Flacăra Iaşului, aprilie 2007 (Anul 8, nr. 1978-1999)

2007-04-02 / nr. 1978

Pagina -----Orhan Tomaşeschi, în proces cu HVB Ţiriac Bank ----------------------- Şoseaua Naţională, 43, parter, tel/fax 243 161 / 0788 244 855 — Călin CIOBOTARI FLACĂRA IASULUI 50BANI TI ANUL VII, nr. 1978 12 PAGINI, LUNI 2 APRILIE 2007 ISSN1584 - 5664 www.flacaraiasi.ro Prima palmă primită, un semn de întrebare pentru viitor... • Centrul de Ocrotire a Femeilor Victime ale Violenței Domestice oferă beneficiarelor o locuință temporară • femeile care cad victimă violenţei soţilor au posibilitatea de a avea linişte şi suport pentru a rezolva problemele familiale care sunt pe cale să distrugă şi viaţa copiilor, care asistă zilnic la bătăi şi certuri în familie • până acum, Centrul de Ocrotire a găzduit 67 de femei • pentru că le este greu să se întreţină singure, multe dintre “beneficiarele” centrului sunt, practic, condamnate să se întoarcă alături de cel care le-a agresat Pagina Tăriceanu a dat afară PD de la guvernare După multe de zile în care a întârziat cu anunţarea noii formule de guvern, premierul Călin Popescu Tăriceanu a ieşit dumincă în faţa presei, dar şi de data aceasta mult după ora comunicată iniţial, pentru a confirma oficial ceea ce majoritatea populaţiei anticipa de mult. )le Neumann, din inima fierbinte a Argentinei Dacă bărbaţii nu s-au uitat la telenovela “90-60-90”, rău aufăcut! Au ratat ocazia să o vadă în toată splendoarea pe Nicole Neumann, una dintre protagonistele serialului. Născută pe 31 octombrie 1980, în Argentina, Nicole a intrat în lumina reflectoarelor de la vârsta de patru ani, iar la 11 ani şi-a făcut debutul în lumea modeling-ului. Cu toate acestea, ea nu a renunţat la studii în favoarea carierei. La 18 ani, copilul model se transformase deja într-o femeie perfectă, o înălţime de 174 cm şi cu măsurile magice: 90-60-90. Prisma reclamă realizată a fost pentru marca de îmbrăcăminte Solido. . Modeling-ul nu a fost sin- ] gura preocupare, ea a mai jucat în diferite filme, dintre care amintim “90-60-90 modelos”, “Esa maldita costilla”, “Cabecita”. Ce-şi doreşte? Să trăiască într-o fermă cu multe animale şi să aibă cinci copii. Cine va fi fericitul tată? Săptămâna Mare sau a Patimilor în fiecare seară, începând cu Duminica Floriilor şi până în Vinerea mare, în bisericile ortodoxe au loc slujbele numite denii, în care se face pomenire despre toate prin câte a trecut Iisus, de la sosirea Sa în Ierusalim şi până la moartea Sa pe cruce. Acest răstimp se cheamă Săptămâna Mare sau Săptămâna Patimilor având menirea comemorării ultimelor evenimente din viaţa pământească a lui Iisus Hristos. Pagina 1 . La beţie, a spart geamurile Primăriei Paşcani Mieii se lasă aşteptaţi in pieţele ieşene “Din cele 5 puncte deschise pentru comercializarea cărnii de miel pe perioada sărbătorilor de Paşti, nu am identificat în prima zi decât un singur producător, în piaţa Alexandru cel Bun. Acesta comercializa miei abatorizaţi la Piatra Neamţ, cu 200 de mii/kg”, a declarat Cristi Stărică, şeful Direcţiei Pieţe, din cadrul Primăriei Iaşi. Pagina ABONEAZA-TE LA FLACARA CU DOAR 5 RON I CUTIA CU . La multi ani, de Ziua Păcălicilor! Aaah, ce fericite am fost ieri! Şi ce frumoase ne-am simţit, ce deşteepte, ce sprituale şi ce secşi! Şi ce sărbătorite, ce apreciate, ce stimate şi ce admirate! Şi atât de depline de viaţă şi de splendoarea făpturilor noastre bărboase ce-am fost, încât n-am mai rezistat şi am hotărât să ne esprimăm aprecierea şi recunoştinţa pentru toţi cei şi-a sărbătorit ziua ieri, odată cu noi. Cum, de ce ieri? E-adevărat, niciuna din noi n-are nume de floare.Profităm de această ocaziune ca să vă spunem, în premeră intergalactică şi ca curmăm speculaţiile, şi adevăratele noastre nume: pe cea din dreapta, care-i mai leberală, Fifi; pe aia din stânga, mai social-democrată, Elektra; pe aia din mijloc, care-i mai ehilibrată, Carmolina! - N.b.). Aţi uitat, însă, c-a fost Ziua Păcălelilor?! Noi, nu, şi nu numai că n-am uitat, da’ am da şi nişte premii tartorilor de Bahlui, pentru câteva isprăvi la fel de speciale ca şi ei. Iaca: - Domnului premare Gigi Robinet, pen’că, după egalul cu oltenii, a hotărât să renunţe la fotelul din Palatul cel Roznovan timp de un an, timp în care va sta la numele Atos, ca să se dezveţe de şpăguială şi să s-apropie de cele sfinte, până la anu’, când va candida la Premărie din partea lu’ Jiji Fecali. Domnului, dac-i putem zice aşa, dipotat Felator Rechiniu, pentru numirea sa ca premer în noul guvernor, în locul lu’ Tâmpescu-Răzgândeanu, care, cuprins de pocăinţă, s-a făcut conseier de relaţii externe şi transporturi la Palatul Cotroceni. - Gânguriciului (alias Vali Cucăpăstru, pentru neiniţiaţi, căruia chiar nu-i putem zice domn - n.b.), pentru instalarea în fotelul de prifect, în locul domnului Cucuşor Mădularu, care şi-a dat demisia pentru a se putea dedica carcerei poetice, având de finalizat volumul de pasteluri şi ode temporar intitulat “In bătaia săgeţii”. Domnului, ca să-i zicem aşa, dipotat Cretinei Atâmpiţei, pen’că, după succesul de boxofit de la emisiunea cu conservă “Folclorul ne atacă”, a hotărât să se lase de carcera politică, pentru a se dedica transhumanţei şi cunoaşterii intime, în sensul etnografic, a mioriţelor. Domnului prezident de cejeu Lucică Flaşnetă, care a anunţat că la anu’ se retrage din căsoi, urmând să devină milionar în fonfeţi europeneşti după ceşi va vinde tablourile creaţie personală, printre care menţionăm “Mona Lisa Muscă”, “Primăvara la 65 de ani” sau “Vitemica”. Nouă însele care suntem, pentru că, începând de ieri, am hotărât să ne lăsăm de minciuni şi să spimem numa’ adevărul. PaginaIn Posteritate confort trei Joi seara, la Teatrul “Luceafărul”, s-a consumat un nou episod al proiectului Oltiţei Cântec, aşa-numitul dramatiS, o încercare de a pune în valoare dramaturgia ieşeană, pe “reţeta” unor spectacole-lectură. De data aceasta a fost rândul unei piese de Cătălin Mihuleac, “Viaţa şi posteritatea unui beneficiar de funeralii judeţene”. 4