Monitorul de Sibiu, ianuarie 2000 (Anul 3, nr. 346-369)

2000-01-15 / nr. 356

átírná’ m ink fát dar... ABONAT! Freort pemtonai mm șomer care se aboneaza la redacție,centrele de mica publicitate sau prin curierii noștri, incepind cu primește pentru Premiul se ridica de la Serviciul Abonamente, str. Z. Boiu 24B. media si Anul III, Nr. 356, SÎMBĂTĂ 15 ianuarie 2000 16 pagini 1800 lei (750 lei pentru abonați) PAGINILE 7, 8, 9, 10 augiunciu, nervvonicii și Monitorul Magazin înainte de a anunța Poliția, Salvarea sau Pompierii, sunați la MONITORUL de SIBIU 23.70.40 www.brasov. monitorul.ro Sabia lui Dudu este plină de Rotărescu si Deac 5 vor fi judecați ■ dezvăluirile Monitorului au fost confirmate de IGP ■ ancheta Ministerului de Interne a stabilit că Deac a comis accidentul de pe Dumbrăvii ■ toți cei implicați în eveniment vor fi cercetați penal * foștii capi ai Poliției sibiene vor fi aduși în fața Consiliului de Judecată al IGP . Ofițerii Corpului de Control al Inspectoratului General al Poliției au finalizat ieri dosarul întocmit colonelului Nicolae Deac, fost adjunct al IPJ Sibiu. Timp de cîteva zile, maiorul Ionel Serca din cadrul IGP a fost detașat la Sibiu, unde a audiat martori și a anchetat cu minuțiozitate împrejurările în care s-a comis accidentul de pe Calea Dumbrăvii, în urma consultării tuturor probelor, reprezentanții Corpului de Control au ajuns la concluzia că în momentul producerii accidentului la volanul autoturismului Dacia era colonelul Nicolae Deac și nu soția acestuia, Natalia Deac, subofițer la Serviciul Arme, Explozivi și Muniții. în privința acestui lucru, atît cei implicați în evenimentul rutier de pe 2 ianuarie, cit și martorii oculari, s-au contrazis în declarații, unii susținînd că la volan a fost adjunctul șefului Poliției, alții că soția lui. Reamintim că în acea seară mașina soților Deac a intrat pe contrasens și s-a tamponat frontal cu un taxi condus regulamentar de plutonierul Girel Concioiu, de la Unitatea de Pompieri. în urma coliziunii, micuțul Gabriel Șandru, aflat cu părinții în taxi, a suferit un traumatism cranio-cerebral acut deschis și a fost internat la Reanimarea Spitalului Luther. (Mădălina LUCA, Sebastian DAVID) continuare în pagina 3 fondul de Investiții și Dezvoltare Profesorii și-au amînat greva de avertisment Liderii celor patru mari federații sindicale din învățămînt au hotărit să amine cu două zile greva de avertisment pe care au programat-o pentru data de 17 ianuarie, între orele 11.00 și 13.00, deoarece vor fi primiți la Palatul Victoria de către premierul Mugur Isărescu, unde se vor așeza la masa tratativelor pentru a discuta revendicările dascălilor. „Intrucît Guvernul României și Ministerul Educației Naționale și-au arătat disponibilitatea de a purta negocieri în zilele de 17 și 18, conducerile celor patru federații semnatare ale platformei de revendicări și ale comunicatului din 5.01.2000 au hotărât ca greva de avertisment să se desfășoare în data de 19.01.2000, între orele 11.00 și 13.00 urmînd ca greva generală să fie declanșată incepind cu data de 24.01.2000, ora 8.00“, spune intr-un comunicat de presă Constantin Ciosu, secretarul general al Federației Educației Naționale, (Viorica MAIER) continuare în pagina 3 Daniel Terchilă părăsește România Căpitanul interiștilor, Daniel Terchilă (loto strigă), a decis să părăsească România împreună cu soția sa, pentru a se stabili în Germania. El a primit viza necesară de la Consulatul German și a declarat că pînă la sfirșitul săptămînii viitoare va părăsi sigur țara. Decizia sa a căzut ca un trăsnet la clubul sibian, care pierde astfel încă un fotbalist valoros, după plecarea lui Ioan Mafiei la Apemin Borsec. (D.G.) amănunte în pagina 12 Conflictul continuă Ancuța crede că achitarea lui Sturz are scop politic ■ el susține că disputa lor nu a fost politică, ci una de principii morale și umane ■ Ioan Sturz va candida la Primărie, din partea PNL ■ amănunte în pagina 2