Femeia, 1968 (Anul 21, nr. 1-12)

1968-01-01 / nr. 1

Dorim ca 1968 să-ţi aducă numai bucurii în muncă şi-n viaţa personală. Urarea tradiţională de An Nou te rugăm s-o consideri mai mult decit un gest de curtoazie; ea porneşte dintr-un adine sentiment de respect şi dintr-o veche■prietenie. Să ştii că ori de cîte ori luăm condeiul în nună ne gîndim la tine, cititoarea noastră! De fapt, fără să ştii, participi la munca noastră de creaţie. Cum? Ne închipuim că eşti lîngă noi, ne închipuim reacţiile tale. Zîmbeşti, ţi se luminează chipul. E semn bun! Slovele au atins probabil o coardă sensibilă. Te-ncrunţi sau treci nepăsătoare peste frazele placide, cenuşii, înseamnă că mai avem de şlefuit pînă a da ideii strălucite. Atît de mult am vrea să-ţi merităm încrederea! De aceea scriem şi rescriem, întrebîndu-ne mereu dacă am reuşit să-ţi împlinim aşteptările. Epistolele tale încep şi ele cu "Dragă prietena". Uneori împărţi cu noi o veste bună, alteori un necaz sau... pur şi simplu ne scrii despre revistă, socotind o datorie prietenească să-ţi exprimi părerea despre articolele publicate. Iţi mulţumim şi-ţi promitem că vom ţine seama de critici, ca şi de sugestii, că ne vom strădui să-ţi satisfacem şi mai mult curiozitatea şi preferinţele. Păşind intr-un an nou, ne propunem să lărgim comunicarea directă şi deschisă cu tine, să dezvoltăm prietenia noastră. Avem multe să-ţi împărtăşim. Cunoaşterea umană a ajuns departe, înfăptuirile poporului nostru sunt măreţe, drumul pe care mergem, conduşi de partid, suie spre culmi. Hotărîrile adoptate de Conferinţa Naţională a partidului - eveniment de mare însemnătate în viaţa patriei noastre - dovedesc încă o dată grija neabătută a partidului nostru pentru destinele ţării, pentru ca fiecare om,întreaga naţiune să beneficieze din plin de cuceririle civilizaţiei. Exprimîndu-şi acordul deplin cu vastul program privind îmbunătăţirea conducerii economice şi sociale, întregul popor participă cu însufleţire la desfăşurarea dinamică a vieţii, la asigurarea unui înalt nivel material şi spiritual pentru cetăţenii patriei. Vom aduce în paginile revistei - care împlineşte două decenii de apariţie - mărturii ale contribuţiei femeii la întărirea edificiului socialist, la făurirea unor relaţii familiale armonioase, la educarea copiilor şi vom oglindi eterne preocupări feminine. Te asigurăm, dragă prietenă, că vei găsi anul acesta o varietate mai mare de teme. Nu vom ocoli nici subiectele considerate dintr-un fals sentiment de pudoare mai delicate. Vom apela la ştiinţă pentru a explica procesele intime ale naturii umane, convinse că îţi facem astfel un serviciu real. Către tine îndreptăm o unică şi mare rugăminte! Scrie-ne mai des! Sîntem dornice să-ţi cunoaştem înfăptuirile, pasiunile, frămîntările, să facem schimb de idei, de experienţă şi impresii. In noi vei găsi aceeaşi prietenă devotată, receptivă la sentimentele tale, discretă, înţelegătoare şi, în acelaşi timp, obiectivă, încă o dată, cele mai bune urări de sănătate şi fericire! Iţi aşteptăm -ca spunem ------------