Renaşterea Bănăţeană, octombrie 2013 (Anul 25, nr. 7213-7239)

2013-10-01 / nr. 7213

GIRANATEANA Director onorific prof. dr. Josif Constantin Drágán Nr. 7213 - marți, 1 octombrie 2013 - 24 pagini - 2 lei Cod galben în Banat Astăzi, vremea se menține ploioasă și rece în Banat. Temperaturile maxime nu vor depăși 14 grade Celsius în zona de câmpie, iar cele minime abia dacă vor atinge 3-4 grade. Ploile se vor mai domoli spre după-amiază, dar soarele nu-și va face apariția pe cer, în special în zona de munte, cantitățile de apă pot ajunge până la 30 de litri pe metrul pătrat. Vremea își va menține și în continuare aspectul rece și umed, temperaturile minime apropiindu-se de pragul înghețului în următoarele două nopți, cu șanse de ameliorare abia spre sfârșitul săptămânii. Ploile abundente căzute în ultimele zile au dus la creșterea debitelor principalelor râuri din județele Timiș și Caraș-Severin. Potrivit lui Ervin Suci, directorul Administrației Bazinale de Apă Banat (ABAB), Banatul s-a aflat ieri, din punct de vedere hidrologic, până la ora 18, sub cod galben. "Sunt vizate râurile Timiș, Nera, Caras si Cerna. " „ . Continuare in pagina 2 jj^www je nastereajroJ Noul an universitar a început cu "Gaudeamus" și "Tatăl nostru" Mii de studenți ai Universității de Științe Agricole și Medicină Veterinară a Banatului și ai Universității de Vest din Timișoara au început ieri cursurile unui nou an universitar. Plini de speranțe, vădit emoționați, dar și curioși, bobocii, studenții din anii I, au participat în număr mare la festivitățile de deschidere. Continuare în pagina 3 Agentul termic se întoarce începând de mâine, la ora 8. Colterm va efectua probele la cald în sistemul de alimentare centralizată cu energie termică al municipiului Timișoara. Aceasta înseamnă că, etapizat, se vor deschide vanele de branșament ale imobilelor și va începe furnizarea energiei termice pentru încălzire, cu excepția consumatorilor alimentați de la PT 91 (străzile Orion, Sirius, Aștrilor, Icar și Bulevardul Sudului parțial) și consumatorilor de pe străzile Lacului, Văcărescu și Piața Poiana Ruscăi parțial, unde mai sunt în derulare lucrări de investiții. Consumatorii care nu și-au încheiat lucrările la instalațiile interioare din imobile sunt rugați să solicite, prin administratorul sau președintele asociației, la sediile de formație/ ateliere sau la dispeceratul non-stop Colterm (0256/494.133), să nu li se deschidă vanele de branșament, pentru a evita producerea unor evenimente neplăcute. D. DAMIAN Trofeul Ligii Campionilor a poposit la Timișoara Bănățenii s-au fotografiat, ieri, cu trofeul Ligii Campionilor! Timișoara a fost inclusă pentru a doua oară în turneul european organizat de UniCredit, cea mai râvnită cupă a sportului-rege la nivel de cluburi putând fi admirată, pentru aproximativ trei ore, in Piața Operei. Miodrag Belodedici, fost dublu câștigător al Ligii Campionilor și unul dintre ambasadorii evenimentului, le-a prezentat trofeul celor prezenți în centrul orașului de pe Bega. Continuare în pagina 8 Titlurile zilei De Ziua Supraviețuirii, Timișoara se îmbracă în galben Linie de tramvai subterană în Timișoara încă 26 de firme din Regiunea Vest au semnat pentru bani europeni Pagina 3