Tribuna Sporturilor, 2018 (Anul 28, nr. 1386-1434)

2018-11-26 / nr. 1431

2 Ovidiu BOICA Darius Olaru, mijlocaşul de 20 de ani al Gazului Metan, a revenit în atenţia lui Gigi Becali, latifundiarul din Pipera, după golul marcat pentru naţionala de tineret în amicalul cu Belgia, terminat la egalitate, scor 3-3. Finanţatorul vicecampioanei FCSB a afirmat, la Pro X, că ar fi dispus să scoată din buzunar o jumătate de milion de euro pentru Olaru. în plus, Gigi Becali l-ar vrea şi pe portughezul Carlos Fortes, un alt jucător al grupării din Mediaş, golgeterul echipei în acest sezon, cu 4 reuşite. Venirea lui Fortes este condiţionată însă de un eventual transfer al lui Harlem Gnohere, dorit de mai multe echipe din Asia. "Pe Olaru, da, îl vreau! Dau și eu 300 000. Cât să dau? Merg mai sus! 500 000? Dau! Pentru Fortes... Mie-mi place! A avut o cădere, acum iar a crescut. Dacă-l dăm pe Gnohere, ne gândim la el, îl luăm cu 50.000 sau 60.000. Olaru şi Fortes îmi plac", a spus Becali la Pro X. Olaru semnase acum un an Mijlocaşul Gazului Metan a fost aproape de un transfer la FCSB încă din iarna anului trecut, dar în cele din urmă înţelegerea a căzut. Gigi Becali a considerat că suma cerută de medieşeni, un milion de euro, este prea mare, renunţând la jucător. "Da, am semnat un precontract acum un an, dar nu a fost o înţelegere şi s-a rupt acel contract. Aşa a fost să fie, poate că a fost mai bine", a spus fotbalistul pentru Look Sport. Alte 7 ţinte pentru FCSB Gazeta Sporturilor a notat, la finalul săptămânii trecute, că FCSB urmăreşte transferul altor 7 jucători, pe lângă cei doi de la Gaz Metan. Pe listă figurează numele francezului Ongenda, italianului Fabbrini, ambii de la FC Botoşani, dar şi cel al lui Andrei Ivan, olteanul împrumutat de Krasnodar în prima ligă din Austria, la Rapid Viena. Medieşenii Darius Olaru şi Fortes, pe lista lui Gigi Becali Finanţatorul vicecampioanei şi-i doreşte pe cei doi jucători din lotul Gazului Metan încă din iarnă. W Fotbal 26 noiembrie-2 decembrie 2018 EXEMPLU DE DEVOTAMENT LA FC HERMANNSTADT Daniel Tătar: "Dacă mi se cere, stau şi vând bilete la poartă!" Unul dintre cei mai vechi jucători din lot care a ajuns la echipa sibiană încă din perioada în care aceasta activa în eşalonul judeţean,e trup şi suflet alături de FC Hermannstadt, în vârstă de 31 de ani, fotbalistul originar din Blaj a surprins, la conferinţa de presă de dinaintea jocului de campionat cu Dunărea Călăraşi, de ieri, în momentul în care a vorbit despre modul în care a revenit la Sibiu şi ce înseamnă pentru el actuala echipă. "Am fost primul care am venit la echipă, să ajut acest proiect, încă de la Liga a IV-a. Imediat după prima discuţie cu domnul preşedinte (n.a. Teodor Birţ) am acceptat oferta, pentu că dânsul mi-a spus că vrea să ajungă în Liga 1. Dacă antrenorul, sau oricare altcineva din club, îmi cere să vând bilete la poartă, stau şi vând bilete la poartă, pentru că pentru această echipă merită să faci anumite sacrificii. Nu contează postul din teren sau numele, contează mai mult numele de pe fața tricoului, nu cel de pe spate, în viziunea mea", a spus Tătar. ippr-fl * Cei 9 pe care îi vrea Gigi Becali Plamen Hiev (Astra Giurgiu, portar, 27 ani, cota de piaţă - 850.000 euro) Darius Olaru (Gaz Metan Mediaş, mijlocaş, 20 ani, 500.000 euro) Dorin Rotariu (AZ Alkmaar, atacant, 23 ani, 1.500.000 euro) Andrei Ivan (Rapid Viena, atacant, 21 ani, 1.200.000 euro) Ionuţ Vână (FC Viitorul, mijlocaş, 23 ani, 750.000 euro) Adrian Rus (Sepsi OSK Sf. Gheorghe, fundaş, 22 ani, 300.000 euro) Diego Fabbrini (FC Botoşani, atacant, 28 ani, 1.000.000 euro) Hervin Ongenda (FC Botoşani, atacant, 23 ani, 350.000 euro) Carlos Fortes (Gaz Metan Mediaş, atacant, 24 ani, 400.000 euro). REDNIC DESPRE REMIZA CU GAZ METAN: "Un punct nesperat, poate meritat" Antrenorul principal al echipei Dinamo, Mircea Rednic, a declarat, vineri seară, după remiza cu Gaz Metan, scor 1-1, că punctul obţinut este unul nesperat, dar poate meritat. El a precizat că ar vrea ca jucătorii dinamovişti să arate mai mult curaj. "Nesperat, poate meritat acest punct, ţinând cont că, până la 20 de metri, ducem bine mingea. Problema e acolo că centrările nu sunt cum ar trebui să fie. Dar, e un punct luat. Eu unul oricum nu sunt mulţumit nici de joc, aş vrea mai mult tupeu, mai mult curaj, în apărare nu merg lucrurile de mult timp. Bine că nu luăm multe goluri. In atac sunt titulari jucătorii care în mod normal ar fi rezerve. Nu am ce să le reproșez, ei vor să facă", a spus Rednic la Digi Sport.