Steaua Roşie, septembrie 1961 (Anul 10, nr. 207-232)

1961-09-12 / nr. 216

2 FOTBAL Evoluind sub valoarea obişnuită Mureşul Tg. Mureş-A.S.A. Crişul Oradea 3-2 (2-2) Evoluînd duminică pe stadionul „23 August“ în compania Crişului Oradea, Mureşul nu a reuşit la prima ieşire pe teren propriu să se ridice la valoarea cunoscută. Unsprezecele tîrgumureşean a jucat fotbal doar în primele 20 de minute, după care a alunecat într-un joc încîlcit, fără orizont şi vervă. Compartimentul cel mai slab a fost apărarea, iar cei doi mărginaşi, Szakács şi în special Tuzson, n-au reuşit să alimenteze înaintarea, creînd de ce mai multe ori un spaţiu gol foarte mare la mijlocul terenului. Evoluţia sub aşteptări a Mureşului se datoreşte în cea mai mare parte subaprecierii adversarului, îngîmfării de care mai dau dovadă unii jucători. Jucătorii din Oradea, privind serios jocul, deşi au promovat abia anul acesta în categoria „B“, au ştiut nunumai să se apere, dar şi să fie primii la contraatacînsăşi evoluţia scorului... 1—0, imediat 1—1; 2—1, imediat 2—2, vorbeşte de la sine despre inconstanţa localnicilor. La 2—2, jucătorii au început să fie nervoşi, pe alocuri brutali. Pasele mergeau brambura, iar pe linia de fund Balázs, Vakarcs şi Kiss, în luptă cu insistentul cvintet ofensiv orădean, se descurcau tot mai greu. In continuare, localnicii mai greşesc şi prin aceea că toate acţiunile de atac le canalizează pe centrul terenului, unde veteranul Gierling este foarte slab. Promovarea elementelor tinere se cere a se face cu mai mult curaj. In schimb, oaspeţii construiesc atac după atac prin străpungeri laterale, păsuri în adîncime şi imediate, şut la poartăDupă elanul şi felul în care au jucat orădenii, după jocul sub valoarea obişnuită prestat duminică de Mureşul, A.S.A, merita un meci egal. Echipele cu mai mulţi ani de fotbal în categoria secundă, trebuie să mediteze asupra faptului că formaţiile mai puţin „consacrate“ se anunţă încă de la start, de loc timide. Victoria la limită a Mureşului putea să fie obţinută cu mai puţine emoţii, dacă jucătorii desfăşurau un joc simplu, fără exhibiţii şi , artificii, în viteză şi cu schimburi de locuri. Jucătorii şi antrenorii Mureşului rămîn tributari publicului în a desfăşura întîlniri la adevărata lor valoare. In cel mai scurt timp trebuie să se rezolve cumva situaţia unui atacant şi a fundaşului stînga, întrucît Gierling nu mai corespunde într-un astfel de post, iar Kiss fără o prea mare experienţă, are fluctuaţii. Indicaţiile date de antrenori se cer a fi însuşite de fiecare jucător, în parte. La orele 16,30, la fluierul arbitrului bucureştean Burtan, intră pe teren următoarele formaţii: Mureşul: Stroie — Balázs, Vakarcs, Kiss — Tuzson, Szakács — Solyom, Gierling, Nagy, Hajdú, Selymes I. A.S.A. Oradea: Stescu — Pantea, Şchiopu, Sendrovici — Kecsei, Horváth — Pop, Maior, Bagy, Podariu, Dinu. Ambele echipe se anunţă a desfăşura un joc frumos. Localnicii, încă în primele minute iniţiază atacuri după abacuri. Pe partea stîngă Hajdú, cel maî bun de la Mureşul, se „strecoară“ regulat pe lîngă Pantea. Tribunele se „încălzesc“ de-a binelea. In minutul 5, acelaşi Hajdú face o breşă în compartimentul apărării adverse, centrează de la distanţă iar Solyom, venit din spate marchează nestingherit. Urmează o perioadă în care oaspeţii se anunţă periculoşi la poarta lui Stroie. Astfel, în minutul 13 Bagy — centrul atacant orădean — face şah-mat apărarea Mureşului înscriind un gol frumos. După un minut, în urma unei combinaţii cu Solyom, Selymes II măreşte scorul la 2—1, în favoarea Mureşului. De acum, localnicii greşesc în a-şi subaprecia adversarul, şi, pe rînd, aproape pînă la epuizarea celor 90 minute de joc, comit greşeli după greşeli, pase anapoda, aprecieri eronate asupra poziţiei şi intenţiei adversarului, greşeli tactice şi tehnice în execuţie. Tribunele încep să se „rărească“, mulţi dintre suporterii Mureşului părăsesc stadionul din cauza jocului slab prestat de localnici. Urmareă firească a acestui joc, comportarea bună şi insistentă la balon a oaspeţilor, face ca în minutul 35 întreaga apărare a Mureşului să fie prinsă pe picior greşit, şi ca Podariusă egaleze pe sub nasul întregii apărări, dintr-o centrare de la corner. Jucătorii încep să devină nervoşi, iar Gierling, Tuzson, Selymes II şi chiar Szakács şutează kilometric la poarta lui Stescu. Spre sfîrşitul jocului, jucătorii Mureşului văzîndu-se ameninţaţi de a pierde un punct pe teren propriu, aruncă în joc toată puterea fizică (de ce nu şi cea tactică ?), pentru a-şi adjudeca victoria. Intr-adevăr, aceştia reuşesc să închege cîteva atacuri individuale (Selymes II în special) rămase îni mod normal, fără rezultat. In minutul 65, asistăm totuşi la un.jiatagffCotectv., condus pe partea dreapta de Solyom şi soldat califl gol înscris din apropiere de Nagy. încă odată repetăm: întrecerea din categoria „B“ la fotbal seria IlI-a încă de la start s-a anunţat foarte disputată. Formaţiile „consacrate“ trebuie să privească cu toată seriozitatea ori şicare întîlnire, întrucît se vede limpede că formaţiile tinere nu sînt de loc timide în lupta pentru ocuparea unui loc fruntaș în clasament. ATANASIE POPA Stescu (A.S.A. Crișul Oradea) respinge în extremis. După o călătorie frumoasă cu autocarul O.N.T.-ului, „mica delegaţie" a ajuns la Arad simbătă, spre seară. Itinerariul bine ales a făcut ca această deplasare să fie folosită la maximum, cunoscînduse frumuseţile locurilor precum şi unele realizări ale regimului nostru democrat-popular in domeniul industriei. Meciul programat în orele de dimineaţă atrage pe stadion peste 2.000 de spectatori, dornici să vadă la lucru echipa lor favorită, care, după infrîngerea de la Baia Mare, susţinea primul joc din acest campionat pe teren propriu. Publicul dorea totodată să vadă pe tinăra promovată I.R.A., care a depăşit net cu o săptămînă în urmă pe experimentaţii fotbalişti hunedoreni. La ora 10, arbitrul Cursaru (Ploieşti), care a condus bine partida, cheamă la întrecere următoarele formaţii: A. S. Vagonul: Kiss, Juhász, Buşan, Dodeanu, Duma, Oroszhegyi, Chitic, Papiu, Petică, Chivu, Macavei. J . A.: Rosonczi, Tamás, Muscă, Turos, Bartók, Czirják, Szigyárto, Varga, Anderson, Asztalos, Székely. Rind pe rind, ambele echipe se avintă in atac, însă apărările resping cu succes. Mureșenii joacă mai legat, jucătorii „culcă" balonul şi demonstrează un joc spectaculos aplaudat de exigenţii spectatori arădeni. Anderson pătrunde un careu, trage la colţ, însă Kiss reţine. In min. 7, Szigyárto execută o lovitură de colţ, se produce învălmăşeală şi stoperul Duşan vrînd să degajeze, este cit pe-aci să înscrie in propria poartă. Urmează un contraatac din partea gazdelor Rosonczi ezită să iasă din poartă, însă“ atacantul arădean se pripeşte şi faza este clarificată de către fundaşii noştri. Urmează 10 minute dejoc excepţional al echipei noastre, după care o combinație Varga—Székely ridică în picioare tribunele, dar extrema noastră, din apropiere, trage pelingă poartă. In min. 20, Anderson, singur cu portarul, trage puternic, Kiss respinge cu pumnii. Același Anderson introduce mingea cu pieptul spre poarta 0 —0 goală, insă arbitrul dictează henţ ! In min. 21 Juhász execută o lovitură liberă de la 30 de metri. Mingea înscrie o boltă curioasă, loveşte bara transversală şi revine în teren, de unde Muscă degajează. Gazdele au o scurtă perioadă de dominare, însă apărarea clarifică cu succes. Fotbaliştii mureşeni iniţiază în continuare atacuri după atacuri, care insă nu se soldează cu succes, deoarece ei ezită în faţa porţii, cu toate că această dominare a echipei trebuia să se concretizeze pînă la aceste momente, cu cel puţin 2—3 goluri. In ultimele două minute ale reprizei, gazdele prin tînărul inter Chivu, produc panică la poarta lui Rosonczi, dar cele două mingi trase de atacantul arădean trec puțin pe lîngă poartă. După reluare, „Vagonul“ pune sub presiune poarta noastră, însă nu poate străpunge apărarea supraaglomerată. Din cauză că unii atacanți se retrag prea mult, iar vîrfurile de atac nu reţin de loc balonul, greul revine mereu asupra apărării. Raportul de cornere ajunge la 6—1 pentru noi, dar scorul nu este deschis. In min. 59 Varga ratează cea mai mare ocazie de a înscrie. La o centrare, apărătorii localnici luptează pe rînd şi Varga, la doi metri de poarta goală, fiind surprins, nu-şi găseşte piciorul pentru a introduce mingea în plasă. In min. 65, Asztalos trage puternic de la 20 de metri, însă mingea trece de puţin pe lîngă poartă. In continuare Székely şi Varga au ocazii mari de a marca, însă ezită în faţa porţii şi fazele de gol rămîn nefructificate. Atacăm încontinuu. Anderson depăşeşte pe Duşan, însă îşi potriveşte prea lung balonul, pe care Kiss îl reţine plonjînd la picioarele lui. Acelaşi Anderson, care a muncit extrem de mult în acest meci, din colţul careului ridică peste portar, însă mingea trece peste poartă. In ultimul minut, Székely fuge de unul singur cu balonul mai mult de 60 de metri, se află singur în faţa porţii, însă nu mai are putere să şuteze şi portarul reţine. In aceste condiţii ia sfirşit un meci foarte disputat, în care I.R.A. a dat dovadă de aceeaşi voinţă de luptă, care au caracterizat-o şi în meciul precedent. Spectatorii arădeni la sfîrşitul jocului se mirau, cum o fostă echipă regională, de curînd promovată în categoria B, poate practica un joc atît de frumos, desfăşurat în limitele sportivităţii. La frumosul succes obţinut la Arad şi-au adus contribuţia toţi jucătorii, totuşi menţionăm randamentul lui Rosonczi, Muscă, Bartók, Anderson, Asztalos, Székely, iar de la oaspeţi ne-au plăcut Dodeanu, Oroszhegyi, Macovei şi Chivu. KADAR VASILE -ECOO La Arad mureşenii au cucerit publicul A. S. Vagonul (AMEFA) Arad—LR.A. Tg. Mureş STEAUA ROȘIE CANOTAJ CONCURS INTERORAŞE LA TG. MUREŞ „Cupa oraşului Tg. Mureş“ a revenit canotorilor localnici Comisia de sporturi nautice de pe lîngă U.C.F.S. din Tg. Mureş a organizat pe rîul Mureş, dincolo de zăgaz, un reuşit concurs interoraşe la caiac-canoe, dotat cu „Cupa oraşului Tg. Mureş“, la care au participat 95 canotori fruntaşi din oraşele Cluj, Reghin, Reşiţa şi Tg. Mureş. La acest concurs trebuie să scoatem în evidenţă frumoasa comportare a canotorilor din Reşiţa, care au cîştigat 6 din cele 12 probe şi s-au clasat pe locul 2 în clasamentul general interoraşe la o mică diferenţă de prima clasată. In general, la majoritatea probelor desfăşurate, lupta pentru întîietate a fost strînsă, canotorii participanţi la concurs au dat dovadă de o bună pregătire, evidenţiindu-se în special elementele tinere. Iată cîştigătorii probelor şi primii clasaţi: Seniori: 500 metri: caiac simplu: 1. Ilea Dumitru (Reşiţa); 2. Péntek Alexandru (Reghin); 3. Szedlák Péter (Tg. Mureş). Caiac dublu: 1. Orbán—Berkovics (Tg. Mureş); 2. Kotki — Kindich (Reşiţa); 3. Grejdan—Fediuc II (Cluj). 1.000 metri: caiac simplu: 1. Grama Iosif (Reghin); 2. Rădoi Nicolaie (Reşiţa); 3. Trif Roman (Tg. Mureş). Caiac dublu: 1. Honchis—Arvai (Reşiţa); 2. Jenikovski—Szabó (Tg. Mureş); 3. Sándorházi — Laczkó (Reghin). Canoc simplu: 1. Gâldan Alexandru (Cluj); 2. Seress Francisc (Tg. Mureş); 3. Muntele Sigismund (Reghin). Canoe dublu: 1. Gyéresi—Gagyi (Tg. Mureş); 2. Pocsai—Gáli (Reghin); 3. Dorean—Biro (Cluj). Senioare: 500 metri; caiac simplu: 1. Hirko Rita (Reşiţa); 2. Szedlák Maria (Reghin); 3. Nagy Ildikó (Tg. Mureş). Caiac dublu: 1. Manca—Zadrich(Reşiţa); 2. Portik —Péntek (Reghin); 3. Vita- Szász (Tg. Mureş). Juniori: 500 metri: Caiac simplu: 1. Bernáth László (Tg. Mureş); 2. Lentis Günther (Reşiţa); 3. Vinczi Iosif (Cluj). Caiac dublu: 1. Berekméri—Szabó (Tg. Mureş); 2. Farchescu—Karleţ (Reşiţa); 3. Laskai—Havadi (Cluj). Junioare: 500 metri: caiac simplu: 1. Arvai Ana (Reşiţa); 2. Mátyás Eva (Tg. Mureş); 3. Farkas Elza (Reghin). Caiac dublu: 1. Varga— Szabó (Tg. Mureş); 2. Surescu— Brunet (Reşiţa); 3. Moldovan— Vilcsek (Reghin). Clasament general pe echipe interoraşe: 1. Tg. Mureş 42 puncte; 2. Reşiţa 40 puncte; 3. Reghin 27 puncte; 4. Cluj 16 puncte. In clișeu, fază de la concursul de canotaj intercrașe. CAMPIONATUL REGIONAL DE FOTBAL Sticla Tîrnăveni — Străduinţa Cristur 1-1 (1-0) întrecerea a fost viu disputată. Fiecare din echipe ar fi dorit să învingă. încă din primele minute asistăm la cîteva atacuri periculoase de o o parte şi de alta, care sunt însă spulberate de apărările la post. Cea mai mare ocazie de a deschide scorul o au gazdele prin Krestell în min. 17, care trimite puţin pe lîngă poartă, după ce depăşeşte întreaga apărare a oaspeţilor. La un frumos contraatac, oaspeţii sînt şi ei pe punctul de a înscrie în min. 39 prin Csifo II, care şutează puternic şi plasat, însă portarul sticlarilor, Munteanu, salvează în extremis. Nu trece nici un minut şi scorul e deschis prin punctul înscris de Végh în min. 40 pentru gazde. După reluare asistăm la o dispută şi mai vie- însă uneori se joacă prea dur. Gazdele acţionează mai timid şi vor să menţină rezultatul, ceea ce nu reuşesc, deoarece oaspeţii nu cedează nici un balon, şi în min. 66 egalează prin Csifo I. Ultima parte a jocului pierde din spectaculozitate. Ambele echipe sînt mulţumite cu rezultatul obţinut. CHIMICA TIRNAVENI—LEMNARUL TG. MUREŞ 1 — 1 (0—0) întrecerea a fost mult aşteptată de spectatori, care nu au fost însă satisfăcuţi pe deplin de jocul prestat de cele două echipe. La început, chimiştii au subapreciat adversarii şi nu au insistat în fazele de poartă. Linia de atac a gazdelor, alimentată în permanenţă de Bădărniză şi Incze cu mingi utile, a combinat mult, fără sens, şutind imprecis la poartă. Deşi joacă împotriva vîntului, chimiştii domină teritorial, dar nu reuşesc să finalizeze în faţa unei apărări bine organizate. Oaspeţii contraatacă periculos şi obţin 3 cornere, rămase însă nefructificate. După reluare, ambele echipe insistă mai mult. Se face risipă de energie în special de către chimişti, care preiau din nou iniţiativa şi atacă periculos. Un şut fulgerător al lui Incze întîlneşte bara în min. 65, fiind una din cele mai bune ocazii de a înscrie. In prima perioadă de dominare a chimiştilor, oaspeţii iniţiază un contraatac în min. 71 pe aripa stîngă, prin Florea, care din apropierea liniei de tuşe trimite balonul spre poartă, deschizînd astfel scorul. Conduşi cu 10 0 pe teren propriu, chimiştii aruncă în joc toate resursele şi domină insistent mai ales în ultimul sfert de oră, dar greşesc prin faptul că acţionează mai mult pe centru, unde oaspeţii se apără cu 7—8 oameni. Abia în ultimul minut de joc apărarea oaspeţilor cedează, comiţînd un penalti, pe care îl transformă Incze, întrecerea terminîndu-se astfel cu un rezultat de egalitate. Raport de cornere : 4—4. A arbitrat bine brigada din Reghin, condusă la centru de Bartha Jóska. CIOCANUL TG. MUREŞ - VOINŢA TIRNAVENI 4-0 (0-0) Meciul de deschidere a cuplajului de duminică de pe terenul de fotbal al Şcolii agricole din Tg. Mureş a avut două aspecte distincte. In prima parte a meciului am asistat la un joc echilibrat în care ambele echipe ratează o serie de ocazii de a înscrie. Oaspeţii au lăsat o frumoasă impresie în această parte a jocului. In cea de-a doua repriză înaintarea Ciocanului încearcă mai des poarta apărată de Dénes şi reuşeşte să înscrie 4 goluri prin Csiky. Echipele au prezentat formaţiile: Ciocanul: Szöverfi — Szőke, Kiss, Györfi — Nagy, Moldovan — Pol (Péter), Dioşan, Brejan, Vitális, Csíki. Voinţa Tîrnăveni: Dénes — Lovász, Fediuc, Făgeţan — Oniga, Fodor — Gertner, Fehér, Pop, Sandu, Motocea. VOINŢA TG. MUREŞ — U. M. T. E. ODORHEI 2-0 (2-0). Meciul de vedetă a cuplajului de pe terenul Şcolii agricole, dintre Voinţa Tg. Mureş şi U.M.T.E. Odorhei, a dat cîştig de cauză echipei gazdă, care în prima repriză a forţat jocul atacînd dezlănţuit, fapt ce s-a soldat cu două goluri frumoase marcate de Pal şi Fülöp, rezultat care nu a putut fi modificat pînă la sfîrşitul meciului. In repriza a doua, jocul s-a echilibrat, oaspeţii caută să reducă din handicap, dar apărarea Voinţei este la post şi respinge totul. In această parte a jocului ambele echipe au întreprins o serie de acţiuni periculoase, care, însă, datorită apărărilor bune şi în special a celor doi portari, nu au putut fructifica nimic. Echipele au jucat cu următoarele formaţii: Voinţa Tg. Mureş: Szombati — Bardos, Szabó, Crişan — Bacs, Magda — Fazakas, Fülöp, Coroiu, Pál, Fakó. U.M.T.E. Odorhei: Berki — Miklós, Gergely (Orbán), Nagy — Péterfi, Sepci — Lakatos, Balint, Orbán, Török, Györfi. ★ Alte rezultate din campionatul regional de fotbal: Seria I-a: Oţelul Tg. Mureş — Energia Fîntînele 2—2; Avîntul Reghin — Cablul Tg. Mureş 2—0; Avîntul Odorhei — Voinţa Sărmaş 2—0. Seria a II-a: Progresul Gheorghieni — Gloria Tg. Mureş 0-1 21 -----------XXX---------- Meci egal la Topliţa Cu un rezultat de egalitate: 2-2 a luat sfîrşit meciul de fotbal disputat la Topliţa între echipele de categorie regională Mureşul Topliţa şi Complexul Gălăuţaş. Şi de data aceasta tînăra echipă din Gălăuţaş, care anul acesta participă pentru prima dată la campionatul regional, a mulţumit într-o măsură mare pe suporterii săi, dat fiind faptul că, deşi condusă cu 2-0, a reuşit să egaleze încă înainte de sfîrşitul primei reprize. Nu mai lipsea mult ca în cea de-a doua repriză formaţia din Gălăuţaş să cîştige chiar acest meci, dar nu a reuşit să profite de greşelile unor apărători din formaţia adversă. Dacă în prima parte jocul ambelor echipe a plăcut mai mult, în repriza a doua am asistat la un joc confuz, lipsit de acţiuni tactice, atît de necesare pentru organizarea jocului fiecărei echipe de fotbal, AUREL SIGMIREANU. HANDBAL CS. Mureşul Tg. Mureş—Clubul sportiv şcolar „Banatul Timişoara 6-3 (0-1) Intilnirea din cadrul etapei a doua a campionatului categoriei „A" la handbal in 7, dintre echipele feminine Mureşul Tg. Mureş şi Banatul Timişoara, a prilejuit un joc fără istoric, cu şuturi puţine spre poartă şi plimbarea mingii pînă la infinit, mai ales in prima repriză, cind timp de 13 minute in şir nu s-a marcat nici un gol. Prima parte a jocului a fost mai echilibrată, timişorencele mişcîndu-se mai bine in teren. In repriza a doua gazdele trag mai mult spre poartă şi reuşesc să înscrie 6 goluri la rînd, astfel că în minutul 35 de joc tabela de marcaj arăta rezultatul de 6—1 in favoarea echipei Mureşul, faţă de 0—1, din prima repriză. Spre sfirşit, timişorencele au o uşoară revenire, cind reuşesc să reducă din handicap, în ultimele 3 minute, marcind 2 goluri prin Bari. Echipa Banatul Timişoara s-a prezentat la meci fără nici o jucătoare de schimb, fapt ce a supus lotul de 7 jucătoare unui efort in plus. Datorită acestui fapt timişorencele nu au putut menţine acelaşi ritm în tot decursul meciului. Golurile au fost realizate de: Covrig Rodica (2), Preda (2) şi Incze (2) pentru Mureşul şi Ziegler şi Bann (2) pentru Banatul. Arbitrajul prestat de Dumitru Ioana (Bucureşti) a fost bun. PAUL IOAN BOX In cadrul campionatului republican pe echipei Mureşul Tg. Mureş — C.S.M. Reşiţa 15-24 Peste 2.000 spectatori din Tg. Mureş iau ţinut să asiste sîmbătă seara, în nocturnă, în parcul sportiv Voinţa, la meciul de box din cadrul seriei „A“ a etapei a II-a la Campionatului republican de box pe echipe dintre formaţiile Mureşul Tg. Mureş şi C.S.M. Reşiţa. Intîlnirea a fost cîştigată de, către boxerii reşiţeni cu rezultatul de 24—15. Oaspeţii, fiind mai bine pregătiţi din punct de vedere tehnic şi avînd un stagiu îndelungat în această ramură sportivă, precum şi rutina necesară unei întîlniri pe echipe, au obţinut un rezultat scontat. La categoriile de greutate mici tîrgumureşenii au fost superiori şi au cîştigat primele două întîlniri la categoriile muscă şi cocoş. Aici boxerii localnici Moldovan Nicolae şi, respectiv, Ghiurca Petre, au atacat încontinuu şi iau folosit întreaga gamă de lovituri punctînd mereu, prestînd un box în linie, desfăşurînd meciuri frumoaseşi spectaculoase. După aceste prime două întîlniri se părea că tîrgumureşenii vor scoate un rezultat favorabil lor, însă pierd la rînd următoarele 3 meciuri în faţa rutinaţilor pugilişti reşiţeni. In al treilea meci, la categoria pană, cu toate că a pierdut la puncte, boxerul tîrgumureşean Banga Pavel, un tînăr talentat, cu perspective de a deveni un sportiv de frunte, a depus o dîrză rezistenţă în faţa redutabilului pugilist reşiţean Mandriş Vasile, întîlnirea fiind echilibrată şi foarte viu disputată. Localnicii pierd apoi meciurile la categoriile semi-uşoară şi uşoară, ca apoi la categoria semimijlocie Turzai Daniel să egaleze situaţia cîştigînd întîlnirea cu Nedelcea Carol. După primele 6 meciuri scorul a devenit egal: 12—12. De aici încolo tîrgumureșenii pierd la rînd toate cele 4 meciuri care au mai rămas de disputat, dintre care la categoria mijlocie ușoară nu au avut boxer. Iată acum rezultatele tehnice înregistrate : In cadrul categoriei muscă Moldovan Nicolae (Tg. Mureş) întrece la puncte pe Zamfiroiu Aurel (Reşiţa). Scor: 3—1. In limita categoriei cocoş Ghiurca Petre (Tg. Mureş) cîştigă prin abandon în repriza a Ilia meciul cu Munteanu Ioan (Reşiţa) 6—2; la categoria pană Banga Pavel (Tg. M.) pierde la puncte în faţa luî Mandriş Vasile (R.) 7—5; în cadrul categoriei semi-uşoară Demeter Alexandru (Tg. M.) pierde la puncte în fata lui Bumbea Constantin (R.) 8—8; în limita categoriei "* uşoară Szilveszter Emeric (Tg. M.) pierde prin abandon în repriza la IlI-ia în fata lui Petrescu Ioan (R.) 9—11; la categoria semi-mijlocie Turzai Daniel (Tg. M.) întrece la puncte pe Nedelcea Cornel (R.) 12—12; în cadrul categoriei mijlocie ușoară Padina Nicolaie (R) cîștigă fără adversar 12—15; în limita categoriei mijlocie György Arcadiu (Tg. M.) pierde prin abandon în reprizaa IlI-a în faţa lui Moscovescu Ştefan (R.) 13-18; la categoria semigrea Nagy Francisc (Tg. M.) pierde prin abandon în repriza a IlI-a în faţa lui Simion Gheorghe (R.) 14—21; în cadrul categoriei grea Moldovan Gheorghe (Tg. M.) pierde prin abandon în faţa lui Filip Dan (R.). Scor final: 15—24 pentru C.S.M. Reşiţa. Arbitrajele prestate de către Epureanu Petru (Bucureşti) arbitru principal, Chiriac Constatin (Sibiu), Berezovschi Valeriu (Craiova) şi Orbán Orbán (Tg. Mureş) au fost în general mulţumitoare CAJE SCURT In cadrul etapei a II-a a campionatului de handbal în 7, la Bucureşti echipa dinamoviştilor din Tg. Mureş a fost întrecută de către noua promovată I.T.B., cu scorul de 26—17. La Arad s-au desfăşurat întrecerile din cadrul finalelor de baschet şi handbal ale şcolilor sportive de elevi. Baschetul din regiunea noastră a fost reprezentat de către elevii din Gheorghieni, care, la băieţi au obţinut locul 2, iar la fete s-au clasat pe locul 3. Handbaliştii din Tg. Mureş s-au clasat pe locul 6. * In cadrul primei etape a campionatului de fotbal al oraşului Tg. Mureş s-au înregistrat următoarele rezultate: A.S.A. Armata— Ştiinţa I.M.F. 3—3; I.G.L.—Mureşul Nazna 3—1; Stăruinţa—Oţelul Roşu 1 — 1; întreprinderile Comunale— Surdo-Muţii 6—2; Ceramica — Griviţa Roşie Sîntana 0—3. *