Steaua Roşie, aprilie 1963 (Anul 12, nr. 77-101)

1963-04-02 / nr. 77

2 Campionatul regional de fotbal LEMNARUL TG. MUREŞ — RAPID TG. MUREŞ 1—1 (1—1) Intîlnirea dintre cele două echipe fruntaşe ale campionatului regional a atras pe stadionul fabricii de zahăr din localitate un număr record de spectatori. Jocul s-a caracterizat prin dominarea netă a Lemnarului, care de la început îşi creează nenumărate ocazii favorabile de gol, apărătorii rapidişti sunt obligaţi să acorde nu mai puţin de 16 cornere. De fapt şi primul gol al partidei a fost realizat în urma unei lovituri de colţ, la care, cu toată intervenţia lui Rosonczi, Pîrlea reia prin „foarfecă" (min. 30). Acest gol îi face pe rapidişti să-şi canalizeze acţiunile pe contraatacuri fulgerătoare. La un asemenea contraatac, Csaba şutează din poziţie dificilă pe jos, forţînd pe Florea de la Lemnarul, ajuns în locul portarului, să respingă cu piciorul în ultima instanţă... „în poartă" (min. 42). OŢELUL TG. MUREŞ — VOINŢA TG. MUREŞ 1—1 (1—1) Ambele echipe au practicat un joc rapid pe toată durata partidei. Dominarea a alternat cînd de o parte cînd de cealaltă. Terenul alunecos a îngreunat mult desfăşurarea partidei. Totuşi, cei care se acomodează mai bine sînt jucătorii Voinţei. Scorul este deschis de Voinţa prin Fülöp (min. 33) la o învălmăşeală în faţa porţii adverse. Cu două minute înainte de sfîrşitul primei reprize Vultur înscrie pentru echipa sa, aducînd egalarea. După reluare se practică un joc confuz. De semnalat faptul că jucătorul Vultur de la Oţelul a expediat mingea în bară în minutul 80, dintr-o poziţie favorabilă. Astfel partida se termină cu un scor egal. IANCU ALDEA corespondent voluntareşte o minge în careu şi intro- l duce din apropiere, cu toată intervenţia lui Fekete. După acest gol jocul se desfăşoară cu aceeaşi alură, dominarea alternînd de o parte şi de alta. In partea a ll-a a întîlnirii se practică un joc confuz, lipsit de orientare, lucru care face ca rezultatul să rămînă neschimbat. De menţionat faptul că în minutul 60 luduşenii trag în bară din apropiere. A arbitrat competent Ioan Hus Tg. Mureş. TIBERIU BUCUR corespondent voluntar MUREŞUL TOPLIŢA—CIOCANUL TG. MUREŞ 0—0 (1—1) Rezultatul de 1—1, cu care s-a terminat partida de fotbal Intr-o mare vervă de joc, Voinţa Tîrnăveni a reuşit să-şi depăşească net adversarul, obţinînd o victorie categorică şi pe deplin meritată. In ciuda terenului desfundat, întîlnirea a fost viu disputata şi a plăcut spectatorilor prin dîrzenia cu care s-a luptat pentru fiecare balon. La început, cei care insistă sînt gazdele, ei combină simplu şi eficace, reuşind să depăşească apărarea oaspeţilor în min. 15, cînd Boian, trecînd de stoperul Nemeş, înscrie plasat. Oaspeţii ripostează cu contraatacuri periculoase, însă apărătorii gazdelor intervin prompt. După reluare, superioritatea gazdelor este şi mai evidentă, iniţiindu-se atacuri susţinute şi bine concepute. Scorul este majorat la 2—0 în min. 65, cînd Lovász înscrie cu capul imparabil la o centrare a lui Dan. Trei dintre Mureşul Topliţa şi Ciocanul Tg.Mureş, nu reflectă situaţia de pe teren. Cînd spunem acest lucru ne bazăm pe faptul că 75 de minute din cele 90, echipa locală şi-a dominat adversarul, însă forma bună a portarului cît şi cele 5 şuturi care au întîlnit barele porţii echipei Ciocanul i-au scutit pe aceştia de la o înfrîngere. Echipa oaspete s-a apărat calm, contraatacînd periculos. Cele două goluri au fost marcate de Barabás în minutul 50, pentru gazde şi Györfi în minutul 75, pentru oaspeţi. A condus cu scăpări arbitrul Dumitru Răduţ de la Reghin. V. PAŞCAN minute mai tîrziu, acelaşi Boian pătrunde printre apărătorii oaspeţilor şi înscrie din nou. Atacurile susţinute ale gazdelor pun în derută apărătorii oaspeţi. In min. 72, o frumoasă confirmaţie pe partea stingă il pune în poziţie favorabilă pe Lovász, care plasat înscrie cel de-al 4-lea gol al echipei saie, pecetluind scorul final. Spre sfîrşitul partidei, gazdele par mulţumite de rezultat şi nu mai insistă, în timp ce oaspeţii forţează ritmul pentru a reduce din handicap, lucru ce nu reuşesc,--deşi beneficiazăm de citevalovituri libere directe şi indirecte din apropierea porţii. Raport de cornere: 11—5 pentru Voinţa. A arbitrat bine brigada din Tg.Mureş, formată din Csutor László la centru, Kiss József şi Ignácz Silvestru la tuşe. N. R. Consiliul de conducere al Asociaţiei sportive Energia Fîntînele ar trebui să se ocupe mai mult de educarea sportivă a lui Kerekes, care în timpul jocului a avut atitudini nesportive la adresa publicului. IOAN HASASIU Fază din meciul de fotbal dintre Gloria Tg. Mureş—Mureşul Luduş VOINŢA TÎRNĂVENI—ENERGIA FÎNTÎNELE 4-0 (1—0) GLORIA TG. MUREŞ-MUREŞUL LUDUŞ 1-0 (1-0) Jocul ambelor echipe a fost influenţat în mare măsură de starea alunecoasă a terenului, fapt care a determinat ca partida să nu se ridice la un nivel tehnic corespunzător. Primele minute sînt promiţătoare pentru luduşeni, care prin cîteva acţiuni organizate în careu pun în pericol poarta lui Balog. Mureşul cedează treptat pasul , permiţînd tîrgumureşenilor să atace. La un asemenea atac, Pop II, ajuns pe post de centru, prn CLASAMENTUL CAMPIOANATULUI REGIONAL DE FOTBAL 1. Rapid Tg. Mureş 17 12 2 3 44:24 26 2. Chimica Tîrnăveni 17 11 3 3 39:18 25 3. A.S.M. Odorhei 17 9 4 4 37:18 22 4. Lemnarul Tg. Mureş 17 8 6 3 30:24 22 5. Voinţa Tg. Mureş 17 8 4 5 33:23 20 6. Gloria Tg. Mureş 17 8 3 6 23 :22 19 7. Ciocanul Tg. Mureş 17 7 4 6 33:26 18 8. Avîntul Reghin 17 8 2 7 36 :30 18 9. Voinţa Tîrnăveni 17 7 2 8 33 :32 16 10. Oţelul Tg. Mureş 17 5 4 8 31 :34 14 11. Energia Fîntînele 17 6 2 9 31 :36 14 12. Străduinţa Cristur 17 5 3 9 30:40 13 13. Metalul Vlăhiţa 17 6 1 10 23:39 13 14. Rapid Odorhei 17 4 3 10 14:34 11 15. Mureşul Topliţa 17 5 1 11 23:50 11 ,16. Mureşul Luduş 17 3 4 10 19:29 10 I. i. s. „ELECTROMUREŞ“ târgu-Mureş str. Kossuth L. nr. 114 Telefon 2486 livrează fără repartiţie: — Maşini de calculat manuale tip „Bolyai“ — Maşini de găurit electrice manuale tip 23 mm „trifazat“ — Maşini de frecat mozaic electrice —■ Vibratoare de cofraj electrice de suprafaţă — Ciocane electrice de burat traverse tip „CB—1“ — ARTICOLE DIN GRESIE — plăci pentru pavaj, cărămizi antiacide, inele Raschig, tuburi de canalizare antiacide şi alte articole speciale din gresie. — Plăci din faianţă — dimensiunea 150X150 — Plăci de faţadă din faianţă TM dimensiunea 150/75 cu muchii drepte sau teşite. — Hirtie foto „Arfo“, pe bază de bromură şi clorură de argint. — Produse clorosodice — sodă caustică, clorură de calciu calcinată şi hidratată, hipoclorit de sodiu, hidrogen, etc. A început campionatul republican al juniorilor la fotbal VOINŢA TG. MUREŞ — A. S. Al UD 4—0 (3—0) Jocul s-a desfăşurat pe un Lieu noroios, foarte greu practicabil, care a impus fotbaliştilor un efort fizic în plus. Juniorii de la Voinţa au avut o comportare bună şi de data aceasta. Deţinînd supremaţia teritorială ei au fost eficaci în faţa porţii creînd faze periculoase. Ei au cîştigat pe merit lacul, menţinîn- du-se astfel în fruntea clasamentului seriei a VIII-a a campionatului republican al juniorilor. HARGHITA TG. MUREŞ — GLORIA BISTRIŢA 5—3 (3—1) In ciuda terenului desfundat jucătorii celor două echipe au prestat un joc bun, luptînd cu îndîrjirea pentru victorie. In prima repriză fotbaliştii de la Harghita au dominat mai mult, au folosit bine extremele şi au jucat mai legat. In repriza secundă, la început, fotbaliştii de la Gloria , Bistriţa au o perioadă de dominare, în care timp trag destul de des la poarta gazdelor şi înscriu două goluri, egalînd astfel situa-ţia. Jucătorii de la Harghita, printr-un finiş puternic, înscriu două goluri frumoase, care le aduc victoria. | IOAN PĂUŞ Înştiinţare Se aduce la cunoştinţa pensionarilor, membri ai Casei de ajutor reciproc a pensionarilor, că în cursul lunii mai 1963, se va organiza o excursie în Bucureşti. înscrierile se pot face pînă la data de 10 aprilie 1963. Majoritatea cheltuielilor (transport şi cazare) vor fi suportate de Casa de ajutor susmenţionată. » Informaţii se pot obţine la sediul Casei, din str. Mihai Viteazu nr. 17. STEAUA ROȘIE PE SCURT FOTBAL. In cea de a lll-a etapă a returului campionatului categoriei „A" la fotbal , s-au înregistrat următoarele re- zultate: Progresul — Steaua 2—2; Dinamo Bucureşti — Rapid 1— 1; Ştiinţa Timişoara — Ştiinţa Cluj 1—0; U.T.A. — Dinamo bacau 3—1; C.S.M.S. — Steagul roşu 2—0; Mineril — Farul 1—0. Pe primele locuri în clasament se situează echipele: 1. Dinamo Bucureşti cu 23 puncte; 2. Steaua cu 22 puncte; 3. Ştiinţa Cluj 20 puncte. In prima etapă a returului campionatului categoriei „B" (seria a lll-a) s-au înregistrat rezultatele: Minerul Baia Mare — Crişul Oradea 1—0; Jiul Petrila — Arieşul Turda 3—0; Recolta Cărei — Vagonul Arad 2—0; C.F.R. Timişoara — Steaua Dej 7— 1; C.F.R. I.R.T.A. Arad — A. S. Cugir 0—2; C.S.M. Cluj — A.S.M.D. Satu Mare 1—0; Industria Sîrmei Cîmpia Turzii — Mureşul Tg. Mureş 3—2. In urma acestor rezultate C.S.M. Cluj a trecut în fruntea clasamentului la egalitate de puncte cu Crişul Oradea, dar cu un golaveraj mai bun. Prin campionatul interraional de fotbal Ştiinţa Tg. Mureş a întrecut Cărămida Suseni cu ★ ATLETISM. La Istanbul, în cadrul celei de a Vlil-a ediţii a „Crosului Balcanic", cursa feminină de 2.000 metri a fost cîştigată de românca Florica Grecescu, cu timpul de 5 :19,7 min. Pe echipe atît la feminin cît şi la masculin, trofeele au revenit sportivilor romîni. ★ Tradiţionalul cros „L’Humanité" a fost cîtigat la femei de sportiva sovietică Babirskova, cu timpul de 6:06,0 min. (2.000 m), iar la bărbaţi de atletul polonez Zimny, cu timpul de 22 :57,0 min. (8.000 m). ★ TIR CU ARCUL. In cinstea zilei de 1 Mai, clubul sportiv orăşenesc Mureşul din Tg. Mureş, prin asociaţiile sportive Lemnarul şi Voinţa organizează un concurs de tir cu arcul pe echipe, cu participarea tuturor secțiilor din oraş. 8— 0. ★ baschet Junioarele şi juniorii de la C. S. Sc. Harghita şi S S.E. Tg. Mureş au cucerit titlurile de campioni regionali In anul acesta, comisia regională de baschet, ţinînd cont de faptul că majoritatea juniorilor şi junioarelor sînt şcolari, a fixat data desfăşurării fazei regionale a campionatului republican in perioada vacanţei de primăvară a elevilor. Aşadar, la startul competiţiei s-au aliniat 11 echipe, reprezentînd raioanele Reghin, Gheorghieni, Tîrnăveni, Miercurea Ciuc şi oraşul Tg.Mureş. Pe parcursul celor 16 partide s-a putut constata că baschetul este îndrăgit de tot mai mulţi tineri din diferitele raioane ale regiunii noastre şi sunt premise sigure pentru ca în scurt timp această disciplină sportivă să dispună de o serioasă bază de mase. Sistemul de disputare (fiecare cu fiecare) a permis tinerilor baschetbalişti să se întreacă intre ei în mai multe partide, astfel făcindu-se un reuşit schimb de experienţă. La junioare titlul regional a fost foarte disputat, cele două echipe Harghita şi înfrăţirea Gheorghieni dovedindu-se de un nivel foarte apropiat. După un meci spectaculos, victoria a fost obţinută de elevele din Tg.Mureş, cu scorul de 41—37 (antrenor prof. Gh. Fülöp). Succesul localnicelor se datoreşte faptului că echipa are o mai mare rutină a meciurilor importante decit forTimp de trei zile terenul sportiv din incinta fostului hipodrom al oraşului a găzduit întrecerile fazei zonale a campionatului republican. Au participat echipele --------------------qcj----------------- - T L u Í Timp de două zile, pe pîrtiile Pietrosului, în munţii Călimării s-a desfăşurat un frumos concurs de schi la probe alpine, organizat de comisia de schi de pe lingă Consiliul raional U.C.F.S. Topliţa. Cupa „Călimanul“ a fost cucerită de schiorii asociaţiei sportiive Mureşul Topliţa, care au ocupat primul loc în clasamentulpe' de puncte, ffiind urmaţi de Ştiinţa Tg.Mureş cu 57 de puncte, Rapid -Tg.Mureş- 60 de puncte, Progresul Gheorghieni 61 şi Sanitarul Tg.Mureş 70. V. P.maţia din Gheorghieni. In orice caz, elevele din Gheorghieni dispun de un lot valoros, majoritatea ur fiind eleve din clasele IX şi X. Pe locul trei au terminat junioarele de la Făclia Miercurea Ciuc, întrecerile echipelor de junioare au scos in evidenţă pregătirea superioară a baschetbalistelor, de la Şcoala sportivă de elevi Tg.Mureş (antrenor prof. Vasile Kadar), faţă de ceilalţi participanţi. De altfel învingătorii au întrecut la diferenţe apreciabile restul echipelor. De remarcat încercările folosirii unei concepţii moderne de joc de către S.S.E. in ceea ce priveşte „presingul", sistem activ de apărare care duce implicit la ridicarea spectaculozităţii jocului. In ordine, după S.S.E. Tg.Mureş s-au clasat echipele: înfrăţirea Gheorghieni, Făclia Miercurea Ciuc, Progresul Reghin şi a oraşului Tîrnăveni. In decursul jocurilor am remarcat o serie de jucători şi jucătoare cu frumoase calităţi fizice şi tehnice. Iată numele cîtorva: A. Halpert, F. Veress, A. Haidu (S.S.E.), Z. Selyem, G. Colceriu (Gheorghieni), I. Copăceanu, I. Anghi (Tîrnăveni) la juniori şi E. Derzsi, I. Szombathelyi (Harghita), A. Ţifrea (Gheorghieni), I. Lörincz (M. Ciuc) la junioare. Cele două echipe: Harghita şi Ştiinţa Cluj, C.S.M. Sibiu şi Mureşul Tg. Mureş. Cele trei echipe au dat dovadă de o mare putere de luptă pentru a cuceri dreptul de a se califica în finala campionatului republican. Rezultatele strînse (Mureşul — Ştiinţa Cluj 5—4, C.S.M. Sibiu — Ştiinţa 7—2 şi Mureşul — C.S.M. Sibiu 5—3) oglindesc de altfel, pe deplin disputa aprigă în care erau angrenate participantele. Pe locul întîi au terminat handbalistele tîrgumureşene (după multe emoţii), care şi în acest an se vor întrece alături de cele mai bune echipe din ţară pentru cucerirea titlului republican. I«w «w. .K1 r/tt ■ ffUt V. KADAR I S.S.E. Tg.Mureş care au cucerit titlurile de campioni regionali au datoria să se pregătească cu aceeaşi seriozitate ca şi pînă acum, pentru a reprezenta cu cinste regiunea noastră la faza de zonă a campionatului, care va avea loc între 10—14 aprilie a.c. Localităţile care vor găzdui fazele de zonă încă nu au fost anunţate de către Federaţia Romînă de baschet. De menţionat buna organizare a campionatului asigurată de comisia regională de specialitate de pe lingă U.C.F.S., precum şi arbitrajele competente care au contribuit la desfăşurarea jocurilor într-o atmosferă sportivă şi de un bun nivel tehnic. V. DOGARU Un instantaneu de la irihnirea formaţiilor de băieţi înfrăţirea Gheorghieni—Progresul Reghin, din cadrul fazei regionale a campionatului republican d de baschet pentru juniori. HANDBAL IIdl 11 Echipa feminină Mureşul a ciştigat faza de zonă a campionatului republican ategoria la fotbal In urma unui arbitraj defectuos... Ind.Sîrm şi Cîmpia Turzii-Mureşul Tg. Mureş 3-2(2-1) Spectatori: aproximativ 4.000. Arbitru: Ion Gheorghiţă (Bucureşti). INDUSTRIA SIRMEI: Popuţa, Drăgoi, Chiorean, Bindean — Copil, Cheţan — Mureşan, Raab, Lungu, Dreghici, Sandor. MUREŞUL: Boros — Onache (Tuzson), Balázs, Ördög — Vakarcs, Nagy F. — Gartner, Ionescu, Fodor, Végh, Györfi. In primele minute ale jocului atacă echipa gazdă. In minutul 3 apărarea Mureşului salvează un corner. Mureşan centrează, dar Raab trage peste poartă. MUREŞUL DESCHIDE SCORUL In minutul 6 mureşenii conduc primul atac spectaculos. Fodor îl lansează pe Végh, care trage puternic. Mingea ricoşează de la Popuţă în faţa lui Györfi care reia în plasă. 0—1. Localnicii preiau iniţiativa — domină în teren şi iniţiază cîteva atacuri spectaculoase. In minutul 19 mureşenii contraatacă. Györfi centrează în faţa porţii şi Fodor introduce mingea în plasă. Arbitrul de tuşă arata înspre centru, dar arbitrul Ion Gheorghiţă, spre surprinderea spectatorilor, anulează golul pe motiv de fault... Treptat, localnicii preiau iniţiativa, cvintetul ofensiv pune la încercare apărarea mureşenilor. In minutul 24, după o acţiune frumoasă, Lungu îl deschide pe Raab, care înscrie. GAZDELE PREIAU CONDUCEREA In minutul 34, Raab îl descinde pe Mureşan, tînărul şi talentatul extremă dreapta face o cursă spectaculoasă, pasează bine lui Lungu, care din apropiere marchează, înainte de sfîrşitul primei reprize, în minutul 43 Mureşul contraatacă periculos, mingea şutată de Fodor din nou ricoşează de la portar şi Györfi introduce în plasă. Spre stupefacţia celor prezenţi golul absolut valabil, din nou este anulat de arbitrul Gheorghiţă, pe motiv de ofsaid ! In repriza a doua, jucătorii mureşeni fără a fi demoralizaţi de deciziile nedrepte ale arbitrului, joacă cu însufleţire, luptă pentru egalare care survine în minutul 57. După o combinaţie Györfi-Fodor — ultimul îl lansează excelent pe Végh, care şutează imparabil în colţul stîng al porţii. 2— 2. După gol Mureşul continuă să domine, în minutele 62 şi 63 Végh şi Fodor încearcă poarta. In minutul 73, Gertner, lansat de Ionescu, centrează în faţa porţii lui Végh, care depăşeşte intreaga apărare, însă este trîntit în mod brutal la pămînt de un apărător! Jucătorii şi publicul gazdă aşteptau acordarea unui penalti. In-1 să arbitrul... acordă lovitură in- 1 directă de la 10 metri (!?) deşi regulamentul prevede în aseme- nea cazuri sancţionarea prin penalti. Golul victoriei survine în minutul 75. In urma unui hent comis în careu de Nagy, arbitrul acordă lovitură de la 11 mehi, transformat impecabil de Copil. 3— 2. Terenul desfundat, greu practicabil a pus la grea încercare jucătorii ambelor echipe (a plouat în tot timpul meciului). Cu toate acestea întîlnirea a oferit un bun spectacol fotbalistic, fiind bogată în faze palpitante. Echipa gazdă a dominat mai mult, mai ales in prima repriză, a combinat frumos în teren, depăşindu-şi adversarul în ceea ce priveşte buna legătură dintre compartimente. Mureşul însă, a fost superior în acţiunile la poartă, a creat faze de gol mai periculoase şi numai deciziile nedrepte ale arbitrurii au privat-o de victorie. Mureşenii merită toată lauda I pentru elanul şi voinţa de luptă, pentru contraatacurile periculoa- se. Trebuie să ne ocupăm neapărat de arbitrajul prestat de Ion Gheorghiţă (Bucureşti). Acesta, după cum am arătat, prin deciziile sale nedrepte a in-fluenţat direct rezultatul final al partidei. Pe lîngă aceasta a avut mai multe scăpări în dauna ambelor formaţii, nemaivorbind despre faptul că a trecut cu vederea flagrante ieşiri nesportive (lovirea lui Végh de către Raab), fără măcar să fi mustrat pe jucătorul vinovat. Asemenea arbitraje au o mare influenţă negativă în ce priveşte moralul jucătorilor, provocînd în acelaşi timp şi spectatorii. A. WEIZZ . MARŢI 2 APRILIE TG. MUREŞ N. Bălcescu: filmul. Povestea unei nopţi stranii. Progresul: filmul Fecioara. Steagul roşu: filmul Stolul captiv. Muncitoresc: filmul Acord final. Doja Gh.: filmul Virsta de aur a comediei. Casa de cultură a sindicatelor: filmul învierea, seria I GHEORGHIENI 7 Noiembrie: filmul Soare şi umbră LUDUŞ 30 Decembrie: filmul Vîrsta de aur a comediei MIERCUREA CIUC Doja Gh.: filmul Alibiul nu ajunge ODORHEI Muncitoresc: filmul Contele de Monte Cristo, seria I REGHIN Victoria: filmul Al nouălea cerc TÎRNĂVENI 23 August: filmul Fii fericită, Ani! TOPLIŢA Muncitoresc, filmul Profesiunea doamnei Warren Alte spectacole Marţi 2 aprilie, la orele 20, formaţia de pionieri a Ansamblului de stat de cîntece şi jocuri din Tg. Mureş prezintă în sala mare a Palatului cultural un spectacol muzical-coregrafic. MIERCURI 3 APRILIE BUCUREŞTI (Spicuiri) Programul I : 6,20 — Emisiunea pentru sate: Pregătiri în vederea începerii păşunatului; 8,08 — Muzică uşoară; 9,32 — Muzică populară; 10,00 — Teatru la microfon „Domnişoara Nastasia“ de G.M Zamfirescu; 12,00 — Muzică de estradă; 14,00 — „Săptămîna muzicii maghiare“, lieduri; 14,20 — Concert de prînz; 15,00 — Melodii populare romîneşti şi ale minorităţilor naţionale; 15,30 — Pagini din operete contemporane; 16,15 — Vorbeşte Moscova; 17,10 — Muzică populară; 18,40 — „Colectiva noastră dragă“, cîntece; 19,00 — Jurnalul satelor; 19,25 — Muzică uşoară de Florentin Delmar; 19,40 — Romanţe; 21,30 — Muzică populară. Programul II: 12,44 — Din folclorul popoarelor; 13,25 — Concert de estradă; 14,10 — Muzică distractivă interpretată de fanfară; 15,00 — Album de melodii; 16,10 — Muzică de estradă; 16,30 — Cîntece şi jocuri popular..... — Muzică din operete; 18,05 — Muzică populară; 18,50 — Versuri de Tudor Arghezi; 19,00 — Melodii de dragoste de compozitori romîni; 19,40 — „Istoria teatrului liric romînesc“. Creaţia de operă după eliberare; 20,10 — Lucrări ale compozitorilor noştri inspirate din folclor; 20,30 — Tribuna Radio: Progresul tehnic-ştiinţific şi umanismul socialist; 20,40 — Muzică populară; 21,15 — Interpreţi de muzică uşoară; 22,30 — Muzică de dans. ★ TG. MUREŞ. 5—5,30 în limba romînă: Jocuri populare — Note, reportaje. 5,30—6 în limba maghiară: Cîntă taraful Casei raionale de cultură din Odorhei — Agenda însămînţărilor — Cîntece de masă — Recomandările Consiliului agricol regional. 14,30—15 în limba maghiară: Știri — Muzică populară — Din carnetul reporterului. 17—17,30 în limba romînă: Ne scriu corespondenţii — Fragmente din opere — La Casa raională de cultură din Odorhei. 17,30—18,30 în limba maghiară. Mozaic industrial — Muzică executată de fanfară — Prezentarea ultimului număr al revistei „Igaz szó“ — Muzică de cameră.