Milcovul, iulie-septembrie 1971 (Anul 4, nr. 608-686)

1971-09-26 / nr. 683

Pag. 2 (Urmare din pag. I) secretar al C.C. al U.T.C., vicepreșeședinte al Consiliului National al Organizației pionierilor precum și alți invitați. Cu acest prilej, adresîndu-se celor prezenți la conferinta, tovarășul Simion DOBROVICI a dat o deosebită apreciere muncii desfășurate in cadrul unităților și detașamentelor de pionieri pentru educarea celei mai tinere generații In spiritul dragostei permanente fată de muncă și Învățătură, al devotamentului neclintit față de patrie și partid. In numele Biroului Comitetului județean de partid, tovarășul Simion DOBROVICI a urat tuturor celor prezenți noi și Însemnate succese la învățătură, in activitatea pionierească, precum și în toate acțiunile social-obștești la care sunt angajați. Din partea delegaților participanți la conferință a răspuns pioniera Cornelia Richiteanu, președinta unității de pionieri de la Școala generală nr. 10 Focșani, exprimînd hotărirea celor peste 31 000 de pionieri, din județul Vrancea de a răspunde prin fapte grijei părintești acordate de partidul și statul nostru, de a munci și Învăța temeinic pentru a deveni cetățeni demni ai patriei, constructori de nădejde ai comunismului în țara noastră. Se dă apoi citire telegramei adresate de pionierii participanți la Conferința, conducerii superioare de partid, personal NICOLAE CEAUȘESCU, tovarășului telegramă care exprimă entuziasta hotărire a acestora de a munci cu abnegație pentru a deveni fii de nădejde ai patriei noastre socialiste. Tot în cadrul lucrărilor desfășurate in prima zi în secțiunea pionieri, a fost adoptată o Chemare lansată de către Conferință județeană către toate unitățile și detașamentele de pionieri din județul Vrancea, chemare care vizează înfăptuirea unor însemnate obiective în direcția acțiunilor voluntar-patriotice, cultural-artistice, precum și a muncii privind ansamblul vieții pionierești. Răspunzînd unei propuneri tăcute din rîndul pionierilor, propunere primită cu deosebită căldură, tovarășul Simion Dobrovici s-a fotografiat, împreună cu ceilalți invitați, in mijlocul pionierilor delegați la conferință. Prima zi a conferinței s-a încheiat cu vizitarea a două importante obiective economice din municipiul Focșani: Fabrica de confecții și Complexul pentru exploatarea și industrializarea lemnului. Continuîndu-și lucrările, astăzi, in cea de-a doua zi, se desfășoară dezbaterile in cadrul secțiunii rezervate cadrelor didactice și comandanților. Conferința județeană a Organizației pionierilor Salutul tovarășului Simion DOBROVICI (Urmare din pag. 1) de gospodărire și înfrumusețare a orașelor și satelor noastre, a școlilor și a celorlalte unități de știință și cultură. Ne bucurăm de succesele obținute de noi în competitive culturalartistice, sportiv-turistice și tehnico-știintifice, încercăm sentimente de satisfacție sufletească pentru succesele noastre în însușirea științei și culturii românești și universale. Ștafeta tradițiilor cultural-artistice vrîncene se află în mîini bune și acest lucru a fost dovedit în cele două ediții ale Festivalului cultural-artistic al pionierilor și școlarilor. Am luat cunoștință cu bucurie de rezultatele frumoase obținute, de premiile republicane care au situat județul nostru, pe această linie, între județele de frunte ale țării. Folosim și acest prilej, pentru a vă transmite vouă, inimoși continuatori ai tradițiilor vrîncene, calde felicitări pentru preocupările și rezultatele voastre dorindu-vă noi succese în muncă ! Și în activitatea tehnico-științifică echipajele pionierești care au reprezentat județul Vrancea, au fost la înălțime. Este de ajuns să amintim că pionierii Vrancei au cucerit locul II pe țară la racheto-modelism, sunt vicecampioni ai Moldovei la aceste întreceri. In acest an, 13 pionieri au obținut medalii de aur și diplome de onoare la concursul republican „Minitechnicus". Numărul cercurilor pionierești tehnico-științifice a crescut, cuprinzînd peste 5 000 de membri care învață acum, de la o vîrstă fragedă, ce înseamnă știința și cum se aplică în practică cuceririle sale. Măsurile stabilite de partidul și statul nostru pentru a lega învățămîntul de practica construcției socialiste vă vor înlesni vouă, pionierilor, să lucrați în ateliere tehnico-aplicative, în sectoare de producție. Veți învăța să mînuiți mașini și unelte, să deprindeți multe meserii de care vă veți apropia și le veți îndrăgi. Cînd veți pleca de pe băncile școlii, veți fi oameni întregi, cu știință de carte, cu deprinderi de muncă, așa cum se cere astăzi în societatea socialistă. Știm că pionierilor le place munca și participă cu entuziasm la ea, în săptămîna dinaintea deschiderii cursurilor școlare, mii de pionieri și școlari de pe cuprinsul județului, alături de tineretul patriei, au răspuns chemării Consiliului Național al Organizației Pionierilor la muncă. Au amenajat baze sportive, aui pregătit sărbătorește sălile de clasă pentru deschiderea cursurilor, ați participat în brigăzi de muncă pe șantierele de construcții alături de părinții și frații voștri. Ați pornit pe un drum bun, pe drumul dragostei de muncă, a prețuirii acesteia, a respectului față de cei ce muncesc. Să continuați acest drum, să munciți și să învățați așa cum v-ați exprimat legămintul sub drapelul patriei și a partidului, să deveniți oameni de nădejde ai României socialiste. Sîntem convinși că Organizația pionierilor, sub conducerea și îndrumarea Partidului Comunist Român, va contribui din ce în ce mai mult la educarea comunistă a tinerei generații. Vă îndemnăm, dragi pionieri, să organizați temeinic toate acțiunile de educație patriotică, să atragem la acestea masa de pionieri, să luptați pentru ca în sufletul fiecărui copil să sădiți respectul pentru munca înaintașilor noștri, pentru eroismul și abnegația de care a dat dovadă clasa muncitoare în lupta sa pentru eliberarea țării, să cultivați la nivelul cel mai înalt atașamentul și respectul pentru popor, făuritorul a tot ce este de preț pentru societatea noastră. Dorim ca toate acțiunile pe care le veți organiza să se înscrie pe linia indicată de secretarul general al partidului, tovarășul Nicolae Ceaușescu, pentru a avea siguranța formării și dezvoltării unei adevărate conștiințe socialiste și comuniste. Participat după măsura puterilor voastre la munca gospodărească din școală, familie, cartier sau comună, faceți din aceste acte, la care sînteți antrenați, un model de muncă și de adeziune la politica partidului. Alături de strădania voastră, de a cunoaște și prețui trecutul de muncă și de luptă al partidului și poporului nostru, faceți în așa fel ca să cunoașteți cît mai bine realizările din anii socialismului, ale poporului nostru. DRAGI PIONIERI, Partidul și statul nostru socialist își pun mari speranțe în voi. Așa cum am mai arătat, voi sînteți generațiile pe umerii cărora vor apăsa săruturile dezvoltării societății noastre. Nădejdea,.pe care noi o avem în voi, speranțele noastre, de părinți, de dascălii, de conducători, ne obligă și vă sfătuim să munciți din toată puterea ființei voastre, să învățați pentru că prin știință și cultură veți putea mai tîrziu să vă aduceți partea voastră de contribuție la făurirea bunurilor materiale și spirituale, învățați să iubiți și să respectați muita ^pentru, că prin ea veți dobîndi mari satisfacții în viață. Fiți intransigenți cu voi înșivă, ajutați pe cei care învață și muncesc alături de voi, dovediți în toate împrejurările că aveți o comportare demnă, pionierească, că aprobați și aplicați în viață cele învățate în școală, în numele Comitetului județean de partid, al Comitetului executiv al Consiliului popular județean și al meu personal, vă doresc din toată inima sănătate și putere de muncă pentru binele vostru, al țării, al întregii noastre națiuni! Dinamizarea ritmului de lucru și calitatea execuțiilor (Urmare din pag. 1) exterioare — ar fi dat posibilitatea încadrării în grafice, ci prin defectuos de utilizare a acesteia- modul Investigațiile, însă, au scos la iveală și alți factori care s-au repercutat negativ asupra lucrărilor de investiții la construcțiile de locuințe. Elocvent, în acest sens, este faptul că în zona Focșani-sud, datorită defecțiunilor dese la betoniere, necesarul de betoane pe șantier nu se asigură decît în proporție de 50 la sută. De asemenea, cele 5 macarale tip Bocșa sunt folosite la cca 40 la sută din capacitate. Ne punem întrebarea: conducerea întreprinderii nu cunoaște urmările acestor lucruri? Utilizarea mecanismelor la jumătate din capacitate nu înseamnă totodată și utilizarea în aceeași proporție a forței de muncă? Faptul că în această zonă sunt rămase neterminate, fată de prevederile planului, 190 ele apartamente, arată cît de defectuos s-au desfășurat lucrările pe tot parcursul anului, lucru față de care comitetul de direcție al întreprinderii nu a găsit măsurile necesare dinamizării ritmului de lucru, optimizării execuției. Considerăm că cel puțin acum conducerea întreprinderii va lua măsuri de urgență, cu atît mai mult cu cît în timpul ce a mai rămas pînă la sfîrșitul anului, paralel cu realizarea lucrărilor în continuare, trebuie să se asigure condițiile necesare lucrului pe timp friguros. Numai printr-o dozare a eforturilor, ca o rezultantă a utilizării cît mai raționale a forței de muncă, recuperarea restanțelor și îndeplinirea sarcinilor curente vor fi obiective realizabile. Așteptăm însă ca printr-un complex de măsuri ce se impun luate, ritmul de lucru să asigure respectarea scadentelor finale. Gări, autogări șiospitalitate». Continuăm astăzi, cu sprijinul colaboratorilor și corespondenților noștri, incursiunea pe itinerariul „gări, autogări, ...ospitalitate". De data aceasta, vom poposi și la stațiile existente (puține la număr) și la... cele inexistente, ale autobuzelor I.T.A. CÎTE CEVA DESPRE... „TIMPUL PROBABIL“, închipuiți-vă călători sub ploi intermitente. Nu e nevoie de imaginație, deoarece ploile continuă să cadă și la Andreiașu de Jos și la Budești. La Budești—Cotești călătorii Sînt avantajați de faptul că aici s-a construit o stație și că la Cotești (deci la următoarea oprire a aceluiași autobuz) se va termina, în scurt timp, o nouă cabina tip. Așa ne-a precizat primarul comunei. Am luat acest exemplu, deoarece se numără printre aspectele care obligă la remarci bune pe tot traseul. Și, fiind la Cotești, să ne oprim la gara C.F.R., chiar în al III-lea trimestru s-a amenajat un peron, stația a fost modernizată, spațiul verde creat se „armonizează" cu instrucțiunile în vigoare, dar, mai ales, ospitalitatea gării parcă se armonizează cu optica primarului din Cotești. C.F.R.-ul pare să fi înțeles că grija pentru călători nu trebuie să se sfîrșească la șoseaua națională, ci trebuie să fie unitar coteșteană. Mai știm, totodată, că ținînd seama de cerințele localnicilor, de contribuția lor la ridicarea acestor mici stații I.T.A., consiliile populare comunale au hotărît să scurteze drumul dintre intenție și înfăptuire. ■Pentru că de plouat cum spuneam, plouă peste tot ! Am solicitat și părerea cîtorva gospodari ai comunelor, care in virtutea muncii, sînt și ei, călători, deseori nevoiți să aștepte sub capriciile vremii, autobuzele I.T.A. Poiana-Cristei Interlocutor, tovarășul Nicolae Vlad, primarul comunei. — Anul trecut am improvizat din P.F L. o cabină încăpătoare. Ne-au luat-o... vîntul, furtuna. Dacă ne gîndim la faptul că pasagerii vin aici, la centrul comunei, din opt sate, se impune și mai mult existenta unei stații de autobuz. Am vrea și noi să aflăm cum arată proiectul acela tip, despre care se vorbește că ar fi destinat doar comunelor cu „vedere" la șoseaua națională. Sîntem și noi gata să turnăm postamentul, să amenajăm locul, să suportăm costul stației tip, chiar dacă... ieșirea noastră la șoseaua turistică e mai... depărtată. Fără a ieși din temă, vreau să mă refer și la... nepunctualitatea autobuzului. Nu rare sunt cazurile dar acest autobuz pleacă din Focșani cu câte o jumătate de oră întârziere. La fel și din Poiana Cristei. Așa că, așteptîndu-l, să-l așteptăm sub acoperiș sigur. Ciorăști Comuna este amplasată la 50 kilometri de Focșani, la 30 km de Rîmnicu-Sărati,la .65 km de Brăila și la 80 km de Galați. Pe aici circulă două autobuze de la Focșani, alte două, dimineața și la ora 13,10, de la R. Sărat, un autobuz R. Sărat—Galați și Galați—R. Sărat. — Sîntem foarte mulțumiți de deservirea auto mărturisea primarul comunei. Dar cetățenii cer să existe legături între Focșani și Ciorăști și în cursul zilei, întrucît legătura cu reședința de județ o avem numai dimineața și seara. Credem că autogara Focșani are posibilitatea să introducă un autobuz care să circule în cursul zilei pe ruta Focșani—Vulturu — Măicăneșli — Ciorăști — Mihălceni — Mărtinești — Bogza — Dumbrăveni și retur. în acest mod, s-ar satisface foarte mult nevoile populației pe această rută. Nu avem stație de autobuze, nu știm nici de cine depinde construcția unor cabine unde să aștepte călătorii. în ceea ce privește contribuția noastră asigurăm tot sprijinul acestui lucru întrucît de el depinde satisfacerea nevoilor personale ale fiecărui locuitor. Dumitrești Prin comuna Dumitrești trec zilnic autobuzele I.T.A. Sîmncu-Sărat 5,06 dimineața, 13,10 și 16,00 cu disarecția R. Sărat, făcînd și legătura cu localitățile vecine : Chiojdeni și Jitia. Faptul că de la 20.08.1971 a mai luat ființă traseul Focșani — Dumbrăveni — Cîndești — Bordești — Dumitrești și invers (cu plecare din Focșani zilnic la orele 15.45) este salutar, deoarece se face o legătură directă cu județul și se evită ocolirea prin R. Sărat. Ne numărăm și noi printre comunele care dispunem de stație I.T.A.* lar Marea majoritate a interlocutorinoștri au remarcat, îndeosebi, buna circulație a mijloacelor de transport, corectitudinea acestora, nevoia de a se aduce corective unor legături dintre autobuzele I.T.A. și unele curse locale C.F.R. Mai discutabile rămîn „clipele" în care călătorul staționează într-o sală de așteptare, într-un restaurant C.F.R., sau avînd acoperiș doar... cerul, lingă un indicator de sosiri și plecări ale autobuzelor I.T.A. indicator pe care, de oricît optimism am da dovadă, nu-l putem numi... stație. La Panciu, într-un oraș respectabil, călătorii cu autobuzele așteaptă în sala stației C.F.R., la Odobești chipurile, sunt... bufete, sunt fel de fel de clădiri, stație nu, în schimb, călătorii pot inspira fumul și funinginea brutăriei instalate în clădirea din preajma sediului consiliului popular, deși clădirea cu pricina putea deveni pentru „poarta Vrancei" cea mai... inspirată miniautogară. Apreciem inițiativele bune, demne de toată lauda din partea gospodarilor comunelor Măicănești, Jariștea, Dumbrăveni etc. care au manifestat interes față de aspectele care hotărăsc buna dispoziție a călătorului, blind măsuri salutare. Considerăm însă, că multe alte criterii care se includ noțiunii și în același timp — urării de „călătorie plăcută“ pot constitui mobilul unor viitoare incursiuni. A. S. MILCOVIN Normele nu sunt emise pentru a fi răstălmăcite (Urmare din pag. 1) — Dacă lipsește ceva, eu plătesc... Asta mă interesează pe mine , ce, n-am voie ? Ciudată optică. Cum adică, respectarea integrității avutului obștesc, bunul mers al unității respective îl interesează exclusiv pe el? Avuția socială nu se încredințează oricui și în orice condiții. E vorba de a îndrepta o conduită, un comportament comercial fisurat de mentalități nocive. După cum se știe, pentru ca o persoană să poată fi angajată într-o funcție, care implică mînuirea valorilor publice, este absolut necesar ca ea să îndeplinească cumulativ anumite condiții. Societății este deloc indiferent pe mîna nu-i cui încredințează bunurile. Și, în condițiile arătate, ce garanție poate prezenta fiul gestionarului (care nu știe să mînuiască cîntarul, nu este în posesia avizului organelor sanitare de resort)? Cazurile de mai sus ne determină să subliniem un adevăr: normele nu sunt emise pentru a rămîne în stadiul de... literă moartă, ele sunt emise pentru a fi aplicate întocmai, deoarece la temelia lor există considerente economice și etice, ce nu pot fi trecute cu vederea. Și, pe de altă parte, asemenea abateri, calificate inițial ca lipsite de însemnătate, nesancționate la vreme, se perpetuează, se amplifică ceea ce duce la sporirea gradului lor de periculozitate socială. Ele alterează climatul de corectitudine și respect față de lege și, în cele din urmă, epilogul lor se poate consuma pe undeva, în sala pașilor pierduți... • MEMENTO • MEMENTO • MEMENTO • MEMENTO § MEMENTO • tv DUMINICĂ 26 SEPTEMBRIE 8.30 Sport și sănătate. 9.00 Matineu duminical pentru copii. 10.00 Viața satului. 11.15 Albumul compozitorilor români — Gherase Dendrino. 12.00 De strajă patriei. 12.30 Emisiune în limba maghiară. 14.00 Fotbal : Steaua — F.G. Argeș (divizia A). Transmisiune directă de la stadionul Republicii. 15.50 Polo pe apă : România — S.U A. și România — Italia (înregistrări din avar). 16.20 Boxi finalele turneului internațional de la Ostrava (aspecte înregistrate). 16.45 Postmeridiane— magazin. 18.10 Film serial pentru tineret — „Planeta gigantilor“. 19.00 Vetre folclorice. Bistrița-Năsăud. 19.201 001 de seri. 19.30 Telejurnalul de seară. 20.00 Reportajul săptămînii. Pe locul viitoarelor orașe. 20.20 Film artistic: „Asasinul din cartea de telefon“. 21.50 „Zi-le d-alea, de-ale noastre”. Emisiune de varietăți muzicale de Alex. Bocăneț. 22.45 Telejurnalul de noapte — Sport. LUNI 27 SEPTEMBRIE 18.00 Deschiderea emisiunii. Muzică populară interpretată la cimpoi și ocarină de Marin Stănculeț și la țambal de Dumitru Nicolae Vîșan. 18.1 ' Ecranul — emisiune de informație și critică cinematografică. 18.45 Stop cadru. 19.15 Publicitate. 19.20 1 001 de seri. 19.30 Telejurnalul de seară. 20.10 Te laud, te apăr și te cint. Emisiune literar-muzicală. Versuri ale poeților contemporani închinate patriei și coruri patriotice din creația ultimilor ani. 20.40 Roman foileton : „Aghiotantul excelenței sale“ (III). 21.20 Prim plan —• Alexandru Popescu — primarul municipiului Pitești. 21.50 Parada vedetelor — Juliete Greco și Sergio Endrigo. 22.20 Din țările socialiste. 22.35 Telejurnalul de noapte. radio DUMINICĂ 26 SEPTEMBRIE PROGRAMUL 1 6.00 Buletin de știri. 7.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. Sport. 8.00 Sumarul presei. 8.08 Ilustrate muzicale. 9.00 Ora satului 10.00 Radiomagazinul femeilor. 10.30 Parada soliștilor de muzică ușoară. 11.00 Buletin de știri. 11.50 Cotele apelor Dunării. 12.00 De toate pentru toți. 13.00 Radiojurnal. Sport. 13.15 Recital Gică Petrescu. 14.00 Unda veselă. 14.30 Albumul melodiilor de succes. 15.00 Buletin de știri. 15.05 Caravana fanteziei. 15.45 Sport și Muzică. 18.15 Estrada duminicală. 19.00 Radiojurnal. 20.00 Tableta de seară. 22.00 Radiojurnal. Buletin meteorologic. 22.10 Panoramic sportiv. 22.30 Meridiane melodii. Emisiune de Maria Ioina și Adriana Marian. 22.50 Moment poetic. 23.00 Meridiane melodii (continuare). 24.00 Buletin de știri. 0.03—6.00 Estrada nocturnă. LUNI 27 SEPTEMBRIE PROGRAMUL 1 6.00 Muzică și actualități. 7.00 Radiojurnal. Buletin meteo rutier. Sport. 8.00 Sumarul presei. 8.30 La microfon, melodia preferată. 9.00 Buletin de știri. 9.03 La microfon, melodia preferată ( continuare). 9.30 Revista literară radio (reluare). 10.00 Buletin de știri. 10.30 Știința în slujba păcii. 11.00 Buletin de știri. 11.05 Muzică populară iraniană. 11.35 Constantin Romașcanu și cîntecele sale. 12.00 Orchestra Kurt Edelhagen. 12.30 întîlnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13.00 Radiojurnal. 13.27 Cîntecul e pretutindeni. 14.00 Compozitorul săptămînii — Joseph Haydn. 14.30 Te apăr, te laud, te cint. 15.00 Buletin de știri. 15.05 înșir-te mărgărite. 16.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. 16.30 Recitalul soliștilor Puica Igiroșanu, Dinu și Irena Santo. 17.00 Antena tineretului. 17.30 Concert de muzică populară. 18.00 Orele serii. 20.00 Tableta de seară. 20.05 Zece melodii preferate. 20.30 Teatru radiofonic. „Ștafeta nevăzută“ de Paul Everac. 22.00 Radioimma. Buletin meteo-rutier. Sport. 22.30 Concert de seară. 22.55 Moment poetic. 23.00 Concert de seară (continuare). 24.00 Buletin de știri. 0.03—6.00 Estrada nocturnă. (Buletine de știri la orele 2.00 ; 4.00 ; 5.001. wq awwMBw——saa———w—— cinema DUMINICA 26 SEPTEMBRIE Cinema „UNIREA" Focșani — „Secretul planetei maimuțelor“ (Orele i 14.45—16.45-18.45—20.45). Tel. 1204 Cinema „FLACARA* Focșani — „întîlnire cu o necunoscută*. (Orele i 15.15—17.15—19.15—21.15). Tel. 1161: Cinema „POPULAR" Adjud — „Romeo și Julieta“ (I—II). Cinema „POPULAR“ Panciu — „Los Tarantos". Cinema „VICTORIA“ Odobești — „Trandafiri roșii pentru Angelica“. Cinema „LUMINA“ Mărășești — „Numai mortul va răspunde“. LUNI 27 SEPTEMBRIE Cinema „UNIREA“ Focșani — „Cortul roșu“, seria I—II. (Orele 14.45 — 17.45 — 20.45). Tel. 1204. Cinema „FLACARA“ Focșani —„Dispariția lui Timo“. (Orele 15.15—17.15 —19.15—21.15). Tel. 1161. Cinema „POPULAR“ Adjud — „Prețul puterii“. Cinema „POPULAR" Panciu — „Renegata“. Cinema „VICTORIA“ Odobești — „Frumoasele vacanțe". Cinema „LUMINA“ Mărășești — „Un cuib de nobili“. N.R. Ziarul nu-și asumă răspunderea față de eventualele schimbări în program. Redacția și administrația Focșani, strada M. Kogălniceanu nr. 7, telefoni 15 791 30 35 1 21 741 20 98, ihtuiinica 26 septembrie 1971 11 FÜy©ŰÍÁTi 1 --J.-« , , • " T. COMBINLTBL SIDEIURBIC GALAȚI RECRUTEAZĂ muncitori necalificați CU STAGIUL MILITAR SATISFĂCUT, PENTRU CALIFICARE PRIN CURSURI DE SCURTA DURATA ÎN URMĂTOARELE MESERII : ABSOLVENȚI A 4—7 CLASE — manevrant vagoane, acar, revizor ace ABSOLVENȚI A 7—8 CLASE — lăcătuș mecanic — strungar — zidar șaraptor — aglomeratoriști — topitori minereuri — operatori mecanici instalații cocsochimice — mașinist pod rulant (examen psihotehnic) ABSOLVENȚI DE LICEU (cu sau fără diplomă de bacalaureat) — lăcătuș mecanic ACTE NECESARE : — copie legalizată de notariat a actului de studii — copie nelegalizată a actului de naștere — copie nelegalizată de pe prima pagină a livretului militar în timpul școlarizării se asigură cazare gratuită sau 10 lei pe zi. Relații suplimentare de la serv. învățămint, telefon 18300, interior 231. Uniunea județeană a cooperativelor de consum Vrancea AMINIA LA CABANA „CĂPRIOARA“ nbSIb l."j ••l".ih • ___lini mii, .nini, nini | DIN CR INGUL PETREȘTI « ibinun iij. . - „ .vii, ai spun ” eiita formația de muzica ușoara RITM începînd cu data de 15 septembrie 1971 Localul complet renovat, cu încălzire centrală, oferă o ambianță plăcută, un bogat sortiment de preparate, precum și renumitele vinuri din județul nostru. DANS, ANTREN! IN ATENTIA DEPUNITERILOR LA C.E.C. Direcția județeană Vrancea a Casei de Economii și Consemnațiuni, informează : Emiterea libretelor sau completarea soldurilor pe libretele de economii cu cîștiguri in materiale de construcție, libretele de economii cu dobindă și cîștiguri în autoturisme, libretele de economii pentru construcții de locuințe și libretele de economii pentru turism, în vederea participării la tragerile la sorți din trimestrul IV 1971, se pot face pînă la data de 30 SEPTEMBRIE a.c. inclusiv. MU -ICI întreprinderea de morărit și panificație Vrancea cu sediul în Focșani str. Cuza Vodă nr. 14 Angajează imediat Magazioner — magazie centrală Condiții de angajare: Școala medie sau, în mod cu totul excepțional în cazul vechimei în muncă de gestionar, școala generală. Vîrsta minimă 21 ani. Garanție numerar și suplimentară conform legii 22/1969. Salarizarea în conformitate cu H.C.M. 914/1968. TIPARU ȘI întreprinderea poligrafică Bacău