Kamikaze, iulie-decembrie 2010 (Anul 1, nr. 17-42)

2010-08-18 / nr. 23

kwikber Rev Knikz As da forward de la mine f KAMIKAZE • NR. 23,18-24 AUGUST 2010 facebook Revista.Kmkz Viitorul profil de Facebook al României. Studiu de fezabilitate Elena Udrea s-a trezit într-o dimineață cu fața la Cocoș și i-a venit ideea care va face stîncile muntenegrene să crape de invidie cînd vor vedea cîți turiști ne vor vizita țara. Facebook-ul. Adică dacă ei i-au dat „like" 3.000 de prieteni virtuali, de ce nu i-ar da și României? Și așa, ușor-ușor, vom deveni cel mai plăcut stat de pe site-ul de socializare. Specialiștii de la Biroul de Estimare și Apreciere a Țărilor (BEAT) de pe lîngă revista Kamikaze au realizat un portret-robot al profilului țărișoarei noastre. Socializare plăcută! Editează profilul „Dacă ți-e frică de lup, au intri-t grădina carpatică" (Clică feal Elena) Istorie, clasa ai IV-a f Data nașterii 1 decembrie 191K Tit ăl Decebal și Traian Gostat Viile Cineva v-a furat din recolte și ți-a violat bunica după ce i-a dat cu toporul în cap Bîrfește Mișto Para-paia Ungaria zice că e mișto BBC a găsit o poză cu tine în folderul "Inundații" Bîrfește Mișto Para-paia Franța =)))) Corneliu Vadim Tudor Mafia a distrus România Bîrfește Mișto Para-paia Gheorghe F un ar zice că e mișto Războaiele mafiei Felicitări' Ești cel mai bun jucător din istoria jocului Bîrfește Mișto Parapara Muma N niură Tovarăși 2 tovarăși m m Bulgaria Shunon Peres Tastatura lui Ilie Năstase Tastatura cheta sau rachetastatura sînt două nume previzibile, să recunoaștem pentru unul și același obiect, mai exact pentru obiectul pe care îl ține în mînă Ilie Năstase. Cuplată, prin sistem wireless, la un server, tastatura cheta servește de mănîncă zgura și pîrjolește iarba. Pentru un forehand de calitate, mingea trebuie lovită cu tastele A, B, D, E, O, lucru pe care Năstase îl stăpînește la perfecție. Pentru un backhand nemilos, combinația de taste este F-R-I-G-E-L, iar pentru un smash devastator e nevoie de un F5 urmat fotbal, avem expresia „șut și gol“, în tenis, se știe, avem „smash și bl“.) La nivelul lui, Ilie Năstase n-ar avea nici o problemă să lovească mingea cu tastatura cheja în așa fel încît nu doar să își demoralizeze adversarul din teren, ci, în același timp, să poarte și o discuție frumoasă, pe mess, cu vreo admiratoare. KAMIKAZE TASTAMAN Viitorul modei. COCOR "Pe vremuri mergeam la Cocor pentru că acolo găseam cele mai grozave eșarfe. Astăzi locul a devenit mai mult decât un magazin; a devenit o galerie de prezentare pentru creatorii români." Florin Piersic