Rondul, ianuarie 2001 (Anul 9, nr. 2316-2339)

2001-01-15 / nr. 2325

Stagiunea teatrală a Teatrului Radu Stanca a început la Sibiu cu mare întârziere, dar cu satisfacția că aerul sumbru al instituției a dispărut. Cele cinci premiere ale acestei stagiuni și celelalte spectacole care vor urma se joacă într-un imobil complet renovat, pe o scenă modernă, vizibilă în întregime și de la balcon. Faptul că teatrul își reintră în drepturi la Sibiu poate fi catalogat drept unul dintre primele succese al conducerii Consiliului Județean și al noii echipe manageriale. Nume noi pentru funcția de prefect Biroul Executiv al PDSR a nominalizat, sâmbătă, alte trei persoane pentru funcția de prefect al județului, după ce conducerea de la București a respins candidaturile lui Gligor Ciortea și Avrigeanu. Participanții la ședința, care a avut loc sâmbătă, 13 ianuarie 2001, au desemnat, prin vot secret, următorii candidați: Viorel Arcaș, Silvestru Mircea Lup și Gheorghe Popa, pentru funcția de prefect; Constantin Catrina, Cornel Langa și Nicolae Roman pentru funcția de subprefect. Propunerile organizației sibiene vor fi înaintate Guvernului României, urmând ca numirile să se facă la acest nivel, precizează președintele organizației județene PDSR, ec. Ioan Cindrea, într-un comunicat de presă. Primăria vrea să amenajeze Păltinișul Demersurile Primăriei Sibiu pentru redarea aspectului stațiunii Păltiniș continuă, prin amenajarea a 100 de coșuri de gunoi și crearea unui centru de gospodărire comunală. Viceprimarul Gheorghe Țuluc spune că pregătirile pentru instalarea administratorului stațiunii și a ajutoarelor sale sunt amănunte în pagina 3 i Dream Team” simon Mircea Vulc a declarat sâmbătă, după încheierea meciului cu Elba Timișoara, căci S.U. Sibiu are șanse reale de a obține, în acest sezon, titlul de campioană. în meciul de sâmbătă, Jim Grandholm a înscris 27 de puncte, fiind aclamat la scenă deschisă, amănunte în pagina 5 vremea In Sibiu Vreme geroasă Vremea va fi rece, geroasă noaptea și dimineața. Cerul va fi variabil. Vântul va sufla slab, la moderat, cu unele intensificări în zona de munte. Temperaturile maxime vor fi cuprinse între -4 la -2 ° C, iar minimele între -12 și -10 ° C. 1 I 2325 LUNI 15 ianuarie 2001 Anul IX 8 pagini 2000 lei la abonați 900 leii ) Varianta în limba română § pe Internet: http://rondul.verena.net I e-mail: rondul@verena.net f | Trecerea de la un teatru politic și bâjbâit la un teatru de repertoriu Interviu regizorul M.C. Ranin pag. 4 DIN SUMARUL DE AZI ■ Primirea in spațiu ■ înmatricularea autoturismelor provenite din import ■ Vă puteți pensiona doar după luna aprilie ■ Fondul special pentru reparații pag. 4 Valuta și titlurile de stat sunt cele mai atractive investiții pag. 3 Impozitul pe venitul global