Ilustratiunea Română, 1934 (Anul 6, nr. 28-52)

1934-11-14 / nr. 47. szám

1o£j „ILUSTRAŢIUNEA ROMÂNA" In squarul Pitar-Moşi, din iniţiativa d-lui ing. I. Săbăreanu, s’a ridicat o frumoasă „fântână a copiilor”, din marmoră, opera sculptorului Iordănescu acţionează tabletele Togal la Răceli Nevralgii, Gripă, Dureri reumatice în orice formă. Togal dizolvă acidul urid şi elimină pe cale naturală toxinele din organism. [ Garantat că ajută! La Farmacii şi Droguerii. Lei 52— şi Lei 130—. | Vă rugăm cereţi insă numai (°g&( Produs elveţian! După cum se poate constata din numeroasele informaţiuni medicale, cu Tablete Togal s’au obţinut rezultate foarte remarcabile la reumatism, sciatică, lumbago şi răceli (gripă). Togal-ul acţionează întotdeauna repede, neproducând niciodată fenomene secundare neplăcute şi tocmai prin aceasta prezintă un mare şi preţios avantaj asupra celorlalte preparate similare. Pelerinaj la mormântul lui Eminescu In ziua onomastică a poetului Mihail Eminescu, corurile ateneelor populare din Capitală au făcut un pios pelerinaj la mormântul dela Bellu, al marelui dispărut. S’a oficiat un serviciu divin de către un sobor de preoţi, s’a recitat din opera poetului, iar d. prof. univ. Popescu Spineni a ţinut o inimoasă cuvântare Desvelirea monumentului „Fântâna“, din Capitală O coroană pe mormântul regelui Alexandru al Iugoslaviei D. colonel Băgulescu, arătând Suveranului coroana de argint, pe care cavalerii ordinului Mihai Viteazu au executat-o, pentru a fi depusă pe mormântul regelui Alexandru al Iugoslaviei