Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2012 (Anul 6, nr. 309-334)

2012-01-04 / nr. 309

^ Sp fttul Salâjean Volei, Divizia Al - Retrospectiva anului 2011, Publicitate Miercuri, 4 ianuarie 2012 An de vi Anul 2011 a fost unul reușit din toate punctele de vedere pentru voleibaliștii de la Remat. Nu- i un lucru oarecare să devii pentru a doua oară campioana României și să dai ora exactă în cea mai prestigioasă competiție europeană. După prima participare în Liga Campionilor, zălăuanii au acumulat o oarecare experiență, care va fi benefică pe viitor. Chiar dacă au pierdut meciurile din luna ianuarie cu Vfl Friedrichshafen și Belchatow, zălăuanii au rămas în continuare conectați la competiția internă. A urmat returul unde Rematul a continuat cu victoriile în partidele cu Piatra Neamț și acasă cu Unirea Dej. Au urmat câteva modificări și la nivelul conducerii, unde Marcel Dorul Țârle a fost numit director sportiv chiar la începutul lunii februarie. La nivelul clasamentului, Remat a urcat pentru prima dată în fotoliul de lider, tocmai după victoria în minimum de seturi pe terenul rivalei Explorări Baia Mare. Și în partida din etapa a XVII, campioana a trecut de Dinamo și a rămas în continuare pe primul loc. Câteva rezultate mai nefaste i-a determinat pe oficiali să schimbe staff-ul tehnic, fiind adus la echipă germanul Michael Warm. Mircea Dudaș a fost îndepărtat de la echipă, totul petrecându-se pe cale amiabilă. A urmat cea mai importantă parte a campionatului și anume play-off-ul unde Remat pornea cu șansa a treia. Avea un plus, datorită instalării pe banca tehnică a lui Michael Warm. Steaua avea să fie prima adversară de care zălăuanii au trecut fără probleme. Campioana a urmat să se bată cu Dinamo pentru un loc în finală, primele două jocuri disputându-se în capitală. După o înfrângere la limită, a urmat o victorie a zălăuanilor, marea bătălie urmând a se da la Zalău. De două meciuri a avut nevoie Rematul pentru a accede în marea finală. Explorări Baia Mare avea să fie cealaltă echipă care a obținut biletele pentru ultimul act, finala anunțându-se una incendiară. Iubitorii voleiului din Sălaj s-au deplasat cu mic cu mare pentru primele două meciuri, unde zălăuanii au trecut cu același scor 3 -1 de Explorări Baia Mare. Campioana a jucat cu titlul de masă Finalul lunii aprilie avea să aducă al doilea titlu consecutiv pentru Remat Zalău. După cele două partide de la Baia Mare a urmat returul de la Zalău, în fața unui public numeros, Rematul a trecut la pas și în meciul trei de Explorări și a devenit vechea și noua campioana a României. Automat a obținut și biletele pentru Champions League, unde toată lumea aștepta ca Remat să facă o figură mai frumoasă. Evoluțiile jucătorilor de la Remat a stârnit și interesul selecționerului Stelian Moculescu, Adrian Feher, Dan Boroza și Andrei Stoian au răspuns selecției pentru pregătirea în vederea meciurilor din cadrul Ligii Europene. Și cum a devenit campioana României, Remat și-a întărit lotul mai ales că urma o bătălie aprigă pentru sezonul viitor. Razván Mihalcea de la Piatra Neamț a fost primul sosit în curtea campioanei. Schimbare de macaz La un moment dat se părea că Michael Merten va continua cu campioana Remat, dar pe ultima sută de metri s-a schimbat macazul. Michael Merten a ales alte zări, lăsând Rematul în ceață. Oficialii zălăuani nu au stat prea mult cu mâinile în sân și l-au adus la echipă pe polonezul Mariusz Sordyl. A fost o vară plină de permutări la campioana Remat. Atât sub fileu cât și pe banca au avut loc evenimente. Leonardo Dos Santos, brazilian de orgine, a fost adus pentru a întări echipa, mai ales că urma un sezon de joc. Campionii în grupă cu campioana Germaniei La începutul lunii iulie, sorții au ales pentru Remat, trei adversari de calibru: Campioana Germaniei Vfb Friedrichshafen, Zenit Kazan - campioana Rusiei și belgienii de la Euphony au ieșit în calea zălăuanilor. Pentru a avea lotul mai complet, campionii s-au întărit prin aducerea ridicătorului slovac Michal Sladecek, fiind adus și Zoltán Mozer, care este și component de bază al naționalei Ungariei. A părăsit, în schimb, echipa András Geiger, care a avut pretenții exagerate. După o vacanță meritată, campioana s-a reunit la începutul lunii august: în tot nu a mai fost regăsit Vasile Afloarei, aducerea lui Joao Dias l-a lăsat pe diafară pe unul dintre componenții de bază ai echipei în sezonul trecut. Și Dan Borota a plecat de la campioni, parafrând o înțelegere cu Explorări Baia Mare. Prima partidă oficială a venit la începutul lunii octombrie, când campioana a revenit sub fileu în partida cu nou promovata CSU Galați. Au urmat victorii în campionat în minimum de seturi, cu U Cluj. Steaua, dar și calificarea în semifinalele Cupei României după un turneu care a avut loc chiar la Zalău. A urmat la finalul lunii octombrie debutul în Liga Campionilor împortiva belgienilor de la Euphony cărora zălăuanii le-au furat un punct. Meciul doi din Liga Campionilor de la Baia Mare, împotriva rușilor de la Zenit Kazan a fost cu totul și cu totul altfel, în fața unei echipe net superioare, Rematul nu a putut emite pretenții și a fost învinsă fără drept de apel. In campionat totul a mers ceas, Rematul contabilizând numai victorii, multe dintre ele fiind în minimum de seturi. Pe celălalt câmp de luptă, lucrurile nu au stat tocmai așa. Remat a pierdut dubla cu campioana Germaniei și a încheiat anul cu speranța că în 2012 echipa va avea o altă față cel puțin pe plan internațional, deoarce în întrecerea internă, se pare că Rematul nu are adversari ■lonuț COSTINAȘ CIASI KI ÜL CALKcul ARC /■RECALIFICARE GRATUITE REMAT SALAJ S.A. Cu Rental, un mediu SEDIUL CENTRAL: str. Măceșilor nr. 3. 450125 Zalău, România Tel./Fax: +40 260/662.025 . +40 260/662.026; +40 260/662.027 mm CUlaj E-mail: office@rematsalaj.ro Website: www.rematsalaj.ro Remat Sălaj, prin punctele sale de colectare din Zalău, Jibou, Șimleu Silvaniei, Crasna, Cehu Silvaniei, și Marghita. ACHIZIȚIONEAZĂ la cele mai avantajoase prețuri: ♦ deșeuri metalice feroase ♦ deșeuri neferoase ♦ vehicule scoase din uz, pentru radiere