Flacăra, octombrie-decembrie 1960 (Anul 9, nr. 39-51)

1960-10-01 / nr. 39

LA O.N.U. IN ACESTE ZILE D ocumente de cea mai mare însemnătate mondială—astfel apreciază opinia publică internaţională cuvîntările rostite de la tribuna Adunării Generale a O.N.U. de către conducătorii ţărilor socialiste. Cuvîntarea tovarăşului N.S. Hruşciov, cuvîntarea tovarăşului Gh. Gheorghiu-Dej, ca şi cele ale reprezentanţilor altor state socialiste, dau răspuns clar tuturor problemelor vitale ce frămîntă omenirea şi arată calea ce trebuie urmată pentru asigurarea menţinerii păcii, pentru eliberarea omenirii de coşmarul unui război pustiitor şi pentru abolirea monstruosului regim colonial, în robia căruia se zbat încă peste 100 milioane de oameni. Cuvîntul plin de prestigiu şi de autoritate al conducătorilor statelor socialiste, şi în primul rînd cel al tovarăşului N. S. Hruşciov, a avut un răsunet deosebit de puternic în rîndurile tuturor acelora cărora le este scumpă cauza păcii, libertăţii şi progresului. Profundul ecou internaţional al cuvîntării tovarăşului Gh. Gheorghiu-Dej, ca şi adeziunea însufleţită a întregului nostru popor la solia de pace a conducătorului nostru iubit, confirmă din nou şi pe deplin justeţea şi consecvenţa politicii externe de pace promovată de guvernul Republicii Populare Române. ÎN PAGINA 24 ALTE IMAGINI FOTOGRAFICE DE LA O.N.U. Tovarâşul Gh. Gheorghiu-Doi, conducătorul delegaţiei ţării noastra la actuala neilune, rostindu-fi cuvîntarea da la tribuna Adunării Generale a O.N.U. Tovarășii N.S. Hrusciov fi Gh. Gheorghiu-Dej într-una din pauzele lucrărilor sesiunii Adunării Generale. Tovarășul N. S. Hrușciov împreună cu tovărășii Gh. Gheorghiu-Dej, Todor Nivkov și Antonin Novotny, Inainte de a părăsi sediul delegaţiei sovietice la O.N.U., pentru a pleca la Glen Cove. Tovarăşul Gh. Gheorghiu-De), fi alţi membri al delegaţiei ţării noastre întreţintndu-se cu membri ai delegaţiei R.S.S. Ucrainene, înaintea începerii unei şedinţe a Adunării Generale.