Progresul, ianuarie-iunie 1870 (Anul 8, nr. 1-49)

1870-01-03 / nr. 1

PROGRESUL în samă. Se adaoge că asupra acestui fondu cate asigurata cu întâetate Burnt da 1000 galbeni, zestrea soţiei D. Bacinschi. No. 527. D. Pavel Sanmnov, necunoscut cu domiciliul, este citată a se înfăţoşa în Camera acestei Secţiuni a 3-ea la 20 Ianuarie, clipa Marţi, 1870, orele 12 din ţii, cându are a se cerceta oposîţia D. Gheorghe Racoviţa, procuratore Princesei Efrosina Ghica, contra sentinţei acestui Tribunal dată în causa poprirei a o sumă bani reclamaţi de D. I. Vaserman, din acel ce casa defunctului Prinţă Grigore Ghica datorează D. P. Samsanova, se publică aceasta conform aliniatului 6 de la art. 75 Procedura Civilă. Secţiea a 4-a Corecţională. No. 1992. Jidovul Herşcu sin Iosâf şi Saea Rosentala, ca inculpaţi, a cărora domiciliu este necunoscută din lucrări, sunt citaţi a se presenta în Camera acestui Tribunal la 23 Ianuarie curentă, orele 12 dimineţă, când este terminată a se cerceta acţiunea intentată contra lor de Burăh Herşcu Colonel pentru furtu, la neurmare procesul se va decide în lipsă, conformă art. 182 Procedura Penală. No. 1898. De cătră acest Tribunal la 2 Dechemvrie anul trecut 1869, între alţii s’au judecată şi pe Lelba sin Zalmfin, pentru furtu, în absenţa sa, şi prin sentinţa dată în baza art. 309, aliniatul 5 şi 63 Codul Penal, s’au condemnat la 4 luni arest şi 50 lei noi amendă, şi fiindă că din lucrări nu se cunoaşte unde anume este domiciliat, de acela se publică spre deşteptarea numitului Lolba sin Z .Imăn, că are drept de oposiţiune şi a face epei, conformă art. 183, 197 şi 198 Procedura Penală. Judeţ: Fabiu. No. 11,079. inculpaţi I loan Ş.bovici, a căruia domiciliă nu este cunoscută, este cittă a se presenta înaintea acestui Tribunal, la 2 Martie anul curentă, orele 10 dimineaţă, când urmeazle a se cerceta procesula corecţională ce este formată contra lui pentru că împreună cu Gheorghe Aberlu, pe când se afla notariă la comuna Hocenil, din r. lor neglijenţă s’au perdut din cancelaria acei Primării 70 bilete imprimate pentru vântarea de vite; Se publică această citaţiune spre deşteptarea numitului, cărtea i ae pune în vedere că la neurmare se va judeca în lipsă. No. 11.072. Domnul Gheorghe Husdulucă fostă servă la D. Grigore Iamandi, şi acum după unde nu să ştie, este citat a se presenta înaintea acestui Tribunal la 3 Martie anul curent, orele 10 dimineaţă, spre a fi faţă la cercetarea procesului corecţional format contrast şi altoră pentru calcarea domiciliului D. Petru Antonescu; se publică acestă citţiune, cu deşteptare, ca la arătatură termină să se presinte cu probele ce va fi arendă, căci neurmândă procesulă se va judeca în lipsă, conformă art. 182 Procedura Penală. No. 11.057. Domnulă Vasile Lungu din comuna Urdeștii, și dusă unde nu că știe, este citat a se presenta înaintea acestui Tribunal la 9 Martie viitoră, orele 10 dimineaţă, spre a fi faţă la cercetarea procesului corecţional format contra sa şi alţii pentru că au eliberată un certificat evreului Lelba sin Davidă pentru a se căsători ilegală; se publică această citaţiune, cu deşteptare, ca la arătatură termină să se presinte cu probele ce va fi având, căci neurmând procesul se va judeca în lipsă, conform art. 182 Procedura Penaă. No. 11.051. Inculpatul evreu Moisa Tuchermană, a căruia domiciliu nu este cunoscut, este citată a se presente înaintea acestui Tribunal la 10 Mrtie anul curent, find urmerită a se cerceta procesul corecţ o nai ce este format contra lui pentru că aă comisă delictă de abuză de încredere prin In rea a 3 prince de la D-nel Emel Răngui, Petru Vereanu şi Mihai Cofer, spre a le repera, cu care s’nă şi dosită, se publică această citaţ une spre deşteptarea numitului, căruia i se pune în vedere că la neurmare se va judeca în lipsă. No. 11.006. Domnul Toader Dragoş, domiciliată în comuna Şişpanil, dar acuma dusă unde nu se ştie, este citat a se presenta înaintea acestui Tribunalu la 16 Martie viitoră, orele 10 dimineaţă, spre a fi faţă la cercetarea procesului corecţional format contra nu pentru furarea a nişte obiecte; se publică această citaţiune, cu deşteptare, ca la arătatură termină să se presinte cu probele ce va fi având, căci neurmând procesul se va judeca în lipsă, conformă art. 182 Procedura Penală. Tribunalul Judeţ. itis. No. 14.049. Obligaţia din 25 Aprilie 1867, înscrisă în registrele acestui Tribunal la No. 25 anul 1867, după care Domnul Petru Roşită Bălănescu, datorea D-nei Smaranda L .zu cu suma de 3742 galbeni, hipotecaţî în moşia Cărligii din acest judeţă, destabuîfindu- se la 27 a lunei Noemvrie anul trecut 1869, după jurnalul Tribunalului No. 2, se publică spre ştiinţa tuturoră, conformă cerbrei făcută de D. Rosetă prin suplica înregistrată la No. 8173, No. 14,254. La 18 a lune l Mai viitoră anulă curent, urmând a se cerceta procesul corecţional intentat contra lui Petrea Ciocâlâă şi Toader Ciolan pentru că ar fi vândut nişte plute ce nu era a loră, şi fiind că domiciliul lui Toader Ciolan, ,te necunoscut, se pblica spre ştiinţa sa, ca la arătatul termin să se preinte înaintea acestui Tribunalu la orele 10 de dimineaţă, spre a fi interogat şi ascultat în cauză, căci la neurmare de a se înfăţoşa, va fi judecat în absenţă, conformă art. 182 Procedura Penală. No. 14.327. La 26 a viitoare! Iun! Mai anul curent, urmendă a se cerceta procesuu corecţional intentat contra D. Timofti G. Şoaric şi Sofia care au şezut la domiciliul D. Şoaric, pentru adulteriu, şi fiind că domiciliul numitei Sofia acuma este necunoscută, ce publică spre ştiinţa sa, ca la arătatură termin să se presinte înaintea acestui Tribunii spre a fi interogată şi ascultată în ce zătru arătare că dacă nu se va presenta, procesulă se va judeca în lipsă’i, conformă art. 182 din Procedura Penală. Tribunalul Județ. Romană. No. 11.518. Costachi Stefănescu, necunoscut unde’i domiciliat, conform art. 75 Procedura Civilă, este citată ca la 9 Mrtie viitoriă oara 10 de dimineață, să se presinte în Pretoriul acestui Tribunal spre îoţoşire în procesul ce este inculpată pentru împuşcarea în voluntarie a lui Mhal sin Barna Patriţe , cunoscendu-se că la neurmare de a se presente, se va judeca în lipse conform art. 182 Procedura Penală. No. 11,618. Z .mfira lui Stefan Tarcă lunga, necunoscut unde e domiciliat, conform art. 75 Procedura Civilă, este citată ca la 3 Martie viitoră oara 10 de dimineaţă, să se presinte în Pretoriul acestui Tribunal, spre a se înfăţoşa în procesul ce este inculpată pentru forţă de obiecte de la Mendel Baum, cunoscâdu-se că la neurmare se va judeca în lipsă conform art. 182 Procedura Penală. THÎmra&ţîî? judeţ. Suceava. No. 6905, în conformittea art. 180 Procedura Penală, ficşindu-se din noă termin la 3 Fevruarie, spre cercetarea procesului privitor pe Ilie Bosinceanu şi alţii, pentru furtul a 4 boi, și fiind că domiciliul num’tuluî nu ’i se cunoaște, ae publică a ce ît termin spre deșteptarea numitului, ca atuncea pe la oarele 11 din ea se presinte acest Tribunal spre a asista la cercetarea procesului ; câcî la din contra pocesul se va resolva în lipsa’! conform art. 182 Procedura Penală. No. 6939, în conformitatea art. 180 Procedura Penală, finânduse din nou termn la 21 Fevruarie pentru cercetrea procesului privitorră pe evreul Avram Crociu şi o femee, pentru maltratarea prin lentae a lui Gheorghe Ilicişel , deci fiind că domiciliul numitului nui se cunoaște, se publică acest termin spre deșteptarea numitului, ca atuncea pe la oarele 11 din di, să se presinte la acest Tribunal, spre a asista la cercetarea procesului, câci la din contra procesul ae va resolva în lipsei conform art. 182 Procedura Penală. No. 6794, în conformitatea art. 180 Procedură Penală, ficşindu-se din noă termin la 18 Fevruarie 1870, spre cercetarea procesului privitoră pe Dumitru Chiţel, pentru că au abusat de încrederea D-lui Costachi Stere, arendaşul moşiei Mâdârjeştii, şi fiind că domiciliul numitului ruşi se cunoaşte, se publică acest termin spre deşteptarea numitului, ca atuncea pe la oarele 11, să se presinte la Tribunal spre a asiata la cercetarea procesului, căci la din contra procesul se va resolva in lipse’i conform art. 182 Procedura Penală. Tribunalul județ. VaHnirt. No. 9664. La 31 Ianuarie curerea urmează a se cerceta procesul intentat lui Abrahaam Ştain, pentru că în unire cu Mendel Goldenştain a a bătut pe Dumitru Sudetă, şi necunoscându-se domiciliul actual a lui Abraham Ştain, spre a i se înmâna citaţiunea, Se publica terminul conformă art. 75, aliniatul 6 Procedura Civilă, pentru cunoștința inculpatului, cu invitare a se presenta la Tribunal, cu dovedire de aparare, căci la din contra procesul se va cerceta în absența C I. No. 9529. La 15 Ianuarie anul curent, urmând a se cerceta procesul intentat lui Petrea Vieriu pentru furtă de vite și falsificare de bilete; şinecunoscându se domiciliul prevenitului spre a l i se înmâna citiţiunea se publică terminul conform art. 75 aliniatul 6 din Procedura Civilă, pentru deșteptarea numitului și presentarea lui la Tribunal cu probele de apărare ce ar avea, câcîa din contra se va cerceta procesul în absenţă. Procurorul Tribunalului Neamţu, No. 4193. Prin decisiunea Camerei de punere sub acusaţiune din Iaşi No. 211, şi actul de acusare din 11 Septemvrie anul trecut 1869, individul Iorgu Bucşenescu, este acusat pentru că a comisă crima de delapidări de bine fiscali în calitate de Primar comunei Costişa, a căruia dată statistică nu se cunoaşte fiind dosită, se publica spre deşteptarea numitului. No. 4243. Ordonanţele de mai jos se publică în toată a lor cuprindere spre generala cunoştinţă. ORDONANŢĂ. Noi Mihail L. Adamescu, Preşedinte la Tribunalul judeţului Neamţu, suplinitorii funcţiunei de Preşedinte Curţei cu Juraţi din acest judeţ, conform art. 11 din Regulamentul Curţei. Venind decisiunea de punere sub acusrţiune pronunţată la 10 Iunie 1867 de Curte de Apel din Iaşi, în contra lui Petrachi a lui Toader Ferariu, ce ş’a avut cel din urmă domiciliu în aneostrădenii a comunei Păstrăveni, acest judeţă, absent şi contumpciu, prevenit pentru omoru. Vădlind actul de acusiţiune a D-lui Procurore general de pe lângă Curtea de Apel din Iaşi din 2 Septemvrie 1868, redactat în eseeuarea susu cUsei de?isiuni. Venind procesul verbal din 13 Noemvrie 1869, sub No. 484, încheiet de Printrele comunei Păstrăvenii, pentru notific.irea mencîonareî de misiunî şi actul de acusaț’une la cel din urmă domiciliă a acusatului. Considerând că au expirat mai mult de 10 elile de când espusa decisiune de puneree sub acusaţiune s’au publicată prin „Progresul“ No. 94 din 5 Dechemvrie 1869, fără ca numitul Petrachi a lui Toader Ferariu să se fi înfăţoşat şi constituit prisonieri, în esecutarea art. 470 din Codul de Procedura Criminală. Ordonăm numitului Petrachi a lui Tosder Fermlu de a se presenta într’un termin de 10 chle înaintea Curţei cu Juraţi din acest judeţă, spre a se judeca asupra bisel Rcuanţunî şi a se pune în stare de «restiune în casa de opreală «s- ^atâ pe lângă Curtea Juriului din acest judeţă, că la neurmare va fi declarat rebel legel, suspens din exerciţiul drepturilor cetăţeneşti, că averea sa va fi sechestrată în cursul instituţiunei contumaciei, că ori ce acţiune cătră judecătorii îi va fi optă în curgerea aceluiaşi timpu, şi că se va proceda în contra lui, deşi absente, conform lege!. Mai declarăm că oricine este datoria se arate locul unde se află. Mai ordonăm ca această ordonanţă se fie publicată prin tobă în cea în ăl Duminică următoare, şi afiptâm poarta locuinţei acusatului, la a Primăriei şi la poarta auditorului Curţi Juraţilor. Ministeriul Public va esecuta această ordonanţă. Dată astăzi în 19 Dechemvrie 1869. ORDONANŢĂ. Noi Mihai L. Adamascu, Preşedinte la Tribunalul judeţului Neamţu, suplinitoriă funcţiunei de Preşedinte Curţei cu Juraţi din acest judeţă, conform art. 11 din Regulamentul Curţei. Veglind decisiunea de punere sub acusaţiune pronunţată la 10 Iunie 1867 de Curtea de Apel din Iaşi în contra lui Vasile a lui Toader Ferariu ce ş’a avut cel din urmă domiciliu în anecsa Rădenii a comunei Pâtriavenii acest judeţă, absent şi conturaaciu, prevenită petru omoru. Veelind actul de acusţiune a Domnului Procuroră general de pe lângă Curtea Apelativă din Iaşi din 2 Septemvrie 1868, redactat în esecutarea sus cilisei decisiuni. Vielind procesul verbal din 13 Noemvrie 1869, sub No. 484 încheiet de Primarele comunei Pâstrăvenii pentru notificarea menciontei decisiuni şi act de acusaţiune , cel din urmă domiciliu al apusatului. Considerând câ a respirat mai mult de 10 ÿil de