Evenimentul Sibian, iulie-septembrie 1997 (Anul 7, nr. 1056-1120)

1997-07-01 / nr. 1056

Lucíuimetttui ei&icut Subvenţii de miliarde pentru agenţii economici care angajează absolvenţi Deputatul PDSR Miron Mitrea, aflat sâmbătă la Focşani, a declarat că, după toate probabilităţile, în luna septembrie Guvernul a adoptat Ordonanţa de Urgenţă privitoare va avea loc cea de a treia Conferinţă la stimularea financiară a persoanelor fizice sau juridice Naţională a PDSR din acest an. O care angajează absolvenţi aparţinând oricăror forme de o asemenea manifestare se impune pentru învăţământ, privat sau de stat. Conforma acestui act normativ, încadrarea se va efectua cu subvenţionarea la nivelul de 70% din salariul de bază net negociat sau din cel stabilit conform legii. Agentul economic va suporta doar 30% din salariu. Această măsură stimulativă se menţine timp de 12 luni. Ordonanţa prevede obligativitatea menţinerii contractului cel puţin trei ani de la data încheierii acestuia. ^ P.U.N.R. respinge două acte normative promovate de Guvern PUNR va începe o acţiune de strângere de semnături pentru demiterea primului ministru şi a Guvernului. Acţiunea este motivată prin faptul că Guvernul a promovat o serie de acte normative “anticonstituţionale şi antinaţionale". La ce se face referire ? La modificarea prin ordonanţă de urgenţă a Legii administraţiei publice şi intenţia de modificare prin aceeaşi procedură a Legii învăţământului. Liderul PUNR, Valeriu Tabără, a declarat că partidul său va ataca cele două acte normative la Curtea Constituțională sub aspect procedural și al interesului național. Aniversare la Sibiu: 55 de ani de la înfiinţarea Şcolii Militare de Transmisiuni Sâmbătă 28 iunie a.c., la Şcoala de Aplicaţie pentru Transmisiuni, Informatică şi Război Electronic, s-a desfăşurat o emoţionantă manifestare consacrată aniversării a 55 de ani, de când, în baza Decretului 3818/1942 semnat de mareşalul Ion Antonescu, lua fiinţă la Bucureşti Comandamentul Transmisiunilor şi Şcoala de Ofiţeri de Transmisiuni. Din anul 1948 şcoala de transmisiuni se stabileşte în garnizoana Sibiu, iar începând cu 1 iunie a.c. instituţia poartă denumirea de Şcoală de Aplicaţia pentru Transmisiuni, Informatică şi Război Electronic. La manifestare au participat generali şi ofiţeri superiori din comandamentul transmisiunilor, comandanţi de unităţi militare, reprezentanţi ai administraţiei locale în frunte cu domnul viceprimar Ioan Sturz, cadre active şi în rezervă care de-a lungul anilor au contribuit la desfăşurarea şi perfecţionarea procesului de învăţământ militar. Participanţilor le-a fost prezentat muzeul şcolii şi o expoziţie cu realizările studenţilor şi elevilor. Astăzi, la Cercul Militar din Sibiu, începând cu ora 11:00 are loc vernisajul unei expoziţii cu tehnică de transmisiuni şi informatică, organizată în colaborare cu ROMTELECOM şi Direcţia de Telecomunicaţii Sibiu, iar în această seară pe postul local de televiziune Antena 1, va fi prezentat un film documentar privind evoluția armei transmisiuni de-a lungul anilor. Ioan Cipariu i. Liberalii se gândesc la “punga” magistraţilor în cadrul Consiliului Naţional al Partidului Naţional Liberal s-a votat pentru adoptarea unei ordonanţe de urgenţă privind creşterea salariilor magistraţilor. Această măsură este, în opinia ministrului Justiţiei, Valeriu Stoica, prim-vicepreşedinte al PNL, o condiţie necesară pentru refacerea prestigiului şi credibilităţii Justiţiei. Prin urmare PNL a propus coaliţiei guvernamentale adoptarea unei astfelde..ordonanţe.______ 'Pax C via ^ | A treia Conferinţă Naţională a 99 PDSR va avea loc în septembrie informare din cercurile politice întreţin un tablou exagerat al demisiilor şi confruntărilor din PDSR”. Pe de altă parte, senatorul Ion Solcanu a apreciat că demisionarul Viorel Sălăgeanu a încercat să distrugă PDSR şi PUNR şi, dacă i se va cere, va demola şi Alianţa pentru România”. a limpezi situaţia organizatorică a filialelor judeţene deoarece “mediile de In aşteptarea Summit-ului din 8-9 iulie Klaus Kinkel: “La Madrid vor mai fi discuţii” Ministrul german de externe, Klaus Kinkel a criticat în termeni prudenţi atitudinea Statelor Unite în problema extinderii NATO. Adresându-se participanţilor la Forumul parlamentar germano - britanic de la Berlin, Kinkel a precizat că la reuniunea la nivel înalt din 8 - 9 iulie, de la Madrid “vor mai fi discuţii" pe această temă. Ministrul german a criticat decizia Washingtonului de a limita, într-o primă etapă, doar la Polonia, Ungaria şi Republica Cehă ţările ce vor fi nou venite în NATO. In timp ce o serie de ţări europene membre ale NATO, îndeosebi Franţa, sprijină cu tărie candidaturile pentru aderarea la Alianţă ale României şi Sloveniei. Bonnul a afirmat că îi convin toate trei ipotezele, respectiv intrarea în NATO a trei, patru sau cinci noi state. Mobutu Sese Seko a fost operat Fostul preşedinte al Zairului (actual, Republică Democrată Congo) Mobutu Sese Seko, a fost internat vineri la spitalul Avicenna din Rabat. Mobutu suferă de cancer la prostată, la care s-a adăugat, un cent, şi cancerul de colon, fapt care a determinat spitalizarea urgentă. Sâmbăta Mobutu Sese Seko a fost supus unoperații. în prezent, medicii consideră că pacientul este în afara oricărui pericol. BAFTA EVENIMENT Completaţi corect, citeţ şi identic cele două părţi ale talonului. înscrieţi literele preferate în cercurile respective, considerându-se ca ordine a numerotării lor de la stânga la dreapta. Trimiteţi duplicatul talonului pe adresa redacţiei noastre sau: Radio Eveniment Sibiu, Calea Dumbrăvii nr.39. Păstrați partea nedecupată^ ----------—— EVENIMENT EVENIMENT Numele: — Prenumele: Concursul din 6 iulie 1997 Numele: — Prenumele: Concursul din 6 iulie 1997