Steaua Roşie, iunie 1961 (Anul 10, nr. 129-154)

1961-06-13 / nr. 139

2____ Penultima etapă a campionatului de fotbal, categoria Cele două meciuri de campionat care au avut loc în Capitală C.C.A.—Ştiinţa Cluj şi Rapid— Dinamo Bacău au avut aspecte şi rezultate diferite. Echipa studenţilor din Cluj s-a avîntat într-un joc ofensiv chiar din primele minute ale meciului şi a deschis scorul după numai 4 minute. Conducînd cu 1—0 şi apoi cu 2—0 (cu un larg concurs al lui Toma) fotbaliştii oaspeţi s-au văzut în postura de cîştigători siguri ai meciului. Acest lucru i-a făcut să renunţe la luptă în cea de a doua parte a întîlnirii. Astfel că, după pauză, am asistat la un joc în care C.C.A. a avut iniţiativa şi a dominat net. Tătaru şi Crişan au înscris punctele egalizatoare pentru echipa C.C.A. Rezultatul final *— 2—2. Partida a fost interesantă nu numai prin evoluţia scorului, ci şi prin numeroasele faze de fotbal tehnic şi spectaculos prestat de cele două echipe. Rapid şi Dinamo Bacău au furnizat o dispută mai puţin interesantă. Ritmul de joc a fost mai lent în care au abundat şi o serie de greşeli tehnice. Nu-i vorbă Că la aceasta a contribuit şi faptul că în majoritatea timpului a plouat, uneori torenţial. Rapidiştii, deşi şi-au găsit mai greu cadenţa, au înscris 3 goluri prin Ozon, Copil şi Georgescu. Băcăoanii au înjghebat cîteva acţiuni la mijlocul terenului, dar n-au reuşit să finalizeze din cauza lipsei de hotărîre şi a impreciziei de şut a înaintării. Singurul gol al echipei l-a înscris Drăgoi. Scor final 3—1 pentru Rapid. ALTE REZULTATE Braşov : Steagul Roşu—U.T.A. 3—1; Constanţa: Progresul—Farul 2—1; Iaşi: Ştiinţa Timişoara—C.S.M.S. 2—1; Hunedoara: Corvinul—Minerul 1—0. Clasamentul C.C.A. 24 15 3 6 57 34 33 Dinamo Bucureşti 23 13 4 6 52 25 30 Rapid 25 11 8 6 36 27 30 Steagul Roşu 24 12 3 9 48 36 27 Ştiinţa Cluj 24 11 4 9 43 40 26 Dinamo Bacău 25 11 3 11 39 35 25 U.T.A. 25 11 3 11 42 41 25 Ştiinţa Timişoara 25 9 7 9 45 48 25 Petrolul 24 9 7 8 41 44 25 Progresul 25 10 4 11 47 50 24 Farul 25 8 4 13 35 55 20 Minerul 25 9 2 14 29 50 20 C.S.M.S. 25 6 6 13 41 48 18 Corvinul 25 5 6 14 27 49 16 Cine va cîştiga campionatul ? In categoria B, seria a IlI-a, se dă o luptă dîrză pentru cîştigarea campionatului, pentru promo-varea în categoria A. Etapa de duminică a scos din cursă două echipe (C.F.R. Timişoara învinsă la Bistriţa şi C.S. Oradea, care a fost de asemenea întrecută pe teren propriu de fotbaliştii băimăreni). Au mai rămas deci trei formaţii: Jiul Petroşani, C. S. M. Baia Mare şi Industria Sîrmei Cîmpia Turzii, dintre care toate au şansa de a termina pe primul loc, după consumarea celor două etape care au mai rămas pînă la terminarea campionatului. Dacă am vrea să comentăm şansele acestor echipe, ar fi foarte greu să indicăm formaţia care va reuşi să facă faţă acestui adevărat tur de forţă, deoarece aceste echipe au de jucat meciuri chiar între ele. Jiul Petroşani, care a preluat duminică şefia clasamentului (datorită unei sutimi mai bune la golaveraj : 1,89), faţă de C. S. M. Baia Mare, care a condus cu autoritate aproape tot campionatul, are joc duminică chiar pe terenul băimărenilor, acest joc fiind decisiv pentru ambele formaţii. Jiul evoluează apoi în cadrul ultimei etape la Tg. Mureş, unde de asemenea are un meci greu. Să vedem, rite puncte reuşesc să obţină fotbaliştii din Valea Jiului în aceste două jocuri în deplasare ? C.S.M. Baia Mare, după meciul derbi cu Jiul, întîlneşte Industria Sîrmei, pe terenul acestuia, unde şansele de asemenea sunt împărţite. Totodată Baia Mare aşteaptă cu emoţie meciul de la Cărei, dintre Recolta şi Industria Sîrmei, fiindcă în cazul unei victorii a Recoltei şi a succesului în faţa Jiului, poate cîştiga campionatul cu uşurinţă. Industria Sîrmei de asemenea, are şanse mari de a acumula 35 de puncte (cu care poate să întreacă cele două formaţii susamintite) din jocurile de la Cărei şi cu Baia Mare acasă. Sunt numeroase semne de întrebare la care doar în seara zilei de 25 iunie vom primi răspuns exact. In ceea ce priveşte echipa noastră, Mureşul, constatăm că în cazul cîştigării celor 5 puncte pe teren propriu ,.(5 puncte pe care le-am"pierdut în mod ciudat) ar fi şi ea în cursă pentru titlul care duce în categoria A. Sperăm că în campionatul viitor, echipa Mureşul va lua un start bun de la început şi va avea un cuvînt greu de spus în cîştigarea locului de frunte al seriei a IlI-a a categoriei B. K. V. Campionatul regional Avîntul Reghin—Energia Fîntînele 5-1 (2-1) Localnicii puteau obţine victoria chiar la un scor mai mare dacă nu ratau copilăreşte o serie întreagă de ocazii clare, în special prin Pozsonyi. Oaspeţii au surprins plăcut prin felul cum au ştiut să se apere. Contraatacurile lor, deşi sporadice, au fost periculoase. Au marcat: Constantinescu (3), Buta şi Pozsonyi, pentru Avîntul şi Kerekes pentru Energia. S-au remarcat: Maiogan, Constantinescu, Cioloca şi Kovács de la Avîntul, Németh, Kerekes şi Martin de la Energia. Arbitrul Solymosi (Tîrnăveni) a condus cu scăpări. VIITORUL APALINA—PRODUCŢIA REGHIN 2-3 (1-2) 1 merii jucători de la Producţia, care în ultimele 8 meciuri din campionat n-au cunoscut infringerea, s-au comportat foarte bine, cîştigînd pe merit. Conducerea asociaţiei din Apalina trebuie să analizeze comportarea jucătorilor din echipa de fotbal, care în ultimul timp nu se mai pregăteşte cu conştiinciozitate, iar la meciuri, pentru a suplini lipsurile în pregătire recurg la durităţi şi ieşiri nesportive. Au marcat: Butiurca şi Buruiană pentru Viitorul, Fass IF şi Kobulniţchi pentru Producţia. PETRU TRUŢA SERIA I Rapid l.R.A. Tg. Mureş—Avîntul Sovata 6—0 (3—0). Meci la discreţia localnicilor care puteau obţine o victorie şi mai categorica, însă au ratat zeci de ocazii clare. Au înscris : Anderson (2), Túrós (2), Asztalos, Gálisz. l.R.A. a folosit următoarea formaţie: Rosonczi—Mărgineanu, Musca, Túrós—Czirják, Bartók—Szántó, Anderson, Asztalos, Varga, Gálisz. ★ Ciocanul Tg. Mureş—Borsec 3—2; Lemnarul Tg. Mureş—Mureşul Topliţa 1—1. SERIA II-A Avîntul Odorhei ■— Progresul Gheorghieni 5—2; Minerul M.Ciuc — Şoimii Baraolt 1—0; K.S.E. Tg. Secuiesc—Textila Sf. Gheorghe 0—2; Metalul Vlăhiţa— Avîntul Comandău 3—0; Voinţa Odorhei—Minerul Căpeni 3—0. Alte rezultate Volei Pe terenul asociaţiei Producţia Reghin s-au disputat întrecerile pe volei din cadrul campionatului masculin de calificare, faza raională. Pentru prima oară au participat echipele asociaţiilor săteşti Recolta Monor, Recolta Solovăstru şi Unirea Lunca, care au dovedit o bună pregătire. REZULTATE TEHNICE: Producţia Reghin 2—0 cu Oţelul Reghin, 2—0 cu Recolta Solovăstru, 2—1 cu Unirea Lunca, şi 2—0 cu Recolta Monor; Recolta Monor 2—1 cu Oţelul Reghin, 2—0 cu Recolta Solovăstru, 2—0 cu Unirea Lunca; Oţelul Reghin 2—0 cu Recolta Solovăstru şi 2—1 cu Unirea Lunca; Unirea Lunca 2—0 cu Recolta Solovăstru. CLASAMENT: 1. — Producţia Reghin, 2. — Recolta Monor, 3. — Oţelul Reghin, 4. — Unirea Lunca, 5. — Recolta Solovăstru. STEAUA ROȘIE Faza interregională a campionatului republican al juniorilor C. S. Mureșul — Minerul Lupeni 3—2 (1-2) Meciul a fost aprig disputat. La începutul jocului, chiar în primul minut, echipa gazdă înscrise primul gol prin Sike, fără ca mingea să fie măcar atinsă de un jucător advers. Se părea că echipa locală va obţine o victorie uşoară, însă juniorii de la Minerul au o puternică revenire şi în decurs de 5 minute, în minutul 10, tabela de marcaj arăta scorul de 2-1 în favoarea oaspeţilor. Pină la sfîrşitul reprizei localnicii au jucat nervos, iniţiativa fiind de partea oaspeţilor. După pauză, am asistat la un adevărat asalt al porţii Minerului Lupeni, apărată bine de Constantinescu. Jucătorii echipei oaspete au practicat un joc de apărare, făcînd greu faţă atacurilor continue ale mureşenilor. In această repriză juniorii de la C. S. Mureşul au tras de 6 ori în bară. In minutul 65, Tanászi aduce egalarea, printr-un şut fulgerător de la 16 metri. Golul victoriei a fost realizat în minutul 84 de către Barăth, cu capul. Victoria echipei de juniori C.S. Mureșul, antrenată de prof. Bocsárdi Martin, este meritată mai ales în urma jocului prestat în repriza secundă. Echipa s-a calificat astfel pentru etapa următoare a competiţiei, cînd va juca cu echipa învingătoare dintre campioana Regiunii Braşov şi campioana Regiunii Ploieşti. S-au remarcat: Tanászi, Sikó, Balázsi, Csavar de la C. S. Mureşul şi Constantinescu, Zamşa, Csergő şi Niţă de la Minerul Lupeni. Echipele au folosit următoarele formaţii: C. S. MUREŞUL: Solyom — O- nache, Bustya (Csavar), Kiss >— Csavar (Sikó), Tanászi — Nagy M., Balázsi, Nagy L, Sikó (Baráth), Vitális. MINERUL LUPENI: Constantinescu — Hada, Zamşa, Sebök — Incze, Ambrus — Corpadea, Salăgean, Csergő, Niţă, Precup. IOAN PAUŞ Una din numeroasele situaţii clare de goi nefructificate de juniorii tirgumureşeni Roma — Yokohama! DRUMUL MARILOR PERFORMANŢE CONTINUĂ ... Era trecut de miezul nopţii. Pe Ponte Milvio, perechile de îndrăgostiţi spuneau „la revedere" bătrînului Tibru. La ora aceea, „Villagio" te întîmpina fără nici o licărire in terestre. Poate că în toată Roma, numai la Basilica di Masenzio oamenii nu simţiseră că au trecut de mult hotarul zilei. Tribunele aplaudau frenetic pe luptători. Puternicul Fabra — speranţa „olimpicilor" italieni — recunoştea în Dumitru Pîrvulescu pe cei care merita cu prisosinţă medalia de aur. Prima din istoria luptelor din ţara noastră. Şi, tot în noapteaaceea,, luptătorii noştri au făcut să se vorbească peste tot, în cele mai depărtate colţuri ale lumii, despre minunatul buchet de victorii cules pe podiumurile de la Basilica: Cernea — locul 11, Ţâranu — locul III... Cît a dorit Valeria Bularca să fie şi el printre cei care urcau în noaptea aceea pe podiumul învingătorilor. Cîteva lipsuri în pregătire şi mai ales o greşeală tactică îl „împinseseră" însă departe de cei care hinteseră atunci pentru medalia olimpică. L-am găsit singur, retras, ruşinat parcă, într-un colţ al tribunei. Avea lacrimi un ochi. „Ce-or să zică, acasă, în ţară ?“ ... Bularca nu ne-a părut însă desnădăjduit. Şi ne-am bucurat nespus că în noaptea aceea, Valeriu ne-a vorbit cu hotărîre: „Am să muncesc cum n-am muncit niciodată! Doresc mai mult decit orice să răsplătesc încrederea ce mi-a fost acordată“. Atunci a fost credem, momentul care a hotărît drumul lui Bularca spre podiumul învingătorilor din îndepărtata Yokohama. Harnicul muncitor metalurgist , purtat de un fierbinte patriotism — şi-a ţinut cuvîntul, a devenit campion al lumii. Poate că şi acum, privind drapelul ţării înălţat pe catargul cel mai înalt, ochii i-au fost umeziţi de lacrimi. Uneori e greu să-ţi stăpîneşti clipele de mare fericire. Mai ales că la Yokohama n-a fost numai un succes al lui Bularca. Acolo, în îndepărtata Japonie, sportul românesc a cules un buchet de victorii mai bogat decit cel cu care luptătorii au părăsit intr-o normă o R.g. silica di Masenzio: Pîrvulescu şi Cernea — medalii de argint, Popovici — medalie de bronz, Ţăranu — locul IV,Sultz — Locul VI... Dar, tot aici, la loc de frunte, se cuvine să amintim şi numele celor doi antrenori al luptătorilor noştri: Ion Corneanu şi Vasile Popovici. Roma — Yokohama! Drumul marilor performanţe continuă... Călărie Ultimele întreceri ale campionatelor Campionatele mondiale de lupte clasice desfăşurate în oraşul japonez Yokohama s-au încheiat cu o strălucită performanţă şi un rodnic bilanţ pentru reprezentanţii culorilor sportive ale R. P. Romíne. In pasionanta întrecere la care au luat parte 81 de sportivi din 21 de ţări ale lumii, luptătorii români s-au comportat remarcabil, cucerind o medalie de aur şi titlul de campion mondial la categoria semimijlocie prin Valeriu Ba- Iarca, două medalii de argint : Dumitru Pîrvulescu (muscă) şi Ion Cernea (cocoş), o medalie de bronz: Gheorghe Popovici (semigrea), locul IV la categoria mijlocie : Ion Ţăranu şi locul VI la categoria pană: Mihail Sultz. Luptătorii noştri au confirmat şi Box chiar au întrecut performanţa de la Jocurile Olimpice, dovedind că şi în această disciplină mişcarea sportivă din R. P. Romînă se află printre primele în lume. După numărul de medalii obţinute la campionatele de la Yokohama echipa de lupte clasice a R.P.R. (prezentă doar la 7 categorii) se clasează pe locul doi, în urma reprezentativei U.R.S.S. cîştigătoarea competiţiei. Campionul olimpic Dumitru Pirvulescu a ocupat locul II la categoria muscă, dar, potrivit aprecierilor agenţiilor de presă, el rămîne marele nedreptăţit. (Din „Sportul Popular“ nr. 3838) Mureşul Tg.-Mureş — C.S.M. Mediaş 14 — 4 Acum două săptămîni, pugiliştii din oraşul nostru au evoluat la Mediaş şi datorită unor decizii eronate, au părăsit ringul învinşi pe nedrept de către boxerii medieşeni. Revanşa acestui meci a avut loc sîmbătă seara în parcul sportiv „Voinţa“, în faţa unui public numeros, şi a dat cîştig de cauză echipei locale, care în majoritatea întîlnirilor a dovedit o superioritate tehnică evidentă. Iată rezultatele tehnice înregistrate în ordinea categoriilor: Lazăr Ioan (Tg. M.) cîştigă prin abandon în faţa lui Kurta Iuliu (M.); Demeter Francisc (Tg. M.) pierde la puncte în faţa lui Făcălean Constantin (M.); KerekesIosif (Tg. M.) bate la puncte pe Cassian Nicolae (M.); Vitális Alexandru (Tg. M.) bate la punctepe Kolozsvári Alexandru (M.); Ikuti Károly (Tg. M.) bate la puncte pe Voicu Augustin (M.); Orosz Mihai (Tg. M.) bate prin abandon pe Enculescu Gheorghe (M.); Ghiurca Petru (Tg. M.) învinge prin superioritate tehnică pe Ivașcu Aurel (M.); Banga Pavel (Tg. M.) după o dispută -aplică cîstiză la sunete în fața lui Avram Dioniisie (M.); David Nicolae (Tg. M.) bate la puncte pe Covrig Aurel (M.), Scherer Matei (Tg. M.) pierde prin abandon la Dobai Iosif (M.). Alte rezultate ale sportivilor din regiunea noastră Echipa de baschet Dinamo Tg. Mureş s-a reîntors recent dintr-un turneu de 12 zile pe care l-a întreprins în R. D. Germană, unde din 11 meciuri jucate a obţinut 6 victorii. Printre victoriile obţinute, remarcăm pe cele în faţa puternicelor formaţii Dinamo Berlin şi Humboldt Universität. ★ In cadrul ultimei etape a campionatului feminin de handbal în şapte, Mureşul Tg. Mureş a fost întrecută la limită de către Ştiinţa Bucureşti cu scorul de 9—8. Meciul a avut loc în Capitală. ★ Echipa de polo Mureşul Tg. Mureş a obţinut o prețioasă victorie întâlnind la Arad echipa locală I. C. Rezultat: 5-3. Categoria B la fotbal Ariesul Turda — Muresul Tg.-Mures 2-0 (0-0) Acest meci a reunit două echipe situate la mijlocul clasamentului, scăpate de teama retrogradării şi fără şansa de a concura la un joc fruntaş înaintea primelor cinci echipe din serie. Din această cauză, jocul nu a avut acel dinamism, care caracterizează în general meciurile importante de campionat. Ambele echipe au evoluat la un nivel tehnic mediocru, echipa gazdă fiind totuşi mai hotărîtă în acţiunile în faţa porţii. Ea a învins pînă la urmă. La fluierul arbitrului Chiriţescu (Bucureşti) echipele s-au aliniat în următoarele formaţii : Mureşul: Stroe, Balázs, Vakarcs, Ghierling, Vass, Tuzson, Kövér, Solyom, Nagy, Selymes II, Hajdú, Arieşul: Suciu, Pantea, Dibernado, Vădan, Ivan, Lupşa, Jozsa, Pîrvu, Ursu, Băluţiu, Mărgineanu. In primele minute, gazdele sunt cei care preiau iniţiativa şi la o minge trimisă acasă de Vakarcs, Mărgineanu este pe punctul de a scoate balonul din mîinile portarului Stroe. Acesta, în continuare, intervine nesigur la un corner, dar apărarea clarifică situaţia. In minutul 9, mureşenii iniţiază primul lor atac periculos, cînd Selymes pasează lui Hajdú, care dintr-un unghi dificil, trage de la 15 m, cu puţin pe lîngă poartă. Extrema noastră trebuia să centreze, şansele de a înscrie fiind mai mari în faţa porţii. Intre timp Selymes se accidentează. Pînă în minutul 30, încearcă totuşi să se integreze în joc, dar o lovitură primită la genunchi îl scoate definitiv de pe teren. In echipă se introduce Crişan ca fundaş, Ghierling trecînd mijlocaş, iar Tuzson preia conducerea cvintetului ofensiv. Kövér şi Solyom retează pe rînd două situaţii bune de a deschide scorul. Urmează o perioadă de joc în mijlocul terenului, după care Lupşa expediază o bombă, care ricoşează din apărători. Atacanţii de la Arieşul atacă în continuu, însă fără succes. In minutul 30 Tuzson trage puternic de la 25 m, însă Suciu reţine. Pînă la pauză,, atacurile mureşenilor se desfăşoară doar pînă la linia de 16 m, unde numai Hajdú constituie pericol pentru poarta localnicilor. După pauză, se părea că punctele puse în joc se vor împărţi, totuşi, după cîteva faze palpitante, in care ambele echipe sunt pe punctul de a marca, în minutul 55 Kövér în loc să preia balonul şi să plece în atac, trimite acasă lui Stroe. Mingea este interceptată de Pîrvu, care trage spre poarta goală. Ghierling opreşte mingea în ultima instanţă cu mîna. Unsprezece metri clar, pe care-l transformă Lupşa (1—0). Golul dă aripi Arieşului, care atacă în trombă, dar fără succes, cu toate că Stroe pare a fi nesigur în intervenţie. In minutul 83, în urma unui atac fără pericol, la o centrare, apărarea noastră ezită, Stroe nu se plasează bine şi Pîrvu înscrie cu capul. Pînă la sfîrşit, Tuzson şi Kövér încearcă poarta, dar scorul nu mai poate fi modificat. In general, Mureşul a evoluat mai slab decit în jocurile anterioare. Echipa a simţit mult lipsa lui Józsi (accidentat duminica trecută la Baia Mare) şi Selymes I, plecat la New-York. Stroe a fost nesigur şi a greşit inadmisibil la golul al doilea al localnicilor. Apărarea imediată a fost mult hărţuită, a luptat din răsputeri, totuşi s-au comis cîteva greşeli. Linia de mijloc nu a stăpînit suficient mijlocul terenului şi nu a alimentat înaintarea cu mingi suficiente şi utilizabile. Solyomşi Kövér nu s-au înţeles suficient. Nagy a avut cîteva intervenţii bune, însă şi el s-a comportat sub nivelul lui obişnuit. Tuzsona muncit mult, a tras mult la poartă, totuşi ca mijlocaş a dat un randament mai bun. Hajdú a fost cel mai periculos atacant, a jucat cu mult elan, însă n-a reuşit să înscrie vreun gol. De la gazde s-au remarcat: Unsu, Mărgineanu şi Pîrvu. Arbitrul Chiriţescu a condus în general bine jocul, cu excepţia unor greşeli. Tineretul s-a impus la campionatul republican Hipodromul din Tg. Mureş a găzduit, timp de 3 zile, întrecerile fazei I, zona a 1 l-a, a Campionatului republican de călărie, la care au participat 40 de călăreţi şi 50 cai fruntaşi din Cluj, Sibiu, Iaşi, Lugoj şi Tg. Mureş. întrecerea de călărie a prezentat un viu interes în rîndul tîrgumureşenilor, care au venit în număr mare să asiste la acest important concurs hipic, la care se întreceau şi o parte din membrii lotului olimpic de călărie. La prima etapă a Campionatului republican de călărie din acest an s-a observat progresul nivelului tehnic al călăreţilor care acum a fost superior faţă de anii trecuţi, iar caii au avut o bună condiţie, fiind pregătiţi cu multă atenţie pentru probele multiple ale concursului. De asemenea, concursul s-a caracterizat prin asaltul elementelor tinere care s-au impus întrecînd pe călăreţii consacraţi şi rutinaţi. Cel mai frumos rezultat obţinut de tineri a fost cel al lui Bogdan Eugen (C. S. Mureşul Tg. Mureş) în vîrstă de 18 ani, care a cîştigat proba completă de călărie şi proba de dresaj, întrecînd pe valorosul călăreţ Fleischer Wilhelm (C.S.M. Sibiu) participant la Olimpiada de la Roma. Un alt rezultat frumos l-a obţinut Timandi Ovidiu (Ştiinţa Cluj) în vîrstă de 14 ani, care a cîştigat proba de juniori. In general concursul a fost dominat de către călăreţii din Sibiu. Organizarea a fost excelentă, membrii comisiei regionale de călărie de pe lîngă U.C.F.S. al Regiunii Mureş-Autonomă Maghiară achitîndu-se pe deplin de sarcinile ce le-au revenit. Parcursurile de conducere şi obstacolele au fost foarte variate. Iată acum călăreţii clasaţi pe primele locuri la etapa I a Campionatului republican de călărie. Proba completă de călărie: 1. — Bogdan Eugen (C. S. Mureșul) pe calul Diadema 105 puncte; 2. Fleischer Wilhelm (C.S.M. Sibiu) pe calul Săgeata 154 puncte; 3. Boros Ştefan (C.S. Mureșul) pe calul Galena 167 puncte. Proba obstacole categoria semnnşoară : 1.—■ Fleischer Wilhelm (C.S.M. Sibiu) pe calul Nonius; 2. Bogdan Eugen pe calul Bucovina; 3. Stancu Mircea (C.S.M. Sibiu) pe calul Haiduc. Proba obstacole pentru juniori: 1. — Timandi Ovidiu (Stiinţa Cluj) pe calul Lasca 0 puncte penalizare 41,7 secunde; 2. Wermescher Edith (C.S.Al. Sibiu), pe calul Haiduc 0 puncte penalizare 43,4 secunde; 3. Moraru Elena (A.S. Armata Cluj) pe calul Panciu 0 puncte penalizare 47,3 secunde. Proba obstacole categoria ușoară: 1. Stancu Mircea (C.S.M. Sibiu) pe calul Haiduc 0 puncte penalizare 36,6 secunde; 2. Fleischer Wilhelm (C.S.M. Sibiu) pe calul Nonius 4 puncte pen. 37,0 sec.; 3. Roman Romică (C.S.M.S. Iași) calul Signal 4 puncte pen. 37,1 sec. Proba obstacole fete: 1. Wermescher Edith (C.S.M. Sibiu) pe calul Haiduc 0 puncte pen. 35,0 sec.; 2. Glatz Erika (A.S. Armata Sibiu) pe calul Haiduc II 4 puncte pen. 34,5 sec.; 3. Glatz Erika (A.S. Armata Sibiu) pe calul Recova 4 puncte pen. 41 sec. Proba pe echipe categoria ușoară: 1. A. C. S. M. Sibiu (Stancu Mircea, Fleischer Wilhelm, Ghoghes Carol) 0 puncte penalizare; 2. A.S. Armata Sibiu 15 puncte pen.; 3. A. S. Armata Cluj 16 puncte pen.; 4. C.S. Mureşul Tg. Mureş 22 puncte pen.; 5. Ştiinţa Cluj. Dresaj categoria semi-uşoară: 1. Bogdan Eugen (C.S. Mureşul) pe calul Persia 464 puncte; 2. Wermescher Edith (C.S.M. Sibiu) pe calul Mangalia 432 puncte; 3. Bogdan Eugen (C.S. Mureşul) pe calul Diadema 411 puncte. La buna comportare a călăreţilor din Tg. Mureş a contribuit munca serioasă din cadrul şcolii de tineret de călărie sub îndrumarea antrenorului Dibu Ioan. P. IOAN O interesantă cursă la proba de călărie semi-uşoară. Pronosport 1, R. P. UNGARA-AUSTRIA 2, C.C.A.—ŞTIINŢA CLUJ 3, STEAGUL ROŞU-U.T.A. 4, RAPID—DINAMO BACĂU 5, FARUL-PROGRESUL 6, C.S.M.S. IAŞI—ŞTIINŢA TIMIŞOARA 7, CORVINUL—MINERUL 8, C.S. ORADEA—C.S.M. BAIA MARE 9, PRAHOVA PLOIEŞTI—METALUL TIRGOVIŞTE 10, GLORIA BISTRIŢA—C.F.R. TIMISOARA 11. POIANA CIMPINA—DINAMO GALAȚI 12. CHIMIA GOVORA—STIINTA CRAIOVA 2 x 1 1 2 2 1 2 1 2 1 1 x