Renaşterea Bănăţeană, septembrie 2013 (Anul 25, nr. 7188-7212)

2013-09-23 / nr. 7206

luni, 23 septembrie 2013 Magazin Actrița Demi Moore spune că nu va mai avea niciodată relații cu bărbați mai tineri decât ea, pentru că și-a pierdut încrederea în sine din cauza diferențelor de vârstă, în prezent, Demi Moore are o relație cu omul de afaceri Peter Morton, în vârstă de 60 de ani. Moore, în vârstă de 50 de ani, a trecut printro perioadă foarte dificilă după despărțirea de soțul ei, Ashton Kutcher, care acum are o relație cu actrița Mila Kunis. Kutcher, cu 15 ani mai tânăr decât Demi Moore, și-a înșelat soția chiar în ziua în care sărbătoreau șase ani de căsnicie, cu o chelneriță, care apoi a vorbit între Demi Moore s-a cumințit să despre noaptea lor toridă. Demi Moore și-a regăsit însă zâmbetul alături de noul ei iubit, Peter Morton, care este, de altfel, tatăl unei alte cuceriri de-a ei, Harry Morton , în vârstă de 31 de ani. Moore nu și-a reglat încă problemele cu Kutcher - divorțul celor doi nu este finalizat și nu se pot pune de acord asupra averii comune. în martie 2012, Moore a solicitat pensie alimentară de la soțul ei, de care s-a despărțit în noiembrie 2011, potrivit documentelor oficiale de divorț pe care artista americană le-a depus la Curtea Superioară din Los Angeles. Miley Cyrus are o nouă relație Miley Cyrus și Liam Hemsworth s-au despărțit oficial de curând, după o perioadă în care au fost văzuți foarte rar împreună în public. După despărțirea de Miley Cyrus, Liam Hemsworth a început o relație cu actrița și cântăreața mexicană Eiza González. Nici Miley Cyrus nu ar fi stat prea mult pe gânduri după despărțirea de Hemsworth și s-ar fi cuplat cu producătorul ei, Mike WiLL Made It. Cântăreața americană Miley Cyrus și actorul australian Liam Hemsworth au decis să rupă logodna, după o relație care a început în urmă cu patru ani. Miley Cyrus și Liam Hemsworth s-au cunoscut în 2009, în timpul filmărilor pentru lungmetrajul "Ultimul cântec/ The Last Song", în care au jucat împreună. Cei doi s-au despărțit în 2010, dar s-au împăcat după câteva săptămâni. Cele două vedete s-au logodit în mai 2012. Miley Cyrus este o cântăreață și actriță americană care a devenit cunoscută grație serialului pentru adolescenți "Hannah Montana", în care a interpretat rolul principal. Alain Delon a revenit pe scenă Actorul francez Alain Delon, care a fost internat săptămâna trecută din cauza unor probleme cardiace, a revenit, în weekend, la repetițiile pentru spectacolul de teatru în care joacă, ce va avea premiera pe 5 octombrie. Actorul francez Alain Delon, în vârstă de 77 de ani, a fost internat marți, pentru 48 de ore, din cauza unei aritmii cardiace care s-a manifestat în ultimele zile, au anunțat producătorii turneului în care va fi prezentat spectacolul de teatru "Une journée ordinaire", în care starul joacă alături de fiica sa, Anouchka, în primăvara anului 2012, Alain Delon a mai fost internat pentru câteva zile la Spitalul american din Neuilly, în apropiere de Paris, pentru a corecta o aritmie cardiacă. Actorul a suportat o scurtă intervenție "sub o anestezie de 10 minute", a precizat el. Născut pe 8 noiembrie 1935 la Sceaux,în apropiere de Paris, Alain Delon, o legendă a cinematografiei franceze și europene, a jucat în peste 100 de filme într-o carieră de 50 de ani, iar unele dintre aceste pelicule - "Rocco și frații săi", "Ghepardul", "Laleaua neagră", "Clanul sicilienilor" - sunt considerate veritabile capodopere ale celei de-a șaptea arte. Prințul Felix al Luxemburgului s-a căsătorit religios în Franța Prințul Felix al Luxemburgului s-a căsătorit religios sâmbătă, cu Claire Lademacher, în localitatea franceză Saint-Maximin-la-Sainte-Baume din Var. Prințul Felix și Claire Lademacher s-au căsătorit civil marți, în localitatea Königstein am Taunus din vestul Germaniei. Printre invitații la nuntă s-au numărat părinții prințului Felix, marele duce Henri și marea ducesă Maria Teresa de Luxemburg, Pierre Casiraghi, fiul prințesei Caroline de Monaco, prințul Laurent al Belgiei, arhiducele Imre și arhiducesa Katleen ai Austriei, prințesa Margaretha de Liechtenstein. Prințul Felix, în vârstă de 29 de ani, este al doilea dintre cei cinci copii ai marelui duce Henri și ai marii ducese Maria Teresa de Luxemburg. Prințul Felix, născut pe 3 iunie 1984, este fratele mai tânăr al ducelui Guillaume, moștenitorul tronului, care s-a căsătorit pe 20 octombrie 2012 cu tânăra contesă belgiană Stéphanie de Lannoy. Claire Lademacher își pregătește doctoratul la Roma, cu o teză care vizează aspectele etice ale donării de organe, și lucrează în paralel, din 2009, la carta bioeticii și a drepturilor omului redactată de UNESCO. Renașterea bănățeană 15 •servicii medicale integrate la peste 25 de specialități; •medici cu expertiza; •laborator; •radiologie B-dul. Ion Dragalina nr. 37 A ■ TI [ FJ[]* ]!*/«” [ ].„ Mick Jagger va deveni străbunic Celebrul rocker Mick Jagger, solistul trupei The Rolling Stones, va deveni străbunic anul viitor, nepoata sa Assisi fiind însărcinată cu primul său copil. O sursă a declarat pentru publicația Daily Mirror că Jagger, în vârstă de 70 de ani, este foarte încântat și se așteaptă chiar să devină străbunic înainte de a se retrage de pe scenă. Devenit odată cu trecerea anilor mai puțin petrecăreț, Mick Jagger, fostul amant al cântărețelor Marianne Faithfull și Darla Bruni, tatăl a șapte copii cu patri femei diferite - cântăreața Marsha Hunt, manechinele Bianca Perez Morena, Jerry Hall și Luciana Mórad - și bunicul a patru nepoți, pare să se fi cumințit pe plan sentimental. El trăiește în cuplu de peste zece ani cu stilista L'Wren Scott, mai tânără cu 25 de ani decât el. Mick Jagger este solistul trupei The Rolling Stones, înființată la Londra, în 1962, și una dintre cele mai renumite formații rock din lume. Primul film american anti-Hitler Primul film american în care erau prezentate pericolele regimului nazist impus de Adolf Hitler a fost descoperit într-o arhivă din Bruxelles, unde a rămas neobservat timp de peste 75 de ani. Filmul "Hitler's Reign of Terror" a fost produs și regizat de Cornelius Vanderbilt, un moștenitor al bogatei familii de industriași americani, în timp ce vizita Germania pe când Hitler ajunsese la putere, după ce a câștigat alegerile din 1933. Documentarul cuprinde imagini filmate de Vanderbilt, cu adunări ale membrilor partidului nazist, cărți care sunt arse și magazine ale unor evrei care sunt distruse. La premiera de la New York, în 1934, filmul a avut un mare succes, a spus Bruno Mestdagh, șeful colecțiilor digitale de la Arhiva de Film din Belgia. Versiunea descoperită la Cinemateca belgiană a fost probabil comandată de cineva care a vrut să o proiecteze în Belgia, dar nu a mai ajuns să o ridice, astfel încât filmul a rămas în depozitul acestei instituții. Filmul a fost restaurat și va fi proiectat la Museum of Modern Art din New York în octombrie.