Timpul, octombrie 2004 (Anul 15, nr. 231-256)

2004-10-14 / nr. 242

A început reuniunea NATO /p. 2 Astăzi: Actualitate pagina 3 Olimpiada suferă de gigantism /p. 6 1v Cuvântul Satelor Punctul ochit a fost lovit /p. 7 Yasmine Bleeth, frumoasa actriță din serialul de televiziune Baywatch, a căzut pradă unui viciu periculos, drogurile. Despre povestea ei aflați mai multe informații din suplimentul color, gratuit, al cotidianului «JEW», ce se distribuie în fiecare vineri, alături de ziar. ___________________________________________________________ j'.’l > 7 Zj"'j 'j'yj j j j j j ,,. începând cu data de 7 octombrie a.c., Clubul Sportiv Municipal Reșița are, în structura sa, prin Ordinul Nr. 404, semnat de Constantin Diaconu, președintele Agenției Naționale pentru Sport, și o secție de Gimnastică sportivă. (M.M.) Premiile concursului de vineri «Cu Prima extragere a concursului nostru câștigi în fiecare vineri!» a avut loc ieri, 13 octombrie, la sediul redacției, în prezenta comisiei și a unui notar public, care a autentificat extragerea. Câștigătorii celor trei premii puse în joc în această săptămână sunt următorii: Adriana Ivașcu (fierul de călcat) din Reșița, Călin Dragomir (filtrul de cafea) tot din Reșița și Wilhelmine Man (uscătorul de păr) din Gherteniș. Cei trei sunt invitați la sediul redacției din Piața Republicii nr. 7, Reșița, pentru a intra în posesia premiilor. Citiți și dumneavoastră în fiecare vineri ziarul IV» ! pentru a obține și talonul de joc! Vor fi trei haldine ecologice în județ? Reșița (A.D.I.) - în cadrul seminarului «Managementul deșeurilor», la care au participat reprezentanți ai Comisiei Europene pe probleme de mediu, a fost adusă în discuții și situația haldinei de gunoi a Reșiței. Viceprimarul municipiului, Tiberiu Pădurean, afirma: «Nu cunoaștem încă locația și nici nu ne putem lansa acum în a face speculații. Ar fi mai bine să existe trei astfel de gropi ecologice în județ, și nu una». Magazin Italia caută craniul lui Petrarca /p. 12 FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA 30255/212.739 Anul 15, nr. 242 (4213) 12 pagini 4000 lei Joi 14 octombrie 2004 Feri Vaștag și boxul reșițean De la 1 ianuarie 2005, municipiul Reșița va deveni anticamera Lotului Olimpic de juniori Marius Moraru Reșița . După ce a reușit revitalizarea boxului juvenil, marele campion s-a implicat pentru înființarea unui centru de pregătire zonală. Revenirea lui Francisc Vaștag la conducerea tuturor loturilor naționale, benefică pentru boxul românesc, s-a dovedit de bun augur și pentru secția de profil a Clubului Sportiv Municipal Reșița. Chiar dacă nu a mai avut timp să se ocupe direct și personal de activitatea pugilistică de la Reșița, Feri a rămas alături de colectivul tehnic, implicându-se, de la distanță, în rezolvarea problemelor de zi cu zi. Mai mult, iată, datorită lui, lotul României de seniori se pregătește în orașul său natal, unde este înconjurat, în continuare, cu multă căldură. Și este susținut în toate demersurile pe care le face atât pentru relansarea boxului românesc, cât și pentru revoluționarea pugilismului reșițean. Faptul că cei mai buni boxeri români se antrenează la poalele Semenicului este o mândrie pentru oamenii acestor meleaguri. Dar bunele sale intenții și inițiative nu se opresc aici. La propunerea lui, pentru a asigura o selecție cât mai bună și o supraveghere mai atentă a noilor talente, Biroul Federal al F.R. de Box a hotărât, de curând, înființarea a patru centre zonale de pregătire pentru cădeți și juniori, care să reprezinte o anticameră a Lotului Olimpic de juniori al României. Iar unul dintre aceste centre va funcționa în municipiul Reșița. S-a avansat și un termen de inaugurare, și anume începutul lunii ianuarie 2005; în acest sens, în prezent se captă soluții pentru rezolvarea spațiului de cazare. Dar Francisc Vaștag a primit mai multe asigurări, inclusiv de la prof. Nicolae Șerban, un apropiat al sportului, al boxului în special, că îi va acorda tot sprijinul necesar. etrică Moise a evoluat în premieră alături de Fanfara din Lăpușnicul Mare la Festivalul Răchiei desfășurat în Băile Herculane oferind publicului un specii facol de neuitat.p.9 <Foto:[naviu* Mintam) Preliminarii CM 2006 Reșița (M.M.) - Ieri s-au disputat trei partide din cadrul grupei întâi a preliminariilor turneului final al Campionatului Mondial de fotbal din Germania, din 2006, meciuri încheiate cu următoarele rezultate: Andorra - Macedonia 1-0 (1), Armenia - Cehia 0-3 și Olanda - Finlanda 3-1, în această rundă reprezentativa României a stat, dar a preluat, pasiv, șefia grupei, datorită golaverajului. RECLAMĂ Turismul electronic modern Reșița (R.C.) - Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Caraș-Severin a fost gazda unei dezbateri cu tema promovării turismului în județul nostru. Reprezentanții firmelor belgiene aflați in județ au fost Media Troter, CreaTer și Filactiv Internațional. S-a avut în vedere dezvoltarea în județ a turismului «inteligent» cu ajutorul mijloacelor informatizate, cum ar fi mijloacele de ghidare prin GPS montate pe autovehicule. Se are în vedere posibilitatea de a primi diferite informații turistice pe telefonul mobil, cât și un program de gestiune electronică a documentelor din aria de interes turistic. Afacerea energetică Reșița (A.D.I.) - Primul seminar cu tema «Aplicarea legislației privind eficiența energetică», organizat în Caraș- Severin, a fost găzduit de prefectura județului. Modul în care se pot face economii la capitolul energie i-a interesat pe mulți agenți economici, prezenți la seminar. Discuțiile au fost conduse de președintele Agenției Române pentru Conservarea Energiei, Mihai Marius Voronca. Potrivit acestuia: «Una dintre preocupările agenției este aceea de conservare a energiei (...). O soluție ar fi și extinderea tehnicii solare pentru obținerea de apă caldă, în România există deja 3.500 de instalații solare, spre exemplu la Giurgiu există astfel de panouri solare. O adresă utilă unde pot fi găsite informații despre tot ce însemnă eficientă energetică este www.arceonline.ro. Promovarea eficienței energetice, prin seminarii. (Foto: Andreea d. lovam