Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 2009 (Anul 21, nr. 5773-5796)

2009-01-15 / nr. 5782

|PI P Éji HJ- HI Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragaiu Nr. 5782 - joi, 15 ianuarie 2009 - 16 pagini - 1 leu Băsescu vrea regim semiprezidențial Traian Băsescu a declarat, ieri, că România are nevoie de o Constituție "care să nu ne împingă la conflicte", și a arătat că revizuirea legii este "târzie", pentru că ar fi trebuit realizată încă din 2005, astfel că acum "nu mai eram în situația de a descoperi toate deficiențele ei". El a făcut aceste declarații cu ocazia prezentării Raportului Comisiei prezidențiale pentru analiza regimului politic și constituțional, întrebat de senatorul PNL, Puiu Hașotti, cât preconizează că va dura procesul de revizuire a legii fundamentale, Băsescu a spus că "este târzie revizuirea Constituției", și că ar fi trebuit făcută încă din 2005, astfel că "nu am fi fost acum în situația de a face un exercițiu politic în care să descoperim atâtea deficiențe în Constituție", în opinia șefului statului, "ambiguitățile și nereglementarea până la capăt la relațiilor instituționale a făcut ca ultimul ciclu electoral să fie afectat de această istituție". El a precizat că revizuirea legii fundamentale va face "atât de repede cât poate și vrea să o facă Parlamentul, iar președintele nu poate fi decât inițiatorul modificării acesteia, la propunerea Guvernului, forul decizional fiind Legislativul. wwwrenastereaso Continuare în pagina 3 Porțile Timișoarei se vor moderniza Până atunci, unele dintre ele sunt folosite ca suport pentru diverse reclame Cel mai tânăr primar, concurent la Eurovision A devenit cunoscut în urmă cu marul din Dudeștii Noi, a "recidivat", mai bine de patru ani, atunci când. Cel mai tânăr primar din România la doar 24 de ani devenea cel mai concurentă la Eurovision, după ce, tânăr primar din România. Anul anul trecut, a câștigat concursul acesta, timișeanul Alin Nica, prin „Ballie of songs", singurul concurs privat de compoziție organizat în România de către Star Management. Coleg de canto cu Costel Busuioc Primarul Alin Nica este la al doilea mandat al său. Nu s-a limitat însă doar la munca din administrație, fiind membru și în Comitetul Regiunilor și raportor pentru Turcia, Macedonia și Croația, țări candidate la aderare. Este doctorand în managementul agricol și președinte al Asociației Comunelor din Timiș (și vicepreședinte la nivel național). Marea lui pasiune este muzica, despre care spune că face parte din viața lui încă din copilărie. Și chiar dacă de profesie este inginer în calculatoare, Alin Nica este absolventul Școlii Populare de Artă Timișoara, secția Canto, având aceeași profesoară, Lucia Mihăescu, ca și Costel Busuioc. Continuare în pagina 4