Realitatea Ilustrata, 1936 (Anul 10, nr. 493-519)

1936-07-01 / nr. 493

CRONICA SPORTIVA R. I.-M Ripensia a fost învinsă de Juventus.—Despre un campion fără multă glorie.— Campionatele de atletism şi cursa lui Gali. D uminica după amiază a plouat ca la Equator. Bucureştenii neobişnuiţi cu abundenţa de apă, au stat cu nasul lipit de fereastră şi au admirat priveliștea lăsând tribunele dela C. N. E. F. văduve de spectatori. Cei 2500 de oameni s'au strâns sub tribuna acoperită, fără teamă de eventuală prăbușire. Catastrofa s'a produs însă pe teren, într'un ritm foarte liniștit. Ripensia a capotat fără drept de apel, fiind învinsă de Juventus cu 0—2. In fond, nu e nici o surpriză. La bursa clandestină a jocurilor de football, matchul a fost jucat la cotă egală. Fără să aibe baze prea serioase, suporterii au mărturisit că au avut senzaţia unui eşec ripensist. înfrângerea are însă explicaţii mai vechi şi pe care cetitorii „Realităţii“ le-a mai găsit în aceste coloane. Am scris şi altă dată că Ripensia este o piesă învechită şi joacă după aceeaşi arie. Foot-ball-ul modern, spor- O săritură în înălţime tul profesional în concepţia nouă, impune metode de dată recentă, condiţie fizică permanentă, elan şi dorinţa de a birui. Câte din aceste atribute au indolenţa Ripensiei ? Din faimosul „Wunderteam" de la Timişoara a rămas o maşină hodorogită care se simte bine numai pe vreme frumoasă. I se făcuse milă spectatorului de lamentabila demonstraţie a profesionalilor, victime neînsemnate in faţa unui Juventus, june cum îi spune numele şi falnic, cum a mai fost cândva, pe vremurile dispărutului Romcomit. Notaţi că Juventus nu a suferit înfrângere în returul campionatului. A învins echipă după echipă şi este la locul patru în clasamentul divizionar, învingătorul are merite mari căci a jucat însufleţit. Ne-ar place să ştim că în viitoarele matchuri va juca la fel. Echipele Venus şi Unirea Tricolor înainte de match. O fază a matchului Venus-Unirea Tricolor. Duminică s-au disputat pe stadionul U. N. E. F, campionatele naţionale de atletism. Fotografia noastră înfăţişează sosirea în cursa de 100 metri plat. ° Mf.aZa. dis cursul matchului C. F. R.-Olympic-Marseile. Intervenţia portarului francez este tardivă. Punctul a fost marcat.  Marsiîle, echipele C. match. F* 5' Olympic-Marseîlle, înainte de COPIILOR LE PLACE ACEASTĂ CREMĂ DENTARĂ ANTISEPTICĂ ... şi dentiştii o recomandă! Medicii dentişti recomandă Kolynos fiindcă ii cunosc proprietăţile antiseptice şi higienice. Această cremă dentară distruge instantaneu germenii cari provoacă caria şi slăbirea dinţilor. Kolynos curăţă radical toată suprafaţa danturei, până şi in colturile cele mai ascunse. Menţine albeaţă naturală şi sănătatea impecabilă a danturei, aşa precum nici o altă cremă dentară nu o poate face. Copiii dv. să întrebuinţeze in fiecare dimineaţă şi seara Kolynos. Puţină cremă de lungimea unei unghii, este deajuns. Are gust plăcut, protejează emailul fraged al dinţilor şi gingiile delicate, menţine în permanenţă o aromă plăcută şi senzaţia unei guri proaspete şi sănătoase. Cumpărând tubul mare, realizaţi economie.