Steaua Roşie, octombrie 1963 (Anul 12, nr. 230-256)

1963-10-01 / nr. 230

2 Meci nul la Lupeni , victorie! MINERUL-MUREŞUL 8-2 (2-0) Intîlnirile din categoria secundă la fotbal nu se dezmint nici în actualul campionat, prin jocuri spectaculoase şi... rezultate neprevăzute. Poate şi de aceea interesul marelui public pentru aceste întîlniri creşte de la săptămînă la săptămînă. Aşa stînd lucrurile, după ce numai cu o săptămînă în urmă suporterii Minerului din Lupeni au luat parte „cu mic cu mare“ la derbiul Văii Jiului (Jiul Petrila— Minerul Lupeni 1—1), iată-i şi în această duminică umplînd pînă la refuz stadionul din localitate şi încurajîndu-şi frenetic echipa încă înainte ca arbitrul să fluiere începutul întîlnirii dintre Minerul şi Mureşul Tg.-Mureş. Toate şansele victoriei erau de partea Minerului: o echipă recent retrogradată din prima categorie, avantajul terenului cu angarajele sale — frig şi ploaie (pe Paring era zăpadă), altitudine sufocantă pentru neobişnuiţi şi, în plus, ,în echipa Minerului jucau o serie de somităţi fotbalistice ca: Mihalache, Ion C. Ion, Stand, Drăgoi sau Băluţiu. De aceea meciul nul obţinut de tîrgumureşeni la Lupeni este egal cu o victorie. Care a fost „secretul“ acestui rezultat? După părerea noastră „secretul“ constă în marea putere de luptă de care au dat dovadă jucătorii tîrgumureşeni, în frunte cu apărarea şi, maturitatea tehnică a acestora în organizarea cu succes a acţiunilor defensive după formula „lacăt“ (1—6—4), şi ieşirea cu succes din această formulă prin organizarea unor contraatacuri periculoase cu 4 vîrfuri de atac: Györfi (cel mai rapid), Végh, Balint I şi Siko. Păcat numai că elasticitatea acestei formule nu a funcţionat la fel de bine în ambele reprize. Astfel, în prima repriză, atît Bálint II (ca inter retras) ca şi cei doi mijlocaşi, Tuzson şi Fazekas, au luat prea în serios sarcinile apărării, creînd astfel un gol foarte mare între aceasta şi atac. De aceea, practic, în prima repriză, mureşenii n-au realizat nimic pînă cînd n-au scos la atac pe cei trei amintiţi, încredinţînd lui Balint II rolul de creator şi organizator al atacului. Dar să revenim de la formule şi consideraţii ... Arbitrul Ştefănescu (Vişeu) — bun, dar care ar fi putut să aibă un rol nefast în această întîlnire — cheamă la Joc următoarele formaţii: MINERUL: Mihalache — Sima II, Dan II, Stanciu — Stand, Mihai — Nicolau, Drăgoi, Băluţiu, Cărare, Ion C. Ion. MUREŞUL: Boros — Kiss, Balázs, Szabó, — Fazekas, Tuzson— Siko, Bálint I,Végh, Bálint II, Györfi. Nu trec decât 17 minute şi „microstatistica“ îmi indică: 3 blocaje ale lui Boros la picioarele lui Drăgoi (min. 2), Băluţiu (min. 10), Drăgoi (min. 13); 2 lovituri de la 11 metri cu totul şi cu totul gratuit acordate de arbitru şi ratate pe rînd de Băluţiu (min. 14) cînd Boros, printr-un reflex extraordinar, respinge în corner şi de Drăgoi (min. 17) care execută alături: 5 lovituri de colţ, 3 bare şi un gol inevitabil în minutul 15 cînd Mihai execută o lovitură liberă de la 25 de metri, reia cu capul în bara transversală Băluţiu, balonul revine, iar Staud, introduce în plasă: 1-0. Uf! Ce momente dramatice. Cu toate acestea tirgumureşenii nu şi-au pierdut calmul necesar şi în- In 17 minute 2 lovituri de penalti, 3 bare, un gol şi 5 lovituri de coif cep să mai tempereze cît de cît jocul Minerului, să evite aglomerările mari — pentru a nu-i da ocazie lui Ştefănescu să acorde alte lovituri de la 11 metri — şi chiar să ameninţe de cîteva ori poarta lui Mihalache prin şuturi puternice expediate de Végh şi Bálint I. Totuşi randamentul înaintării este slab, iar între atac şi apărare golul amintit continuă să se menţină. Pe partea dreaptă, Kiss şi Bálint II îi ţin tot mai greu pe atacanţii Minerului, Cărare şi Ion C. Ion. Astfel, în minutul 30, Cărare şterge varul de pe bara laterală printr-un şut puternic. In minutul 33 Kiss, în duel cu cei doi, este nevoit să acorde corner. Execută Cărare, cu efect, direct în gol, 2-0. Este drept, Boros a fost obstrucţionat la fază, dar arbitrul... „n-aude, n-a vede“. Peste alte 5 minute Boros boxează din nou o bombă a lui Drăgoi. Abia cu 8 minute înaite de sfîrşitul primei reprize, tîrgumureşenii încep să folosească mai elastic „lacătul“, iar Tuzson şi Bálint II să ia parte directă la acţiunile ofensive, descongestionînd astfel apărarea imediată. La reluare, între „somităţile“ Minerului se simte că a pătruns mărul discordiei. Tîrgumureşenii sesizează, combină periculos, variat, şi, de unde înainte se căutau pentru şut la poartă doar Bálint I şi Végh, de acum încep să-i încerce pe Mihalache şi Tuzson, Bálint II, Györfi I şi chiar Siko. Nu trec decît 8 mi-nute de la reluare şi în plin atac al Minerului, Balint II organizează un contraatac, îl deschide lateral pe Tuzson şi, acesta, foarte inspirat, fără să mai caute pe nimeni, trimite sec cu stîngul de la 25 de metri direct în gol: 1—2. Deruta este şi mai mare în rîndul Minerului. Frenetica galerie a Minerului devine tot mai monotonă. Ambrus îl înlocuieşte pe Băluţiu, începe o ploaie rece, încep şi durităţile. Siko este lovit grosolan de către Ion C. Ion. Minerul atacă dezlănţuit. Din minutul 67 pînă în 70 au trei bare, prin Ion C. Ion, Drăgoi şi Sima. Deşi lenţi, tîrgumureşenii contraatacă periculos, dar Bálint I prea combină pe metru pătrat şi astfel este deposedat de balon. In minutul 88 Györfi este lansat, ca un resort demarează pe extremă pînă la linia de fund, centrează precis, iar Végh, venit din urmă ca un bolid, introduce în gol: 2—2. Végh se accidentează de bară şi părăseşte terenul. Cu toate că timpul se prelungeşte cu un minut şi jumătate de către acelaşi arbitru Ştefănescu, Minerul nu mai poate obţine victoria dînd astfel posibilitate tîrgumureşenilor să cîştige un punct preţios la Lupeni, care, după cum am mai spus este egal cu o victorie. ATANASIE POPA Angajări Şantierul 35 Construcţii Transporturi Odorhei cu sediul în Odorhei str. Rákóczi nr. 36 telefon 144, angajează muncitori sezonieri necalificaţi pentru lucrări de drumuri pe traseul Odorhei—Sovata şi Sighişoara—Nadeş, cei interesaţi se vor prezenta la sediul loturilor din Praid, respectiv Hetiur. jr.lJl.ftA " « 0 o o o o a a,SLSULîSL&JLSJLSL 2JiSiXXSULJUlSJiS^^JlJLSiSiSikJiSiJ Anunţă: ( I FABRICA M PIEI ŞI MĂNUŞI DIN ( ^TlRGU-MUREŞ ♦ ( concurs pentru ocuparea postului de maistru croit mănuşi. C Epigramă Echipei de fotbal Rapid din Tg-Mureş, care, în actualul campionat al categoriei „C“ a obţinut prima victorie. După multă aşteptare Cîştigarăţi două puncte. Am vrea să fie o încurajare. Şi spre alte puncte ... punte! STEAUA ROȘIE Rezultate din categoria J“ la fotbal In cadrul celei de-a VI-a etape a campionatului categoriei „A" la fotbal s-au înregistrat următoarele rezultate: Steaua — Crişul 7—2; Farul — Rapid 3—1; C.S.M.S. — Dinamo Piteşti 2—1; Petrolul — Steagul roşu 1—0; Ştiinţa Timişoara — Ştiinţa Cluj 3—1; Dinamo Bucureşti — Siderurgistul 5—1; U.T.A. — Progresul 1—1. In clasament conduce Steaua cu 10 puncte. PE SCURT In etapa a V-a a campionatului categoriei „B" la fotbal (seria a Il-a) s-au înregistrat următoarele rezultate: Arieşul Turda — C.F.R. Timişoara 0— 0; Flamura roşie Oradea — Riul Petrila 2—2; A.S.M.D. Satu Mare — A.S. Cugir 5—1; C.S.M. Cluj — C.S.M. Reşiţa 2—1; Gaz Metan Mediaş — Minerul Baia Mare 1— 1; C.S.M. Sibiu — Industria Sîrmei Cîmpia Turzii 1—0. In clasament continuă să conducă C.F.R. Timişoara cu 8 puncte. Iată cîteva rezultate obţinute în etapa a V-a a categoriei „C" la fotbal, seria Nord: Faianţa Sighişoara — Metrom Braşov 2—1; Minerul Baia Sprie — Gloria Bistriţa 2—0; Chimica Tîrnăveni — Textila Sf. Gheorghe 2—1; Rapid Tg.-Mureş — Soda Ocna Mureş 5—3. • Duminică la Sofia, în cadrul optimilor de finală a „Cupei Europei'' la fotbal, echipa reprezentativă a Bulgariei a întrecut selecţionata Franţei cu rezultatul de 1—0. k cu cîte 8 puncte; 5— G. R.P. Romînă, Olanda cu cîte 7‘/1 puncte. k In cadrul concursului de şah pe echipe organizat la Tg.-Mureş în cinstea zilei de 7 Noiembrie, primeie meciuri s-au încheiat cu următoarele rezultate: Banca I — Mureşul Confecţii 8—0; Voinţa — Viitorul 6— 2; Progresul — Banca I 8—0. BOX. — La Reghin s-a desfăşurat o întâlnire amicală de box între echipele Progresul Reghin — C.S.M. Mediaş, care s-a încheiat cu rezultatul de 20—12. Victoriile boxerilor din Reghin au fost obţinute de Gorea ŞAH. După o zi de repaus au continuat întrecerile campionatului mondial feminin de şah pe echipe. Formația R.P. Române a întrecut pe cea a R.P. Ungare cu rezultatul de 12—/a. După runda de duminică clasamentul se prezintă astfel: 1. U.R.S.S. 11 puncte; 2. O., Csibi A., Gîrbu C., Iugoslavia 10 puncte; Scherer M. şi Aszta 3—4. S.U.A., Polonia los I. ★ I Handbal | Mureşul Tg.-Mureş-Constructorul Timişoara 10-6 (5-2) de-a IV-a etape a campionatului republican de categoria „A“ la handbal în 7, echipele feminine C.S.C. Mureşul Tg.-Mureş şi Constructorul Timişoara, în care formaţia gazdă a obţinut o nouă victorie cu rezultatul de 10—6 (1—2). Mureşencele au luat conducerea din primul minut, pe care n-au mai cedat-o pînă la sfîrşitul meciului, datorită unui joc mai bun în fazele de poarta. In acest meci au fost acordate 6 lovituri de la 7 metri, dintre care 5 au fost transformate. A ratat Soos de la Mureşul. Raport de lovituri de la 7 metri: 5—1 pentru Constructorul. Din cele 6 goluri realizate de oaspeţi, 5 au fost obţinute din lovituri de la 7 metri. Punctele au fost marcate de către Ildikó Baczo 4, Maria Incze 2, Valeria Preda 2, Rozalia Soos 2 pentru mureşence şi Talpai 4, Agata Götz 1, Edit Kiss 1 pentru timişorence. A arbitrat foarte bine Farter Diether (Braşov). IOAN VULCAN Duminică seara, în nocturnă, în parcul sportiv Voinţa din Tg.-Mureş s-au întrecut, în cadrul celei Categoria „C" J Chimica Tîrnăveni * Textila -Gheorghe 3*1 (3*0) Victoria obţinută la limită de chimişti este meritată luînd în considerare prima parte a jocului cînd gazdele au acţionat sigur, au stăpînit terenul şi au tras periculos la poartă. In această parte a jocului chimiştii au satisfăcut aşteptările jucătorilor şi au înscris de două ori prin Marinaş (min. 37) şi Lazar (min. 43). După reluare gazdele au greşit însă aplicînd o tactică defensivă pentru menţinerea rezultatului, ceea ce a permis textiliştilor să se regrupeze şi să atace periculos. La un astfel de contraatac Stroie, halful chimiştilor, neinspirat trimite de aproape acasă şi... înscrie în propria-i poartă (min. 51). De aici chimiştii slăbesc altura şi greşesc mult în cîmp. Atacul parcă din ce în ce mai şters, în special pe partea stingă, unde Marinaş ca extremă şi Fecer ca inter nu au dat randamentul scontat. Oaspeţii au prezentat o echipă omogenă cu multă putere de luptă însă cu un atac care s-a pripit în faţa porţii chimiştilor. A arbitrat bine Gh. Vereş din Cluj. I. HASASIU Rapid Tîrgu-Mures — Soda Ocna Mures 5-3 (2-3) In sfîrşit, etapa a 5-a a campionatului categoriei „C“ a adus prima victorie a rapidiştilor din acest sezon. întreaga formaţie tîrgumureşeană a intrat pe teren decisă să lupte din toate puterile, să se reabiliteze oarecum (după patru înfrîngeri consecutive din faţa numeroşilor săi suporteri. Partida, fără să se ridice la un nivel scontat, a plăcut pentru dîrzenia şi fazele rapide care au alternat de la o poartă la alta.Tinerii introduşi in formaţia rapidistă de către antrenorul Ştefan Dobai s-au străduit foarte mult să facă faţă experimentatei formaţii oaspete, ceea ce au şi reuşit, prin crearea cîtorva faze spectaculoase în faţa porţii adverse, soldate şi cu cinci goluri înscrise. Din păcate, apărarea, un frume cu pumiul îvuiuitui, s-a dovedit nesigură şi a primit trei goluri parabile. Această nesiguranţă (pe lingă greşelile lui Rosonezi) s-a datorat neaplicării corecte a sistemului de 1—4—2 —4 preconizat de către antrenorul echipei. Retragerea celui mai activ jucător Varga, pe linia fundaşilor, nu a fost o soluţie salutară. In această perioadă oaspeţii au avut iniţiativa, dominînd mijlocul terenului. Primul gol l-a înscris Csentek în minutul 11, în urma unei greşeli a stoperului advers: 1—0. Nu trec decît 3 minute şi Nistor egalează, printr-un şut de la distanţă: 1— 1. In minutul 17 apărarea gazdelor ezită şi în urma unei învălmăşeli Arcadie Nagy înscrie în propria poartă: 1—2. Gazdele nu se descurajează și luptă din răsputeri pentru egalare. Mijlocaşul Curtijan împinge încontinuu jocul înainte trimiţînd numeroase mingi utilizabile liniei ofensive. In minutul 33 Anderson introduce balonul cu capul în poartă: 2— 2. Pînă la terminarea primei reprize oaspeţii preiau iniţiativa, reuşind să ia conducerea în minutul 44 prin golul înscris de către Metea. După reluare rapidiştii acţionează cu şi mai mare putere de luptă, egalînd (3—3) în minutul 50 prin Kibedi, care a înscris, un gol foarte frumos dintr-un ungur dificil. Spre sfîrşitul jocului apărarea Sodei cedează încă de două ori. Au înscris pe rînd Anderson (min. 80) şi Miko (min. 88). In acest fel echipa Rapid obţine o victorie preţioasă pentru care întreaga echipă a muncit cu multă ambiţie. A condus cu multă autoritate Eugen Bucşe (Sibiu). VASILE KADAR Anderson înscrie cu capul peste portarul oaspeţilor golul al doilea al rapidiştilor. 1 Rugbi I Chimica Tîrnăveni - C.S.M. Reşiţa 64-0 (21-0) . In primul lor joc din actuala ediţie a campionatului republican de calificare pentru prima categorie a ţării, chimiştii au obţinut o victorie clară şi pe deplin meritată în faţa reşiţenilor. Proporţia scorului foarte mare chiar şi pentru rugbi... oglindeşte just raportul de forţe de pe teren, chimiştii depăşindu-şi net adversarii la toate capitolele. Etapa a V-a a campionatului regional de fotbal a fost o etapă cu mai puţine emoţii pentru echipele gazdă, care au cîştigat intîlnirile susţinute, în afară de formaţiile Viitorul din Gheorghieni şi Recolta Sarmaş care au cedat pe teren propriu. In urma acestui rezultat cooperatorii din Tg.-Mureş au trecut in fruntea clasamentului, schimbînd locul cu Energia Fîntînele care a suferit prima sa înfrîngere în actualul campionat în faţa experimentatei formaţii Progresul Reghin. Scorul etapei a fost realizat la Sărmaş, unde echipa Recolta din localitate a fost învinsă cu 7—1 de către Oţelul Tg.-Mureş. LEMNARUL TG.-MUREŞ — VOINŢA TÎRNĂVENI 2—0 (0—0) Intîlnirea a dat loc unei dispute aprige de-a lungul celor 90 de minute de joc. Gazdele au evoluat la un nivel superior partidelor anterioare şi au realizat o victorie meritată prin golurile înscrise de către Szövérfi şi Solyom. Oaspeţii, din nou, au dovedit o bună pregătire fizică, însă şi de data aceasta linia de înaintare a rămas datoare, nereuşind să fructifice nici una din ocaziile de gol pe care le-au creat. ŞTIINŢA TG.-MUREŞ — GLORIA TG.-MUREŞ 1—0 (1—0) A fost o partidă viu disputată, cu multe faze spectaculoase la ambele porţi. Studenţii, de la început aruncă în joc toată energia şi puterea lor, de luptă. Chiar în minutul 4 ei reuşesc să deschidă scorul printr-un şut fulgerător expediat de la 16 metri de către Văsieş. Pînă la sfîrşitul partidei ambele echipe beneficiază de numeroase ocazii clare de gol, dar scorul rămîne neschimbat. S-au remarcat Crişan, Soó, Balázs şi Karácsonyi de la învingători, respectiv Hatsek, Balogh şi Pop II de la învinşi. A condus cu autoritate Bartha II (Reghin), însă de foarte multe ori a fost indus în eroare de către coegii lui de margine. CIOCANUL TG.-MUREŞ — MUREŞUL TOPLIŢA 1—0 (1—0) Meciul a fost dîrz disputat şi putea să se încheie cu un rezultat de egalitate. După ce Fülöp (Ciocanul) înscrie în minutul 37, oaspeţii pun stăpînire pe joc şi presează încontinuu poarta apărată de Suciu. Ei reuşesc o dată să şi înscrie, dar spre surprinderea generală, arbitrul jocului, dr. Szecsey, anulează punc- tul pe motiv de fault împotriva portarului. Pînă la sfîrșit mai semnalăm un şut foarte frumos în bara trans- versală, tras din voleu de către Rajkosi (Mureşul). Din păcate jocul a devenit nervos, cu multe neregularităţi şi pe rînd au fost eliminaţi jucătorii Eugen Vajda (pentru joc dur) şi Korpos (pentru atitudine nesportivă faţă de arbitru) ambii de la Mureşul Topliţa. Comportarea nesportivă a echipei din Topliţa în acest joc precum şi "arbitrajul" prestat de brigada dr. Szecsey — Csavar şi Görginyi trebuie analizate în mod profund ;și comisia regională de specialitate să ia toate măsurile, astfel ca în viitor asemenea manifestări să nu, se mai repete. VIITORUL GHEORGHIENI — VOINŢA TG.-MUREŞ 1—2 (0—2) Oaspeţii s-au impus mai ales în primele 15 minute cînd au prestat un joc tehnic şi eficace. Această superioritate a fost concretizată de către Ştefan Balázs şi Nicolae Nagy. Treptat jocul devine dur şi pierde din spectaculozitate. După reluare l , gazdele reduc din scor dintr-o lovitură liberă de la 30 de metri, pe care portarul Szakács (greşit plasat) a împins-o în plasă. După acest gol alura jocului creşte şi mai mult dar scorul nu mai poate fi modificat. Arbitrul Gherasim (Reghin) în general a condus bine, însă a lăsat jocul prea „liber", ceea ce a dus la accidentarea a numeroși jucători. I PROGRESUL REGHIN — ENERGIA FÎNTÎNELE 3—1 (2—1) Deși terenul a fost alunecos, meciul derbi al etapei a 5-a a fost de o bună factură tehnică, cu multe faze spectaculoase, ceea ce a plăcut celor peste 1.000 de spectatori. Oaspeţii, decişi să „scoată" un rezultat de egalitate, s-au apărat supranumeric, iar din cînd în cînd au întreprins cîteva contraatacuri periculoase bazate pe 2—3 jucători. La un astfel de contraatac, în plină dorminare a localnicilor, Muscă (Energia) înscrie primul gol: 0—1. Treptat, jucătorii de la Progresul joacă din ce în ce mai bine şi în minutul 25 mijlocaşul Vass egalează printr-un şut puternic tras de la distanţă. Apărarea Energiei hărţuită, cedează din nou în minutul 40, cînd înscrie Buta. In repriza a doua jocul scade din intensitate şi gazdele mai înscriu prin Va din minutul 71, dintr-o lovitură de la 11 metri. S-a remarcat întreaga formaţie a gazdelor, respectiv Nemeş, Magyar Ioşi şi portarul Margin de la oaspeţi. Arbitrul Ioan Rusz (Tg.-Mureş) a condus cu competenţă. LIVIU MAIOR A.S.M. ODORHEI — STRĂDUINŢA CRISTUR 1—0 (1—0) In faţa a circa 2.500 de spectatori, A.S.M. Odorhei a practicat un joc tehnic, pe cînd echipa din Cristur a prestat un joc dur, fără orizont. Repriza I a aparţinut echipei gazdă, care în minutul 35 a înscris prin Csavar. Primele 20 de minute ale reprizei a II-a aparţin jucătorilor din Cristur care atacă puternic dar ineficace. In restul partidei domină din nou gazdele, dar linia lor de atac nu poate străpunge apărarea bine organizată a oaspeţilor. Recolta Sărmaş — Oţelul Tg.-Mureş 1—7! O victorie surprinzătoare I (ca scor) a formației tîrgumureșene. Lupte Voinţa Tîrgu-Mureş învingătoare în ultima etapă a turului campionatului pe echipe Timp de două zile în parcul sportiv Voinţa din Tg.-Mureş s-au desfăşurat, în faţa unui public numeros, întrecerile ultimei etape a turului campionatului republican de lupte pe echipe la care au participat formaţii din Galaţi, Bucureşti, Timişoara şi Tg.-Mureş. De data aceasta luptătorii din Tg.-Mureş au avut o comportare mai bună, mai ales la stilul libere, ei clasîndu-se pe primul loc la libere şi în clasamentul general. La lupte clasice luptătorii tîrgumureşeni s-au prezentat mai slab, ei reuşind să facă un meci egal cu C.F.R. Timişoara, pierzînd în schimb celelalte două întîlniri. întrecerile grupei din Tg.-Mureş s-au desfăşurat la un nivel tehnic mediocru, evidenţiindu-se în mod deosebit luptătorii de la stilul libere al asociaţiei sportive Voinţa Tg.-Mureş. Iată rezultatele tehnice înregistrate pe echipe: Voinţa Tg.-Mureş cu C.F.R. Timişoara 16—14 (8—8 la stilul clasice şi 8—6 la stilul libere); Voinţa Tg.-Mureş cu I.C.O.R. Galaţi 16—10 (4—8; 12—2); Voinţa Tg.-Mureş cu Metalul Bucureşti 16—10 (2—10; 14—0); C.F.R. Timişoara cu I.C.O.R. Galaţi 18—12 (6—8; 12—4); C.F.R. Timişoara cu Metalul Bucureşti 14—14 (2—10; 12—4); I.C.O.R. Galaţi cu Metalul Bucureşti 20—12 (8—8; 12—4). In urma acestor rezultate clasamentul general al grupei din Tg.Mureş se prezintă astfel: 1. Voinţa Tg.-Mureş 3 3 0 0 48:34 9 2. C.F.R. Timişoara 3 1 1 1 36:42 6 3. I.C.O.R. Galaţi 3 1 0 2 42:46 5 4. Metalul Bucureşti 3 0 1 2 36:50 4 Cu prilejul întrecerilor s-au evidenţiat în mod deosebit o serie de tineri luptători printre care se numără: La stilul clasice: Nicolae Cernău, Carol Bordeianu (C.F.R. Timişoara); Gheorghe Stoiciu, Vasile Coman (Metalul Bucureşti); Nicolae Sava, Ioan Gabor, Tache Moşescu (I.C.O.R. Galaţi); Andrei Eichtinger (Voinţa Tg.-Mureş). La stilul libere: Ştefan Nagy, Iuliu Pintea, Carol Hatházi (Voinţa Tg.-Mureş); Petre Cernău, Vasile Simon (C.F.R. Timişoara); Lian Cristoiu, Mircea Vasile, Costică Teodoru (I.C.O.R. Galaţi); Lăzurică Alecu, Ioan Spînache (Metalul Bucureşti) şi alţii. Arbitrajul prestat, în linii mari a fost bun. Brigada de arbitri a fost formată de: Vasile Toth (Bucureşti) delegat general; Gheorghe Marton (Cluj); Iuliu Tukács (Sighet); Gheorghe Tătaru (Filipeşti); Ludovic Kovács (Hunedoara). Un arbitraj bun au prestat Tukács şi Marton. IOAN PĂUŞ Talentatul luptător Szöcs (Voinţa Tg.-Mureş) îşi învinge adversarul prin tuş.