Graiul Sălajului, ianuarie 2019 (Anul 30, nr. 6738-6758)

2019-01-15 / nr. 6747

u(06. În)a Marți 15 ianuarie 2019 8 pagini 2,00 lei piá Cu IM 33 tmm% ro "ro 0 Condamnații ies din închisori mai devreme cu miile, iar în același timp poliția își restrânge activitatea Neisprăviții care ies din pușcării înainte de termen ucid, violează și tâlhăresc din nou ANUL XXII, Nr. 6747 Zalaul este la un pas să pună mâna pe 13 milioane de euro pentru a face lux bulevardul si strada Simion Bărnutiu I . Proiectul se află în faza de precontractare, iar dacă totul merge bine din primăvară lucrează și totul va fi gata ~.‘*7`tin*in pagine 3 | iar se ! De ce o ducem mai prost, dacă câștigăm mai bine?! ! Statul ia tot mai mulți bani din salariile angajaților, reiese din analiza statistică Statul ia mai mult din banii angajaților cu salarii mici Dia Guard Cipricom și Vulturii Dej, câștigătoarele de la Memorialul "Radu Gog" ANGAJEAZĂ Persoană pentru mentenanță Mecanic întreținere sau electromecanic Muncitor necalificat întreținere curte Gruparea pregătită de Flore Pop a reușit să câștige pentru a patra oară consecutiv titlul la categoria OPEN, în timp ce formația din Dej s-a impus în premier la categoria Old Boys închiriez Un cabinet medical de 21.79 metri pătrați, în cadrul Clinicii Vivere din spatele Primăriei Zalău. Telefon: 0754 838 307 Una din 500 de audiențe l-a marcat cel mai tare pe viceprimarul Zalăului Viceprimarul Bălăjel a scos din mare necaz o familie care nu mai avea unde locui după ce a rămas fără casă USR și PLUS ul lui Cioloș I Immm. pagina 3 amenință pozițiile PNL-iștilor în Parlamentul European Cine sunt cei trei sălăjeni candidați la europarlamentare, Ciolos, Buda si Corina Cretu I 9 II pagina 230 de planuri de afaceri vor fi subvenționate cu 25.000 euro la Jibou Un juriu decide azi care sunt primele proiecte subvenționate pagina a I ------a..............» fe-.