Graiul Sălajului, decembrie 2015 (Anul 26, nr. 5977-5996)

2015-12-08 / nr. 5981

Marți 8 decembrie 2015 24 pagini 1,50 lei ANUL XXII, Nr. 5981 ► [UNK] [UNK] Alegerile pentru Primăria Zalău sunt abordate cu multă precauție PSD nu are candidat. PNL are prea mulți 12 primari din cei 61 din Sălaj sunt cercetați penal Un primar din cinci este acuzat de corupție pagina in Clădirea M XVIM XV C ș i E Vă punem la dispoziție lângă Oficiul Registrului Comerțului, la etajul 1 al clădirii spațiu pntru Birouri, complet finisat, grup sanitar, oficiu, și spațiu open space. Spațiul dispune de multă lumină naturală pe tot parcursul zilei este disponibil imediat! Dotări: Centrală termică proprie, aer condiționat, lift, interfon, CATV contorizare Individuală, apă / gaz / electricitate. 1 I Pericei Vîrjolț Nușfalăul Românași Horoatu ’Crasnei I Sinmihai Almașului Buciumi Zimbor O nouă pierdere la HC Zalău Portărița Mihaela Cheța Flotic va lipsi de pe semicerc o perioadă destul de îndelungată, deoarece a primit vestea că va deveni mămică Concert extraordinar de Crăciun cu Orchestra Filarmonicii de Stat "Transilvania" din Cluj-Napoca Seară magnifică la Casa de Cultură a Sindicatelor Cum afectează piața petrolului economia Sălajului Tenaris Silcotub are o cifră de afaceri mai mică cu 13 la sută față de anul trecut pagina 12 | Buni, răi, au fost 33 care au avut grijă de Zalău vreme de 96 de ani Publicul este invitat să vadă galeria primarilor zălăuani pagina 3 I "Zalău - un oraș la frontiera de nord-vest a Transilvaniei" Studiu inedit dedicat Zalăului, cel mai vechi oraș din Transilvania ! pagina 3 | Cartierul zălăuan Porolissum a ieșit câștigător din războiul cu garajele de tip dugheană S-a dublat numărul locurilor de parcare pagina 4 | Legea e lege și dacă e proastă amendă de 1.500 de lei dacă îți scoți oile la păscut în grădină pagina 4 |