Evenimentul Sibian, aprilie-iunie 1997 (Anul 7, nr. 994-1055)

1997-04-01 / nr. 994

tu, IUL . Preşedintele comisiei Anti-Corupţie ar trebui să ştie şi să... răspundă: Cine a executat proiectele construcţiile ridicate ilegal ? Cine a executat construcţiile respective fără a exista autorizaţie ? “...Multe capete or să mai cadă !!!” Domnul Emilian Patru susţine că reţinerea sa este “abuzivă” Vineri, 28 martie, din Salonul alb al Restaurantului “împăratul romanilor” a fost condus la Poliţie, în baza unui mandat de aducere, domnul Emilian Patru, patronul firmei Cibinium H&P, preşedintele Consiliului de administraţie al F.C. INTER Sibiu, în seara aceleiaşi zile, pe numele său a fost emisă o ordonanţă de reţinere pentru 24 de ore, pentru ca sâmbătă, 29 martie, Parchetul de pe lângă Tribunalul Sibiu să emită un mandat de arestare preventivă pe o perioadă de 30 de zile. Emilian Pătru este învinuit de comiterea infracţiunilor de fals, uz de fals şi evaziune fiscală. Referitor la arestare sa, domnul Pătru ne-a declarat:” Consider că este o reţinere abuzivă pentru că nu am beneficiat de serviciile avocatului meu ci de cele ale unui avocat din oficiu. După arestarea mea multe capete or să mai cadă...” La audiere, Emilian Pătru a făcut un autodenunţ, arătând cum, “în urmă cu aproximativ trei ani”, a achitat “la Piteşti, preţul a trei autoturisme Dacia pe care le-a ridicat Poliţia Sibiu, neexistând nici o socoteală între firma CIBINIUM H & P şi Poliţie”, începând de sâmbătă patronul firmei CIBINIUM H&P se află în greva foamei, iar angajaţii societăţii şi componenţii Clubului F.C. INTER au intrat de ieri în “grevă japoneză”.(C.F.) Un cămin de nefamilii în litigiu “Statutul juridic al blocului a fost schimbat în funcţie de...interese !” Fiecare construcţie, încă din faza de proiect, are o destinaţie (statut juridic) bine definită care se schimbă destul de greu. Totuşi, pentru blocul de locuinţe (cămin de nefamilişti) din strada H. Coandă ne spun locatarii “statutul juridic a fost schimbat după bunul plac şi...interesele unora.” (continuare în pag.2) _______ Mirela Frunză Indiferent de vreme, presa e citită cu asiduitate chiar în plină stradă Premiile MIRA JURNAL Vineri, 28 martie, în Salonul Alb al restaurantului “ împăratul romanilor” a vut loc festivitatea decernării premiilor MIRA pentru jurnalism, acordate de Fundaţia pentru statutul jurnalistului MIRA Jurnal. La această primă ediţie s-au conferit trei premii. Premiul MIRA Jurnal, ex aequo, a fost atribuit Claudiei Făgăraş, secretar general de redacţie al cotidianului “Rondul” şi Danielei Maria Flucşă, redactor şef al cotidianului “Evenimentul sibian”. Premiul de popularitate a fost atribuit, în urma votului secret a unui juriu format din personalităţile sibiene, lui Radu Scutea, publicist-comentator la “Rondul”, iar premiul “Mihaela Soare”, lui Corneliu V. Mihail de la acelaşi cotidian. (M.M.) II II». sc&iu 5TIA« Ascultaţi Radio Eveniment 68,24 MHz Părerea noastră CeailieSCU, IleSCU, Costăchescu şi Despre persoana prefectului de Sibiu, Tiberiu Costăchescu, n-am avut, până de curând, o părere proastă. Adevărul e că nam avut nici o părere ! Preşedintele unui partid liliputan, care în judeţ se poate lăuda cu vreo 20 - 30 de membri, Tiberiu Costăchescu nu este un personaj care să stârnească admiraţia neţărmurită sau ura înverşunată. Ajuns, prin jocul bizar al negocierilor, în fruntea judeţului, el s-a remarcat prin performanţa rară de...a nu se remarca prin nimic, fiind omologul politic al pătrunjelului din supă. Nici măcar plasarea sa în aripa separatistă a partidului lui Cerveni n-a surprins pe nimeni, aprehensiunea liberalilor spre diviziune şi multiplicări fiind îndeobşte cunoscută, şi, deci, intrată în banal. Iată, însă, că, de curând, blândul Tibis ...’’Huliganii”! a revoltat împotriva condiţiei sale de “pătrunjel” şi, decis să facă valuri cu orice preţ, a înfaşcat un cogeamite ciomag şi sa apucat să lovească nemilos cu el prin bălţile din împrejurimi. Dar, fiindcă personajul cu pricina nu excelează prin originalitate, n-a găsit altceva mai bun de făcut decât să-i copieze pe alţii, respectiv Ceauşescu şi Iliescu. Ca şi aceştia , numitul Costăchescu Tiberiu şi-a permis să-i numească pe revoluţionarii din Sibiu “huligani”. Domnule Costăchescu, unde aţi fost dumneavoastră în 21-22 Decembrie '89, sau în mai-iunie ’90 ? Vă întrebă acest lucru un om care a purtat cu mândrie şi eticheta de “huligan”, pusă de Ceauşescu şi cea de “golan'', pusă de Iliescu ! Marius Mitea