Sportul Sălăjean, ianuarie-iunie 2014 (Anul 8, nr. 414-438)

2014-01-08 / nr. 414

Miercuri, 8 ianuarie 2014 VOLEI Divizia Al Anul 2014 a adus schimbări sub Măgură CS Phoenix s-a despărțit de macedoneanul Gjoko Josifov și de sârbul Jovan Lamberger în urma jocului slab practicat de cei doi în turul de campionat Evoluția slabă a echipei din turul de campionat, cât mai ales jocul practicat de unii jucători i-au pus pe gânduri pe oficialii de la CS Phoenix. Astfel, chiar după meciul pierdut cu Volei Municipal Zalău, primarul Septimiu Țurcaș anunța schimbări radicale în lot, chiar în pauza de iarnă. “în această iarnă o să facem schimbări radicale și ne vom despărți de anumiți jucători”, spunea primarul Zis și făcut, astfel că în primele zile ale anului 2014, conducerea s-a despărțit de doi jucători, care au sosit sub Măgură, în vară. Contractele cu macedoneanul Gjoko I Josifov și cu sârbul Jovan Lamberger au fost reziliate, pe motiv că cei doi nu au dat randamentul dorit la echipă. “Am renunțat la cei doi jucători, fiindcă randamentul lor față de așteptările noastre a tins spre zero și în aceste condiții ne-am despărțit de ei”, a declarat primarul Septimiu Țurcaș. Rade Dacovic, revine în Sălaj Gjoko Iosifov Voleibalistul sârb a mai evoluat pentru Remat Zalău în anul 2008, iar acum a semnat cu CS Phoenix Având în vedere reluarea campionatului în Divizia A1 este prevăzută la finele săptămânii viitoare, CS Phoenix a urgentat două transferuri, iar primul voleibalist care ajuns sub Măgură tocmai nu este fost jucător de la Remat. Rade Dacovic a evoluat pentru formația zălăuană în anul 2008, fiind prima echipă românească din cariera sârbului. Sigur, după aventura la Zalău, jucătorul s-a perindat pe la Torpi Tg. Mureș, Unirea Dej și Steaua București, clubul din capitală fiind și ultima echipă din România pentru care a evoluat Dacovic. El s-a despărțit de bucureșteni, în vară, când Steaua s-a retras din Divizia A1 și a ales joace în liga secundă. Chiar dacă are o vârstă înaintată, voleibalistul de 34 de ani ce joacă pe postul de centru vine să ajute gruparea de sub Măgură, iar oficialii Șimleului își spun mari speranțe. “Singurul jucător bun pe care l-a avut Steaua în sezonul trecut a fost Dacovic, îmi place cum joacă și cred că ne va ajuta, fiindcă este un voleibalist cu experiență și cu o ambiție foarte mare, prin care va ști săși motiveze colegii”, ne-a declarat Septimiu Țurcaș. Macedoneanul va rămâne să joace în România, dar la o echipă modestă Anunțat de conducerea Șimleului că nu mai intră în vederile echipei pentru anul 2014, Gjoko Josifov a fost nevoit să-și caute altă formație, dar nu a durat mult și voleibalistul macedonean și-a găsit un alt angajament. De serviciile sale sa interesat CSM București, care luptă pentru menținerea în prima ligă. Neavând altă soluție, macedoneanul a dat curs ofertei, astfel că cel puțin până la vară fostul jucător de la CS Phoenix va juca la gruparea din capitală. Gjoko va reveni în Sălaj, la finele săptămânii ț viitoare și se va duela , cu echipa la care a evoluat în urmă cu câteva sezoane CS^ Volei Municipal Zalău, într-o partidă contează pentru etapa a II-a din returul Diviziei 1 Al la volei masculin, și-a găsit rapid echipă BULGARA se vorbește și la Șimleu “Secundul" Nikolay Kostadinov închide lista de transferuri din iarnă Schimbările de trupe de la CS Phoenix s-au terminat, iar după despărțirea de Gjoko Josifov și Jovan Samberger, la Șimleu au ajuns Rade Dacovic și Nikolay Kostadionv. Ultimul este de origine bulgară, evoluează pe postul de secund și are 24 de ani. Voleibalistul cu o talie de 2 m, sa aflat preț de câteva zile în probe la Șimleu și conducerea a decis să-l acapareze în lot de vreme ce acesta are calități, fiind și component listj în lotul zțjfi național al 59 Bulgariei. Până acum, voleibalistul a evoluat doar campionatul din țara natală, la Slavia Sofia și Montana Bulgaria, pentru prima formație evoluând nu mai puțin de 7 sezoane. “Sperăm ca schimbările făcute să fie de bun augur. Am speranța ca ambii jucători vor fi serioși și ne vor ajuta în acest retur”, ne-a mărturisit primarul Septimiu Țurcaș. I m m Mircea Abraham, după ultimele transferuri: "Sperăm să fim mai puternici" CS Phoenix și-a acoperit posturile rămase descoperite după plecarea lui Josifov și Lamberger, prin aducerea sârbului Rade Dacovic și bulgarului Nikolay Kostadionv. Drept urmare, antrenorii au dat drumul la treabă, iar acum gruparea de sub Măgură se pregătește intens pentru a doua parte a campionatului, în care speră la cât mai multe 11 rezultate pozitive, care să facă uitat parcursul slab din tur .Ideea este ca acești doi jucători să ne ajute nu să ne încurce, cum s-a întâmplat cu cei care au plecat. Sunt jucători valoroși, dar trebuie să demonstreze în teren. Sperăm să facem jocuri mai bune decât în turul de campionat și să fim mai puternici”, ne-a declarat Mircea Abraham, care mai speră la atingerea obiectivului și anume locul 6. “Ne dorim să realizăm ceea ce ne-am propus, dar va fi foarte greu, având în vedere că sunt puține meciuri din retur. Noi încercăm să ajungem cât mai sus, fiindcă de aceea muncim ca să avem rezultate bune. Cât sunt șanse teoretice, mai sperăm la locul I 6, dar vom vedea și în practică I ce se întâmplă”, a adăugat Abraham.are încă din primele zile anului 2014, jucătorii simleuani au revenit la antrenamente în vederea pregătirii meciului cu LPS Piatra Neamț, iar lor li s-au alăturat de câteva zile Dacovic și noile achiziții, I și Kostadionv. Pentru a se închega noua formulă de joc a șimleuanilor, antrenorii doresc să programeze un meci amical, sâmbătă, însă deocamdată se caută adversar. “Ne pregătim pentru meciul I cu LPS Piatra Neamț și dorim să jucăm un meci amical la final de săptămână. Suntem în tratative cu câteva echipe și sperăm să reușim să facem un amical”, a încheiat antrenorul Șimleului. □ Ionuț COSTINAȘI 9Ts „Sportul 5alajean.ro VOLEI masculin, Divizia A. Rezultatele etapei a XI-a, jucată în decembrie: Dinamo București - Phoenix Șimleu 3-0(18,19,18) CSM București - Explorări Baia Mare 0 - 3 (-18, -20, -22) U” Cluj - Arcada Galați 0-3 (-21,-21,-19)1 LPS Piatra Neamț - Unirea Dej 2 - 3 (-22,20,21, -21, -9) I SCMU Craiova - Volei Mun. Zalău 0-3 (-19, -14, -15) j UCM Tomis Constanța a stat CLASAMENT: Etapa a XIII-a se dispută în 18 ianuarie: CSM Zalău - CSM București (în tur 3-0)1 Explorări Baia Mare - Dinamo București (0-3) CS Phoenix Șimleu - LPS Piatra Neamț (0-3) Unirea Dej - “U” Cluj (3-0)1 Arcada Galați - CVM Tomis Constanța (0 - 3) SCMU Craiova stă 1. Volei Mun. Zalău 11 10 1 30- 6 30 2. UCM Tomis C ța 10 9 1 27 - 5 27 3. Dinamo București 11 7 4 26 - 13 23 4. SCM “U” Craiova 11 8 3 26- 15 22 5. Unirea Dej 11 8 3 25- 15 22 6. Explorări Baia Mare 11 6 5 21 - 16 19 7. Arcada Galați 11 5 6 1 5 - 22 14 8. LPS Piatra Neamț 11 3 8 14-25 11 9. Phoenix Șimleu 11 3 8 14 - 25 9 10. CSM București 11 1 10 3-31 3 ir.“U”'ciuj......................îi.......0 Ti..........5-"33 5 Șimleuanii au străbătut întreaga lume Pauza de iarnă le-a priit voleibaliștilor de la CS Phoenix Șimleu Silvaniei, care au sărbătorit Crăciunul și Revelionul după bunul plac Mult așteptatele Sărbători de Iarnă au însemnat și pentru voleibaliștii de la CS Phoenix Șimleu Silvaniei un moment de a petrece alături de cei dragi. Deși se anunță un început de an cu schimbări majore sub Măgură, șimleuanii au lăsat cariera deoparte și s-au dedicat familiei și celor dragi. Dacă unii dintre jucători au preferat să rămână în Sălaj, alții au luat calea Europei și chiar a Americii. Până la urmă, sărbătorile sunt frumoase oriunde în lume, însă, cel mai mult contează prezența celor dragi. De exemplu, Ovidiu Teușan a zburat mii de kilometri, tocmai în America pentru a se putea bucura de “țara tuturor posibilităților”. Un alt jucător de la CS Phoenix a sărbătorit în străinătate. Este vorba despre Mihai Măeriște care a călătorit puțin prin Europa vizitând Veneția și multe alte locuri frumoase. Șerban Pașcan a lăsat Sălajul pentru plaiurile natale, petrecând câteva zile minunate în compania familiei, la Toplița. Sergiu Ivan și Răzvan Vâlcelean au petrecut o bună parte din vacanță în Șimleu Silvaniei, petrecând alături de familie. Pentru CS Phoenix Șimleu Silvaniei următorul meci în campionat se va disputa în 18 ianuarie, atunci când vor primi vizita formației din Piatra Neamț. Le dorim tuturor să aibă parte de un an minunat. □ Monica MARE prin depozitele sale din Zalău, Șimleu Silvaniei, Cehu Silvaniei, Jibou, Crasna, Nușfalău și Marghita, achiziționează, la cele mai bune prețuri, următoarele materiale reciclabile: Feroase (fier vechi, oțel inox, span oțel); Neferoase (cupru, alamă, bronz, aluminiu, plumb); Acumulatori auto uzați; Hârtie și carton; Folie; Electrice, electronice și electrocasnice uzate. Pentru cantități mari, asigurăm transportul. Pentru programări sau relații suplimenatre ne puteți contacta la numerele de telefon: 0260-662025, 0260-662026, 0260-662027 sau 0260-611639 Gânduri la început de an sportiv un an, sportiv, și-a depus decontul. Cu satisfacții, cu împliniri, cu regrete sau nedreptăți, sportivii sălăjeni au încheiat din punct de vedere calendaristic anul 2013, în același timp, pentru îndrumători, părinți, antrenori, ș.a. cursa continuă, având ca protagoniști atât pe cei începători, cât și pe cei inițiați deja. Copiii, părinții și antrenorii trebuie să știe ce vor în 2014! Pasionați și dedicați crezului lor, în orice domeniu sportiv, munca lor va cere și sacrificii. Căci de pe margine, amenințările unei astfel de lumi privesc continuu, posibila ratare, ieșire în decor sau renunțare. Au fost multe evenimente ratate sportiv, multe greșeli, multă imoralitate față de tot ceea ce ne înconjoară, dar să privim înainte, cu încredere și credință, începând din 2014. Gânduri pentru sportul de performanță sălăjean? Da! Continuați și fiți perseverenți? Gânduri pentru sportul de masă? Fiți mai toleranți, îngăduitori din punct de vedere , uman, dar respectați adversarul în limita fair- playului. Gânduri pentru ceilalți participanți la fenomenul sportiv sălăjean? Respectați regulile sportului la care participați! Fiecare joc' din sport are regulile lui! lăsat fotbalul, la final, pentru că deși începe să prindă contur mai mult în județul Sălaj, apar și neajunsurile manifestate prin comportament, indolență, neimplicare totală la cei din interior, huliganism și uneori „răniri” inpardonabile! Până să putem spune la unison, că totul e ok, că triungiul spectatori-oficiali-jucători, participanți la meciuri va fuziona cu buna organizare, s-auzim de bine! O Leontin MOGA