Magazin Sălăjean, mai 2010 (Anul 15, nr. 83-101)

2010-05-03 / nr. 83

Măcel pe drumurile Sălajului Radarele nedetectabile scoase "la pândă" pe drumurile Sălajului își spun cuvântul. Mai bine de jumătate din cei peste 1.000 de șoferi sancționați, în doar o săptămână, de către polițiștii din cadrul Serviciului Rutier Sălaj, au fost prinși cu piciorul înfipt în pedala de accelerație. Totodată, zeci de conducători auto au ajuns "pietoni”, fiindu-le suspendat permisul de conducere pentru cel puțin 30 de zile, majoritatea pentru efectuarea unor depășiri neregulamentare. pagina 12 De mâine, elevii de a iI-a intră în „febra”testelor naționale Rezultatul la evaluarea națională, care debutează în 4 mai cu proba scrisă la Limba și literatura română, reprezintă 25 la sută din media de admitere. Lucrările vor fi corectate de doi profesori din școală. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm pagina 5 i Captură de țigări la Cehu In urma unui control desfășurat vineri, 30 aprilie, pe raza localității Cehu Silvaniei, vameșii sălăjeni l-au prins pe Teodor C. în timp ce oferea spre vânzare 430 de pachete de țigări marca Viceroy pentru care nu a putut prezenta documentele de plată a accizei. In consecință, inspectorii vamali au confiscat bunurile a căror valoare estimată pe piață depășește 1.700 de lei. Comerciantul s-a ales cu o amendă de 1.500 de lei, se arată într-un comunicat al Autorității Naționale a Vămilor. ■ A.V. PSD Sălaj protestează prin tăcere Referindu-se la atitudinea pe care social-democrații sălăjeni au avut-o față de 1 și 2 Mai, președintele PSD Sălaj, Tiberiu Marc, a mărturisit, vineri, în cadrul unei conferințe de presă, că s-a decis ca în cele două zile să nu se organizeze "serbări câmpenești", dar nici să se organizeze acțiuni de protest la adresa actualului Guvern. pagina 2 Prefectul promite: dosarele de fond funciar vor fi rezolvate în maxim două luni Cele mai multe dosare nesoluționate (78) sunt în Cehu Silvaniei, în condițiile în care terenurile în cauză, aparținând Administrației Domeniilor Statului, nu au putut fi predate, deocamdată, comisiei locale. Potrivit lui Vogh, toate cele 191 de cereri vor fi soluționate până cel târziu în 30 iunie. pagina 2 Hidrocentrală de 8 milioane de euro la Cuciulat Prima centrală hidroelectrică din Sălaj va fi construită de Compania Electrice Aqua SRL Baia Mare printr-o investiție de circa 8 milioane de euro, din care 3 milioane de euro vor fi utilizate pentru montarea turbinelor. Locația aleasă de investitor este pe râul Someș, în extravilanul localității Cuciulat. pagina 3 Din 15 mai, Concediul medical - arest la domiciliu Luna mai va aduce schimbări majore în sistemul sanitar, dar și în relația pe care pacienții o vor avea cu furnizorii de servicii medicale. Noile prevederi legale vor răscoli inclusiv modalitatea de acordare a concediilor medicale, bolnavii urmând să fie verificați la domiciliu de către angajatori și polițiști. pagina 3 Citește astăzi știrile de mâine! Accesează ediția on-line a cotidianului nostru ■ ■MH și BMH ( Site-ul cu știri în timp real, alături de informațiile din ediția tipărită. Nu citi mâine ce poți citi azi! ■ )