Steaua Roşie, august 1961 (Anul 10, nr. 181-206)

1961-08-01 / nr. 181

2 FOTBAL Voinţa Tg. Mureş şi Complexul Gălăuţaş au promovat în campionatul regional Timp de 3 zile pe terenul de fotbal din Gheorghieni s-au desfăşurat întrecerile din cadrul turneului de fotbal pentru promovarea în campionatul regional, la care au participat 4 echipe campioane ale raioanelor Topliţa, Ciuc, Reghin şi Tg. Mureş. lata rezultatele înregistrate: Voinţa Tg. Mureş — Valea Mureşului Gorneşti (raionul Reghin) 2—0; Complexul Gălăuţaş (raionul Topliţa) — Voinţa Sîncrăieni (raionul Ciuc) 2—1. Voinţa Tg. Mureş — Voinţa Sîncrăieni 7—0; Complexul Gălăuţaş — Valea Mureşului Gorneşti 3-0. Voinţa Tg. Mureş — Complexul Gălăuţaş 4—1. In urma acestor rezultate, pentru viitorul campionat regional au promovat echipele Voinţa Tg. Mureş şi Complexul Gălăuţaş. Duminică seara în parcul sportiv „Voinţa“ din Tg. Mureş, în faţa a peste 1.500 spectatori, a avut loc o interesantă gală de box din cadrul primului tur al competiţiei organizate în cinstea zilei de „23 August“ şi dotată cu „Cupa Eliberării“, în care s-au întrecut cei mai buni boxeri din regiunile Mureş-Autonomă Maghiară şi Braşov, întrecerea s-a ridicat la o confruntare de bun nivel tehnic, în care pugiliştii fruntaşi din cele două regiuni vecine au oferit un spectacol de rn dinamism rar întîlnit. Chiar primul meci al reuniunii de duminică, — cel mai frumos de altfel, — a constituit o luptă dîrză de la început pînă la sfîrşit, în care boxerii au depus eforturi deosebite pentru victorie, reuşind să dea un spectacol pugilistic de toată frumuseţea, mulţumind pe deplin mulţimea de spectatori venită să asiste la gală. Boxerii au punctat încontinuu, în special tînărul Moldovan Nicolae, reprezentantul regiunii noastre la categoria muscă, a aplicat o serie de lovituri directe la figură reuşite, care au entuziasmat publicul. Cei doi boxeri au dat dovadă de o bună pregătire fizică, şi tehnică, cu o detentă excelentă, avînd o rezistenţă deosebită. De asemeni, întilniri viu disputate şi spectaculoase au oferit perechile Banga Pavel — Popa Georgică la categoria pană, Scherer Matei — Radu Mihai în cadrul categoriei semi-uşoare, cît şi celelalte meciuri ale întîlnirii de box, caracterizate printr-o mobilitate şi un ritm susţinut, fapt ce dovedeşte că pugiliştii ambelor reprezentative au fost bine pregătiţi sub supravegherea antrenorilor Balogh Alexandru (Tg. Mureş) şi Cucuiat Augustin (Braşov). După aspectul primelor întilniri ale galei se întrevedea o victorie a boxerilor regiunii noastre, însă pînă la sfîrşit întrecerea a luat o întorsătură dramatică, la care au contribuit şi cele două abandonuri din ultimele întilniri ale reuniunii, astfel că pugiliştii din Braşov au cîştigat la limită cu rezultatul de 20—19. Arbitrajele prestate de Enescu Mihai, delegat general (Bucureşti), Chiriac Constantin (Sibiu) şi Orbán Orbán (Tg. Mureş) au fost în general bune, cu excepţia unor mici scăpări, care însă nu au influenţat rezultatele directe. . Iată rezultatele tehnice înregistrate: In cadrul categoriei muscă Moldovan Nicolae (regiunea Mureş-Autonomă Maghiară) întrece la puncte pe Săraru Alexandru (regiunea Braşov) în urma unui meci de toată frumuseţea. Scor: 3—1 în favoarea regiunii noastre. In limita categoriei cocoţ Ghiurca Petre (Mureş) bate la puncte pe Turcu Vasile (Braşov). In primele două reprize boxerul tîrgumureşan a fost superior (6—2). . La categoria paria întîlnirea dintre Banga Pavel (Mureş) şi Popa Georgică (Braşov) s-a terminat la egalitate, în urma unui meci aprig disputat, rezultatul întîlnirii devenind 8—4 în favoarea boxerilor Regiunii Mureş-Autonomă Maghiară. In cadrul categoriei semi-uşoare Scherer Matei (Mureş) pierde la puncte în faţa lui Radu Mihai (Braşov) intr-un meci în care ambii boxeri au fost pe rînd la podea. In urma acestei întilniri, echipa reprezentativă a regiunii noastre are o cădere, pierzind şi următoarele două confruntări. Scor: 9—7. In limita categoriei uşoare Szilveszter Emeric (Mureş) este învins la puncte de Popoacă Cezar (Braşov) rezultatul reuniunii devenind egal. 10—10. La categoria semi-mijlocie Pop Mihai (Mureş) este întrecut la puncte de Balta Petrache (Braşov) Scor: 11 —13. In cadrul categoriei mijlocieuşoară Komcsag Carol (Mureş) bate la puncte pe Juga Nicolae (Braşov). Pugilistul tîrgumureşan a boxat afrb posibilităţile lui obişnuite. In urma acestui rezul un pas de din regiunea tot scorul devine din nou egal: 14—14. In limita categoriei mijlocie György Arcadie (Mures) pierde prin abandon dictat de medic în urma spargerii arcadei, în repriza I, în fata lui Spînu Nicolae. Rezultatul întîlnirii devine astfel de 15—17 în favoarea boxerilor din Brasov. La categoria semi-grea Török Andrei (Mureş) pierde prin abandon cerut de antrenor, în repriza II-a fiind inferior în faţa lui Peterman Carol (Braşov). Scor: 16-20. In cadrul categoriei grele Moldovan Gheorghe (Mureş) cîştigă fără adversar. In felul acesta întrecerea ia sfîrşit cu rezultatul de 19—20, în favoarea oaspeţilor care astfel s-au calificat pentru turul doi al competiţiei. In deschiderea galei au avut loc, două meciuri amicale la categoria, pană care s-au încheiat cu următoarele rezultate: Meciul dintre Moraru Lucian (producţia Reghin) şi Gîrbu Constantin (Mureşul Tg. Mureş) s-a terminat la egalitate, iar Ghiurca Ion întrece la puncte pe Cuciuvan Ioan ambii de la C.S Mureşul Tg. Mureş. IOAN PAUL wwt ■ BOX In cadrul „Cupei Eliberării“: Boxerii regiunii noastre la victorie în întrecerea cu cei Brasov „CUPA AGRICULTURII“ O nouă competiţie sportivă tiemasă pentru taranii muncitori In acest an, Consiliul general al Uniunii de Cultură Fizică şi Sport în colaborare cu Comitetul Central al Uniunii Tineretului Muncitor organizează pentru tineretul şi oamenii muncii de la sate o competiţie sportivă de masă dotată cu „Cupa Agriculturii“. Competiţia va atrage pe terenurile de sport mai ales pe acei tineri care nu sunt cuprinşi într-o formă competiţională oficială prevăzută în calendarul sportiv şi din rîndul cărora se vor selecţiona noi talente care vor fi promovate în secţiile de performanţă. „Cupa Agriculturii“ Se organizează în cinci etape şi anume: Etapa I — pe asociaţii sportive, iar etapa Il-a — inter-asociaţii, pe centre de comune între 15 iulie — 3 septembrie 1961; Etapa IlI-a — raionalăşi tttterraională la : handbal, volei, oină, gimnastică şi fotbal), între 4 Septembrie — 17 septembrie a.c. Etapa IV-a regională, între 24 septembrie şi 1 octombrie a. c. Etapa V-a (finală) interregională, între 13—15 octombrie 1961. Etapa finală se organizează în regiunile Iaşi, Galaţi, Oltenia şi Crişana la care vor merge, cîştigătorii etapei regionale după cum urmează: La regiunea Iaşi vor merge regiunile Suceava, Bacău şi Mureş-Autonomă Maghiară; la regiunea Galaţi regiunile: Dobrogea, Ploieşti şi Braşov; la regiunea Oltenia regiunile: Banat, Argeş şi Bucureşti; la regiunea Crişana regiunile: Maramureş, Cluj şi Hunedoara. „Cupa Agriculturii“ se organizează la următoarele ramuri de sport: atletism, gimnastică, volei, handbal, popice, ciclism, (băieţi şi fete), trîntă, oină şi fotbal. In organizarea înfr...anilor vor fi mobilizate comisiile obşteşti ,pe ramuri de sport, profesori de educaţie fizică, instructori voluntari şi arbitri care să ajute la buna desfăşurare a concursurilor. întrecerile din toate etapele se vor organiza numai în mediul sătesc, şi vor fi precedate de o parte festivă în care vor avea loc serbări cultural-artistice, demonstraţii de gimnastică, jocuri distractive, la care să fie antrenaţi cît mai mulţi tineri şi oameni ai muncii de la sate. Etapa I a „Cupei Agriculturii“ constituie o trecere în revistă a activităţii asociaţiei sportive care va organiza diferite concursuri cu sportivii din secţiile pe ramură de sport, cu scopul de a stabili cei mai buni sportivi din asociaţia respectivă şi care o vor reprezenta la întrecerile etapei superioare. In etapa II-a se organizează concursuri sistem turneu — numai tur — între asociaţiile sportive săteşti, grupate pe centre de comune în aşa fel ca în fiecare duminică să se organizeze cîte un concurs în cadrul întrecerilor. Nu pot participa la etapele superioare asociaţiile sportive care nu au organizat cel puţin trei concursuri în etapa I la fiecare ramură de sport prevăzută în regulament şi cu care participă în „Cupa Agriculturii“, întrecerile din etapele III—V se desfăşoară sistem eliminatoriu. Se califica de la o etapă la alta concurenţii clasaţi pe locul I la fiecare probă. La atletism se organizează concursuri la următoarele probe: Băieţi : 100 m plat, 800 m; 3.000 m; săritura în lungime, săritura în înălţime, aruncarea greutăţii (7,257 kg). Fete: 100 m plat; 400 metri; săritura în lungime; săritura în înălţime, greutate (4 kg). Probele de gimnastică se vor desfăşura pe echipe formate din cîte 9 sportivi (5 băieţi şi 4 fete), care vor executa exerciţiile G.M.A., două piramide mixte la libera alegere, un exerciţiu de ansamblu liber ales, avînd minimum 64 timpi. Concursurile de trîntă se vor desfăşura la şase categorii , de greutate şi anume: categoria pînă la 55 kg; pînă la 61 kg; 68 kg; 76 kg; pînă la 84 kg şi categoria peste 84 kg. La oină întrecerile se vor desfăşura sistem turneu (fiecare cu fiecare) la primele două etape,iar la celelalte etape meciurile vor fi eliminatorii. La fotbal sistemul de desfăşurare este ca şi la oină. La volei în toate etapele se vor juca două seturi cîştigate din trei, cu excepţia jocului pentru locul I şi II din etapa finală care se va juca trei seturi cîştigate din cinci. Meciurile de handbal se vor desfăşura în două reprize a 30 minute pentru băieţi şi două re- prize a 20 minute pentru fete. La popice echipele vor fi for-mate din 6 jucători (4 băieţi şi 2 fete) şi se vor efectua 60 lovituri (30 in plin şi 30 la izolare). Concursurile de ciclism se desfăşoară numai pe biciclete de oraş şi se vor organiza separat pentru băieţi şi separat pentru fete, indiferent de Vîrstă, pe următoarele distanţe : Pentru etapa I, II şi III : băieţi 10 km, fete 6 km; pentru etapele IV şi V (regiuni şi interregiuni) : băieţi 15 km, fete 10 km. Concursurile se organizează pe şosele sau drumuri. Consiliile raionale şi regionale U.C.F.S. şi comitetele raionale şi regional U.T.M. vor acorda cîştigătorilor diplome şi premii în materiale şi echipament sportiv, întrecerile din cadrul „Cupei Agriculturii“ vor contribui la strîngerea de legături de prietenie între tinerii din mediul sătesc cît şi la un minunat schimb de experienţă între participanţii la concursuri. Succes deplin întrecerilor din cadrul „Cupei Agriculturii“ şi cât mai mulţi participanţi la start! P. IOAN STEAUA ROȘIE MECI ÎN NOCTURNĂ IB A S C H E T Mureşul Tg. Mureş— Dinamo Bacău 0—5 (0-1) Sîmbătă seara pe stadionul „23 August“ din Tg. Mureş în faţa a circa 8.000 spectatori, s-a desfăşurat în nocturnă meciul amical de fotbal dintre echipele: Mureşul Tg. Mureş şi Dinamo Bacău. Jucătorii din Tg. Mureş au rezistat doar prima repriză a saltului fotbaliştilor din Bacău, care au prestat un joc tehnic şi rapid. In cea de a doua parte a meciului echipa gazdă era de nerecunoscut. Nu a reuşit să contrabalanseze numeroasele atacuri ale echipei oaspete, care a marcat încă 4 goluri în poarta lui Stroe. Rezultatul meciului corespunde aspectului jocului de pe teren. Au marcat: Panait în minutele 45, 55 și 85, Ciripciu (70) și Publik (78). LOOS ARPAD Voinţa Tg. Mureş — C.S.M. Cluj 87—56 (46-22) Duminică dimineaţa pe terenul din parcul sportiv Voinţa din Tg. Mureş s-a desfăşurat meciul din cadrul etapei a doua a fazei interregionale a campionatului republican de calificare la baschet dintre echipele masculine Voinţa Tg. Mureş — C.S.M. Cluj. Jocul s-a ridicat la un nivel corespunzător acestui campionat în care echipele sînt în luptă pentru promovarea în categoria „A“. Clujenii s-au apărat slab permiţînd jucătorilor de la Voinţa să pătrundă în dispozitivul adversar unde au realizat coşuri după coşuri. Spre sfîrşitul meciului antrenorul echipei din Tg. Mureş, Koós Béla, a aruncat în luptă elemente tinere care au corespuns destul de bine. Punctele au fost realizate de: Haller 24, Gruber 18, Albert 13, Bodo 6, Belázi 6, Horváth 6, Bara 6, Köble 4 şi Hejjas 2 pentru Voinţa Tg. Mureş şi Szabó L. 21, Cheul 10, Gamenczi 9, Szabó Cs. 8, Székely 6, Dezsi 2 pentru C.S.M. Cluj. S-au evidenţiat Haller, Gruber, Belázs, Bara de la Voinţa şi Szabó L. de la C.S.M. CANOTAJ Au fost desemnaţi finaliştii campionatului republican de caiac-canoe juniori Pe râul Mureş dincolo de zăgaz pe un timp favorabil şi într-o organizare bună, s-a desfăşurat faza 1 a campionatului republican de caiac-canoe rezervat juniorilor la care au participat 69 canotori din Reghin şi Tg. Mureş. Concursul care s-a desfăşurat la 11 probe a fost urmărit cu viu interes de către un numeros public. Iată cîştigătorii probelor şi totodată finaliştii care vor participa la finele campionatului republican de caiac-canoe ce va avea loc la Snagov între 11—13 august. Juniori categoria 1. 500 metri: Caiac simplu: Péntek Alexandru (Avântul Reghin) 2 : 37,07. Caiac dublu: Berekméri Mihai, Szabó Antal, (Viitorul Tg. Mureş) 2 : 46,0. 1.000 metri: Canoe dublu: Gagyi Lajos, Gyéresi Adalbert (Viitorul Tg. Mureş) 4 : 39,06. Caiac dublu: Bokor Zoltán, Szabó Miklós (Vo- inţa Tg. Mureş); Caiac 4 persoa-« ne: Voinţa Tg. Mureş, (Papsai, Pali, Kerestély Mihai, Bogaţi* Francisc, Gall Zoltán) 3 : 39,06. Juniori categoria 11-a: 500 metri; caiac simplu: Bernáth László (Mureşul Tg. Mureş) * 2:41,07; Caiac dublu: Balázs Zol-an, Gáli Carol (Voinţa Tg. Mu- reş) 2:36,05. Junioare categoria I: 500 metri: caiac simplu: Mátyás Eva (Mureşul Tg. Mureş) 2 : 59,08; caiac dublu: Varga Irén, Szabós Elisabeta (Viitorul Tg. Mureş) 2 : 56,06; caiac 4 persoane: Mureşul Tg. Mureş (Bardocz Maria, Kary Judith, Nagy Ildikó, Pápai Margit) 2 :46,04. Junioare categoria II-a: 500 metri, caiac simplu: Farkas Elisabeta (Avîntul Reghin) 3 : 20,0. L sb d e. Pe terenurile de tenis ale stadionului „23 August“ din Tg. Mureş, în timpul vacanţei de vară firnîipiîează^o Scod’lă de îeîftT pentru copii. Sub îndrumarea ancopii învaţă mînuirea paletei de tenis. La prima vedere se pare că execută diferite mişcări de gimnastică dar treptat mişcările prind forma diferitelor lovituri de tenis. Intr-o convorbire cu antrenorul Ovies Tiberiu, ne-a declarat că această şcoală are menirea de a da fiilor oamenilor muncii cunoştinţe elementare asupra acestui sport, şi de a selecţiona pe cei mai talentaţi copii din această şcoală care vor învăţa mai departe tenisul în rîndurile elevilor şcolii sportive de tineret. Deci dezvoltarea talentului este asigurată, rămîne să se alăture perseverenţa de a învăţa a elevilor. Ar fi bine ca tenisul de cîmp să fie practicat şi de membrii colectivelor sportive de pe lîngă întreprinderi şi fabrici, ne-a spus în încheiere Ovics Tiberiu. La despărţire am dorit succes micilor jucători de tenis. SZÁSZ C. -COOO Notă Unimat46 nevalabil S-a lăsat înserarea peste frumoasa stațiune Sovata. In fața clubului oamenii stăteau pe bănci și discutau. — Știi, Vasile, eu am să joc indiana veche, spuse unul din ei. — Iar te lauzi. In partida asta te bat și eu, nu numai maestrul Soos Béla, răspunse celălalt. — Pun pariu că nici dînsul nu mă bate ! — Cum așa ? Ești mai tare decît el ? — Nu, dar nu mai vine. Mi-a spus tovarăşul Csegzi Coloman. Vasile și prietenul lui s-au posomorit. Vasăzică şahistul Soos Béla, maestru al sportului nu-şi respectă cuvîntul dat. Treizeci de şahişti aşteaptă în sala clubului, la mesele pregătite, pentru simultan, anunţat în urmă cu aproape două săptămîni de către U.C.F.S. regional. Aşadar aşteptat cu atîta nerăbdare, pregătit în amănunţime, simultanul programat nu s-a ţinut. Ce părere au tovarăşii Bogdan Ioan, preşedinte şi Kosa Francisc, şeful secţiei tehnice, care au semnat adresa de înştiinţare a Bazei cultural-sportive, de „matul“ pe care l-au primit prin neprezentarea maestrului Soos Béla, cei treizeci de şahişti aflaţi la odihnă în staţiunea Sovata? ION CRIŞAN Trăgătorii regiunii noastre au cucerit „Cupa la tir La Poligonul de tir de la Platoul Corneşti din Tg. Mureş, s-au desfăşurat timp de două zile întrecerile din cadrul concursului de tir dotat cu „Cupa Regiunii Mureş-Autonomă Maghiară“. La acest concurs au fost invitaţi trăgători fruntaşi din regiunile Braşov, Cluj, Oradea şi din oraşele Arad şi Petroşani. La concurs s-au prezentat doar sportivii regiunilor Cluj şi Mureş-Autonomă Maghiară. Concursul s-a desfăşurat la probele : 60 focuri culcat seniori, senioare şi juniori; 3x40 focurii seniori; 60 focuri pistol precizie. ] Cupa a fost cîștigată de echipai reprezentativă a Regiunii Mureș] Autonomă Maghiară formată din trăgătorii Nagy Cosma Aurelia,] multipla recordmană republicană,| membră a lotului republican de] tir, Cosma Eleonora, Nagy Mi-hai, Pop Constantin, Cosma Ni] colae, care au realizat un punc-] taj total de 6.119 puncte faţă de] 5.936 puncte ale trăgătorilor re-] giunii Cluj. Rezultatele tehnice] şi organizarea concursului au] fost satisfăcătoare. Pe probe primele locuri au re- venit trăgătorilor: 60 focuri culcat: Senioare: Nagy Cosma Aurelia (Tg. Mureş); Seniori: Doczi Ştefan (Cluj); Juniori: Pop Constantin (Tg. Mureş); 3x30 focuri; Senioare: Nagy Cosma Aurelia (Tg. Mureş); Juniori: Székely Ambrozie (Cluj) 3x40 focuri; Seniori: Nagy Mihai (Tg. Mureş); 60 focuri pistol precizie : Györfi Gheorghe (Cluj). IIg APEMIH BORSEC ANGAJEAZĂ: Inginer industria alimentară, inginer chimist sauinginer mecanic, pentru postul de şef serviciu producţie, cu stagiu de 6 ani în funcţii tehnice de specialitate. Informaţii suplimentare, telefon 12 Borsec, Menţiune ! ■BaarakMBŰaMHHBHBHBai La data de 1 august In fiecare librărie începe vînzarea manualelor şcolare pentru clasele VIII-XI. In oraşul Tg. Mureş vinzarea manualelor se face la Librăria „Maxim Gorki* 2 * 4 * * * * * 10* (fost Cartea Rusă) Mari reduceri de preţuri la rechizite şcolare COOPERATIVELE SATEȘTI ! II-a. MARŢI, 1 AUGUST I tG. MUREŞ [ „N. Bălcescu“: Ker Ogh. Pro-I greşul“: Pisica îşi scoate ghearele. ] „Steagul roşu“: Socoteli greşite. I „Tineretului“: Casa de pe două străzi. „Muncitoresc“: Intrigă şi iubire. „Dózsa Gh.“: Drumul Hris- I tinei. In parcul „Lázár Ödön“: Nu vreau să mă însor. Casa de cultură a sindicatelor: Mizerabilii, seria GHEORGHIENI „7 Noiembrie“: E lung drum.... pînă acasă. LUDUŞ „30 Decembrie“: Discipolul divolului. MIERCUREA CIUC „Dózsa Gh.“: Veneţia, luna şi tu. ODORHEI „Muncitoresc“: Confidentul doamnelor. REGHIN „Victoria“: Confidentul doamnelor. TIRNAVENI „23 August“: Frumoasa aventură TOPLIŢA „Muncitoresc“: Muntele. MARŢI 1 AUGUST BUCUREŞTI (Spicuiri) Programul 1: 5,10 — Emisiune pentru sate. Sfatul agronomului. Despre arătura adîncă de vară; 6,30 — Muzică populară romînească; 9,15 Concert de muzică uşoară; 10,10 — Muzică populară romînească; 11,03 — Concert de estradă; 12,00 — Muzică uşoară din ţări socialiste; 12,40 — De la fluier la marile orchestre; 15,10 — Buchet de melodii; 17,15 — Muzică din filme; 17,45 — „Viaţă nouă, cîntec nou“, program de cîntece populare romîneşti; 18,30 — Limba noastră. Vorbeşte acad. prof. Al. Graur; 19,00 — Revista economică radio; 19,25 — Muzică uşoară romînească; 20,30 — Formaţii şi solişti participanţi la cel de-al VI-lea concurs al formaţiilor artistice de amatori pe ţară; 21,00 - Cîntă Ludmila Isaeva şi Askold Besedin. Solişti sovietici de muzică uşoară; 22,30 — Concert de noapte. Programul II: 12,10 — Muzică populară romînească şi a minorităţilor naţionale; 13,00 — Program interpretat de formaţia de muzică uşoară condusă de Horia Ropcea; 14,03 — Muzică populară romînească; 14,30 —■ Muzică romînească de estradă; 15,00 — Simfonia a VI-a în Fa major „Pastorala“ de Beethoven; 16,15 — Noi înregistrări primite din partea Radiodifuziunii din R.D.G. In program muzică ușoară și de estradă; 18,15 — Muzică populară romînească; 19,30 — Muzică cerută de ascultători; 21,45 — Pe drumuri de munte cu Calistrai Hogaș; 22,00 — Muzică populara romînească interpretată de Ana Pop Corondan, Nelu Stan şi Ilie Cazacu, TG. MUREŞ. 5-5,30 in limba romînă : Pe drumul vieţii noi: Un G.A.S. milionar — Jocuri populare — Ne scriu corespondenţii — Muzică de fanfară — Buletin meteorologic; 5,30—6 în limba maghiară : Momente din Chirilău — Cîntă orchestra populară a Casei de cultură din Feliceni —Acum e timpul — Cîntece populare din Sălaj, prelucrate de Birtalan József — Buletin meteorologic; 14,30—15 în limba maghiară : Din cutia cu scrisori — Muzică distractivă — Notă: 17—17,30 în limba romînă: Buletin de ski. — Prin întreprinderi: la Combinatul de textile din Sighişoara, la Combinatul de faianţă din Sighişoara şi la minele de caolina din Harghita — Muzică de dan, de compozitorii noştri; 17,30— 18,30 in limba maghiară. Fabrica de zahăr „Bernáth Andrei“ din Tg. Mureş este gata pentru prelucrarea sfeclei de zahăr — Muzică populară veselă - Emisiune pentru tineret — I. C. Porumbescu.