Sălăjeanul, iulie 2008 (Anul 5, nr. 1096-1118)

2008-07-24 / nr. 1113

www.salajeanul.ro Ediția I • Anul IV • Nr. 1113 • Joi, 24 iulie 2008 • 12 pagini Preț 1 leu Sălajul, din nou sub ape . Drumuri impracticabile, sute de gospodării inundate și zeci de hectare de teren sub ape - acesta este bilanțul provizoriu al ploilor care au căzut în cursul nopții de 22 spre 23 iulie. Bianca BĂICAN Adrian LUNGU Nouă localități sălăjene au fost afectate de precipitațiile căzute pe raza județului Sălaj, în noaptea de marți spre miercuri. în plus drumul european E81, care face legătura între județele Sălaj și Cluj, a fost blocat, circulația fiind deviată pe rute ocolitoare. Drumul care face legătura între Zalău și Cluj Napoca a fost blocat ieri mai multe ore din cauza inundațiilor. Șoferii care au vrut să ajungă în județul Cluj au fost nevoiți să ocolească traseul inundat pe ruta Zimbor-Huedin- Cluj Napoca. pagina 12 Averea consilierilor județeni, în văzul alegătorilor (III) Bianca BĂICAN financiar. Toți dețin terenuri, case, autoturisme, liberalii stau mai apartamente, active financiare sau rău, numai unul dintre ei având cei șase liberali care ocupă bunuri sub formă de metale asemenea bunuri, funcția de consilier județean nu prețioase, bijuterii, obiecte de artă pagina 7 stau rău deloc din punct de vedere și de cult. Doar la capitolul Concurență în PSD pe colegiul Șimleu Silvaniei . Alegerile parlamentare din toamnă, al căror sistem de organizare a fost schimbat, fiind reorganizat pe vot uninominal în colegii electorale, provoacă oarecare concurență în cadrul partidelor sălăjene. pagina. Pensiile vor fi majorate de la X Noiembrie fești bune pentru pensionari. Excedentul bugetului de pensii permite majorarea acestora de la 1 noiembrie, cu două luni înainte de termenul stabilit. 29 iulie - Ziua Imnului Național începând cu anul 1998, în data de 29 iulie se sărbătorește Ziua Imnului Național, motiv pentru care Instituția Prefectului vă invită să participați la manifestările organizate cu acest prilej. pagina 3 Activități sportive de Zilele Municipiului Zalău și Festivalul Zilele Romane Primăria Zalău informează că în cadrul Zilei Municipiului Zalău și Festivalul Zilele Romane organizează mai multe activități sportive. Daoina S •rupun,i 9 Ciobanii, puși la zi de ANSVSA Până și ciobanii vor trebui să respecte un așa zis „ghid de bune practici” care va fi elaborat de Autoritatea Națională Sanitar- Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor. paginat PUBLICITATE_________________________________________________________________________ Vând apartament 4 camere cu garaj în zona Brădet, bloc tip vilă. Relații la telefon 0744350321. PUBLICITATE----------------------------------------------------------------------------------