții a ziarului. - La ce vă referiți? - întâmplarea a făcut ca primul număr al ziarului să apară înainte de campania electorală pentru alegerile locale, pentru care mi-am depus și eu candidatura la postul de Primar. - Credeți că ați pierdut ceva în alegeri? - Am câștigat experiență și am văzut mai multe mașinații pentru a ajunge în fruntea obștii. Eu am cheltuit o sumă modică, dar nu am plătit pentru a fi votat. Este adevărat că am dat de Paști pachete cu ajutoare, dar am făcut un gest uman pentru oameni cu situații sociale mai puțin fericite. Nu mă puteam compara cu cei care au cumpărat voturile sau au umblat din casă în casă și au vândut iluzii...Acest ziar are și scopuri politice, avantajați unele formațiuni politice? După alegerile generale, văzând ce se întâmplă la nivel de țară, mă face să nu mai am încredere în nici un partid. Consider că instituțiile „cheie" din România ar trebuie depolitizate de urgență. Ar fi de câștigat! “Bursa zvonurilor” indică faptul că ați fost implicat și în politică. Am fost, într-adevăr, timp de 15 ani, la trei partide, și vă pot spune că mi-am dorit să ajung un consilier în acest oraș. Ce v-a determinat să schimbați partidele sau, mai bine zis, să ajungeți consilier? - încep cu prima întrebare să vă răspund la a doua. La partidele în care am fost, MER, PUR, în Jimbolia, au fost privite ca fiind partide de buzunar. Eu am considerat că dacă voi trece la un partid „mai cu tradiție” și mai „credibil”, voi ajunge pe lista eligibilă , dar m-am înșelat și nu am reușit nici măcar să miros „ciolanul...” Ideea de a deveni consilier mi-a venit din dorința de a face parte dintre oamenii care hotărăsc soarta acestui oraș. Probabil, ajutam și eu... - Ați avut și refuzuri din partea autorităților din Jimbolia de când locuiți în această zonă? - Pot să vă spun că aproape numai de uși închise am dat... - Aveți informații că unii concetățeni sunt mai ajutați de autorități? - Exemple există, dar nu vreau să fiu greșit înțeles, ca și când aș face polemică. Oricum, nu mai fac parte din nici un partid. Doresc ca ziarul acesta să fie apolitic, dar vă pot da câteva opinii personale, adunate de la cititori. Spre exemplu, dacă un om de rând face o cerere la Consiliul Local pentru o bucată de teren, nu primește aprobare. Dar, dacă unul cu bani sau de o culoare politică sau etnică specială depune o cerere, se aprobă. La noi, în Jimbolia, nu știu dacă chiar cei nevoiași ar cumpăra carne de struț, sau va fi un abator de export... Dacă fosta „Ceramica” va fi repusă în circuitul economic și va asigura noi locuri de muncă, rămâne de văzut... Rămâne de văzut, pentru că foarte mult teren este acordat în schimbul unor promisiuni.. .Rămâne de văzut... - Din partea Primăriei sau a altor agenți economici, aveți sprijin? - Nu pot să am, deoarece ei au publicația lor, „Buletinul Informativ”. - Cum este acest „Buletin Informativ” bun pentru Jimbolieni? - Este bun, dar scrie numai exemple sau informații din punct de vedere pozitiv - să nu credeți că am ceva împotriva informațiilor pozitive - pe când „Gazeta de Jimbolia” nu poate să fie prea apreciată de Primărie, deoarece este oricând un „cui în talpă” pentru cei care calcă strâmb... în încheiere, ce ar trebui să cuprindă „Gazeta de Jimbolia”, pentru a fi un săptămânal mai bun ca anul trecut? ALEGE, Firma de termopane S.C. ALU PLAST CENTER SRL și ai următoarele avantaje: PROFILELE cu care se lucrează în prezent sunt cu 5 camere de protecție. POSIBILITATEA de a cumpăra și în rate prin BCR; FERESTRELE și UȘILE se execută la comanda clientului, orice dimensiune sau formă, în peste 17 nuanțe de culori. GARANȚIA medie de utilizare 18 ani; la prof dle 15 ani; feronerie 5 ani; sticla 5 ani, în prețul total este inclus: Demontajul+montajul; TVA-ul 19%; reducerea de 10% Firma mai execută și rulouri cu cutie exterioară, (culori alb, mahon, crem); jaluzele verticale și orizontale, (diverse culori și modele). ADRESA JIMBOLIA Str. Republicii nr. 48 Tel. 0722/963582 - Cred că acest ziar tebuie să treacă la acțiune! Cititorii, cetățenii din Jimbolia, din comunele și satele arondate, să vină liniștiți cu sugestii, reclamații sau orice fel de probleme. Noi suntem aici, vedem care este problema și încercăm să ajutăm! Mulți nu au curaj, (să nu-i supere pe șefii). Pe lângă faptul că îi felicit pe toți cetățenii care citesc sau văd acest săptămânal, îi rog să „treacă peste frică și să aducă la noi anunțurile, care ne interesează pe toți: vânzări, cumpărări, aniversări, matrimoniale, cât și comemorări, acestea toate fiind gratuite până la 15 cuvinte,încă o întrebare, înainte de a ne lua „La revedere!” Cum ați reușit să țineți în viață acest ziar, aproape un an?Nu vreau să fiu orgolios! Este greu, destul de greu, unii nici nu-și imaginează... Am fost ajutat de firma CAN LEO, căreia i-am acordat un spațiu de publicare specific protecției mediului, și, pe această cale îi mulțumesc domnului LEONTE, personal, pentru ajutorul acordat, cât și colaboratorilor care au scris articole în domeniu. Ofer firmelor, persoanelor juridice sau persoanelor fizice, spațiu în ziar pe tot parcursul anului, în conformitate cu Legea 32/1994. T. I. Q Bursa zvonurilor în Jimbolia se fură și se distrug: capacele de pe căminele de canalizare, gardurile metalice de la jocurile pentru copii din zona Gării, părțile metalice de la jocurile pentru copii, au ajuns cu furatul până în cimitire. P.S., aceste părți metalice se valorifică prin centrele de achiziționare de fier vechi. Aviz amatori, zvonul circulă. în zona Gării, fosta Curățătorie nu-și găsește stăpânul, care așteaptă reamenajarea. Acest spațiu momentan este un depozit de deșeuri iar vara un pericol de epidemiedepozit de gunoaie. P.S., acest spațiu a mai apărut în ziarul nostru dar nimeni nu l-a băgat în seamă în afară de vecinii cărora li s-a cârnit nasul. în Jimbolia sunt și oameni gospodari. în zona blocurilor de la Gară a început curățenia de primăvară, profitând de acest timp frumos... MICA PUBLICITATE VÂNZĂRI - COM FARARI __________________H I M m m IM—I------------ ♦ Vând ușă garaj, basculantă, nouă cu sau fără izolație, telecomandă Transport și montaj gratuit. Telefon 0743200297. ♦ Vând Dacia 1310 an 1998, culoare vișiniu metalizat, preț negociabil Telefon 360304. ♦ Vând casă mare cu 6 camere în Jimbolia, încălzire pe gaz, baie bucătărie, garaj, cablu Tv. Telefon 0723687327. ♦ Vând geam termopan 800x1100 mm și convector 3,5kw pe gaz Telefon 0256-360301. ♦ Cumpăr casă în Jimbolia, zonă centrală, ofer peste 20000 euro Informații la Redacție sau la telefon 360304. ♦ Vând casă mare, zonă bună, cu ibunătățiri sau schimb cu una mai mică. Telefon 0256360206. ♦ Vând ieftin frigider și congelator. Telefon 360059 sau 0744510909 ♦ Vând autoturism Renault 18 TD an 1985, electric, central, stare bună preț negociabil. Telefon 361235 sau 0744510876. ♦ Vând casă mare cu 3 camere, baie și anexe. Informații la Calea Timișorii nr. 64 sau la tel. 361322. ♦ Pierdut carnet de student an IAC pe numele Palincaș Adrian. îleclar nul. ♦ închiriez apartament cu 2 camere, mobilat, zona gării, etaj 3. Telefon 0722148124 sau 309667. ♦ Stimată doamnă, am aflat de anunțul dvs din ziar și ma interesează Ma numesc Sandu Tudor, sunt din Jimbolia, am 54 de ani, sunt văduv sănătos și lucrez. Dacă dorești să ne cunoaștem, aștept scrisoarea ta pe adresa str. Mărășești, bl. A, et.2, ap. 10. Cu stimă, Sandu Tudor. ♦ Doamnă, vârsta a II-a, cu apartament și serviciu, încă drăguță, caut prietenia unui domn cu serviciu și nealcoolic. Aștept răspuns la Redacție. ♦ Bărbat, văduv, posed casă la sat. Caut o doamnă pentru prietenie /ăsătorie, 42/180/90. răspuns la Redacție. ♦ Domnișoară drăguță, 22/173/65, cu serviciu în Jimbolia ofer prietenie unui bărbat în schimbul unui ajutor financiar. I