Rondul, noiembrie 2001 (Anul 9, nr. 2567-2592)

2001-11-01 / nr. 2567

DEBRANȘĂRII E - MĂRUL DISCORDIEI ÎNTRE SIBIENI ȘI “ENERGIE TERMICĂ” Asociațiile de proprietari, care ciului Județean pentru Protecția primesc agent termic prin sis- Consumatorului Sibiu, loan Axentemul centralizat de furnizare, te, a prezentat, ieri, la Comisia de sunt nemulțumite de faptul că Dialog Social de la prefectură, o Energie Termică refuză să in serie de reclamații de la asociații taleze contoare de apă caldă și fle de proprietari din Sibiu._____ la calorifere. Inspectorul șef al Ofi- pag. 7 Fără bani. Primăria nu vrea Podul Gării întâlnirea pentru semnarea protocolului de preluare a Podului Gării, de către Primăria Sibiu, de la Societatea de Administrare a Activelor Feroviare Brașov, care trebuia să aibă loc ieri, nu a avut obiectul discuției, pentru că primăria refuză să preia acest activ iară banii consolidării. necesari pag.12 oOlVO Jaf eșuat la casa doctorului Telea Un grup de hoți a încercat, în noaptea de marți spre miercuri, să jefuiască o casă nelocuită, din Noul Român. Casa nu este una obișnuită, pentru că aceasta este un adevărat muzeu, valoarea dată fiind obiectelor care se află în interiorul ei. Imobilul aparține familiei doctorului Telea, un cunoscut iubitor de artă, care a adunat, de-a lungul anilor, obiecte ce pot face oricând să facă parte dintr-un muzeu. Hoții au încercat să pătrundă în casă forțând ușa, dar, se pare, că aceștia s-au speriat și au renunțat. La ultimul jaf, hoții au furat 4 tablouri, 1 pat și o pendulă, valoarea obiectelor fiind de peste 50 de miliaoane. IPJ Sibiu a mobilizat efective sporite, pentru cercetarea cazului, astfel încât hoții să fie prinși și trimiși după gratii. Epidemie de hepatită în llașag pag. 7 Ministrul Miron Mitrea vine la Sibiu Ministrul Transporturilor și Lucrărilor Publice, Miron Mitrea, se va afla, pe 7 noiembrie, în vizită la Sibiu. Directorul de cabinet al prefectului, Titus Dunăreanu, nea declarat că scopul vizitei este de a analiza, la fața locului, solicitările autorităților locale de finanțare pentru proiectele majore ale Sibiului. Printre acestea, se numără construcția de locuințe pentru tineri, ridicarea a două săli de sport la Mediaș și Avrig, începerea lucrărilor la centura ocolitoare a orașului și situația Podului Gării. Miron Mitrea O parte din păgubiții F.N.I. îți vor primi banii Plata ajutorului financiar pentru investitorii F.N.I. începe astăzi. Investitorii care se încadrează în condițiile Legii 333/2001, adică au venitul sub un milion de lei și nu au scos niciodată bani de la F.N.I., vor primi un ajutor acordat de Guvern. La Banca Comercială Română, filiala Sibiu, vor fi rezolvate 104 cereri, în ordinea depunerii lor, intr-o primă tranșă. Opt cereri au fost respinse, deoarece nu se încadrau în dispozițiile Legii 333.■ [UNK] [UNK]...... Sindicaliștii din industria Sticlei pichetează Prefectura Pag-1s încă o tragedie pe "drumul morții" pag. 12 AS arși rafaar 1 $ = 31.015 lei 1 DEM = 14.353 lei 1 EURO = 28.073 lei <