Obiectiv, octombrie 2004 (Anul 3, nr. 582-607)

2004-10-01 / nr. 582

BIBLIOTECA „A$Tft>C f Privește adevărul în față! II • Nr. 582, vineri, 1 octombrie 2004 • 16 pagini • Preț 5.000 lei Circulație deviază o oră jumătate Alarmă falsă pe Milea Mitropoliei Nr. 27, TeL 0269/217790 ■ Timp de aproxi circulația de pe b a fost deviată pe frenți suspecte, cu copii de lângă ben c mativ o oră și jumătate,ulevardul Vasile Milea tahovei, din cauza uneiscoperite în parcul de izinăria Petrom intinuare în pagina 16 în ajutorul copiilor abuzați de cei care le-au dat viață ■ în Sibiu există, de câteva luni, Centrul de Consiliere și Terapie pentru Copii și Familie, primul centru specializat care îi ajută pe micuții maltratați în familie să treacă peste traume ■ O echipă de cinci specialiști se ocupă aici atât de copiii abuzați, cât și de părinții care i-au maltratat ■ Până acum, au intrat în atenția Centrului aproape 40 de cazuri, toate reprezentând combinații între abuz fizic, sexual, emoțional sau neglijență . Cele mai multe situații înregistrate i-au avut ca victime pe băieței și au fost cazuri de abuz emoțional O mână de ajutor pentru micuții abuzați de părinți. Iată scopul pentru o speranță”, primul centru de consiliere și terapie pentru copil și familie, care, în luna februarie, s-a înființat la Sibiu, în cadrul Fundației “Un copil, continuare în pagina 13 ULTIMA ORĂ STEAUA. DIN NOU ÎN GRUPE Steaua București a obținut, j ieri, calificarea în grupele Cupei UEFA, după ce a terminat, la Sofia, 2- 2, contra lui ȚSKA, (cumulat 4-3). Steliștii au marcat în minutele de început de joc, din primele ocazii , pe care le-au avut, dar au terminat în corzi, înconjurați de jucătorii adverși și de țipetele isterice ale celor 40.000 de fani bulgari. Detalii I , în ediția de mâine. _______________________ I Sezon compromis definitiv pentru Dinamo Partizan Belgrad a venit la București, la meciul cu Dinamo, cu gândul să nu primească gol. Și nu a primit. La adăpostul acelui 3- 1 de la Belgrad, sârbii au plecat de la București cu un 0-0 și cu o calificare lejeră, în urma unui meci în care, pe final, dinamoviștii au fost abandonați de propriii fani, care I au scandat dur împotriva Câinilor, Detalii în ediția de mâine. Din 2006. Gata cu zootehnia ■ Primăria va opri creșterea animalelor mari în oraș, începând din anul 2006 ■ Pășunile Sibiului, în suprafață de 300 de hectare, vor fi folosite pentru construire de locuințe și pentru dezvoltare industrială Sibienii au la dispoziție un an pentru a-și vinde vacile, caii teren, destinate pășunilor, vor fi o comoară pentru municipalitate în și porcii, deoarece, din toamna anului viitor, pășunile vor deveni perioada următoare. cartiere de locuințe și zone industriale. Aproape 300 de hectare de continuare în pagina 3 Morcovul - mână ■ în grădina Măriei Anghel din Mediaș a crescut un morcov neobișnuit, cu 5 ramificații, care cântărește aproape un kilogram Un morcov cu care s-au obișnuit cultivatorii autohtoni are o singură rădăcină. In grădina Măriei Anghel, însă, care locuiește pe strada Stejarului din Mediaș, morcovii își cam fac de cap. continuare în pagina 16 Ii- Ci Cl\ Germanii își deschid centru cultural . Sâmbătă, de la ora 11, la Palatul Brukenthal, va fi inaugurat Centrul Cultural German Sibiu, în prezența lui Wilfried Gruber, ambasadorul Republicii Federale Germane la București, Wilfried Grosig, șeful Secției pentru cultură și educație din cadrul Ministerului Federal al Afacerilor Externe al Germaniei, Markus Lux, de la Fundația „Robert Bosch”, Rainer Noite, de la Institutul pentru relații externe și oficiali guvernamentali continuare în pagina 4 Paznic de noapte împușcat în Nou ■ Un paznic de noapte din Nou, în vârstă de 23 de ani, a fost împușcat în noaptea de 29 septembrie, de un vânător autorizat ■ Scandalul a pornit între frații Alexandru și Ion Bratu și un alt tânăr, toți din Nou, din cauza unei biciclete furate ■ Decesul tânărului a venit în urma unei împușcături în zona pieptului Paznicul de noapte din satul Nou Român, din comuna Arpașu de Jos, a fost împușcat mortal, în noaptea de 29 septembrie, după ce a fost confundat de criminal cu o altă persoană. Alexandru Bratu, de 33 de ani, tot din Nou, vroia să împuște cu arma de vânătoare un tânăr cu care se certase. Frații Alexandru și Ion Bratu au băut în crâșmă, timp în care bicicleta unui sătean de 23 de ani, care a fost parcată în fața bufetului respectiv, a dispărut. Continuare în pagina 16