Cotidianul, iulie 1994 (Anul 4, nr. 159-176)

1994-07-09 / nr. 159

Cum te măriți cu un gigolo Cindy Crawford și Richard Gere sunt considerați în momentul de față ca fiind cuplul cel mai frumos de la Hollywood, dar și cel mai... discret. Cu toate acestea, Cindy s-a hotărit să divulge câteva din secretele relației lor. S-au văzut prima oară la Herb Ritts, prietenul lui Richard și fotograful pentru care lucra Cindy. A doua întâlnire a avut loc la o petrecere dată de același Herb. Richard a invitat-o pentru prima oară la o cafea, apoi a condus-o la hotel, propunându-i să ia cina împreună a doua zi. Celebrul manechin a cunoscut cu ocazia mult doritei cine în doi și obiceiul pentru care Richard este cunoscut la Hollywood, nu întârzie niciodată mai puțin de o oră... La masă, Cindy i-a explicat foarte clar că nu dorește un flirt, ci o legătură serioasă, chiar o familie. El nu a răspuns nimic, dar ea a perseverat și, pe parcursul unui an și jumătate, nu a încetat să-i spună: “Deci, ne căsătorim sau nu?”. Totul a durat până când familia lui Richard și-a anunțat vizita, iar Cindy a mai încercat o dată. Ea povestește că în acel moment a sunat telefonul, el a răspuns și, după terminarea convorbirii, a spus: “Bine, de acord. Mergem la Las Vegas. Ne căsătorim în seara asta. Vrei să te căsătorești cu mine?”. Ceremonia a avut loc într-o capelă din Las Vegas și, după părerea lui Cindy, a fost destul de nostimă. Ea își amintește că, în timp ce așteptau certificatul de căsătorie, au citit reviste și au făcut poze amuzante, dar totuși slujba în sine a fost emoționantă. întrebată care a fost primul film cu Richard Gere pe care l-a văzut. Cindy a răspuns că în timpul liceului a vizionat “Ofițer și gentleman”, dar o dnvidia pe mama sa pentru că-i povestea scene din “American Gigolo”, film la care Cindy nu avea acces pentru că nu împlinise 18 ani. După acest film, dna Crawford (cu trei ani mai mare decât Richard) a vorbit mult timp despre viitorul ei ginere. Căsnicia este umbrită de zvonurile vehiculate în presă asupra mariajului lor, considerat doar o fațadă care ascunde faptul că Richard este homosexual, iar Cindy lesbiană. Ea nu a făcut nici un fel de comentariu, ba chiar s-a amuzat. Totuși, a declarat că este o datorie să susțină afirmația, cel puțin incitantă, făcută de soțul ei, care a fost întrebat în mod direct dacă este homosexual. Richard a spus: “Nu spun nici da, nici nu, pentru că nu văd nici un rău în a fi homosexual”. “Fiecare e liber să creadă ce vrea”, a replicat Cindy. Altfel, celebrul cuplu are o viață de familie obișnuită atunci când reușesc, în sfârșit, să fie împreună.. Ea gătește, el o însoțește, la jogging. “Richard Gere - actorul este doar o mică parte din Richard Gere - omul”, spune Cindy Crawford despre soțul ei. Adaptare după “Paris Match” de Catrinel Savu-Tuzu Supermodelul Cindy Crawford își va face debutul cinematografic în filmul de acțiune “Fair Game”. Partenerul ei, va fi Val Kilmer. Cindy va interpreta rolul unei avocate de succes, iar Kilmer pe cel al unui polițist. Cei doi sunt urmăriți de către un ucigaș profesionist al KGB-ului. (C.M.) * 4 Pentru “Greedy”, Kirk Douglas a dat probe ca un debutant în Statele Unite a fost lansat "Greedy", cel de-al 81-lea film al său, și a apărut "Ultimul tangou în Brooklin", noul său roman. Recent, Kirk Douglas a sărbătorit, împreună cu Anne, patru decenii de când sunt căsătoriți. Anne Buydens era asistenta lui John Huston pe vremea când l-a întâlnit pe Kirk Douglas, în 1952. Din această unire, celebrată peste doi ani la Las Vegas, s-au născut Peter și Eric. Michael (fiul devenit vedetă) și Joel s-au născut din căsătoria cu Diana Hill, în "Greedy", al regizorului Jonathan Lynn, Kirk Douglas, unul dintre ultimii monștri sacri ai Hollywood-ului, întruchipează un milionar, a cărui întreagă familie visează să-l moștenească. Din păcate pentru membrii familiei, Kirk a angajat o infirmieră încântătoare (Olivia d'Abo), care le va da de furcă... Reproducem mai jos un interviu cu Kirk Douglas, apărut în revista franceză "Gala". Cum se face că sunteți mereu atât de activ? Astăzi sunt mai calm, chiar dacă Michael nu crede asta. El îmi spune mereu: “Tată, pentru numele lui Dumnezeu, de ce nu te oprești? Relaxează-te și ocupă-te de trandafirii tăi”. Dar eu refuz. Vreau să continui a învăța. M-am apucat de franceză la treizeci și cinci de ani și de germană la vreo patruzeci. A fi bătrân înseamnă să te închizi în tine însuți și să nu faci nimic. Dar a rămâne tânăr înseamnă a continua să fii activ, să realizezi niște lucruri. Simțiți cumva povara anilor? Mi-e greu să cred asta. Pe platoul lui “Greedy”, continuam să cred că eram un om tânăr, până când am realizat că eram, de fapt, cel mai bătrân. Asta mi se întâmplă tot timpul. Deunăzi, când eram la golf, am sugerat unui prieten să lase niște persoane vârstnice să joace înaintea noastră. M-a privit și mi-a spus: “Bine, Kirk, dar tu ai cu zece ani mai mult decât ei!” Cu “Greedy” reluați drumul studiourilor cinematografice după o absență de opt ani. Cum de s-a întâmplat asta? Mai întâi mi s-a cerut să vin pentru o probă... în sfârșit, nu se chema chiar așa, dar asta era într-un fel. M-am dus, căci din partea lor era legitim să se întrebe dacă un tip bătrân ca mine mai era capabil încă să umble și să vorbească. Ultima dată când fusesem la o adevărată probă, era pentru primul meu rol, în “Ciudata dragoste a Marthei Ivers”, în 1946, cu Barbara Stanwyck. Ce s-a întâmplat la această probă? M-am mulțumit să fiu cât mai fermecător pot eu să fiu. Dar în timp ce vorbeam, mi-am dat seama că Brian Grazer, producătorul, nu era atent și privea în altă parte. Mi-am oprit monologul și m-am întors către el: “Nu mă ascultați?” i-am spus. Era să cadă de pe scaun, surprins să constate acest acces de brutală energie. I-am semnalat că, privind la vreo cincizeci din filmele mele, avea să afle ce însemna adevărata brutalitate; atunci a început să fie atent la mine și am obținut acest rol. “Greedy” vorbește despre o moarte anunțată și despre frenezia financiară pe care o declanșează testamentele. Sunt niște teme care vă privesc cumva? Moartea este un lucru la care trebuie să te gândești în permanență. Așa că nu mi-a fost teamă să plonjez în această temă. Dar “Greedy” vorbește mai ales despre bani. Dacă posezi o avere, trebuie s-o lași oare copiilor tăi? întotdeauna le-am spus alor mei: “Voi n-ați avut norocul meu. Eu unul m-am născut în sărăcia cea mai abjectă. Tatăl meu era doar un emigrant analfabet, gunoier cu roaba lui, așa că a trebuit să mă cațăr în societate”. E bine să le asiguri alor tăi un bun nivel de trai, dar nu să le lași o avere. Cum evoluează relațiile dvs. cu Michael? Eu am patru copii, închipuiți-vă ce a însemnat asta pentru ei, să crească privind la televizor la vechile filme ale tatălui lor. Un tată care omora sute de romani în “Spartacus”, sau care era un viking, sau un campion, în toate cazurile, un erou. Michael a dorit întotdeauna să fie independent. Acum, el însuși este tată (are un fiu de 15 ani) și asta l-a apropiat mult de mine. Mi-a spus: “Deoarece refuzi să îmbătrânești, am să te ajung din urmă și astfel vom fi împreună”. întotdeauna am vrut să fiu apropiat de toți copiii mei, invers decât tatăl meu. Eu nu știu ce înseamnă o copilărie fericită, împreună cu Anne, tocmai ați sărbătorit a patruzecea aniversare a căsătoriei dvs. Este oare aceasta o căsnicie ideală? Cum poate oare o femeie să fie soția unei vedete de cinema? Trebuie ca, în parte, să fie o adevărată sfântă și, în parte, o adevărată bombă sexuală. Anine este toate acestea. Chiar în plus: Când copiii mei au început să iasă cu fetele, m-au întrebat ce atitudine trebuia să aibă cu mica prietenă. Le-am răspuns că, înainte de orice, trebuia să se cunoască pe ei înșiși. Nu trebuie să vă întrebați dacă unei fete o să-i placă cutare sau cutare lucru. Fiți voi înșivă, pur și simplu, și personalitatea voastră o să fie cea care o s-o seducă. Nu știu ce aui gândit despre chestia asta, dar s-ar părea că mi-au urmat sfatul. Eu unul mă mulțumesc să fiu eu însumi și nu încerc să mă impun altora. Dar dacă producătorul lui “Greedy” nu mă ascultă când vorbesc, nu mă pot împiedica să nu-i semnalez asta. Este în caracterul meu. Eu sunt ca Popeye, din vechile desene animate, sunt așa cum sunt și trebuie să fiu acceptat ca atare. Traducere de Madeleine Karacasian Cred că Iordănescu îl va sacrifica pe Mihail România - Suedia 1-0 . Va fi un meci cu folosit cuvinte laudative la adresa formației noastre, cu ocazii de poartă foarte puține. Va învinge cel care va are în rândurile ei jucători de certă valoare mondială, avea mai mult sânge rece în fața porții. Echipa noastră . Hagi (sclipitor, un geniu), Răducioiu (deși a absentat cred că va fi cea din meciul cu Statele Unite. Dintre un meci, acest lucru nu se va observa), Ilie Mihali și Selymes, cred că va fi sacrificat primul. Dumitrescu (pentru el a fost greu să prindă un joc bun Pentru noi este onorant că am intrat între primele pentru a-i reveni încrederea în el) și Belodedici (cel opt echipe ale lumii, mai mult, am eliminat într-o mai constant din echipa națională, e ca un ceasornic), manieră entuziasmantă doi adversari de calibru, două Fără Hagi, Ilie Dumitrescu și Răducioiu nu își pot mari candidate la titlul suprem - Argentina și face jocul lor deoarece Gică le oferă mingi pe care Columbia. Presa de pe întreg globul pământesc a scrie “gol”. (continuare în pagina 8) Anda Onesa explică ce rău e în groapa capitalistă, TVR-ului și Rompres ului, personificați prin Paul Șoloc și Neagu Udroiu, într-o cârciumioară la New York. Scena s-a petrecut sâmbăta trecută, în Little Italy, la doi pași de China Town. Anda era la New York din proprie inițiativă, iar Paul Șoloc și Neagu Udroiu pe spezele TAROM SA. Avanpremiera sferturilor făcută de GICĂ CRAIOVEANU Opozitie De la Diamana .1* I