Rondul, octombrie 2004 (Anul 12, nr. 3417-3437)

2004-10-01 / nr. 3417

Savurează informația! vineri, 1 octombrie 2004 [BÎBLIOTECA „ASTRA" SIBIU Anul XIL nr. 3417,16 pagini, 6.000 lei + supliment Mitea îl amenință pe Miron Mitrea Consilierul liberal Ilie Mitea intenționează să îi retragă ministrului Transporturilor Construcției și Turismului, Miron Mitrea (foto), titul de cetățean de onoare al orașului, dacă șeful ministerului nu va avea grijă de finanțarea lucrărilor la pasajul rutier peste liniile din gară. pagina 16 Peste 20.000 de studenți se întorc "acasă", astăzi, odată cu începerea noului an universitar. Dacă "bobocii" sunt hotărâți ca, timp de patru ani, să își roadă coatele pe băncile facultății, "veteranii" vor avea grijă să umple iar barurile și cafenelele. Și unii și alții, însă, aleargă, de câteva zile, în căutarea unui apartament sau unei camere de închiriat, iar prețurile nu mai sunt studențești. "Primesc un student în gazdă, liniștit, ordonat, nefumător, singur în cameră, condiții ireproșabile, ultracentral, plata anticipat pe trei luni, preț 60 de euro lunar" - paginile de mică publicitate sunt pline de astfel de anunțuri de la sfârșitul lunii august și cu toate acestea, oferta de închirieri pentru studenții ce se îngrămădesc să prindă un loc, la începutul noului anun universitar, nu este nici pe departe suficientă. nafiina Q W 'm împotriva cancerului la sân Turnul Sfatului, iluminat în roz Personalități ale municipiului și județului, lideri politici, medici și reprezentante ale sexului frumos se întâlnesc, azi, de la ora 19, în Piața Mare, la festivitatea de iluminare în roz a Turnului Sfatului. "pagina 2 Votul secret al redacției a scos la iveală frumusețea care a stârnit cele mai suave admirații ale specialiștilor. Aceasta este tentația lunii septembrie, care a făcut să pară mult mai însorită, cel puțin o zi din viața cititorilor Rondului de Sibiu. Ea este așteptată la redacția ziarului, pentru a-și ridica premiul, 500.000 de lei, pentru a fi cunoscută de cei care au votat-o și admirat-o, și la Chill Out Club, unde este pregătită o consumație de două milioane lei. În/ % -*# Alianța bate Uniunea la Sibiu Mai bine de o treime din locuitorii orașului Sibiu 36 la sută mai exact, cred că alegerile generale din noiembrie o să fie câștigate de Alianța D.A. PNL-PD, în timp ce 27 la sută îi văd favoriți pe cei din Uniunea PSD+PUR. ■Hj Polițiștii sibieni au intrat, ieri, în alertă maximă, după ce patru eleve de liceu au telefonat la sediul Poliției și au anunțat prezența unei serviete suspecte, pe o bancă de pe Bulevardul Vasile Milea.