Adevărul Harghitei, aprilie-iunie 1999 (Anul 11, nr. 2143-2205)

1999-04-01 / nr. 2143

• Pagina a 2-a • 1 aprilie 1999 • Horoscopul lunii aprilie Date speciale: Aprilie debutează cu faza de Lună plină şi ne “aduce” împlinirea tuturor dorinţelor conştiente şi mai ales inconştiente. Sărbătorim Sfintele Paşti, adică învierea prin Cristul interior. Peste cinci luni Eclipsa din 11 august (două minute şi 23 secunde) va trasa o altă etapă în istoria spirituală a României. Ne “îndreptăm” spre credinţă, cunoaştere prin creaţie şi iubire. Astrele predispun, omul dispune. Vrând-nevrând se acţionează asupra noastră. Tripla cuadratură dintre Venus, Marte, Uranus, opoziţia dintre Marte şi Saturn generatoare de conflicte între autoritatea guvernamentală şi masele populare. Conjuncţia Uranus-Neptun provoacă o presiune care implică întreaga lume: toate popoarele să beneficieze de progresul tehnico-ştiinţific; problemele de redistribuire a resurselor şi producţiei să fie regândite şi aplicate într-o nouă formă. Relaţia dintre drepturile omului şi şansa pe care i le oferă societatea să se manifeste. La nivel particular Mercur şi mai ales Marte retrograd indică o comunicare mai concretă: dificultăţi de acţionare în plan material, omul acţionând cu precipitare, nu mai poate să-şi stăpânească energia pe termen lung. Imperativ necesar o reformulare a viziunii noastre asupra noţiunilor de sex, putere, gândire pozitivă. Altfel riscăm blocaje ale cadrelor solare, sacrale sau a laringelui. Berbec (21.03-19.04) Misiunea: Poziţia Soarelui în casă simbolizează misiunea entităţii, posibilitatea de a încarna ceea ce îi este cerut prin voinţă divină. Soarele reprezintă forţele vieţii, vitalitatea, Eul superior sau Eul Christie. Berbecul trebuie să înveţe să coopereze, să împartă, să devină mai puţin egoist. Să-şi stăpânească impulsivitatea. Să cultive diplomaţia, armonia, să reuşească într-o căsătorie, asociaţie. Să facă dovada discernământului, a justiţiei şi a păcii. Sănătatea. Astenia, indigestia temporară, excesele senzuale, pasionale sau toate formele negative ale expresiei de sine (violenţa mentală) pot îndepărta individul de la scopul actualei existenţe. Cunoaşteţi-vă, venind în ajutorul aproapelui. Cariera: Ascensiunea continuă prin muncă, dificultăţi, insuccese, încercări. Ajutor din partea prietenilor și/sau a familiei. Crește patrimoniul. Fericire în nenorocirile sale (tracasări, jigniri). Mai multă onoare decât bani. Taur (20.04-21.05) Misiunea: în această existenţă va şti să-şi controleze pasiunile, motivaţiile, va fi deschis la esoterism sau spiritualitate. Va învăţa să se transforme şi să-şi sublimeze instinctele de o manieră concretă. Are calităţi de investigator, de magnetizator. Potenţialul creator în artă şi scris. Sănătatea: A nu se lăsa poluat de alimente inadecvate, de emoţii şi gânduri negative, prin abuzul de putere politică sau religioasă. Nimic nu este întâmplător. Culpabilitatea sexuală poate aduce boli precum: SIDA. Cauza infecţiei urinare este mânia faţă de partenerul de viaţă. Cariera: Trebuie să-şi depisteze, să-şi dezvolte talentele, să înveţe exprimarea de sine, să se întărească interior pentru a-şi concentra voinţa într-un scop precis. Asociaţii (partenerii) îi creează probleme, obstacole. Stabilizare dificilă, discreditare. Renaște în singurătate ca pasărea Phoenix. Simpatie generală. Călătorie reală sau imaginară în străinătate. Atenție la pierderile de vitalitate. Gemeni (21.05-21.06) Misiunea: Să-şi găsească Calea, să găsească tehnici concrete pentru a evolua spiritual. Să devină mai puţin superficial, să facă eforturi pentru a nu se împrăştia. Să înveţe toleranţa. Mai spiritual decât intelectual (prin înţelepciune). Reuşită în străinătate (ghid). Deschidere spre filozofie. Sănătatea: Ardere de vitalitate prin excese alimentare '------Lt__Blocajele din partea de jos a spatelui • 'itorşi lipsa de susţinere financiară. '-poate corespunde temerii de a întreba, de a se exprima. Un blocaj al creativităţii inspirate. Cariera: Ciclul lunar predispune la o inteligenţă remarcabilă, îi “dăruieşte” calităţi spirituale şi de inimă, călătorii fructuoase. Să participe la evenimente colective (spectacole, concerte). Rac (21.06-22.07) Misiunea: nevoie de calităţi practice şi economice de simţul responsabilităţii. Să se detaşeze de cercul familial pentru a se eleva şi a câştiga în maturitate. Să-şi învingă ataşamentul faţă de lucrurile proprii, să-şi stăpânească sensibilitatea şi imaginaţia. Are calităţi de concentrare (yoga). Sănătatea: Nu abuzului de plăceri (droguri). Suprasolicitarea cerebrală poate genera tulburări de spirit. Problemele pielii provin şi dintr-o lipsă de iubire pentru sine sau din teama de a se exprima total, de a fi tu însuţi. Problemele respiratorii sunt cauzate de refuzul de a exista, de a lăsa viaţa să intre în corp. Cariera: Bucuraţi-vă de semnele primăverii. Călătoriţi, apelaţi la prieteni (solizi) adevăraţi. Sunteţi omul potrivit la locul potrivit? Exploataţi-vă imobilele. Succes. Leu (23.07-22.08) Misiunea: Să accepte opinia altuia; să-şi dezvolte toleranţa şi să respecte libertatea altuia; să-şi lucreze calităţile intuitive şi inventive; să devină umanist, să-şi deschidă spiritul spre alţii şi spre Univers, într-o filosofie de eră nouă. Sănătatea: Violenţa reprezintă o utilizare necorespunzătoare a energiei cu efect de bumerang. Bolile nervoase indică o utilizare defectuoasă a cunoştinţelor şi a calităţilor intelectuale, gânduri negative, o utilizare prea critică şi prea rigidă a mentalului. Omenirea - din păcate - este mai bolnavă ca niciodată. Medicina clasică pierde teren. Cariera: Ascensiune, dorinţele se împlinesc rapid. Suferinţă sentimentală. Asocieri ilegale. Dispersie de patrimoniu. Concretizaţi-vă unele vise. Fecioară (23.08-22.09) Misiunea: Milă şi deschidere faţă de ceilalţi, sacrilegiu (prin conectare la divinitate), nu în sensul supunerii faţă de cineva. Dezvoltă-ţi intuiţia, imaginaţia creatoare, inspiraţia, calităţile artistice - vizualizare, dans, muzică. Sănătate: Relativ bună în acest ciclu lunar. Puterea regeneratoare a Soarelui este evidentă. Emoţiile negative ca ura, mânia, provin în general dintr-o mânie îndreptată împotriva propriei persoane, disimulată într-o mânie faţă de altcineva. Ficatul, problemele de ficat sau fiere arată un dezacord dintre suflet şi mental. Cariera: Satisfacţii comerciale, contracte avantajoase, dar şi necazuri de la asociaţi. Obstacole, procese, datorii. Călătorii fructuoase. Calităţi de spirit şi de inimă! Balanţă (23.09-22.10) Misiunea: Să devină: independent, dinamic, curajos şi mai activ. Un pionier, un executant, un leader (iniţiator). Să-şi stăpânească impulsivitatea. Să se impună într-un domeniu practic. Sănătatea: Moştenire grea din ciclul precedent. Interior nearmonios prin abuzuri de alcool, ţigări şi cafea. Oboseală cerebrală, boală internă. Amintim că prin serviciu, poarta corpului astral - cakra solară se închide treptat şi emoţia este transformată în iubire, iar calra inimii se activează şi individual realizează iubirea christică. Refaceţi calcemia din sânge. Exteriorizaţi (exprimaţi) emoţiile, dorinţele şi credinţele. Cariera: Asimilaţi lecţiile karmice propuse. Acceptaţi-vă destinul. Subalternii vă aduc satisfacţii. Ajutor de la familie (copii), speculaţii financiare fericite. Scorpion (23.10-21.11) Misiunea: Răbdare, corectitudine, stabilitate practică. Să se structureze să-şi dezvolte calităţile artistice ascunse. Să ştie să argumenteze şi să se ducă prin cuvânt. Să facă să lucreze banul sau să fructifice tot ceea ce posedă. Rezistenţă buna. Sănătatea: In filosofia esoterică a Indiei nu există boală, bătrânețe. Adevărul Harghitei moarte sau singurătate. Data morţii este fixată de Dumnezeu şi nu există nici o forţă capabilă să o modifice. Toate civilizaţiile au văzut în moarte accesul la adevărata viaţă. "Vedem" o posibilă suferinţă sentimentală sau boală internă. Durerile la picioare sau glezne simbolizează un refuz de a avansa, de a evolua (teama de a stagna în viaţă), lipsa capacităţii de noi direcţii în viaţă. Cariera: Merit personal, afirmaţi-vă într-un domeniu pozitiv. Excesele de orice natură trebuiesc excluse. Ajutor de la copii. Săgetător (22.11-21.12) Misiunea: Exprimarea întregului său potenţial intelectual. Comunică, împărtăşeşte cunoştinţele tale. Are calităţi de scriitor, de conferenţiar. Să-şi dezvolte îndemânarea. Sănătatea, în general bună. Evenimente nefericite la începutul lunii: agitaţie, impulsivitate, înclinaţie către imprudenţe. Pregătiţi cu atenţie călătoriile. Transmiteţi cu sinceritate gândurile, sentimentele, emoţiile. Credeţi în iubire. Cariera: Necesită o autocritică severă (chiar dură). Dureri de cap. Creşte patrimoniul. Interior fericit. Spirit cultivat. Reuşită în scris şi în călătorii. Numeroase schimbări de reşedinţă. Satisfacţii de la prieteni (inclusiv străini). Capricorn (22.12-19.01) Misiunea: Va lucra la capitolul sensibilitate, imaginaţie, intuiţie. învaţă să-şi stăpânească emoţiile, înclinaţii spre istorie, genealogie, memorie. Sănătatea: In general proastă pentru anturaj. Necazuri domestice. Colesterolul crescut spre exemplu corespunde însăpririi naturii sentimentale, rigidităţii, durităţii. Creându-şi o carapace, persoanele cred că astfel se protejează. Cariera: Cantitatea pierde teren în favoarea calităţii. Teamă de a slăbi încordarea, nevoi de reformulare, de regândire a direcţiei. Constrângeri educaţionale: certuri cu anturajul, facilităţi pentru studiu. Şansa de căsătorie, asociere bogată. Apelaţi la fraţi şi surori. Călătorii lucrative. Câştig prin speculaţii (copii în ajutor). Vărsător (20.01-29.02) Misiunea: Să dezvolte calităţi artistice, concretizându-şi şi dezvoltându-şi voinţa. Nevoie de siguranţă, încredere şi ordine. Sănătate: Compromite meritul personal (insuficienţă cardiacă, suprasolicitare cerebrală, metabolism încetinit). Problemele splinei sunt proiectate de o incapacitate (obsesie) de exprimare a iubirii. Alcoolismul, tabagismul implică probleme cu tatăl; probleme de întărire faţă de mama (detaşare). Cariera: încercări anevoioase. Şansă de moştenire din partea prietenilor (prin asociere). Câştig şi succese datorate meritului personal. Schimb de reşedinţă. Diminuarea situaţiei prin politică. Peşti (19.02-20 03) Misiunea: Să caute o formă de perfecţionare, de purificare. Să devină mai practic, concret, serviabil şi mai analitic. Mai metodic, mai organizat. Are calităţi pentru vindecare, pentm psihologie, pentru critică. Căutarea purului adevăr. Sănătatea: Atenţie la excesele senzuale (alimentare) sau pasionale. Mielul face parte din regnul animal, este un simbol (puritate, blândeţe). Digerarea cărnii de miel amplifică dramatic consecinţele alimentaţiei denaturate. Debarasaţi-vă de vechile scheme devenite inutile. Cariera: Cere şi ţi se va da. Cereţi părinţilor, partenerului, şefului. Situaţia creşte şi/sau se diminuează prin politică. Necazuri la începutul ciclului, sfârşitul mai bun. Ascensiune rapidă, transformare, tracasări, insuccese. Slăbiţi vă rog, încordarea, încercaţi să vă relaxaţi prin gândire pozitivă şi negândire chiar... Câştig într-o situaţie liberală renumită (exemplu: acupunctura). Prin negândire învăţăm să gândim, folosind vocea lăuntrică. Din suflet, un Paşte Fericit în pace şi iubire. VIOREL COMŞA