Radical, iulie-septembrie 1994 (Anul 5, nr. 1157-1220)

1994-07-01 / nr. 1157

CONSILIUL JUDEȚEAN r.Cât va fi administrație, banii nu vor ajunge pe**' Ieri a avut loc ședința orferlinară a Consiliului Județean. La începutul ședinței dl. U »Romeo Marius Trifu (preșe«feintele Consiliului Județean biu) ne-a informat despreuă probleme care au apărut ,și ultimele ore, neputând fi •inscrise ,pe ordinea de zi. ”^cestea se refereau la: „acora 2 milioane lei pentru refacerea unei rețele ecpectrice care alimentează Sta Bffin de Tratare a Apei (Avrig) care s-a defectat, precum și Acordarea a 21,6 milioane lei pentru refacerea unui pod din Valea Viilor, prăbușit, care izolează astfel un cartier, o biserică și 120 familii. Sârbu Septimiu (consilier): „Solicit o suplimentare cu 700 milioane lei la sumele acordate Mediașului. Aceste sume reprezintă necesarul minim pentru lucrările avansate sau executate dar neachitate din lipsă de fonduri“. Romeo Trifu: „în luna mai s-a întâmplat la Sibiu un fapt deosebit de grav, calamitatea de la Dumbrăveni. Recuperarea acestor daune nu se face din bugetul supus aprobării“. Ioan Vraciu (vicepreședintele Consiliului Județean): „Pagubele înregistrate atunci, (distrugerea serelor, a culturilor, a construcțiilor etc) sunt estimate la suma totală de 8,g miliarde lei, 1,9 miliarde lei din această sumă revenind orașului Dumbrăveni“. (va urma) Romeo CRISTEA ț- - Ne-am zis uneori, că este mai bine să ascundem adevărărul decât să călcam, mereu, pe cadavre pentru a-1 stuDar,oricâtă frică de Dumnezeu am avea, ne este imposibil să mai suportăm cadavrele umblătoare, colcăind de viermii invidiei, hotărându-ne destinul, furându-ne roadele minții, subjugându-ne prin poziții sociale, ghișefurile și inimaginabile matrapazlâcuri. Analfabeți confirmați — în lato sensu — nu contenesc în a-și consolida avutele poziții sociale, înconjurații de minți neputincioase, vanitoși și slugarnici-Stereotipe în limbaj — cadavrele umblătoare — își expun inepțiile la TV, radio, presă, în piață sau la colț,de stradă, pentru că ele au totul și fac totul pentru și spre binele lor în omenia noastră am continuat să-i hrănim, din munca noastră, cu speranța că se vor pierde în negura uitării. In perfidia lor s.au prefăcut în a se resemna, și-au fardat limbile și inimile veninoase reapărând in corpore, stăpâni pe biciul puterii, impunându-ne ,haosul, anarhia și atotputernica lor armă: minciuna, îmbrăcând NIMICUL in festivism, ocolesc sau ascund, cu viclenie, rănile ce ni se fac, se „delimitează“ de relele ce ni le pricinuiesc, bambardându-ne cu reproșuri și acuzații. Intervin, cu sadism, ori de câte ori simt că vrem să ne unim între noi, dezbinându-ne și învrăjbindu-ne. Lipsindu-ne de unul din multele capete, balaurul roșu, înfuriat și veșnic nesătul, pârjolește valori și conștiințe, înveninează suflete, secătuiește strămoșescul pământ de bogății și frumusețeîntâlnit izolat, cadavrul-umblator, inspiră repulsie și milă. La cimitir,umblător, cadavrele, revarsă fără scrupule mizerie, jale și groază-Hrănit cu sângele nostru, balaurului roșu i s-a tăiat un cap pentru a-i crește altele mai numeroase și mai înveninate. Balaurii nu rămân infirmi! Nicolae GUINEA ■EV. > . In urma unei greșeli gotehnice, în ziarul nostru nr. 1156 din 30 iunie 11994 a apărut titlul „Ședința Consiliului de Administrație al Prefecturii“ în loc de „Ședința Comisiei Administrative a Prefecturii". Facem pe această cale cuvenita rectificare. .bQJ1o Ședința Comisiei Administrative a Prefecturii Aripa transporturilor din B.N.S. amenință cu greva la această vânzoleală politică, în focul promisiunilor siropoase ale puterii, sindicaliștii din transporturi amenință cu ieșirea în stradă, de păcat că n-au făcut-o când trebuia, și au fost păcăliți cu promisiuni. Această trezire a celor înșelați și năpăstuiți lipsește de unitate sindicatele din România. Moțiunea de cenzură După „lupte seculare" moțiunea de cenzură intrat în „tarbaca“ aleșia lor națiunii. De data aceasta, guvernul Văcăroiu nu știu pe unde va scoate cămașa și cine-i va salva. S-au strâns prea multe, întrebarea este: dacă va cădea sau se va remania? (Dumnezeu și Cotrocenii știu mai multe). micmisi Cu ocazia calificării echipei naționale , în optimi, dl. Romeo Trifu, președintele Consiliului Județean, a adresat, ieri, o scrisoare de mulțumire antrenorului naționalei României, Anghel Iordănescu. Romeo CRISTEA INDEPENDENT • SIBIU Anal V, Nr. 1157 Vineri, 1 iulie 1994 100 lei Raportul S.R.I. privitor la decembrie’89 în sfârșit a fost dat publicității un raport privitor la evenimentele din decembrie '89, în care, pentru prima dată, se face afirmația existenței teroriștilor cu implicații din afară, chiar dacă amintita instituție va intra în conflict cu Moscova, Budapesta și Belgrad. Dl. general Pleșiță se referă la o comandă unică a coordonării acțiunilor, cu participarea de agenți ruși, maghiari și iugoslavi. La Timișoara se dă ca exemplu implicarea consulului iugoslav. în Ungaria au fost pregătiți in tabere speciale exilanți români, iar între 9 și 19 decembrie numărul așa-zișilor turiști sovietici care au pärtruns în România prin toate punctele de trecere era de ordinul miilor. Siropol, fără profunzime, cu câteva fire de praf aruncate în ochii națiunii, acest raport scoate în evidență încă odată implicarea externă (tratată voalat), și nimic despre contribuția fostei securități în organizarea evenimentelor, probabil gândindu-se să nu supere pe nimeni, portul SRI îngroașă. Racu alte cuvinte, nebuloasa în ceea ce privește această rană care sângerează adânc în inima poporului român. M. ARGEȘEANO