Renaşterea Bănăţeană, mai 2016 (Anul 28, nr. 7994-8018)

2016-05-23 / nr. 8011

GIBANATEANA  Director onorific prof, dr. Josif Constantin Drágán Nr. 8011 - luni, 23 mai 2016 - 16 pagini - 2 lei (AB) Aeroshow 2016, un eveniment la înălțime Nu multe, ci mult, aceasta pare fi descrierea potrivită pentru evenimentul care în weekend a atras mii de timișoreni înspre Aeroportul Internațional "Traian Vuia",gazdă bună și în acest an pentru Aeroshow-ul ce a intrat definitiv în calendarul și în inimile bănățenilor. Cu o listă de participanți mai scurtă decât la precedentele ediții, mitingul aviatic a bifat o a treia bornă anuală plină de consistență, spectacolul oferit lăsându- i deseori cu gura căscată pe privitorii ațintiți cu privirea spre cer. Aceștia din urmă și-au făcut, de altfel "partea", prezentându-se în număr mare la întâlnirea cu baletul aerian interpretat cu măiestrie de piloții acrobați. De la bunici la pitici, mulți dintre aceștia din urmă cățărați pe umerii tăticilor spre a fi mai aproape de "scena" din înalturi, au fost seduși de declarația de dragoste făcută de letonii de la Baltic Bees, autori ai unei uriașe inimi desenate de zborul aeronavelor galben-negre L39, fiind cuprinși totodată de atmosfera plină de andrenalină și explozivă, la propriu, grație mult gustatelor efecte pirotehnice. Continuare în pagina 2 V înotul de performanță, în pericol de înec la Timișoara în bazinul din Zona Circumvalațiunii, reabilitat din bugetul local și administrat de primărie, sportivii care au adus faimă orașului au ajuns să se antreneze în condiții halucinante Premii importante pentru abonați "Renașterea bănățeană" oferă premii importante cititorilor care se abonează la ziar. Abonații din luna iunie 2016 au șansa de a câștiga televizoare LCD HD, telefoane mobile, aspiratoare și premii în bani a câte 100 de lei. Chitanțele trebuie trimise pe adresa redacției, câștigătorii urmând a fi desemnați prin tragere la sorți. Prețul abonamentului pentru luna iunie 2016 este de 22 de lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Ithaka Press (fostul Rodipet), plătind doar 22 de lei/ lună. Abonamentele pe luna iunie 2016 se pot face până vineri, 27 mai 2016, la oficii și la factorii poștali, și până marți, 31 mai 2016, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Ithaka Press. Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Ithaka Press. Un alt avantaj pentru abonați S față de vânzarea cu bucata economistii, lunar, 28 de lei (14 numere de ziar) Telefonul ! wwwjenasterea.ro | TirflișwM 18/11