Realitatea Ilustrata, 1937 (Anul 11, nr. 546-571)

1937-07-07 / nr. 546

Suveranul nostru depune o coroană pe Mormântul Eroului Necunoscut din Varșovia. M. S. Regele și M. S. Voevodul Mihai in tribună, la parada militară în onoarea Lor din Varșovia. R. I.. No. 546 Realitatea Ilustrată alege elemente tinere pentru Teatrul Modern Revista noastră se poate mândri de afi atras atenţia publicului asupra multor talente tinere. In fiece an „Realitatea Ilustrată" organizează câte un concurs, spre a descoperi pe tinerii cu aptitudini de teatru, care altminteri ar rămânea necunoscuţi. In anul acesta, domnul Ionel Ţăranu, directorul Teatrului Modern, ne-a solicitat să organizăm un concurs pentru recrutarea câtorva elemente tinere de comedie şi comedie muzicala. Concursul va avea loc la sfârşitul acestei luni şi dintre concurenţi un juriu distins, a cărui alcătuire o vom publica în numărul viitor, va alege doi domni şi două domnişoare, o pereche pentru teatru iar cealaltă pentru comedie muzicală, care vor iscăli imediat un contract de angajament la Teatrul Modern» şi vor debuta chiar în toamna aceasta. Următorii patru aleşi vor obţine în mod gratuit un curs de dramă şi muzică, spre a-şi desvolta aptitudinale spre a putea fi, eventual, angajaţi. înscrierile sunt gratuite şi se fac la revista noastră, până în ziua de 22 iulie crt. Ele trebuie să fie însoţite de fotografia şi adresa concurentului sau concurenţei. Condiţiunile cerute sunt: concurenţii să nu fi trecut vârsta de 25 de ani și să aibe aptitudini fie pentru comedie muzicală, fie pentru teatru, (dramă). In numărul viitor vom publica noi amănunte asupra acestui concurs. Pag. 3 entru eleganța unei femei are valoare numai țesătura originală a ciorapului C)l£ VALOAREA ORIGINALULU OPERA ții de copii circulă după „Venera” din Millo, dar numai adevărata creație e unică în frumusețea ei.