Cuventul, martie 1927 (Anul 3, nr. 698-723)

1927-03-02 / nr. 698

inia dimii a Municipiului ----00:00 Chestiunea reclamei pe stâlpii S. T. B-ului.--Dâmboviţa va fi acoperita pe o porţiune cu beton armat Membrii deegaţiunei permanente a Municipiului, s’a întrunit eri seară la orele 5 d. a. în şedinţă publică sub preşedinţia d-lui Anibal Teodorescu, primarul Municipiului. Chestiunea reclamelor pe stâlpii S. T. B-ului Delegaţiunea luând în discuţiune adresa S. T. B.-ului asupra conce-siunei de reclame pe stâlpii de tramvaie pentru afirmarea dreptului regalian a primăriei a hotărât numirea unei comisiuni alcătuită din d-nii : dr. Costinescu, A. D. Mincu şi Grozdea, consilieri comunali, cari împreună cu d-nii : Bolomei, directorul arhitecturei şi ing. Sfinţescu, directorul cadastrului , care va stabili formula pentru respectarea drepturilor primăriei. Formula va prevede şi respectarea intereselor contractanţilor decurgând din covenţiunile în vigoare. In această chestiune şi-au arătat părerea d-nii : dr. Costinescu, A. D. Micu, Berceanu, Săbăreanu 9* D. Grozdea. Acoperirea Dâmboviţeî cu beton armat S’a executat apoi o ofertă pentru acoperirea râului Dâmboviţa cu un planşeu de beton armat între podul Şerban Vodă şi Palatul Justiţiei. Societatea ofertantă va construi pe acest planşeu magazine cu caracter provizor, care vor rămâne primăriei împreună cu planşeu, după expirarea concesiunei. Oferta a fost aprobată în principiu de către delegaţiune, rămânând oarecari condiţiuni pentru aprobarea definitivă. Cererea brutarului Iordan Ionescu, rănit grav, în luna August, când s’a dărâmat portalul dela intrarea Târgul Moşilor prin care cere o despăgubire pentru invaliditate, delegaţiunea permanentă a studiat raportul comisiunei medicale, hotărând să se propună d-lui Iordan Ionescu o sumă fixă sau o rentă pe un timp determinat. Prelungirea termenului comercianţilor ambulanţi S-a aprobat în unanimitate prelungirea termenului pentru exercitarea comerţului ambulant de zanaricale, etc. până la Paşti. Acest comerţ, va urma dela aceasta dată să intre în reglementare generală. D După ce s’a mai discutat câteva chestiuni edilitare, şedinţa s’a ridicat la orele 8 şi jun. Dispoziţiunile ministerului Instrucţiunii Încadrarea în învăţământ a membrilor corpului didactic primar din Basarabia, recunoscuţi ca titulari de comisiunea de verificare din Chişinău, la 1 Aprilie 1921, se face pe ziua de 1 Septembrie 1924, astfel că, acei cu o vechime de 3 ani la această dată, vor fi încadraţi cu titlul de definitivi; acei cu 6 ani, cu titlul de înaintaţi gr. 11; iar cei cu 12 ani, cu titlul de înaintaţi gr.1. Plata salariului pentru titlurile câştigate prin această încadrare se va face cu Începere de la 1 Ianuarie 1928, fără nici un drept de diferenţă din urmă. ▲cei dintre învăţători cari nu primesc încadrarea în condiţiunile de mai sus se vor prezenta la examenele de definitivat (înaintare gr. I şi 11) cu formele fi în teritionala prevăzute de Miffe. • Încadrarea în învăţământ a membrilor corpului didactic primar din Bucovina cari au fost recunoscuţi titulari, se face pe ziua de 1 Septembrie 1924, după cum urmează^_____________________ Abonamente la „iuvâiuul LEI 700 pe an 350 , 6 luni „ 2*oO „ 3 » Pentru oam.», maututnim si Admnistrsp* Furnice, lihni nnuai. feiiUU strumauue, uu an 1700, 6 luni bOU, o »um aUO. rtDonameme.e încep la 1 și 15 ale • i acarei iun! Politice S’a acordat un concediu de m zile, cu începere dela 26 Februarie a. c. d-lui Octavian Goga, ministru secretar de Stat la departamentul Internelor. D. O. Varol lid, ministrul secretar de Stat la departamentul agriculturii şi domeniilor este însărcinat cu interimul departamentului internelor pâna la întoarcerea la post a titularului. Corpul alegătorilor circumscripţiei judeţului Teleorman prevăzut de art. 4 alin. 1 din legea electorală pentru Adunarea deputaţilor şi Senat, se convoacă pe ziua de 28 Martie 1927, pentru a alege un senator în locul rămas vacant prin încetarea din viaţă a lui Iordan Dumitrescu. D. Anton Bibescu, ministru plenipotenţiar clasa II, trimis extraordinar şi ministru plenipotenţiar pe lângă Curtea Regală din Madrid, este acreditat pe ziua de 1 Martie 1927, în aceeaş calitate şi pe lângă guvernul portughez. D. I. Petrovici, ministrul instrucţiunii, fiind puţin gripat, a fost reţinut de medici în casă pentru mai multe zile. Universitare D. Şerban Ionescu dr. în teologie şi actual conferenţiar universitar, se numeşte, pe ziua de 1 Martie 1927, profesor agregat, pe baza concursului, la catedra de «Teologie morală» de la Facultatea de teologie a universităţii din Bucureşti, în conformitate cu dispoziţiunile art. 83 şi 85 din legea învăţământului secundar şi superior. D. Const. C. Giurescu, dr. în filozofie şi litere şi actual conferenţiar la facultatea de filozofie şi litere din Bucureşti, se numeşte, pe ziua de 1 Martie 1927, profesor agregat, pe baza concursului la catedra de «Istoria Românilor» de la aceeaş facultate, în conformitate cu dispoziţiunile art. 83 şi 85 din legea învăţământului secundar şi superior învăţătorii cu examenul de maturitate (Beifeprügung) se încadrează în categoria învăţătorilor cu titlul provizoriu. învăţătorii cu examenul de calificare (Lehrbefähgungsprufung)se încadrează in categoria învăţătorilor "definitivi, învăţători cu examenul de calificare care au 6 ani de funcţionare în învăţământ, dintre care cel puţin trei ani după trecerea examenului de calificare, se încadrează în categoria învăţătorilor înnaintaţi de gr. II. Învăţătorii cu examenul de calificare care au 12 ani de funcţionare în învăţământ, dintre care cel puţin 9 ani după trecerea examenului de calificare, se încadrează în categoria învăţătorilor înaintaţi de gr. I. Condiţiile de salarizare sunt aceleaşi ca şi ale învăţătorilor basarabeni. De asemenea se stabilesc aceleaşi condiţiuni pentru cei cari nu ar voi să primească încadrarea. Studenţeşti Cercul Studenţilor Covultineni ţine adunare generală festivă Miercuri 2 Martie ora 8 şi jumi. seara în localul Academiei Comerciale (Piaţa Română). Cercul studenţilor bucovineni din Bucureşti ţine şedinţă plenară administrativă Miercuri 2 Martie orele 8 seara la sediul său din str. G-ral Dragalina 17. Toţi membrii cercului sunt invitaţi să participe, la ordinea zilei fiind chestuni foarte importante. Comitetul Soc. Studenţilor în Medicină şi-a depus mandatul în ziua de 25 Februarie a. c. Comisiunea de verificare se compune astfel , preşedinte Ştefănescu Cristu, membrii: Ignătescu Nic. şi Covacau FI. Comisiunea de verificare roagă pe toţi membrii societăţei să se pună la curent cu cotizaţiile pentru a avea dreptul la vot. Diverse Ziarul «L’Indépendance Juonnaine», care îşi anunţase pentru ziua de 1 Maartie, apariţia complect reorganizată, îşi amână până Marţi 3 Martie, lansarea primului număr noua înfăţişare. Această amânare se datoreşte unor motive de technică tipografică, deoarece a lipsit timpul material pentru montarea nouilor maşini. Astăzi se deschide cantina studenţească Avram Iancu în Str. Ştirbey Vodă No. 29 unde vor lua masa în mod avantagios d-nii studenţi de la toate facultăţile. Dna Maria Filotti, profesoară cu titlul provizoriu la catedra de dramă, comedie şi mimică de la conservatorul de muzică şi artă dramatică din Bucureşti, se numeşte profesoară cu titlul definitiv, la această catedră. Azi se va face instalarea d-lui I. Banciu, noul director general al contabilităţii din ministerul instrucţiunii. Teehnicenii dentari sunt vestiţi că cel mai apropiat examen pentru obţinerea cărţii de lucrător sau meşter se va ţine Joi 17 Martie ora 16 în localul Ministerului Muncii Stradela General Lahovary . De la direcţiunea generală a pescăriilor Statului aflăm că, din cauză că lacurile din Deltă cât şi Dunărea au îngheţat, cantitatea de peşte pescuit este foarte redusă■ INFORMATIUNI M 44 ti BURSA eQues --- Londra 810. A lii Zurich 310. Paris 1530. Tendinţa calmă după amiază, spre scară oarecare animaţie, devizele terminând mai ferm. Lira sterlină trece de la 829 la 834. Francul francez 670. Francul elveţian 3310. Lira sterlină 834. Lira italiană 755. Dolarul 17150. Coroană cehă 510. Schilingul austriac £425. Rentenmark 4075. BURSA DIN PARIS București 1530. Londra 12398. s. Brusseli 76. Milano 11190. Zurich 491. Amsterdam 1023, BURSA DIN ZURICH Bucureşti 310. Berlin 12325. Amsterdam 20810. New York 519 7/8. Londra 2522 1/4. Paris 2034, Milano 227:l/£. Praga 1540. Budapesta 9090. Belgrad 91350. Varşovia 5810, Viena 7325. BURFA DIN LONDRA București 810. N. I. 4855/32. Paris 12395. Belga 34181/4. Italia 11085. Zurich 2522. Amsterdam 16375. Berlin 20461/4. BURSA DE ACTIUNI Viena 3445. Budapesta 3775. Belgrad 277. CURSURILE FARA MISCARE Astra Română 4575—4600. Steaua Română 2375. Credit Minier optate 2080. I. R. D. P. optate 985. Mica 500,995. Reşiţa 440 CUVÂNTUL nea fi mm în traficul local C. F. R. Prevederie noului tarif, valabil dela 15 Martie 1927 Odată cu aplicarea dela 15 Martie 1927, a noului tarif local de călători dr., nu vor fi considerate ca bagaje decât obiectele destinate uzului personal al călătorului pentru călătoria sa, conţinute în cufere, pantere, valize, saci de voiaj, geamantane, cutii cu pălării şi alte ambalagii de acest gen. Taxarea bagajelor se va face întotdeauna la expediţie. Articolele admise la expediere la bagaje Pe viitor vor fi admise şi deci expediate, contra taxelor respective următoarele articole: Cărucioarele de copii, cuferile cu eşantioane, instrumentele de inginerie, instrumentele muzicale, scaunele pe roţi pentru bolnavi, uneltele meseriaşilor, vânatul (până la 30 kgr. — vânatul se va putea expedia şi cu timbre de francare) etaloanele şi instrumentele întrebuinţate pentru verificarea basculelor, bicicletele, tricicletelor şi motocicletelor, luându-se de paza greutăţile următoare: Pentru biciclete (cu o şea) 20 kgr.. Iar dacă are motor mic 30 kgr. Pentru biciclete tandem (cu două şei) 30 kgr., iar dacă are motor mic 40 kgr. Pentru triciclete (cu o sea) 40 kgr., iar dacă are motor mic 50 kgr. Pentru motocicletă fârâ carielă și recipientul fără benzină 250 kgr. Pentru tricicletă tandem (cu 2 șei) 50 kgr., iar dacă are motor 60 kgr. • Se vor putea expedia cu recipisă de bagaje și alte obiecte decât cele considerate ca bagaje propriu zise, însă numai întrucât ar fi foc disponibil în vagoanele de bagaje şi numai cu condiţia că fiecare colet să nu cântărească mai mult de 50 kgr., admiţându-se o toleranţă de 20 la sută. Şi să nu aibă nici o dimensiune mai mare de un metru. Coletele mărfuri Pentru staţiunile principale unde trenurile au oprire suficientă pentru încărcarea şi descărcarea bagajelor şi mărfurilor expediate ca bagaje, se vor putea primi spre expediere şi colete mărfuri, expediate ca bagaje cu greutăţi până la 100 kgr. Pentru asemenea colete se va percepe taxa de bagaje propriu fixă sporită cu 100 la sută, adică dublul taxei, de bagaje, neadmitându-se expedierea cu plata ulterioară. In cazuri de aglomeraţie, calea ferată îşi va rezerva dreptul de a limita numărul coletelor pentru fiecare repusă şi legitimaţie de călătorie şi eventual chiar a suprima cu avizare prealabilă asemenea expediţiuni. Taxele ce se vor percepe La calcularea taxei de transport pentru bagaje se va lua ca bază greutatea de 10 kgr. Fiecare 10 kgr. începute se vor considera complectă. Primindu-se bagaje, în cazuri urgente, fără de a se indeplini formalităţile de expediere, şi pentru cari urmează să se plătească taxele in staţia de destinaţie, se va percepe pe lângă taxele tarifare şi un adaos de 40 lei de fiecare recipisă. Această dispoziţiune se va aplica şi pentru bagajele predate la halte, în cari nu există expediţiuni de bagaje. Manipulaţia şi magazinajul Pentru toate categoriia de bagaje se va percepe separat o taxă de manipulaţie, de 20 lei de recipisă. Pentru bagajele cari nu se ridică în timp de 2 ore de la sosirea lor în staţiunea de destinaţie, se va percepe, după expirarea acestui termen, o taxă de 10 lei de colet și fiecare zi incepută, considerându-se o zi 24 ore, cu începere de la expirarea timpului liber de magazinaj. M Cine va preda ca bagaje, sau va lua cu sine in vagon, ca colete de mână, obiecte cari conform regulamentului de transport sunt excluse de la transport sau numai condiţionalmente admise, deosebit de pedepsele prescrise de regulamentele poliţieneşti sau codul penal rămâne dator de pagubele ce va pricinui şi va plăti o amendă de 400 lei pentru fiecare kilogram al coletului întreg, care conţine asemenea obiecte. Cine va preda ca bagaje obiecte celor conform regulamentelor nu sunt bagaje propriu zise, vor plăti taxele pentru bagaje sporite cu 100 la sută, plus o amendă de 200 la sută. namtim Se vor fine conferinţe în toată ţara D. general Mircescu a lucrateri dimineaţă cu d. general Dumitrescu din aviaţie în legătură cu propaganda pentru înzestrarea acestei arme cu aparatele necesare. In cursul acestei săptămâni va fi convocat comitetul «Asociaţiei române pentru propaganda aeronautică» spre a se alcătui statutul de funcţionare al acestei asociaţii. D-nii generali Mircescu şi Rudeanu vor ţine, în cursul lunii Martie, câte o conferinţă la Ateneu, tratând subiecte în legătură cu aviaţia militară. S-a mai hotărât ca toţi specialiştii în aviaţie să ţină conferinţe în toate oraşele din ţară. Produsul acestor conferinţe va fi alocat la fondul aviaţiei. Prin apel către ofiţerii din rezerva aviaţiei însufleţirea şi avântul cu care s’a râspuns cu ocazia adunărei de constituire a asociaţiei pentru propaganda aeronautică, dau cele mai frumoase nădejdii că mişcarea ce s’a început va avea izbânda dorită. Acest entusiasm a cuprins pe românii de pretutindeni. Din toate părţile sosesc cereri de înscriere ca membrii în această asociaţie oferindu-ni-se ajutorul pentru ca opera să propăşească. Pentru ca această mişcare să se menţină vie, ea trebue îndrumată, întreţinută, canalizată. Cei mai indicaţi pentru desăvârşirea acestei opere sunt ofiţerii de rezervă din Aeronautică, acei ce, trăind încă au cunoscut-o, au preţuit-o, îi sunt devotaţi şi vor fi deci cu inima întreagă sufletul acestei mişcări. Rugăm dar pe toţi camarazii bătrâni şi tineri ofiţeri de rezervă ai aeronauticei şi toţi acei ce au servit în aeronautică să ne comunice adresele lor precum şi cererea lor de adeziune pentru a le trimite statutele asociaţiei şi instrucţiuni în vederea organizării. COLONEL GH. RUJINSKI Str. Berzei No. 22 Bucureşti Focul de la Opera Română Eri la orele 2 d- a, un incendiu a isbuncnit la fostul Teatru Liric, azi Opera Română. Focul a luat naştere de la o maşină «Sirius» care se află în bufetul teatrului, unde în acel moment se aflau câţiva corişti ai Operei. Flăcările au cuprins întreaga cameră a bufetului, ameninţând să pătrundă în culoarul scenei, unde sunt depozitate toate rechizitele teatrului. Postul de pompieri Central fiind anunţat, a sosit imediat sub comanda locotenentului Petaleanu, începând lucrările de izolare. Cu toate sforţările pompierilor interiorul camerei bufetului a fost complect distrus de flăcări, reuşind să localizeze flăcările care ameninţau să ia mari proporţii. Pagubele cauzate de incendiu nu sunt mari. S-a deschis o anchetă pentru a se stabili asupra cui cad resuosabilităţile acestei neglijenţe. Şedinta dela „Auomobil- Club-Regal-Roman“ Consiliul general al drumurilor dela Automobil-Club a ţinut Duminecă o şedinţă. A prezidat d. Cămărăşescu. Aia vorbit d-nii : Cămărăşescu, Al. Matac, ing. D. Bănescu, Racoviţă, general Nicoleanu. S’a hotărât ca consiliul drumurilor să se întrunească de două ori pe an primăvara şi toamna. S’au dat explicaţii asupra modificărilor aduse de convenţia internaţională de circulaţie. S’a cerut ca certificatul internaţional de călătorie să-i dea prefectura de poliţie locală. Se va interveni la ministerul de finanţe pentru a nu se mai închide graniţele noaptea pentru automobilele cari sunt în trecere. Se propune ca îngrijirea semnalelor de pe şosele să fie lăsată în seama comunelor şi ca proectul de regulament al circulaţiei alcătuit de ministerul de Interne, să fie văzut şi de Automobil-Club. Se mai discută apoi chestiunea ecrutării şofeurilor cât şi a taxei pe lux la vamă pentru automobile. S-a propus a se interveni la ministerul de Finanţe ca această taxă să se aplice la greutatea maşini nu la numărul de cai putere. Se iau în discuţie nouile taxe ce se pun pe automobile în legătură cu noua lege a drumurilor. S’a decis a se interveni pentru a se micșora aceste taxe. • După amiază s’a discutat chestiunea viitorului circuit de automobile din ţară. MINISTERUL JUSTIŢIEI Comisiunea de Naturalizări Conform art. 23 din legea privitoare la dobândirea şi pierderea naţionalităţii române, se publică următoarea cerere de naturalizare, spre ştiinţa acelora cari ar voi să facă vre-o întâmpinare, potrivit dispoziţiunilor art. 23 din zisa lege. Domnule Preşedinte, Subsemnatul Hans Reuter, de profesiune fabricant de maşini, domiciliat în Timişoara IV str. I. C. Brătianu No. 4 având toate interesele mele materiale şi familiare în această ţară unde voesc să mă stabilesc definitiv, cu onoare vă rog să binevoiţi a-mi acorda cetăţenia română. Cu stimă Hans Reuter. --------oo-^-oo-------- Controlul străinilor Noui dispoziiuni luate de ministerul internelor Toţi străinii intraţi în România fără documente de călătorie (paşapoate, sau certificate de călătorie), de la data de 1 Decemvrie 1918, până în prezent, cum şi acei cari actualmente nu posedă asemenea acte şi nici nu au primit bilete de liberă şedere în ţară, sunt obligaţi ca în temen de 15 zile sa se prezinte personal, cei din oraş şefului brigăzii sau serviciului de siguranţă local iar cei din comunele rurale postului de jandarmi. Ei vor aduce orice fel de acte ce ar avea cu cari să-şi poată stabili identitatea (acte de stare civilă naştere, de botez, etc. buletine de populaţie, chitanţe de contribuţie, certificate de şcoală etc.) .Cei care nu se vor prezenta în termenul fixat vor suferi sancţiunile legale. Acele sancţiuni se vor aplica de asemenea proprietarilor şi uzufructuarilor de case, locatarii principali sau însărcinaţii lor de afaceri, cari dau cu chirie case, apartamente sau odăi, ca şi oricare particular care găzdueşte un străin de categoria de mai sus dacă vor tăinui sau vor împiedica, prezintarea acestora şi nu vor încunoştiinţa autorităţiie de mai sus despre prezenţa străinilor de care este vorba fie ei membrii de familie, servitori, lucrători, amploiaţi, cari conlocuesc cu ei sau lucrează în stabilimente, ori în întreprinderile lor. Străinilor cari se prezintă, li se vor da în schimbul actelor depuse sau a declaraţiunilor făcute o adeverinţă în care se va specifica că au depus sau nu acte. Această adeverință le va servi ca justificare la biuroul controlului străinilor din localitate. 3 0■! CARhüNI $1 COKi ülEZIA Arestarea unui voiajor comerial abuziv La prefectura poliţiei, a fost arestat în urma reclamaţiunei d-lui Herman Goldenberg, din strada Mihai Vodă 5, voiajorul casei al acestei firme Vasile Ionescu, care ocupă acest serviciu de 2 ani. Funcţionarul incorect a reuşit în acest timp să încaseze de pe la diferiţi clienţi suma de 700100 lei, bani pe care ei i-a însuşit. Proprietarul firmei constatând lipsa, a adus cazul la cunoştinţa poliţiei unde a fost anchetat de către comisarul Panova, funcţionarul abuziv. La anchetă, el a mărturisit fapta sa arătând că întreaga sumă de bani încasată, a pierdut-o la jocurile de curse. Cu actele încheiate, va fi trimis la parchet. Dacă doriţi a cumpăra NOBLE de lemn, fer şi bronz PIANE Bösendorfer, Stagl, Krin şi Producţia genossenschaft de primă calitate, să nu va pară rău cte un drum la Târgu Mureş şi căutaţi Szekely &Keti Fabrică de Mobte Ardeleana A. S. MINISTERUL JUSTIŢIEI Comisiunea de Naturalizări1 Conform art. 23 din legea privitoare la dobândirea şi pierderea naţionalităţii române, se publică următoarea cerere de naturalizaree spre ştiinţa acelora cari ar voi să’ facă vre-o întâmpinare, potrivit dispoziţiunilor art. 23 din zisa lege. Domnule Ministru, Subsemnatul Edmund Ferencsik, funcţionar, domiciliat în Oradia « Mare cetăţean ungar, de naţionali-« tate română, născut în Oradea-Mare, judeţul Bihor, în aul 1903, cu onoare vă rog să binevoiţi a dispruge să se îndeplinească formalităţiile legale pentru a mi se acorda cetăţenia română, deoarece legături familiare şi materiale mă beagă strâns de această ţară. Cu distinsă stimă Edmund Ferencsik Plecarea Principelui Wilhelm de Hohenzolern Principele însoţit de Suvarani a vizitat Castelul de la Bran - Duminică noapte la orele 10 şi cinci, a plecat din halta Cotroceni, cu un tren special, Principele Wilhelm de Hohenzolern. La ora 10 şi jum. au intrat în salonul regal al gării Suveranul însoţit de principele Wilhelm. In aşteptarea Suveranului în salonul de recepţie se aflau d-nii general Averescu cu d na: I. Mitilineu, ministru de externe, Meissner, Busuiocescu, Manoilescu, general Mircescu, Cudalbu, Garoflid, Sergiu Niţă, Grozea, generalul Coandă, dr. Bărdescu, generalul I. Popescu, Stângaciu şi Eracle Nicoleanu, prefectul poliţiei. Din partea palatului erau de faţă d-nii: Hiott, Mareşalul Paul Anghelescu, col. Iacobiei şi maior Scheleti, aghiotant regan. In trenul regal au plecat Regina Maria şi Principele Wilhelm. D-nii Romulus Voinescu directorul general al Siguranţei şi d. Maior Scheleti, au plecat cu acelaş tren însoţind pe Suverani. Trenul regal s-a oprit Luni dimineaţă în gara Braşov, de unde cu automobilul Suverana însoţită de Principe, au fost la Bran pentru a vizita castelul regal. Luni seară Principele Wilhelm, a plecat din gara Braşov spre frontiera, însoţit de d. maior Scheleu aghiotant regal. Regina Maria a sosit dri seară la orele 7 şi 40, în Capitală. 6 CILINDRI Produsele General Motori Torpedo-Sport S locuri....................... 1375 Dollari adică ... Lei 240.000 . . . ■ ■ socotind Dolarul Lei ! Acest preţ se înţelege, cu o geantă de rezervă cu un cauciuc şi inclusiv toate taxele. PREDARE IMEDIATA 91NOEL 99S. A. R. 105, Cal. Victoriei Bucureşti Singurul agent pentru România Sucursale la: Braşov, Craiova, Cluj, Cernăuţi, Iaşi, Sinaia, Timişoara LENE de FOC CEfl-FAG-CO 13T - „PREDEAL” Theodor & Co. Str. Smâivan 4, Tel. 15199 '———«SfcflO-------- 'Sr - -J I. ----------oo-^oo----------1 HIPPiSM FLOREASCA. - ZIUA 22 SUPLIMENTARA DE TRAP Duminecă 27 Februarie a. c. REZULTATUL TECHNIC PR. BABELE: 1) Samum, 2) Adasnăi. T. C.: 16, 11, 12. PR. VALEA REA: 1) Jidanca, 2) Vrabia, 3) B. Venit. T. C.: 24, 14, 16. PR. ALBATROS R. I.: 1) Jar II, 2) Vrăjmaș, 3) Gul. T. G: 88, 36, 24. PR. ALBATROS B. II: 1) On, 2) Zaporojet. T. C.: 28, 20, 22. PR. MALAESTI: 1) Badea, 2) Gladiator, 3) Zuac. T. C.: 58, 21, 32, 47. Vulpea galopând mai mult de 50 m. a fost descalificată de la locul PR. ALBATROS B. III: 15 Jigama, 2) Jar II, 8) On, T. C.: 159, 53, 28. PR. PESTERA( 1) Toba- 2) Bucuria, 3) Fulger. T. C.: 22, 14, 14, 18.