Renaşterea Bănăţeană, decembrie 2009 (Anul 21, nr. 6052-6075)

2009-12-08 / nr. 6057

HP Jimu A Amu A Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan IPi 1 E* ■ Nr. 6057 -marți, 8 decembrie 2009 - 24 pagini - 1 leu Conform rezultatelor finale provizorii furnizate de Biroul Electoral Central T..r .. . m • r j 1 • j1u a • • Titlurile zilei Traian Basescu este președintele României ■ Candidatul susținut de PD-L a obținut 50,33% din voturi, în timp ce Mircea Geoană a acumulat 49,66% ■ PSD a decis contestarea alegerilor la Curtea Constituțională și la BEC ■ Timișul a rămas la statutul de județ portocaliu: Traian Băsescu 59,48%, Mircea Geoană 40,51 % ■ Politica românească va intra probabil într-o intensă etapă de negocieri Vaccinul pandemic nu a dat reacții adverse în Timiș ■ 70 de cadre medicale de la Spitalul "Victor Babeș" au fost imunizate ■ începe vaccinarea studenților și elevilor din ultimii ani de liceu ■ O femeie însărcinată este singurul caz suspect înregistrat în aceste zile în județ Peste 70 de persoane din Timișoara au fost vaccinate împotriva virusului gripal A H1N1. Majoritatea sunt cadre medico-sanitare. Nici unul dintre voluntari nu a prezentat reacții adverse după administrarea vaccinului pandemic produs de Institutul "Cantacuzino" din București. "La Spitalul de Boli Infecțioase și Pneumologie «Victor Babeș» Timișoara au fost vaccinați toți cei 70 de medici, asistente și infirmiere care au fost de acord cu această acțiune. Mai sunt și alte persoane din Timișoara care s-au vaccinat la medicul de familie" Nici un elev de liceu cu vârsta limită de 16 ani sau student nu a fost vaccinat până acum", ne-a declarat ieri Silvia Curelariu, medic primar epidemiolog la Direcția de Sănătate Publică (DSP) Timiș. Și alți angajați ai unităților sanitare, precum și tineri insa, in continuare, mic, mare parte din cele 65.000 de doze de vaccin trimise, la sfârșitul lunii trecute, în Timiș, de Ministerul Sănătății fiind păstrate încă în farmacia Direcției de Sănătate Publică. "Am mai dat 212 doze la Spitalul de Copii «Louis Țurcanu» și 226 la Spitalul Muniicipal Timișoara. Liceul «Logos» și Pedagogicul au solicitat 17 doze, iar «Ana Aslan» trei. Alte trei doze au fost preluate de medici de familie. Mâine (astăzi - n.r.) vor veni cei de la Policlinica Studențească. Sunt foarte puțini studenți care doresc să se vaccineze, doar 20", a completat Silvia Curelariu. Săptămâna trecută, Institutul de Boli Cardiovasculare Timișoara, Centrul de Sănătate Buziaș, Spitalul Municipal Lugoj și Spitalul de Psihiatrie Gătaia au ridicat peste 100 de doze, iar 4.900 de fiole au fost destinate angajaților din Ministerul Administrației și Internelor. Continuare în pagina 3, 50 47* Geoana Traian Basescu Mirceap 50.33 °/ 490 5.275.808 alegatori 5.205.860 alegatori aflați în instituțiile de învățământ timișorene au solicitat să fie vaccinați. Numărul doritorilor este, Supliment de cultură în interiorul ziarului