Steaua Roşie, aprilie 1969 (Anul 20, nr. 76-101)

1969-04-01 / nr. 76

CRONICA ETAPEI Rezultate tehnice F.C. ARGES — PETROLUL A.S.A. — POLITEHNICA CRISIJL — DINAMO BUCURESTI DINAMO BACAU — FARUL STEAUA — „U“ CRAIOVA VAGONUL — „U“ CLUJ RAPID — U.T.A. JIUL — PROGRESUL Timpul e vitreg în primăvara aceasta cu fotbalul. Iată, s-a consumat a V-a etapă a returului și încă nu a fost o zi cu adevărat bună de joc. Cele mai multe meciuri s-au desfăşurat pe terenuri cu băltoace şi noroi, cerind eforturi in plus fotbaliştilor. Şi, merită să subliniem, fotbaliştii n-au pregetat să înfrunte vicisitudinile, furnizînd spectacole dinamice, de mare luptă. Aceste caracteristici se referă şi la meciurile de duminică din Capitală, în cadrul cărora au suferit înfrîngeri liderul U.T.A. şi „U“ Craiova, aflată pină la această etapă pe locul secund. Acum insă locul II a fost ocupat de Dinamo Bucureşti, care a reuşit să aducă un punct de la Oradea. Performera etapei este „U“ Cluj, in măsura în care o victorie asupra Vagonului chiar şi la Arad, mai poate fi socotită o performanţă. După această înfrîngere, situaţia „Vagonului“ pare a fi iremediabil pecetluită. Care va fi însă cealaltă echipă care va retrograda? La această întrebare, probabil, abia după ultima etapă a campionatului se va putea răspunde cu precizie. Deocamdată, in subsolul clasamentului e o aglomeraţie de echipe care işi schimbă locurile de la o etapă la alta. Iată cum arată, după etapa a XX-a 2—1 1—0 1—1 :1—1 2—1 1—2 2—1 2—1 CLASAMENTUL U.T.A. 20 124 4 33—17 28 Dinamo București 20 103 7 39—23 23 Dinamo Bacău 20 103 7 26—23 23 Universitatea Craiova 20 103 7 34—33 23 Rapid 209 4 7 23—24 22 Jiul 208 5 7 21—19 21 Politehnica 20 101 9 21—22 21 Steaua 209 2 9 35—29 20 Universitatea Cluj 209 110 30—29 19 A.S.A. Tg.-Mureş 209 110 25—28 19 Progresul 207 5 8 18—22 19 C'rişul 206 6 8 22—21 18 Farul 208 210 24—30 18 Petrolul 208 111 20—26 17 FC. Argeş 208 111 24—32 17 Vagonul Ipsff *S35255 S55?53B 205 213 27—14 12 CAMPIONATUL JUDEŢEAN In cadrul etapei a IlI-a a returului campionatului judeţean de fotbal s-au înregistrat următoarele rezultate: Energia Iernut — Gloria Tg.-Mureş 1—1; Lacul Ursu Sovata — Voinţa Reghin 2—0; Viitorul Tg.-Mureş — Oţelul Tg.-Mureş 3—0; Lemnarul Tg.-Mureş — Mureşul confecţii Tg.-Mureş 0—0; Ciocanul Tg.-Mureş — Stăruinţa Tg.-Mureş 0—0; Energia Fîntinele — Victoria Sighişoara 3—1. Pe primele locuri în clasament se situează echipele: 1. Ciocanul Tg.-Mureş; 2. Lemnarul Tg.-Mureş cu cite 27 puncte; 3. Viitorul Tg.-Mureş cu 23 puncte; 4. Energia Iernut cu 22 puncte. SIKÓ EXECUTA PENALTIUL. 1-0 (1-0) Publicul — veşnicul convocat peste tot şi de toate — este ahtiat în general de spectacole bune, evitînd surogatele, chiar şi pe cele de „capă şi spadă". Acelaşi public - în ciuda unor „microbi“ pare-se nevindecabili — evită şi întîlnirile de fotbal fără nici o perspectivă, pentru a nu-şi mai întinde nervii la maximum. Aşa stînd lucrurile, n-a constituit nici un secret pentru nimeni faptul că la întîlnirea de duminică de pe stadionul din parcul oraşului Tg.-Mureş, dintre A.S.A. din localitate şi Politehnica Iaşi, tribunele au fost goale pe jumătate. Echipa locală, in corpore, de cinci etape consecutive pluteşte ca frunza pe apă, cînd şi cînd, anevoie, mai dind semne de viaţă. Acest divorţ, spectatori-echipă — se evidenţiază foarte pregnant şi, dăunător dacă vreţi, pe planuri financiaro-suprastructurale, „bursa“ permanenţelor la stadion scăzînd vertiginos. Ultima întîlnire a produs un divorţ şi mai categoric, iar dacă viitorul nu va ameliora structural comportarea A.S.A. nu se întrezăresc speranţe prea mari pentru restabilirea echilibrului. Ne punem întrebarea: ce se întîmplă la A.S.A. ? In cinci etape a acumulat patru puncte, a primit şase goluri, a dat trei, din care, două — pe teren propriu — din lovituri de la 11 m. Situaţia, pe cît de paradoxală (A.S.A. are totuşi 19 puncte), e alarmantă întrucît aşa cum evoluează astăzi echipa, nu mai dă nici o certitudine de victorie, nici măcar pe teren propriu. Chiar înaintea confruntării , cu Politehnica primeam toate asigurările antrenorului Tiberiu Bone că echipa este bine pregătită şi că evoluţia A.S.A. va satisface orice exigenţe. In teren însă lucrurile au evoluat exact pe dos, întreaga garnitură (fac excepţie Şteam şi Solyom) s-a prezentat total nepregătită — fizic şi tactic — şi pentru această dispută. Unii coechipieri: Raksi, Mureşan — despre Dodu, Chiru, Toth sau Lukács să nu mai vorbim — nu numai că n-au putut rezolva situaţii din cele mai simple, dar au abundat în greşeli de execuţie pe care nu le întîlneşti nici măcar la copiii care fac primii paşi în fotbal. Ne-a fost şi ne este pur şi simplu penibil pentru ei! Partida debutează cu un crescendo, linia din faţă fiind susţinută foarte bine de cei doi fundaşi laterali — Czako şi Şteam. In min. 15 Lukács (acest băiat talentat în loc să progreseze cade vertiginos pe linia mediocrităţii), reuşeşte totuşi să centreze, Siko este pe punctul de a intercepta, Lupea joacă clar balonul cu mina în careu şi... 11 m. Execută acelaşi Siko: 10. In continuare mai asistăm la cîteva zbateri haotice ale echipei gazdă (Dodu, în min. 19, îşi contrasemnează pentru a nu ştiu cita oară neputinţa înscrierii chiar în poarta goală), ca în min. 29 să înregistrăm un moment dramatic: Czako îl scapă pe Cuperman (în cădere face o luxaţie la mina stingă şi părăseşte definitiv terenul), dar Vornicu venit la centrare reia fulgerător pe lingă bara laterală, deşi poarta fusese deja părăsită de Solyom ieşit să-i blocheze la picioare. Din acest moment, cu Chiru în locul lui Czako (cît a putut să greşească şi Chiru) A.S.A. depune completamente armele. In min. 40 Cuperman îl trimite pe Chiru undeva spre marginea terenului, Lupulescu îl fentează pe Şleam, dar nu poate aduce egalarea, trimiţînd peste buturile porţii părăsite de Solyom. La reluare, cei care dau o nuanţă cît de cit unei partide de fotbal de divizia A sînt oaspeţii, dar Deleanu în min. 56 şi Contardo în min. 75 scapă să înscrie goluri gata făcute. In min. 76 Lukács se complică la o fază simplă şi, în loc să dea direct cu capul în balon face o figură artistică astfel că mogîldeaţa rotundă o apucă razna, în timp ce tribunele îl rid pe tînărul în care îşi puseseră atîtea speranţe. In ultimul minut de joc Dodu pune „capac" întregii evoluţii nesatisfăcătoare a echipei A.S.A. şi, de la circa 15 m — tot cu poarta goală — trimite undeva în zenit! Au jucat formaţiile A.S.A.: Solyom, Şleam, Dondoş, Toth, Czako (Chiru), Dodu, Csutak (Lungu), Lukacs, Mureşan, Siko, Raksi. Politehnica: Constantinesc, Lupea, Ianul, Stoicescu II, Deleanu, Ştefănescu, Contardo, Cuperman, Lupulescu, Vornicu, Goliac. Excelent arbitrajul lui Nicolae Petriceanu — București. ★ Echipa de tineret rezervă a A.S.A. a oferit un recital sui-generis în compania tizilor lor de la Politehnica Iaşi. Dacă tabela de marcaj nu arată numai 2-0, aceasta se datoreşte unor pripeli de moment. Jocul a fost în general deosebit de cursiv şi elegant în care, cei doi selecţionaţi pentru turneul U.E.F.A. din Franţa — Kanyara şi Hajnal — (astăzi părăsesc ţara pe calea aerului plecînd spre Cannes), au fost deosebit de eficace. Autorii golurilor sunt Kanyara — din lovitură liberă şi Stingă din lovitură de la 11 m. * Duminică, la Tg.-Mureş, se va juca soarta liderului campionatului diviziei naţionale A la fotbal. Dacă U.T.A. va fi învinsă de A.S.A., Dinamo Bucureşti are toate şansele să candideze la şefie iar A.S.A.... să „doarmă“ mai liniştită ! ATANASIE POPA DMIC Chimica Tîrnăveni — Medicina Tîrgu-Mureş 2-1 (2-0) In ciuda terenului de joc care a creat un dificil control al mingii, jucătorii celor doua formaţii s-au străduit să ofere un spectacol agreabil. Din punct de vedere tehnic, meciul a corespuns parţial doar în prima repriză, cînd combinaţiile create îndeosebi de jucătorii de la Chimica au dat dovadă de mai multă cursivitate. Echipa gazdă a muncit mult, a lansat atac după atac, lun, oaspeţii au jucat bine la apărare, acţionind in această fază cu multă hotărîre. Mediciniştii au contat numai în apărare, fiindcă atacul lor nu a reuşit „să lege“ decît 2—3 acţiuni mai bune. Compartimentul defensiv şi-a făcut pe deplin datoria, a luptat cu energie, străduindu-se să limiteze proporţiile scorului. Şi a reuşit în bună măsură, cedînd doar de două ori în min. 15 cînd Stochian expediază un şut bombă peste portar şi în min. 21 cînd Şchiopu de pe aripa stingă centrează iar Fazekas reia cu capul în poartă. Chimiştii puteau cîştiga la un scor mai concludent în urma dominării insistente de-a lungul celor 90 de minute, în care au beneficiat de 13 lovituri de colţ faţă de 3 ale studenţilor. Iar pripeala sau chiar bara şi totodată invitarea pentru finalizare între atacanţi au făcut ca scorul să rămînă neschimbat. Oaspeţii au contraatacuri sporadice care surprind de cîteva ori apărarea chimiştilor şi reuşesc prin Csanádi în min. ' 59 cu largul concurs al apărării să reducă din handicap. Corect și autoritar arbitrajul brigăzii din Sibiu, avînd la centru pe Paladi Ion. I. DUCAN xmmSTEAUA ROȘIE PAGINA 3 C.F.R. Sighişoara - Colorom Codlea 3-0 (2-0) După trei înfrîngeri consecutive, sighişorenii au repurtat prima victorie din actualul retur. Jocul începe furtunos şi un min. 2 oaspeţii comit un fault la aproximativ 18 m de poarta apărată de Bîrsan. Execută impecabil mijlocaşul Hetrea şi scorul devine 1-0. Deşi sighişorenii insistă pentru a majora scorul, ei nu reuşesc să înscrie al doilea gol decît în min. 41 prin Türk, care dintr-o poziţie dificilă înscrie jos la colţ. Acesta primise mingea dintr-o aruncare de la margine gen corner, executată de Dumitrescu. Din partea oaspeţilor am reţinut un singur atac periculos în min. 26 iar Otto dintr-o poziţie bună ratează, şutind pe lingă poartă. De altfel, pină la sfîrşitul jocului acţiunile de atac ale jucătorilor din Codlea se vor destrăma în faţa apărării ceferiştilor, de la care s-a remarcat în mod deosebit portarul Damian, care reapare în echipă după o absenţă îndelungată. Apărarea buturilor echipei sighişorene trebuia încredinţată acestui jucător din prima etapă a returului. După pauză, în min. 55, ca urmare a executării unei lovituri de colţ de către Postoiu, mingea ajunge la extremul Dajko, care înscrie plasat al treilea gol al localnicilor. Mulţumiţi de rezultat, ceferiştii nu mai insistă, iar atacul, prin schimbarea lui Türk şi eliminarea justificată din joc a lui Postoiu în min. 73 pentru lovire intenţionată a adversarului, pierde din eficacitate. Raport de cornere: 4—4. A condus satisfăcător Păunescu Emil din Ploiești. I. DIMA Victorii la baschet! Toate cele trei formaţii tirgumureşene ce activează în divizia secundă a campionatului de baschet, au obţinut în meciurile de duminică victorii. Formaţia feminină Voinţa, evoluînd pe teren propriu, a întrecut după un joc frumos formaţia Politehnica din Braşov, cu scorul de 70—45 (31— 20). Cooperatoarele au avut în Éva Demeter principala realizatoare. Ea a înscris 32 de puncte. Jucind la Braşov, baschetbalistele Clubului sportiv Mureşul au repurtat o frumoasă şi totodată meritată victorie, intrecind cu scorul de 64—41 (34—11) formaţia Şcolii sportive. Comerţul Tg.-Mureş a evoluat duminică la Petroşani, unde a întrecut cu 82—79 (41—34) formaţia Ştiinţa din localitate, pretendentă la un loc fruntaş in clasament la finele campionatului. Sala mică — ne relatează tov prof. Attila Borbély, antrenor — a influenţat negativ jocul echipei tirgumureşene. Băieţii au jucat calm, speciiline, greşelile gazdelor. Atit in atac cit şi-n apărare, s-a folosit la maximum potenţialul tuturor jucătorilor care au dat satisfacţie, comportindu-se bine. In mod special s-au evidenţiat Gh. Magos (19 ani), care a înscris şi 24 puncte, precum şi proaspătul maestru al sportului Ludovic Toth, care, ca coordonator de joc a contribuit la realizarea succesului. Celelalte puncte au fost realizate de R. Tedida 31, L. Toth 14, Fr. Scharer 5, L. Albu 5, St. Haller 2 şi I. Mihálydeák 1. Foarte bine a arbitrat Mircea Rizea (Bucureşti) şi Cezar Pîslaru (Craiova). Atit Mureşul (antrenor prof. I. Balázs) cit şi Comerţul (antrenor prof. A. Borbély), continuă deci să fie neînvinse in acest campionat, păşind astfel cu paşi siguri spre promovarea in prima divizie a ţării. C. ALBU POPICE I In cadrul etapei a XII-a a campionatului divizionar de popice pe echipe, formaţiile tirgumureşene masculine şi feminine ale asociaţiei sportive Voinţa, au susţinut întîlniri pe teren propriu, reuşind să obţină victorii preţioase. Astfel, întrecerea dintre echipele feminine Voinţa Tg.-Mureş şi Voinţa Bucureşti s-a soldat cu rezultatul de 2.489—2.480 p.d. într-o întîlnire extrem de palpitantă în care echipele au avut în mod alternativ conducerea. Cele mai bune rezultate individuale: Margareta Szémány 432 p.d., Ana Albert 430 p. d., Minodora Cheţan 423 p. d.; Maria Fökövi 414 p.d. pentru Voinţa Tg.-Mureş şi Crista Szöcs 437 p.d.; Constanţa Marincea 432 p.d.; Cornelia Moldoveanu 428 p.d. de la Voinţa Bucureşti. întîlnirea dintre echipele masculine Voinţa Tg.-Mureş — Rapid Bucureşti a revenit la un scor mai concludent gazdelor: 5.239—5.143 p.d., la o diferenţă de 96 lemne. Cei mai buni de la gazde au fost: Ludovic Martina 909 p.d., Carol Soos 906 p.d., Ştefan Ördög 879 p.d., iar de la oaspeţi Constantin Tudor 887 p.d. In etapa următoare ambele formaţii tirgumureşene vor susţine întîlnirile lor în deplasare, fetele cu Hidromecanica Braşov, iar băieţii cu Flacăra Cîmpina. IOAN PAUȘ S-a încheiat Campionatul mondial de hochei pe gheaţă Duminică s-au desfăşurat la Stockholm ultimele întîlniri in cadrul Campionatului mondial de hochei pe gheaţă, întîlniri hotărîtoare pentru configuraţia clasamentului. Echipa cehoslovacă, învingătoare în ambele meciuri cu U.R.S.S., n-a reuşit să-şi păstreze marea şansă de a deveni campioană mondială, formaţia suedeză dovedindu-se şi de astă-dată un „hop“ de netrecut. Rezultatele intîlnirii Suedia — Cehoslovacia: 1—0, după un joc de mare luptă. Ultima partidă , între U.R.S.S. şi Canada, a fost foarte disputată. Sovieticii au reuşit să-şi adjudece victoria la 4—2. In felul acesta, pe baza rezultatelor din acest campionat, 3 echipe — U.R.S.S., Suedia şi Cehoslovacia — au întrunit acelaşi număr de puncte. In această situaţie, nemaiîntilnită pînă acum, departajarea s-a făcut conform regulamentului, pe baza golaverajului. Primul loc, deci titlurile de campion mondial şi campion european au revenit formaţiei U.R.S.S., pe locul II Suedia, pe locul III Cehoslovacia. Echipa S.U.A., clasată ultima, retrogradează din grupa A a campionatului mondial, locul ei fiind ocupat in ediţia viitoare de formaţia R.D.G., care a ciştigat întrecerea din grupa B. După cum se ştie, anul viitor campionatele grupelor B şi C se vor desfăşura in ţara noastră la Bucureşti, respectiv la Braşov. Prin participarea echipei S.U.A., care rămîne totuşi una dintre formaţiile bune pe plan mondial, interesul faţă de întrecerile din grupa B creşte. VOLEI Medicina Cluj — Medicina Tg.-Mureş 0-3 In cadrul diviziei B la volei, echipa feminină Medicina Tg.-Mureş, jucrul duminică în deplasare în compania colegelor lor de la Medicina Cluj, a reuşit o frumoasă performanţă, ciştigind întîlnirea cu rezultatul de 3—0 (15—2, 15—2, 15—4). Rezultatul este cu atit mai valoros cu cît în ultimele două etape formaţia clujeană a fost performeră, întrecind pe Drapelul Roşu Sibiu, lidera clasamentului şi pe Sănătatea Arad în deplasare. Mureşencele au jucat atent, fără greşeli, luptind cu mult aplomb pentru victorie, întreaga echipă, antrenată de prof. L. Grün, merită felicitări. Din formaţie au făcut parte M. Fodor, A. Marcarian, E. Molnár, I. Sándor, R. Haller, M. Samarghitan. institutul pedagogic Tg.-Mureş — Metalul Hunedoara 0-3 Studenţii au pierdut din nou două puncte preţioase pe teren propriu in faţa metalurgiştilor hunedoreni, periclitîndu-şi în urma acestui rezultat şi mai mult poziţia precară ce o aveau în clasament. Gazdele au avut şi-n această partidă o comportare slabă Ridicările, blocajele dt şi preluările defectuoase, au permis oaspeţilor să-şi desfăşoare jocul şi să cîştige pe merit o partidă la care nu se aşteptau. Ce se întîmplă oare în returul acestui campionat cu formaţia studenţilor tirgumureşeni, cui se datoreşte slaba comportare a acestora? Sunt întrebări la care ne poate răspunde conducerea Clubului Institutului pedagogic, cit şi conducerea secţiei de volei a acestui club. întîlnirea a fost condusă corect de Zoe Pătru şi Farmus Radu din Bucureşti. ■ - - v r ! - | „Cupa primăverii“ la volei Consiliul municipal al Organizaţiei pionierilor din Tîrgu-Mureş în colaborare cu Comisia judeţeană de volei au organizat timp de trei zile întreceri de volei între echipele şcolilor din localitate. La fete, cea mai bine pregătită s-a dovedit echipa Liceului „Al Papiu Ilarian", urmată de echipele Şcolii generale nr. 16 şi Şcolii generale nr. 4, iar la băieţi Şcoala generală nr. 13, urmată de echipele Şcolii generale nr. 4 şi Liceul Al. Papiu Ilarian. Cele mai bune jucătoare au fost: Bancu S. şi Moga V. din echipa Liceului Al. Papiu Ilarian, Truţa R. şi Şuteu E. de la Şcoala generală nr. 16, György I. şi György H. de la Şcoala generală nr. 4. La băieţi, cei mai buni au fost: Costea I. şi Bilciu M. de la Şcoala generală nr 13, Bukaresti L. şi Bernad Alexandru de la Şcoala generală nr. 4 şi Balazs F. de la Liceul Al. Papiu Ilarian. După terminarea concursului, preşedinta Consiliului municipal al Organizaţiei pionierilor din Tîrgu-Mureş, Neacşu G., a înmînat cupele şi diplomele echipelor câştigătoare. SEBASTIAN ALBU elev E’I sa r» d I» «a 1 In cadrul pregătirilor în vederea reînceperii campionatelor diviziei B, echipele tirgumureşene au susţinut sîmbătă şi duminică, pe terenul Liceului Bolyai şi în sala de sporturi a I.M.F. din Tg.-Mureş, meciuri amicale de verificare, cu care prilej s-au înregistrat următoarele rezultate: masculin: A.S.A. Tg.Mureş — Metalul Copşa Mică 14— 19 în primul meci şi 9—9 în cel de-al doilea joc. Pină la începerea campionatului, echipa A.S.A. Tg.Mureş va participa la „Cupa Maramureş“, care va avea loc la Baia Mare în zilele de 5—6 aprilie şi va susţine două întîlniri cu formaţia Automecanica Mediaş. Echipa feminină Mureşul a susţinut două meciuri cu formaţia Voinţa Odorhei din prima categorie, cedînd ambele întîlniri cu 13—3 şi 14—4. Unirea Cristur — Avîntul Reghin 3-1 Lipsa de experienţă a truărului portar Vaida, cu o apărare improvizată, Moldovan Mihai din înaintaş central în apărător central, un autogol al lui Csete, un gol direct din corner şi un gol de la distanţă, au adus victoria echipei din Cristur, pe care în mod normal nu a meritat-o, judecind după felul în care s-a desfăşurat jocul. Din 90 de minute, 75 au aparţinut echipei Avîntul, care a jucat foarte bine. S-au remarcat cei doi juniori Székely şi Deák precum şi Serfözö, cel mai bun de pe teren. Golurile au fost marcate de Csete (autogol în min. 2), Lörincz in min. 9 şi Gergely în min. 85, direct din corner pentru Unirea şi Butiurca în min. 21 pentru AvîntuL Şi în acest meci înaintarea echipei Avîntul a ratat foarte mult prin Serfözö, Butiurcă şi Sîrb, care puteau marca cel puţin 4—5 goluri. Jocul s-a desfăşurat în limitele perfectei sportivităţi. Bun arbitrajul lui Iliescu Nicolae din Braşov. Echipa Avîntul va susţine in următoarele 5 etape 4 jocuri acasă, în care speră să obţină 8 puncte şi să urce în clasament. C. TINCA te poarta adversă. In continuare, portarii ambelor echipe sunt solicitaţi din plin. Buzan ezită o fracţiune de secundă şi apărătorii Arieşului îi „suflă" mingea. Gazdele ies la contraatac şi şutează tot mai insistent la poarta apărată de Ötvös. In urma unui astfel de atac, Ilea reuşeşte să marcheze în min. 17. Luduşenii nu par intimidaţi prin primirea acestui gol şi mai ales de intrările dure ale gazdelor şi iniţiază atacuri frumoase ca acela din min. 52 cînd Buzan înscrie un gol frumos. Gazdeie îşi aduc aminte că joacă acasă şi rezultatul de egalitate nu e prea onorabil pentru ei şi încearcă să înscrie, dar în faţa porţii luduşene Hagău, Stoica Dorel şi Stoica Floricel destramă orice acţiune. Cei care au ocazii să înscrie sînt însă luduşenii. In min. 57, 60, 75 şi 90 Răşinaru, Drăghici şi Cocioarbă ratează ocazii clare de gol. A arbitrat bine Jiga din Mediaş. I. A. BORGOVAN Voinţa Tîrnăveni, jucind în orașul Victoria a pierdut cu 3—0. Arieşul Cîmpia Turzii Mureşul Luduş 1-1 Ciştigind 5 puncte din 8 posbile, echipa din Luduş demonstrează o bună pregătire şi posibilitatea de a ieşi din zona periculoasă a clasamentului. In primele 5 minute de joc asistăm la două ocazii clare de gol. In min. 4 gazdele ratează copilăreşte. După un minut, Cocioarbă trimite mingea pes