Evenimentul Sibian, iulie-septembrie 1997 (Anul 7, nr. 1056-1120)

1997-07-01 / nr. 1056

Mim La Copşa Mică, ţărăniştii au luat bătaie Domnul Constantin Ilioniu a demisonat din P.D.S.R. în cadrul unei discuţii pe care am avut-o zilele trecute domnia sa ne-a relatat că va adera la latura reformatoare condusă de domnul Teodor Meleşcanu. Domnul Constantin Ilioniu se alătură foştilor membri PDSR care vor pune bazele “Alianţei pentru România" - filiala Sibiu. De remarcat este faptul că, deşi încă neoficial, nume sonore ale vieţii politice, culturale şi administrative vor părăsi fostul partid de guvernământ, debarasându-se de petele care sunt puse asupra tuturor de către un grup de politicieni ce-şi pot asocia numele cu dezastrul actual al României. Daniela Maria Flucsă Centrul de zi “Aripi deschise O şansă pentru copiii handicapaţi consideraţi irecuperabili în buna tradiţie pe care o are. Asociaţia Handicapaţilor Neuro-Locomotori Sibiu iniţiază proiecte care vin în sprijinul membrilor asociaţiei fiind vizaţi în primul rând copiii. Succesul pe care îl au aceste programe depinde în mod direct de implicarea unor instituţii ale statului. Joi, la sediul Asociaţiei a avut loc, în prezenţa a numeroşi părinţi, lansarea Programului «Centrul de zi “ARIPI DESCHISE”». Au fost invitaţi să participe reprezentanţi din partea Inspectoratului Şcolar Judeţean, Direcţiei Sanitare, Inspectoratului de Stat pentru Handicapaţi şi din partea Primăriei. Puţine dintre instituţiile enumerate au considerat că problema este suficient de importantă, cu toate că programul îşi propune să amelioreze şi să socializeze copii handicapaţi cu probleme grave. (continuare în pag.8) Mirela Frunză  S. C. COMETEX S.A. I Sibiu, str. Xenopol nr.25 | _____ | Vă invită să vizitaţi noul g I raion de piese auto deschis laI etajul 3 al MAGAZINULUI DUMBRAVA. I Vă oferim piese auto de im- I port, produse ale unor prestigioase firme occidentale. ^Calitate ireproşabilă - preţuri avantajoase îm '** 2QH iwwawifcCADASTRA, SIBIU Părerea noastrăAm câştigat... experienţă ! Preşedintele României a spus, în sfârşit, ceea ce mulţi dintre noi îşi dăduseră seama de un timp încoace: România nu mai are nici o şansă de a intra din primul val în calculele negociatorilor extinderii NATO. Cele câteva luni în care noua putere instalată în urma alegerilor din noiembrie anul trecut s-a dat peste cap să schimbe imaginea nefavorabilă în lume a României (reuşind chiar destul de bine), nu au putut, totuşi, să contrabalanseze ,şapte ani în care regimul Iliescu, profitor al Revoluţiei " , a încercat din toate puterile să blocheze evoluţia că a ţării noastre spre adevărata democraţie... Ev.varat, prin cancelariile occidentale se vorbeşte cu totul .Tot astăzi despre ţara noastră, iar mass-media mondială început să caute alţi termeni în relatările despre ţara noastră, dar...Nepătrunse sunt (cel puţin pentru noi) căile unchiului Sam...! I.orturile pe care le-am întreprins până acum pentru rea în NATO, pot fi redirecţionate în direcţia Uniii Europene, dacă tot am câştigat ceva experienţă ! '«Iu Valtă, dar măcar să nu ne ieşim din mână...! . Marius Mitea Nu mai puţin de nouă produse din carne au fost lansate pe piaţa sibiană la sfârşitul săptămânii trecute de către S.C. INS1H. Realizate după reţete americane cu spijinul unui specialist în domeniu, domnul Harold Dohr, noile produse pot fi cumpărate, la preţuri atractive, de la carmangeria S.C. INSIB situată pe strada Vului nr.13, în imagine cei care au pus bazele acestei afaceri, directorul S.C. INSIB, dl. Gheorghe Sandu și dl. Harold Dohr.