Informatia Bucureştiului, noiembrie 1965 (Anul 13, nr. 3804-3829)

1965-11-01 / nr. 3804

Posibilităţi de reducere a preţului de cost iu „Muntenia“ Fabrica de prelucrare a materialelor plastice „Muntenia“, aparţinînd Ministerului Industriei Uşoare, execută în fiecare an o gamă largă de bunuri de consum , de la diferite tipuri de canistre şi jucării, pînă la cele mai diverse articole de uz casnic : umezitoare pentru rufe, strecurători, căniţe, pahare, pîlnii etc. Paralel cu preocuparea pe care o manifestăm pentru îndeplinirea ritmică a planului de producţie şi pentru realizarea produselor la un înalt nivel calitativ, a crescut interesul colectivului pentru obţinerea produselor la un preţ de cost cît mai scăzut, capitol la care eram, pînă nu de mult, deficitari. Aşa, de pildă, în anii precedenţi preţul de cost la unele produse era prea mare, din cauza procentului de rebuturi. La organizaţia de partid şi la conducerea administrativă a fabricii au venit numeroşi muncitori cu propuneri de îmbunătăţire a muncii, de aplicare a unor noi procedee de lucru, cu propuneri de inovaţii. Ţinînd cont de propunerile făcute am început să folosim soluţii tehnice superioare la finisarea unor produse, ceea ce a dus la creşterea productivităţii muncii cu peste 50 la sută. Pentru finisarea rolelor de magnetofon s-au folosit dispozitive care au redus timpul de finisare pe bucată de 6 ori faţă de operaţia manuală, realizîndu-se anual o economie de 71 148 lei. O altă metodă nouă este mecanizarea ringurilor de impregnat, utilizate la fabricarea pergamoidului şi a pînzei de sterling. Mecanizînd complet operaţia de impregnat s-a redus munca manuală şi se realizează acum o economie de 17 000 lei. Multe din propunerile ce au fost deja aplicate în producţie se referă la creşterea indicelui de utilizare a maşinilor şi la mai buna gospodărire şi folosire a materialelor. Acordînduse o mare atenţie executării operaţiei de „injecţie“, indicele de folosire a materialelor plastice s-a îmbunătăţit mult, obţinîndu-se economii, de la începutul anului şi pînă în prezent, de 11 tone de polistiren şi 50 tone de polietilenă. De asemenea, economii importante s-au obţinut şi prin reducerea consumurilor specifice de materii prime şi materiale. Toate măsurile luate au contribuit la scăderea rebuturilor, sub cifra admisă. Cu toate aceste rezultate pe care a izbutit să le obţină colectivul nostru, în fabrică mai există posibilităţi de îmbunătăţire a activităţii, de reducere a preţului de cost. Astfel, am ajuns la concluzia că putem valorifica mai bine deşeurile. S-ar elimina astfel risipa, iar economiile ce se pot obţine se ridică la 25.000 lei. Nerezolvată încă este şi problema îmbunătăţirii exploatării intensive a utilajului de injecţie şi suflat, măsură de înfăptuirea căreia răspunde inginera Paula Stoica. Datorită lipsei de preocupare pentru rezolvarea acestei probleme, lopăţica de tort, care are 30 gr, se toarnă pe o maşină de 70 de grame, cănuţa — halbă de bere, de 19 gr, pe maşină de 45 gr. In întreprindere există posibilităţi tehnice pentru intrarea în producţie a unui sector de ambalaje obţinute prin vacuumare. în momentul de faţă avem utilajul corespunzător dotat cu scule şi dispozitive de înaltă tehnicitate, dar nu poate fi pus în funcţiune datorită materiei prime (plăci de polistiren) furnizată de Fabrica de mase plastice din Iaşi care o livrează Antonie Mugur inginer-şef la Fabrica de prelucrare a maselor plastice „Muntenia“ (Continuare In pag. a 3-a) Maistrul Florian Drăguşin face o ultimă revizie maşinii automate de injecţie înainte de intrarea ei in exploatare. PROLETARI DIN TOATE ŢĂRILE, UNIŢI-VA! INFORMAŢIA ZIAR AL COMITETULUI ORĂŞENESC BUCUREŞTI AL P. C. R. ŞI AL SFATULUI POPULAR AL ORAŞULUI BUCUREŞTI Anul XIII —Nr. 3804 4 PAGINI 25 BANI Luni 1 noiembrie 1965 Reprofilări şi modernizări O serie de magazine situate pe diverse artere ale oraşului şi-au încetat activitatea comercială obişnuită. In locul vinzătorilor şi al rafturilor cu mărfuri au apărut constructorii pentru a efectua unele lucrări de modernizare. Localurile celor două magazine de galanterie pentru bărbaţi şi femei din bd. Gheorghe Gheorghiu-Dej nr. 1, se vor uni. După efectuarea lucrărilor de modernizare şi dotare, aici va funcţiona un magazin specializat cu articole de galanterie pentru femei. Pe calea Victoriei, spaţiile ocupate pînă nu de mult de către magazinul „Motanul încălţat" şi „Ţesături" vor fi şi ele comasate, urmînd să se amena-Borcanele de toate capacităţile au avut anul acesta o deosebită căutare. S-au vîndut atît de multe Incit acum, cumpărarea unui borcan, chiar şi de o capacitate mai mica, presupune un adevărat maraton prin magazinele „Tehnometal". Aproape peste tot insă răspunsurile vînzătorilor sună identic: „N-avem. Nici în depozite nu sunt". Ce explicaţie poate căpăta situaţia existentă în momentul de faţă privind aprovizionarea unităţilor de specialitate cu articolul respectiv ? In planul de măsuri al Direcţiei comerciale a oraşului Bucureşti privind aprovizionarea de iarnă a populaţiei s-a prevăzut printre altele şi vînzarea a circa 300 000 diferite borcane. In plus, asigurările că anul acesta datorită acţiunilor întreprinse nu se vor ivi nici un fel de probleme privind aprovizionarea unităţilor cu borcane. Un optimism exagerat că totul va merge cum nu se poate mai bine. Avînd la bază în special datele scriptice şi mai puţin un studiu al cererii cumpărătorilor s-a trecut chiar şi la măsuri... preventive, concretizate prin formularea, cu toate argumentările de rigoare, a unei renunţări la o cantitate de 20 000 borcane, în special de capacităţi mai mici. Dar socotelile şi aprecierile din birou şi-au dovedit încă o dată şubrezenia. In plin sezon de pregătire a conservelor pentru iarnă în magazine nu se mai găseau borcane. Ce era de făcut ? Pentru a se rezolva într-un fel această eroare, I.C.R.M. Bucureşti a hotărît să facă un împrumut la vecini şi anume la Fabrica „Flora” care a oferit solicitanţilor din stocurile sale cîteva mii de borcane. Fireşte, n-au întîrziat justificările. Se consideră că lipsa actuală de borcane s-ar datora vînzărilor destul de mari din actualul sezon, ce au depăşit prevederile iniţiale şi... realizările anilor anteriori. Intr-adevăr, în sezonul acesta s-au vlndut mai multe borcane. De ce nu s-au luat însă măsuri corespunzătoare pentru asigurarea unui stoc care să poată satisface în bune condiţii cerinţele cumpărătorilor ? Se poate lăsa aprovizionarea unităţilor numai pe seama „împrumuturilor” şi a livrărilor zilnice ale fabricilor producătoare, ce se ridică de fapt la cîteva sute de borcane ? In desfacerea acestui articol, prin magazinele „Tehnometal" apar, an de an, o serie de deficienţe. Cu trecerea sezonului totul se dă uitării. In locul unui studiu amănunţit al cererii cumpărătorilor se apelează la cifre aproximative pe baza cărora se întocmeşte necesarul. In final, se ivesc situaţii ca cele existente în momentul de faţă. Oare este atît de greu pentru organele comerţului cu ridicata şi amănuntul din Capitală şî in mod special pentru Direcţia comercială a oraşului Bucureşti să rezolve o dată pentru totdeauna problema aprovizionării cu borcane, în sezonul de toamnă, a tuturor unităţilor de desfacere . ACTUALITĂŢI ese o unitate cu articole de galanterie pentru bărbaţi. Şi magazinul de cadouri din bd. Magheru 5 şi-a încetat activitatea. Localul va fi modernizat şi transformat tot intr-un magazin cu articole de galanterie pentru bărbaţi, în cadrul O.C.L. „Textila“ II, în afara unităţilor amintite, s-au efectuat unele lucrări de amenajări, transformări şi dotări cu mobilier şila magazinul din calea Ferentari 72. Aici se desfac acum articole de galanterie pentru bărbaţi şi femei, articole pentru copii, jucării şi o gamă largă de ţesături. Alături, urmează să se amenajeze o unitate de mercerie-parfumerie. Un magazin de legume-fructe Ieri dimineaţă, Filiala O.C.L. „Aprozar" din raioanele V. I. Lenin — 16 Februarie, a deschis în complexul comercial nr. 1 din cartierul Drumul Taberei o nouă unitate pentru vînzarea legumelor şi fructelor. Magazinul dispune de o sală de desfacere de circa 150 m.p. şi este dotat cu diverse utilaje şi mobilier destinate expunerii şi conservării produselor. Cumpărătorii găsesc aici legume, fructe, conserve, semiconserve, precum şi păsări tăiate. Darea în folosinţă a noii unităţi comerciale a permis îmbunătăţirea simţitoare a deservirii locatarilor în această parte a oraşului. Borcane cu împrumut Unităţile „Aprozar“ din piaţa I. Pinbilie au oferit ieri dimineaţa cumpărătorilor un bogat sortiment de legume şi fructe de sezon. Pe scena Festivalului „I. L. Caragiale“Seri cu dialoguri doamna dă semne clare: lujere fără corole, frunze descusute de pe ramuri. Dar copiii refuză evidenţa, şi pe aleile parcului caută în pas alergător o vară ireversibilă. In interiorul unei clădiri din apropiere, adulţii rezonabili nu umblă după iluzii. Sondează posibilul. — Au venit „arbitrii“ ? — In ce dispoziţie or fi ? — N-aţi uitat vreun accesoriu ? Peste avalanşa întrebărilor din culise se aud cuvintele prezentatoarei. „Echipa de teatru a Fabricii de confecţii şi tricotaje Bucureşti prezintă piesa „Fiicele de Sidonia Drăguşanu“. Brusc, transformism pe scenă, Odette Mihăescu nu mai e inginer, Janeta Surugiu nu mai e funcţionară, Cecilia Hidan a uitat complet de planificare, Liliana Dan de contabilitate. Patru personaje — Cora, Luiza, Manuela, Anişoara — încrucişează replici, se mişcă după indicaţii regizorale, cred cu tot dinadinsul în butaforia decorului. Au siguranţă, autenticitate. Se pare că la fabrica din dealul Cotrocenilor, şi teatrul e un produs de calitate superioară. Se termină reprezentaţia, în culise iar se declanşează întrebările : — Om fi reuşit ? — Cum a fost ritmul? — S-a bîlbîit cineva ? Instructorul (Ion Marinescu) răspunde, linişteşte, încurajează. Ah, dacă ar cunoaşte însemnările din voluminoasele caiete ale juriului! Toate dialogurile de pe scenă au soarta asta: n-ai cum să ştii imediat dacă fervoarea lor a impresionat impasibilitatea juriului. Dar dacă aşa e la examen... Căci examene, în toată puterea cuvîntului, se pot numi reprezentaţiile acestea. Spectatorii care au văzut, bunăoară, „Piatra din casă“, în interpretarea actorilor amatori de la Casa de cultură din raionul 30 Decembrie, au fost satisfăcuţi. Dar să-l luăm pe unul dintre „protagonişti“, Gogu Constantinesu. Pensionar I.T.B., cu aproape un deceniu de actorie pe scena amatorilor. Joacă împreună cu feciorul, Aurel, junior. Am mai văzut în spectacolul ,, Revederea“ două laborante de la „Viscofil“ : Clotilda Ardeleanu, Lucia Moraru. Multă subtilitate şi fineţe in interpretare, degajare şi firesc in mişcarea pe scenă. Nu păreau absolut deloc convinse că au şansa să promoveze. Scepticism ? Dar de unde! Gogu Constantinescu, actor amator cu vechime, spectator la destule reprezentaţii ale confraţilor, articulează un monolog: — Păi, se cheamă că am trecut de a, b, c-ul actoriei. Musai să fie şi exigenţa mai mare. Cie el ce ştie, Constantinescu-se, ctitor, cum e cu tăcerea enigmatică şi a juriului. Şi aşa se face că, în zilele acestea cind toamna a desfiinţat vara din parcul de la Palatul pionie Astăzi continuă să se desfăşoare în sala clubului Finanţe-bănci faza orăşenească a celui de-al IV-lea Festival de teatru de amatori „I. L. Caragiale“. La ora 17 vor fi prezenţi pe scena concursului artiştii de la Trustul I construcţii cu spectacolul „Deşteaptă pămîntului” de Victor Ion popa. Formaţia de la întreprinderea „Dacia“ va aduce în concurs piesa „Năpasta” de I. L. Caragiale. Mîine începînd de la ora 16:30 echipele sindicatului de la Radioteleviziune, clubul Comerţ-cooperaţie şi Institutul „Dr. I. Cantacuzino” vor prezenta trei montaje literar-artistice după care urmează clubul sindicatelor din invăţămint cu piesa „Copacii mor în picioare“ de Al. Casona şi „Sala de aşteptare" de Victor Bîrlădeanu, în interpretarea artiştilor amatori de la Casa de cultură a tineretului din raionul N. Bălcescu. — Mergeţi mai departe în competiţie? — Să vedem — zice prudent Constantinescu—senior. — E luptă strînsă — explică feciorul, copleşit de debutul lui actoricesc. Clar şi în echipa de teatru a Casei de cultură din raionul 30 Decembrie se sondează posibilul. „Calificarea pentru etapa următoare“ , cum ar spune în limbaj sportiv Constantinescurilor, dezamăgind copiii, s-a pomenit cu anotimp teatral în clădirea de la intrarea parcului şi cu afiş pus de adulţi la intrare. „Al IV-lea Festival bienal de teatru de amatori L. Caraciale“. Scenă din „Piatra din casă“ ANCHETA NOASTRA îndrumarea pedagogică a părinţilor Lectoratele pentru părinţi constituie un mijloc eficace şi practic de indrumare pedagogică a familiei. Ele se desfăşoară in toate şcolile, atţt in cele generale, cit şi in licee. Desigur, insă, că problematica lor diferă de la o şcoală la alta, tematica lectoratelor fiind alcătuită potrivit particularităţilor de vârstă ale elevilor. De asemenea, conţinutul referatelor prezentate la lectorate se schimbă in funcţie de clasa in care învaţă elevii şi de sarcinile educative concrete care stau in faţa profesorilor, elevilor şi părinţilor. Deosebindu-se de adunările cu părinţii, lectoratele au menirea să ajute familia să cunoască nu numai obiectivele urmărite de şcoală pentru făurirea profilului moral al elevilor, ci şi căile şi metodele pe care le poate folosi pentru realizarea acestor obiective. Participind la lectorate, părinţii Învaţă să-şi cunoască mai bine copiii şi problemele specifice vîrstei lor, precum şi felul In care trebuie să acţioneze potrivit Însuşirilor individuale ale fiecărui copil in parte. Ne găsim încă la Începutul anului de invăţămint. In unele şcoli au şi avut loc lectorate pentru părinţi (pe grupuri de clase sau pe şcoală), iar in alte locuri, referatele sunt pregătite, aşteptindu-se ziua „intîlnirii“ cu părinţii. ÎN CE MĂSURĂ S-A SIMŢIT EFICACITATEA LECTORATELOR 7 La această Întrebare ne-au răspuns : Prof. LUIZA UNGUREANU, directoarea Şcolii generale nr. 73 „ Barbu Delavrancea“ din raionul Tudor Vladimirescu In şcoala noastră s-au obţinut anul trecut rezultate foarte bune pe linia propagandei pedagogice pentru părinţi. Cadrele didactice cărora li s-a încredinţat organizarea lectoratelor le-au pregătit cu multă răspundere şi discernămînt, iar tematica lor îşi avea rădăcina întotdeauna în însăşi realitatea concretă a şcolii, a vieţii elevilor. Au fost dezbătute teme deosebit de importante atit pentru familie cît şi pentru şcoală. De exemplu, la unul din ultimele lectorate, s-a discutat despre importanţa lecturii pentru formarea unor deprinderi şi preocupări serioase la elevi. (Continuare in pag. a 111-a) • Dirijorul Igor Markevitch in Bucuresti A sosit în Capitală reputatul dirijor Igor Markevitch. După cum am mai anunţat, oaspetele va apărea la pupitrul orchestrei simfonice a Radioteleviziunii in concertul de vineri 5 noiembrie şi repetat duminică 7 noiembrie (ora 19,50) in studioul de concerte din str. Nuferilor, în program figurează Simfonia a Vl-a „Patetica“ de Ceaikovski şi „Ritualul primăverii" de Stravinski. INSTITUTUL METEOROLOGIC COMUNICA . Azi, la ora 8, în Bucureşti, temperatura aerului a fost de 8 grade. Maxima de ieri în aer a fost de 17 grade, iar minima din cursul nopţii de 7 grade. Timpul probabil de mîine: Vremea devine umedă cu cerul mai mult acoperit. Va ploua slab. Vîntul va sufla slab pînă la potrivit din vest. Temperatura aerului: I minima va fi cu- I prinsă între 6 şi 8 grade, iar maxima I între 13 şi 15 grade. Ieri dimineaţă, la Palatul pionierilor şi-a reluat activitatea, într-un cadru festiv, cenaclul literar „Mlădiţe literare“. Cei peste 100 de participanţi au avut prilejul să se întilnească cu poetul Marcel Breslaşu — preşedintele de onoare al cenaclului — şi cu fostele membre ale cenaclului, Victoria Dragu şi Anisia Balada, care s-au afirmat In presa noastră literară. .... ... Cenaclul literar de la Palat are porţile deschise pentru toţi pionierii şi şcolarii bucureşteni care manifestă interes şi preocupare pentru meşteşugul creaţiei literare. . In fotografie , poetul Marcel Breslașu dind autografe copiilor. Dirijorul IGOR MARKEVITCH Buletin meteorologic • SPECTACOLE ALE TEATRULUI MUZICAL DIAI BRAŞOV Astăzi au loc la sala Teatrului de stat de operetă două spectacole cu opereta lui Ziehrer, „Vagabonzii“, prezentate de Teatrul muzical din Braşov. Regia este semnată de Barbu Dumitrescu; coregrafia — Adriana Dumitrescu ; scenografia aparţine lui Nicolae Lebas, iar conducerea muzicală — Norbert Petri şi Nicolae Ţurianu. Spectacolele au loc la ora 17 şi la ora 20. • Ansamblul de stat „Ciprian Porumbescu“ in Capitală Azi, la ora 20, va avea loc în sala din calea Victoriei nr. 174, primul spectacol în Capitală al Ansamblului de stat „Ciprian Porumbescu“, „Cîntec din Suceava nouă“. In program — suite de dansuri populare din regiunea Suceava și din alte regiuni, cintece populare interpretate de orchestra de muzică populară condusă de dirijorul George Sîrbu, soliştii vocali Sofia Vicoveanu, Alexandru Dumbravă, Traian Straton şi alţii. Excursiile săptăminii incepind de azi, la sediile agenfiei O.N.T. „Carpali“ din calea Victoriei 100 și bd■ Republicii 68, se primesc Înscrieri pentru excursiile de la sflrşitul acestei săptămlniCu autocarele se poate pleca simbătă după-amiază la Poiana Braşov, cu cazare la vile (121 Iei) , pe Valea Oltului cu înapoierea pe Valea Prahovei, cu cazarea la Călimăneşti (100 lei) ; Piriul Rece — Bran, cu cazarea la Piriul Rece (82 lei) ■, la Tuşnad cu cazarea În vile (87 lei); Brăila — Galaţi, cu cazarea la hotelurile din Galaţi (105 lei). Tot cu autocarele se organizează excursii la Ostrov (81 lei) , Poiana Braşov (63 lei), Curtea de Argeş (61 lei). Plecarea duminică dimineaţa. Cu trenul se organizează excursii pe Valea Prahovei, cu cazarea la cabanele din Munţii Bucegi (60 lei). Curăţirea şi confecţionarea Pălăriile bărbăteşti fiind din nou la modă cu ocazia timpului rece, trei cooperative bucureştene de confecţii („îmbrăcămintea“, „Sîrguinţa“ şi „Drum nou“) au amenajat noi unităţi pentru curăţirea, reparaţia şi călcatul acestora. In str. Brezoianu nr. 9, Buzeşti 23 şi şoseaua Ştefan cel Mare nr. 16 funcţionează acum astfel de unităţi. De asemenea, cooperativa „Sporul“ a înfiinţat o nouă activitate: confecţionarea pălăriilor bărbăteşti din stofă. In unităţile din str. 30 Decembrie nr. 58 se execută, şi cu materialul clientului, pălării în frumoase modele. Reparaţii şi călcaturi de confecţii Uniunea cooperativelor meşteşugăreşti — Bucureşti a luat măsura ca în toate unităţile de confecţii după comandă să se execute mici reparaţii şi călcaturi. Astfel, in afara centrelor special organizate pentru reparaţii, toate unităţile cooperativelor „Avîntul îmbrăcămintei“, „Drum nou“, „îmbrăcămintea“, „Muncă şi artă“, „Sîrguinţa“ şi „Sporul“ vor avea cîte un lucrător care va sta la dispoziţia publicului pentru astfel de servicii. ALGER. Ieri seara, preşedintele Consiliului Naţional Revoliţionar al Algeriei, Houari Boumedienne, a adresat poporului un mesaj cu prilejul împlinirii a 11 ani de la începutul luptei de eliberare naţionala a poporului algerian, împotriva colonialismului. Azi dimineaţă, la Alger, a avut loc o paradă militară. După amiază vor avea loc mari festivităţi atît la Alger, cît şi în principalele oraşe ale ţării. MASERU (Basutoland). Primul ministru al Basutolandului, Leabua Jonathan, a declarat în cursul unei reuniuni publice că va pleca la 19 noiembrie la Londra, pentru a avea cu guvernul britanic convorbiri. El a subliniat că doreşte ca acestea să fie „definitive“ în ce priveşte Fixarea datei pentru acordarea independenţei ţării sale şi pregătirile în acest sens. PARIS. Vorbind la Besancon, Alain Peyrefitte, ministrul francez al informaţiilor, a declarat că pentru rezolvarea crizei din C.E.E. este nevoie de „voinţa comună de înţelegere“ a celor şase ţări care „la 30 iunie, cînd a izbucnit criza la Bruxelles, nu a existat“. Făcînd o analiză a situaţiei din G.E.E., Peyrefitte a declarat că răspunderea principală pentru criza existentă o poartă Comisia C.E.E. Aceasta a intenţionat să modifice acordurile de la Roma pentru a-şi mări împuternicirile proprii şi totodată a impune principiul „supranaţionalităţii“ în Piaţa comună. CIUDAD DE GUATEMALA. Mario Mendez Montenegro, can didatul „Partidului revoluţionar“ (partid reacţionar n.r) pentru alegerile prezidenţiale programate în Guatemala în martie anul viitor s-a sinucis ieri în locuinţa sa din capitala guatemaleză. Nu se cunosc cauzele acestei sinucideri. LIMA. La 31 octombrie preşedintele Perului, Belaunde Terry a inaugurat cea de-a patra expoziţie comercială internaţională a Pacificului. La expoziţie, considerată cea mai mare din America latină, participă peste 2 500 de expozanţi din 33 de ţări. De la Cabinetul Comitetului Orăşenesc Bucureşti al P.C. R. în ziua de 3 noiembrie 1965, ora 17, va avea loc în aula Facultăţii de Drept a Universităţii Bucureşti, din bd. Gheorghe Gheorghiu-Dej nr. 64, consultaţia colectivă cu tema: „Dezvoltarea statului nostru şi rolul său în etapa actuală, înflorirea naţiunii socialiste. Constituţia— lege fundamentală a Republicii Socialiste România". Sunt invitaţi să participe studenţii tuturor secţiilor Universităţii serale de marxism-leninism de pe lingă Cabinetul Comitetului orăşenesc de partid. • Deschiderea sezonului de vînătoare După cum ne informează Asociaţia generală a vînătorilor şi pescarilor sportivi din Republica Socialistă România, sezonul de vînătoare la iepuri şi fazani pe terenurile allate în folosinţa filialelor de vînătoare şi pescuit sportiv, se deschide la 15 noiembrie 1965. Fac excepţie regiunile Banat, Crişana, Maramureş, unde sezonul de vînătoare se deschide la o dată ce va fi anunţată ulterior. Filialele de vinătoare şi pescuit sportiv au făcut toate pregătirile necesare pentru ca vinătoarea în acest sezon să se desfăşoare in condiţii optime. Meciul de fotbal s-a Încheiat, stadionul rămine gol, dar comentariile continuă in mulţimea de spectatori care se Îndreaptă spre case.