Monitorul de Sibiu, septembrie 2002 (Anul 5, nr. 1157-1181)

2002-09-04 / nr. 1159

Biblioteca»/ OTJí/ ‘ i — SIBIU - I R Ímîl aNIiqdtn 166 u Primăria caută solul Pentru ^DJUdU aiUdoli U urgentarea lucrărilor ■ proprietarii w • _ a apartamentelor s-au săturat de mare apa și curent "„„„„". Intîrzieri peste măsură ■ MIERCURI, 4 septembrie 2002 ■ Anul V, Nr. 1159 «16 pagini ■ 4.500 lei (1.900 lei pentru abonați) ■ Schimbare de destinație Locuințe pentru medici și actori 5. ■ Primăria Sibiu va amenaja un bloc de locuințe în clădirea neterminată de lingă Spitalul Clinic Județean ■ lucrarea urmează să fie executată de ANL ■ o parte din cele peste 100 de locuințe vor rămîne la dispoziția Consiliului Local . Tinerii medici și actori sibieni vor beneficia, în curînd, de locuințe construite special pentru ei. Ministerul Sănătății și Familiei și-a dat acordul, la propunerile înaintate de autoritățile sanitare sibiene, de prefectul Mircea Silvestru Lup, primarul Klaus Iohannis și Constantin Morar, președintele Consiliului Județean, pentru ca spațiul locativ în care ar fi trebuit să funcționeze Spitalul unic de Pediatrie să fie amenajat ca bloc de locuințe. Clădirea avea ca destinație inițială sediul Inspecției Sanitare de Stat Sibiu. Unul dintre motivele invocate de autorități pentru schimbarea destinației imobilului construit lîngă Spitalul Clinic Județean Sibiu este legat de insuficiența fondurilor alocate pentru transformarea construcției într-un spital. „Pentru o modificare corespunzătoare ar fi nevoie de aproximativ 120 de miliarde de lei, sumă care nu poate fi obținută decit în 5-10 ani. In schimb, pentru clădirile neterminate, finanțările se realizează prioritar“, a precizat Mircea Silvestru Lup, prefectul județului Sibiu. (Claudia ALBESCU) continuare în pagina 3 Restante copleșitoare O studentă s-a aruncat de la etajul III ■ ünara este în anul III la Facultatea de Medicină Mea a suferit numeroase fracturi atît la coloana vertebrală, cît și în zona lombară și toracică ■ O tînără de 22 de ani, studentă în Sibiu, a încercat să se sinucidă, ieri noapte, din cauza problemelor pe care le are la școală. Volumul mare de materie pe care o avea de învățat și restanțele, atît din acest an, cît și de anul trecut, au dus-o pe fată într-o culme a disperării. (Claudia ALBESCU) continuare în pagina 2 BANCA ROMÂNEASCĂ Sucursala Sibiu (0269)211 841 www.brom.ro înainte de a anunța Poliția, Salvarea sau Pompierii, sunați la MONITORUL de SIBIU 23.70.40 Secretariats Abonamente: 21.81.71 Publicație a Grupului de Presa „Monitorul“ www.brasov.monitorul.ro/sibiu Educație scumpă Ghiozdanul prin „sare“ de 2 milioane ■ prețul caietelor variază între 4.490 de lei și 11.900 de lei ■ un ghiozdan poate costa peste un milion de lei ■ începutul noului an școlar înseamnă o lovitură puternică pentru bugetul unei familii care are cel puțin un copil de vîrstă școlară. Pentru a-și pregăti copiii pentru un nou an de educație, părinții vor scoate din buzunar minimum 2 milioane de lei. La mai puțin de o săptămînă, cît a mai rămas pînă la începutul anului școlar, librăriile și magazinele destinate copiilor sînt încă ticsite cu rechizite pentru toate categoriile de școlari. Părinții ai căror copii pășesc pentru prima dată într-o școală vor putea achiziționa caiete cu 48 de file, de matematică și didando tip I sau II, la prețuri începînd de la 4.490 de lei bucata, putînd ajunge pînă la 11.900 de lei, dacă sînt de dimensiuni mai mari. Un caiet de desen cu 16 file costă de la 5.000 la 13.000 de lei, în vreme ce unul de muzică, cu 24 de file, 4.200 de lei. Un rucsac de grădiniță vă va ușura portmoneul cu cel puțin 59.000 de lei, însă dacă doriți unul special, cu imprimeuri extrase din desenele animate, puteți „cotiza“ pînă la 190.000 de lei. (Nicoleta BORCEA) amănunte în pagina 2 Frumusețea a devenit o cerință la angajare ■ urîții au șanse mai mici să își găsească de lucru, chiar dacă sunt la fel sau mai bine pregătiți ■ tot mai multe anunțuri de angajare conțin cuvinte ca , frumoase“, „drăguțe“, „prezentabile“ ■ excepții apar în domeniul IT, unde patronii străini își ______________ impun experiența I Pagina 6 - Local