Adevărul Harghitei, iulie-septembrie 1999 (Anul 11, nr. 2206-2271)

1999-07-01 / nr. 2206

• Pagina a 2-a • 1 iulie 1999 • Horoscopul lunii iulie 1999 Introducere: Ne rugăm, mai întâi pentru pace, iubire între oameni. De obicei, vom începe cu Tatăl Nostru... Redăm cu ajutorul prietenului din Simeria, Firicel Ciomău, unul din sensurile rugăciunii Tatăl Nostru, atât de obişnuită, dar atât de subtilă, neînţeleasă de majoritatea celor care o rostesc pur şi simplu mecanic: "Tatăl nostru (Supraeul nostru, al fiecăruia), care eşti în Ceruri (ca o adresă pe plic - lumea noastră interioară, planul cauzal şi nicidecum luat la propriu, cer, nori etc.), Sfinţească-se Numele Tău (Spiritul Sfânt), vie împrăţia Ta (Fiul, omul), facă-se voia Ta (Tatăl, Dumnezeu, Principiul, Legea), precum în cer aşa şi pe pământ (Legea corespondenţei, trecerea din planul cauzal în planul de manifestare - până aici a fost un apel făcut Spiritului). Pâinea noastră cea de toate zilele dă-ne-o nouă astăzi (corpul fizic, alimentaţia, mai ales cea cauzală, subtilă) şi ne iartă nouă greşelile noastre (greşeli în gândire şi ştergerea faptelor negative imprimate în documentul nostru akasic-memoria noastră eternă) precum şi noi iertăm greşiţilor noştri (nimeni nu ne iartă dacă noi nu iertăm prin gândirile şi faptele noastre), şi nu ne duce pe noi în ispită, ci ne mântuieşte de cel rău (informaţia falsă, exterioară, împreună cu gândurile noastre negative şi partea din noi care nu este în armonie cu legile universale)". ("Numerele vii", Ed. Solteris - 1995). Date speciale: Ţinem cont de (faza) Lună Plină din noaptea de 28 spre 29 iunie, ora zero şi treizeci şi nouă de minute. (Lună Nouă - marţi, 13 iulie, 5,25). Soarele în Cancer (Rac 6-7 grade). Decanul Mărului "cel intelectual şi iubitor". Preocupări secrete; activăm mesajele din subconştient. Imperativele lunii: familia, securitatea, viaţa privată, întrebări legate de origini, ereditate. Ne eliberăm de orice formă de limitare, dezvoltând încredere în potenţialul nostru nelimitat. Ne bucurăm de viaţă, călătorim în compania persoanelor în afinitate cu idealurile noastre. Persoanele dotate cu talent extrasenzorial îşi stăpânesc destinul. Versatilitate. Simţ practic, bine imparţial. Baftă la examene! Concediu plăcut! Berbec (21.03-19.04) Aforism: "în jurul tău este totul despre tine". Liberul arbitru: Atrageţi binele de partea d-voastră! Nevoia de schimbare, de preocupări intelectuale. Vedeţi potenţiale diferite în fiecare om sau prieten. Ajutor de la copiii isteţi. Supărători, obositori. Sentimente de dragoste platonică (inconstantă). Sănătatea: Să aveţi conştiinţa că sunteţi sănătoşi, perfecţi şi asta nu pentru viitor, ci în prezent. Hotărâţi să nu mai repetaţi bolile (greşelile). Banii: Succes prin speculaţii fericite, câştiguri rapide! Sursă de griji. Meditați: "Pesimismul este nemuritor, dar nu şi pesimiştii". Taur (20.04-21.05) Aforism: "Nu poţi ajuta, când nu te poţi ajuta". Liberul arbitru:... sau libertatea interioară ne indică. Speculaţi abilitatea (interesele) literare. E "rost" de succese, idei originale. Influenţa tinerei generaţii este hotărâtoare. Multe schimbări de reşedinţă. Studiu în familie. Sănătatea: Caută liniştea oriunde... Simpatii imediate, dorinţe controlate. Supunere, "viaţă" de subaltern. Rugăciune egal afirmaţie: "sunt sănătos, eu sunt sănătatea"! Banii, înainte de a cere, dăruieşte. Abilitate financiară. Prin asociere (agenţi), publicaţii. Rapid cheltuiţi. Fluctuaţii. Şmecherii, judecată eronată. Gemeni (21.05-22.06) Aforism: "Oferă cât de mult doreşti să primeşti". Liberul arbitru: Munciţi cu mentalul, gândirea (intelectul). Mercur este simbolul "Liberului arbitru", actualmente în semnul Leului. Nevoie de studiu, individualizare (cale proprie), versatilitate, (experienţă în domeniu...). Suportaţi influenţa anturajului. Multe călătorii, sunteţi uşor educabil, activ. Sănătatea: Instabilă, atenţie la detalii (cauze). Gândim greşit când spunem că "am răcit pentru că a fost frig afară", sau "mă doare stomacul din cauza condimentelor". Aceste "cauze" nu sunt decât condiţiile oferite pentru apariţia bolii. Banii: Atenţie, contacte superficiale, parteneri vicleni. Succes prin influenţă. Exploatare. Extravaganţă. Poate cheltui tot ce obţine. Rac (21.06-22.07) Aforism: "Roagă-te până îţi va răspunde Christul-Om din tine". Liberul arbitru: Exploataţi-vă talentele native. Detaşaţi-vă de latura materialistă a vieţii (banii, posesiunile). Câştig pierderi prin călătorii, agenţi (înşelăciune), jurnalism. Sănătatea depinde de credinţa d-voastră! "A crede" înseamnă a fi sigur că ceea ce gândeşti se întâmplă imediat şi necondiţionat. "Dacă aţi avea credinţă cât un grăunte de muştar, aţi spune muntelui acesta să se arunce în mare şi s-ar face după cum vă este voia". (Da, este pilda Maestrului Iisus!). Banii: Din surse neobişnuite. Fluctuaţii bruşte. Independenţă prin surse. Leu (23.07-22.08) Aforism: "Numai cei care au aripi îşi creează cerul". Liberul arbitru: Nevoie de perspicacitate, adaptabilitate, precocitate. De activitate intensă, excitabilitate, impuls exterior. Folosiţi-vă mimica, surâsul şi umorul nativ. Sănătatea: Agitaţie, prea multă nervozitate. "Vorba multă sărăcia omului". Reveniţi la anii copilăriei, la tinereţea veşnică... Suntem ceea ce gândim: înfăţişare plăcută, în ton cu moda. Banii. De la alţii, posesiuni valorificate. Bijuterii, artă (cinema). Speră la intrări. Nu trageţi concluzii pripite. Negativ: indolență, risipire, lăcomie. Fecioara (23.08-22.09) Aforism: "Priveşte înainte peste viitor ", (potetic). Liberul arbitru: Tendinţă spre contemplare, intuiţie, subtilitate; altfel spus: autoabsorbit, păstrează secretele. Se simte neînţeles, insuficient. Sănătatea: Curaj, luaţi decizii, exprimaţi opinii infailibile! învăţăm din greşeli. Sinceritate. Fii dur cu tine însuţi. Nu uita, vindecarea are trei părţi: tratarea efectelor, eliminarea cauzelor şi refacerea energetică. Medicul te ajută parţial, tratează efectele, "cârpind" într-un loc şi stricându-se în altul. Banii: Câştigaţi şi cheltuiţi rapid (nestingherit). Achizitiv, prea egoist. Disperare de resurse. Crize frecvente. Balanţa (23.09-22.10) ---------------------------------- Aforism: "Avem nevoie de bani pentru a ne oficializa iluziile". Liberul arbitru: Fiţi înţelegători şi/sau hipercritici. Adaptabili, prieteni, intelectuali. Nevoie de schimbare (radicală) de sinceritate, de adevăr. Vom plăti până la ultimul bănuţ! Sănătatea: Bună, satisfăcătoare. Excludem treptat din alimentaţie sarea, făina albă, zahărul, deoarece produc acid în corp. Fructele, vegetalele conţin cei opt aminoacizi pe care corpul omenesc nu-i poate sintetiza (deocamdată), şi trebuie să-i ia din alimente (crudităţi). Hrana vie este aliment şi medicament în acelaşi timp! Banii: Puţini, prin serviciu şi autodisciplină. Irosire. Consideraţiile financiare predomină. Lipsă de scrupule. Adevărul Harghitei Scorpion (23.10-21.11) Aforism: "Muritorii sunt cei care speră să mai scape". Liberul arbitru: Folosiţi practic, profitabil, cunoaşterea d-voastră. Succese literare sau comerciale. Călătorie în interes de serviciu (succesiune). Schimbă profesiunea, meseria. Fii adaptabil. Sănătatea: Nu se poate trăi fără "minte sănătoasă în corp sănătos". Carnea nu este alinient, este cu totul altceva... Greu digerabilă, conţine mai multe proteine decât are omul nevoie. Epoca Taurului a "apus" de mult. La fel şi cea a "Peştilor". Consecinţele sunt dramatice: artrită, colesterol, cancer în diferite forme. Banii: Inteligent, just câştigaţi. Munciţi din greu. Economie, zgârcenie, încredere în prosperitate. Exploatarea celorlalţi... Săgetător (22.11-21.12) Aforism: "Nu ştim ce este Dumnezeu, dar Diavolul ne ştie pe noi". Liberul arbitru: Libertate opţională, talent pentru cercetare, analiză. Călătorii profitabile. Refacerea sănătăţii în călătorie (străinătate). Câştig prin asociere, nebazată pe sentimente de dragoste. Sănătatea. Banul înainte de orice. Interese meschine. Refacere (renaştere) după o suferinţă îndelungată. Ţelina calmează arsurile la stomac. Salata verde, castraveţii, ardeii graşi ajută la scăderea greutăţii corporale. Dacă gândurile noastre ar fi pozitive, atunci şi impulsurile trimise spre corpul fizic ar fi şi ele pozitive. Banii: Noroc (inconstant). Griji bănești. Avere valorificată. Capricorn (22.12-19.01) Aforism: "Dorinţele multe sunt echilibrate de faptele multe". Liberul arbitru: Cercetează, înţelege originile (trecutul) tale. Nevoie de scop (ideal) în viaţă. Bilanţ la jumătatea anului. Căutaţi sinteza. Sănătatea: Preferaţi liniştea, izolarea. Prea senzitiv, prea influenţabil, emoţional. Clarificaţi problemele cu soţia (partenerul) sau cu prietenii. Executaţi arta iubirii prin TAO. Femeia menifestă energie din. ... Puteţi fi propriul d-voastră duşman... Veţi progresa prin suferinţă. Banii: Câştig/pierdere prin mamă, măsuri publice. Tenacitate. Sensibil la nevoile publicului. Negativ: economie, zgârcenie, sau cheltuieli nechibzuite. Vărsător (20.01-19.02) Aforism: "Nu evităm adevărul, cât responsabilitatea lui". Liberul arbitru: Noi contacte, parteneri intelectuali (inteligenţi şi înţelepţi). Căsătorie, asociere cu o rudă. Agitaţie inutilă. Parteneri cicălitori. Duşmani îngrijorător de scandaloşi... Sănătatea: "Noua Eră" înseamnă întoarcerea la natură, la divinitatea din noi! Cei care se aseamănă se adună (Legea Rezonanţei). Enzimele purtătoare de nutreţi - Scânteia Vieţii - se găsesc numai în fructe şi vegetale crude. Alegerea este a ta! Consecinţe pozitive: Cheltuieli de spitalizare evitabile (anulate). Banii: prin închirieri de valori (idei), spiritism..., caritate. Negativ: fraudă, inflaţie. Peşti (19.02-20 03) Aforism: "încercăm până ieşim la pensie". Liberul arbitru: Expuneţi-vă pielea la Soare (cu măsură), gradat. Trebuie să vă placă munca cinstită. Posibilă mezalianţă (contract salvator). Nevoie de patriotism ("iubire de moşie"...). Autoindulgenţă. Invidie pentru privilegii (nemeritate). Sănătatea: Dramatizaţi inutil evenimentele cotidiene. Nevoie de contact afectuos cu alţii. Constituţie slabă (hipoglicemie, hipocalcemie). Autoeducaţie permanentă. Tulburări ale gâtului egal posesivitate, ataşament, lipsă de imaginaţie. Clarificaţi problema masculinităţii (feminităţii) din personalitatea d-voastră. "De ce ne ferim, suntem noi înşine!”. Banii. Prin sacrificiu (serviciu). Interesele financiare "surclasează" cele umanitare. Inspiraţie de la alţii... Bonomul Jupiter (abundenţa) vă protejează! Doză de optimism şi mult Soare în Suflete vă doresc! VIOREL COMŞA