Obiectiv, iulie 2002 (Anul 1, nr. 21-24)

2002-07-04 / nr. 21

Publicație editată de trustul de presă Super Media Group 4 - 10 iulie 2002 obiectivg&stialteleacm.net Rom?: 3.500 lei stele.njl redrecjpdei: 211 421 Brail: Costeiu dă o bilă albă justiției . Curtea de Apel Brașov a casat hotărârea Tribunalului Sibiu Fostul președinte al Consiliului Județean Sibiu, Eftimie Costeiu jubilează de mulțumire după ce Curtea de Apel din Brașov a admis recursul său și a hotărât rejudecarea plângerii sale împotriva hotărârii prin care colegii săi consilieri l-au demis din funcție. Eftimie Costeiu a fost demis pe baza unei hotărâri din 12 septembrie 2001 luată într-o ședință organizată la Cercul Militar de consilierii județeni ai PSD. Demiterea lui Costeiu s-a făcut pe motivul unei activități administrative defectuoase. Curtea de Apel Brașov a dispus săptămâna trecută rejudecarea cauzei pe fond și nu cum a fost judecată inițial în camera de consiliu a Tribunalulului Sibiu. Revenit pe fotoliul său de director la Balanța SA, Eftimie Costeiu privește decizia Curții de Apel Brașov cu surprindere dar și cu satisfacție: „Sunt de-a dreptul surprins și în același timp optimist în privința derulării acestui proces. Pot spune că este o bilă albă pentru justiția română și mai ales pentru Curtea de Apel Brașov. Nutresc speranța că legea va învinge.“ Ex-președintele CJ Sibiu ar putea reveni în funcție daca după rejudecarea plângerii sale va avea câștig de cauză dar nu dorește acest lucru cu ardoare. „Toate aceste acțiuni le subordonez triumfului legii și al adevărului și nu scaunului de președinte al Consiliului Județean“ a precizat Eftimie Costeiu, S.D. Doru Poiană revine la Sibiu ca Prim Procuror , fostul prim Procuror Ioan Berghezan a fost numit procuror inspector la Alba Procurorul Dor Poiană a revenit la Sibiu fiind numit Prim Procuror al Parchetului de pe Lângă Tribunalul Sibiu.. Doru Poiană a deținut funcția de Prim Procuror al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Alba din luna octombrie a anului 1997 și se numără printre puținii procurori care au încheiat un mandat întreg, de patru ani. Numirea prim procurorului sibian meheie o perioadă de peste trei luni de interimat după ce fostul prim procuror Ioan Berghezan a fost eliberat din funcție; în acest timp, la conducerea Parchetului sibian a fost delegată Elisabeta Boțian, prim procuror adjunct Procurorul Poiană se declară mulțumit de revenirea din colectivul de la Sibiu:, Am revenit lângă familie după aproape cinci ani de drumuri între Sibiu și Alba Nu pot să spun decât că ne apucăm de treabă. Cunosc colectivul de aici , vom colabora foarte bine.“ Primprocurorul Doru Poian își va începe efectiv activitate după revenirea din concediu. Acum am să plec în concediul mare la Hotelul Ministerului d Justiție din Eforie Sud “ nedeclarat Dom Poiană. Fostul prim procuror Ioan Berghezan a fost avansat procuror inspector la Parchetul de pe lângă Curtea de apel Alba (S.C.) Exodul sibian Spania - tărâmul făgăduinței „ I ” Pagina 13 ” peste 150 de localnici din Ocna Sibiului și Calvaser trăiesc și muncesc într-un orășel spaniol • Liviu Frățilă a plecat acum 11 luni și își pregătește deja actele pentru rezidență • Patronul său spaniol îl ține în brațe și are mare încredere în români CASPC 1 Pagina 2 Creditele cu dobândă avantajoasă Peste 12.000 de sibieni și-au pierdut dreptul de a ieși mai repede la pensie Munca la negru - ispita angajatorilor 1 Pagina 3 Terase pentru toate buzunarele Greșeli la starea civilă Prețurile pieței Obor Pagina 4 Vedetele ocolesc Sibiul Pagina 15 Tarifele la energie electrică Pagina 16 500 de bilete de vacanță pentru 1300 de cereri ale profesorilor ro Săptămâna 4-10 iulie Paginile 6-7