Evenimentul Zilei, mai 2004 (Anul 13, nr. 3718-3748)

2004-05-21 / nr. 3738

12 TRANSILVANIA____________________ După un an în sportul „rege”, Marius Bojiță declară: „în fotbal operează alte legi" Cum asta ar fi concluzia după un sezon în care a fost președintele clubului universitar. Dincolo de această remarcă, sînt datorii față de jucători, datorii pe care nu se știe cine le va plăti, sau dacă o va face. Au mai rămas nouă zile din actuala ediție de campionat, la finalul cărora Clujul ar putea rămîne fără echipă MIRCEA MAIER La antrenamentul de ieri de la prînz, echipierii Universității Cluj păreau oarecum resemnați în privința banilor. La conferința de presă, antrenorul Mircea Cojocaru recunoștea că, „în vestiar, băieții discută despre această problemă. Eu nu mai am nici un argument pentru a-i putea ține încă un sezon în stilul acesta de lucru. Ei cunosc regulamentul și la finalul campionatului vor proceda în consecință”. în același timp, jucătorii aud ba varianta în care astăzi își vor primi banii, ba cea în care luni este ziua cea mare. Contactat telefonic. Marius Bojiță, președinte al Consiliului Director spune: „nu sîntem singurul club care are datorii la jucători. Mai sînt trei etape pînă la final. Vor avea banii pînă pleacă în vacanță”. întrebat despre refuzul dat în momentul în care Cociș trebuia să plece în Ungaria pentru a-și negocia contractul cu Marius Vizer, președintele CD a răspuns: „nu știam unde trebuie să meargă și nu aveam acordul CD” Paradoxurile premiilor Foarte ciudat cum merg lucrurile. Dacă CFR va dori să premieze Universitatea pentru un posibil succes cu Satu Mare, probabil că problema va trebui supusă dezbaterii în consiliul de luni... Tot mai rare și subțiri sînt ofertele pentru Cociș, întrebat dacă crede că vor mai fi ofertanți, Marius Bojiță răspunde: „mă gîndesc că vor mai veni, căci acum se termină campionatul...” în concluzie, „am observat de cînd am intrat în această lume a fotbalului că aici funcționează alte legi decît în mediul universitar, cu care sînt eu obișnuit”. Concluzia noastră este simplă: dacă banii nu vin în cele nouă zile rămase, FC Universita si UT* . Studenții au jucat spectaculos în acest sezon, dar pe bani puțini. Datorii de 90.000 de euro Ia conferința de presă de ieri, de la stadion, directorul Universității Cluj, Sorin Bagiu (foto) a anunțat suma totală a datoriilor față de jucători: aproximativ 90.000 de euro. De ce? Pentru că, după cele spuse de ex-căpitanul universitarilor, Păcurar, fotbaliștii au primit în acest retur o primă și un salariu, respectiv 200 de euro plus 2.500.000 lei în altă ordine de idei, atît Sorin Bagiu cît și Mircea Cojocaru, tehnicianul studenților, au subliniat situația dramatică în care se află Universitatea la ora actuală. Să mai spunem că pentru partida de sîmbătă Abrudan și Vătavu sînt indisponibili.M.M.)tea rămîne fără jucători, care își vor depune memorii pentru a rămîne liberi de contract. Ca atare, moment de cumpănă pentru clubul clujean, aflat într-o clipă cum nu se poate mai nefericită. Ce să mai vorbim de bugete pe anul viitor, de politică de transferări, sau altă glumă, de promovare. A început numărătoarea inversă.. Ardealul își leagă toate speranțele de echipa lui Lascăr Pană Baia Mare este favorită la locul trei în campionat în cadrul semifinalelor campionatului național de handbal masculin, s-au disputat partidele primei manșe, disputate pe terenul echipelor mai slab cotate la finele sezonului regular. HCM Constanța și Dinamo București au luat o serioasă opțiune pentru calificarea în finală, ambele învingînd în deplasare. Aceste două grupări au dominat de o manieră categorică întrecerea internă, dar au făcut în același timp o figură frumoasă și în Europa. OVIDIU BLAG Aztel Ploiești - HCM Constanța a fost 26 - 33 (12-16), iar HC Minaur Baia Mare - Dinamo Romconstruct București 29 - 32 (17-18). Minaur Baia Mare nu a mai reușit performanța de a învinge pe Dinamo, reducîndu-și spre zero șansele de a păși în ultimul act. Oricum, Lascăr Pană a realizat, a cîtea oară, un lucru absolut remarcabil, conducînduși echipa spre vîrful ierarhiei, după ce o preluase de undeva de la mijlocul clasamentului Lascăr Pană și elevii săi au obosit De la băimăreni, nu mai puțin decît patru jucători au marcat cîte 5 goluri, este vorba despre Zenoviu, Irimescu, Alexandru și Bondar, în timp ce de la bucureșteni cel mai bun realizator a fost Petrea cu 8 goluri, secondat de Eliodor Voica, autor a 6 goluri. La Dinamo a evoluat și a marcat un gol și ex-clujeanul Rareș Jurcă, fiul antrenorului de la Universitataea Jolidon Cluj. Arbitrajul a fost asigurat de cuplul Bejenariu - Pripas (Vîlcea - Argeș), iar observator a fost Marin Marin. în cealaltă semifinală, Aztel Ploiești a cedat în fața echipei momentului, HCM Constanța. De la gazde s-a evidențiat Alexandru Dimache, 6 goluri, iar de la oaspeți Laurențiu Toma, 8 reușite. Arbitrii au fost Pavel și State din Buzău, iar observator Valter Dăncescu Doar la Piatra-Neamț se joacă duminica După toate probabilitățile, în data de 22 mai, la primul meci de pe teren propriu, Constanța și Dinamo vor tranșa soarta calificării în finală, nemafiind nevoie de disputarea partidei cu numărul trei, programată duminică 23 mai. De asemenea, în ceea ce privește adjudecarea medaliilor de bronz, și aici lucrurile sînt clare, Baia Mare și Ploieștiul urmînd a-și juca șansa în finala mică în meciurile pentru clasamentul 5-8, Universitatea Armătura Agronomia Cluj a pierdut la limită pe teren propriu, scor 28 - 29 (17 - 18) partida în fața Stelei București. Principalii marcatori au fost Vîjîiac (6), Ștef și Balint (cîte 5), pentru clujeni, respectiv Telehuz (7), pentru Steaua. Tot în această zonă a clasamentului s-a mai disputat o întîlnire, Lignitul Tîrgu-Jiu - HCM Piatra- Neamț 27-26 (14-14), cu Cristian Adomnicăi, de la oaspeți, care a înscris nu mai puțin decît 13 goluri, adică jumătate din cele ale formației sale. Se pare că doar această dispută va avea nevoie de toate cele trei jocuri pentru a-și desemna cîștigătoarea. Și în cadrul locurilor 5-8, datele de desfășurare ale partidelor cu numerele 2 și 3 sînt aceleași ca și în cazul zonei 1-4, adică sîmbătă 22 mai și duminică 23 mai, la București respectiv Piatra-Neamț Lascăr Pană merită flori, medalii, cupe și toată stima iubitorilor handbalului românesc I electrica a TRANSILVANIA NORD Sucursala Cluj ELECTRICA Centrul de exploatare Cluj 1 anunță întreruperea furnizării energiei electrice între orele 08:00 -15:00, în vederea executării întreținerii curente la posturile de transformare, după următoarea planificare Data întreruperii 25-05-2004 26-05-2004 27-05-2004 Adresa Centrala Termica 23 Manastur: Str. Izlazului nr. 14, 16; Str. Ion Meșter nr. 7; Str. Ion Meșter nr. 3, 6, 7; Str. Mogosoaia nr. 1,7; Str. Izlazului nr. 12, 16;____________ Calea Manastur nr. 87, 89, 91, 93, 9; Str. Câmpului - case; Centrala Termica Câmpului Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate de aceste întreruperi, care sunt insa necesare pentru asigurarea unei bune funcționar a instalațiilor. Relații suplimentare la fel: 534333, 929 llll 11 k ^ t 9 IHË • 11 f 11 *J 11 Iii «ti ■i\lj l«1tat/«1 fi I« B-1 *• ;f gaj iBKttp • ■ M V it t Ifi* yfy j Pachete de dotări atractive oferite gratuit pentru tine. Finanțare avantajoasă prin Porsche Leasing România. Termene de livrare rapide. A*»« în plus, Autoworld îți face cadou 10 plinuri de combustibil pentru orice mașină Volkswagen sau Audi achiziționată în perioada 03-31.05.2004. Sună la 0264-207400, 20742025 să îți iei cadourile. Pentru ca o meriți din plin. Autoworld Cluj Napoca PORSCHE LEASING ROMANIA PUBLICITAT