Tribuna Sibiului, ianuarie 1974 (Anul 7, nr. 1820-1844)

1974-01-03 / nr. 1820

Pagina 2 BILANŢ - GÂNDURI PENTRU ’74 Profesorii să se apropie mai activitate extraşcolară, iar emult de copiii pe care-i instru levii să lucreze cit mai mult, nu iese, să răspundă nevoilor lor de cit mai multe domenii, spune prof. de fizică AUGUSTIN DEMETER de Şcoala generală nr. 21 Sibiu Anul 1973 a fost parcă mai plin în realizări decit ceilalţi. Mai dens in acţiuni, mai pasionant. Am reuşit să atrag mai mulţi copii în munca de creaţie şcolară. Am condus din 1969 patru cercuri aplicative — radio, rachete, foto, machete. Am avut peste 100 elevi din cele mai mici clase pînă la ultimele. I-am antrenat şi în activitatea de creaţie tehnică (Minitehnicus). Cu aceste realizări , ei au participat la mai multe competiţii republicane, între care: Concursul republican de radio-amatori „Vînătoare de vulpi" (medalie de bronz), concursul republican de rachete-modele (medalie de aur) şi concursul „Minitehnicus" (medalie de aur). Am realizat şi schimburi de experienţă cu pionierii de la Şcoala generală Şofronea, localitate de lingă Arad, cu care elevii noştri au legat multe prietenii. Toate acestea le-am făcut din pasiune pentru copii şi tehnică. Sunt profesor de 20 de ani, se vor împlini în această lună. Cîndva am fost aviator-planorist. Pasiunea mi-a rămas. Din generaţiile mai vechi de aero-modelişti pe care i-am pregătit, unii au reuşit să se constituie intr-un cerc aparte, la Liceul industrial energetic, cîştigîndu-şi independenţa de acţiune şi reuşind să atragă un mare număr de membri. De la 1974 aştept o mai mare participare a copiilor la acţiunile „Minitehnicus“, iar pe linie profesională să-mi pun la punct laboratorul de fizică. Spre primăvară vreau să iniţiez un cerc de „mîini îndemânatice". In 1974 profesorii să se apropie mai mult de copiii pe care-i instruiesc, să răspundă nevoilor lor de activitate extraşcolară, iar elevii să lucreze cit mai mult, în cit mai multe domenii, accentuat tot mai mult. E o activitate care-ţi cere foarte multă răbdare — şi mai ales pasiune. Mi-a dragi clienţii şi vreau să plece cit mai mulţumiţi din librăria noastră. Pentru a realiza o cit mai bună aprovizionare cu cărţi a elevilor am căutat să ţin o legătură cit mai strînsă cu Liceul „Gheorghe Lazăr“ şi cu Şcolile generale nr. 5, 12, 13, 13 şi 19. Dintre satisfacţiile pe care mi le-a adus 1973 nu pot să n-o amintesc pe aceea că deşi 2 luni librăria a fost în renovare, totuşi din 17 decembrie ne-am îndeplinit planul, realizînd pe decembrie o depăşire de 50 m/o. Pentru munca mea şi a întregului colectiv din care fac parte am fost apreciată şi evidenţiată. Mi s-a oferit posibilitatea să lucrez şi în alte meserii. Am refuzat. ..Cred că la pensionare te faci remizieră“ — îmi spune soţul meu în glumă. Am un colectiv bun, care mă înţelege şi mă stimulează. Pentru realizarea şi depăşirea planului facem multe acţiuni. Reuşita lor se manifestă şi prin încrederea pe care o manifestă părinţii şi elevii. De multe ori auzim fraza: „La noi la şcoală ni se aduce tot ce ne trebuie“. Aş dori să pot face mai mult pentru librărie. Cei 33 de ani de activitate mă îndeamnă să cer de la 1974 multă sănătate, să pot lucra nestingherită în folosul elevilor, al tuturor iubitorilor cărţii. „La toţi cei ce iubesc folclorul, cîntecul şi jocul popular, le doresc împliniri cum îmi doresc şi mie!“ ION MACREA — maestru coregraf al formaţiei „Junii Sibiului“ şi maistru la I.P.A.S. ne spunea zilele trecute. Anul care a trecut a reprezentat un lung şir de succese, atît din punct de vedere profesional , avînd în vedere că secţia noastră şi-a realizat in bune condiţiuni sarcinile de plan, cît şi din punct de vedere culturalartistic. Pasiunea noastră pentru jocul popular ne-a ridicat pe o treaptă superioară, atît in ceea ce priveşte repertoriul cit şi tehnica interpretativă. ,Junii Sibiului“ sunt ambiţioşi. Turneul în Anglia, Franţa şi Flveţia a constituit încă un exemplu al stimei de care poporul român se bucură în lume. Am fost mîndri că reprezentăm cu cinste o vatră folclorică deosebit de valoroasă. Ecoul turneului a fost pe măsura succesului obţinut. La Consiliul judeţean al sindicatelor s-au primit oferte pentru 1974 — noi turnee în Franţa şi Spania. Personal, în 1973 am trăit satisfacţia rechemării, pentru 3 luni, la Conservatorul din Tunis, unde am pregătit Ansamblul naţional de dansuri al Tunisiei, unic în ţară. Cu spectacolul realizat sub îndrumarea mea ansamblul tunisian a efectuat un turneu în 7 ţări europene, luînd şi premiul 1 la festivalul internaţional de folclor de la Tunis. Acum mă ocup de pregătirea unor noi dansatoare, deoarece cîteva dintre „veteranele" ansamblului sibian s-au căsătorit. Ne așteaptă un an deosebit de Am căutat să mă achit de toate sarcinile care-mi reveneau. Avem un colectiv didactic închegat, stimat și respectat de elevi. Anul 1973 ne mulţumeşte, în parte, prin rezultatele bune obţinute pe plan instructiv-educativ. Nivelul la care se predau şi sunt însuşite materiile s-a reflectat în procentajul bun al elevilor care au intrat în facultăţi. Cei care nu au avut această şansă sunt toţi în cîmpul muncii. In anul care a trecut s-a îmbunătăţit simţitor şi activitatea organizaţiilor U.T.C. din liceu, în ceea ce priveşte activitatea culturală pot spune că ea a înregistrat un salt calitativ. Corul de cameră, fanfara, formaţiile de dansuri au reprezentat cu cinste liceul nostru şi Sibiul la diferite concursuri. Am avut „ieşiri" bogat în manifestări artistice. Vom lua parte la concursul organizat în cinstea Congresului al XI-lea al P.C.R. şi a celei de-a XXX-a aniversări a Eliberării patriei. O confruntare de mare amploare ne aşteaptă pe scena festivalului internaţional de la Budapesta, unde vizăm de asemenea, unul din primele roduri. Pentru a face faţă cu succes acestor grele examene care ne aşteaptă, muncim foarte mult. Doar aşa ne putem menţine la înălţimea la care pe bună dreptate am ajuns. De la 1974 aştept în primul rînd un premiu la festivalul naţional. Fireşte, nu mi-ar displace nici unul luat într-o confruntare internaţională. La locul de muncă, în întreprindere — să avem aceeaşi comportare meritorie. Tot în ’74 mă voi muta în casă nouă şi voi deveni pentru a doua oară tată. îmi doresc un copil sănătos şi anume — dacă e vorba de dorinţe — o fetiţă. La toţi cei ce iubesc folclorul, cîntecul şi jocul popular, le doresc împliniri cum îmi doresc şi mie la Braşov, Codlea, Miercurea Sibiului, Sebeş. Activitatea sportivă este şi ea la rang de cinste. Elevii, vin bucuroşi la acţiunile organizate de şcoală, în perioada vacanţei s-au înfiinţat trei tabere de schis două la Prejba şi una la Păltiniş. Cred că nici nu-şi pot dori mai buit decât o vacanţă la munte! Sunt directoare de 9 ani. Ceea ce am căutat de la început, şi cred că în mare măsură am reuşit, a fost instaurarea unui climat de bună colegialitate între cadrele didactice, a unei atmosfere de lucru de pe urma căreia să profităm cu toţii. Ceea ce-mi doresc pentru acest an este multă sănătate familiei mele, colegilor şi realizarea tuturor obiectivelor urmărite de şcoală! „în 1874 doresc multă sănătate familiei mele, colegilor, precum şi realizarea tuturor obiectivelor urmărite de şcoală în pregătirea elevilor pentru viaţă şi muncă!“ Am muncit mult pe linie profesională — spune profesoara EDDA GROSS, directoarea Liceului nr. 2 Sibiu .Pentru 1974, doresc tuturor sănătate şi putere de muncă!“ spune directoarea grădiniţei nr. 22 din Sibiu, CORNELIA BUNEA Sunt educatoare din anul 1959 şi directoare din 1963. In această funcţie am, ca oricare, mulţumiri şi nemulţumiri. Uneori nu putem sa-i împăcăm pe toţi deodată. Mi-s dragi copiii. Pentru ei aş face orice. Pentru sănătatea şi bucuria lor depun tot efortul. Am făcut tot ce-am putut pentru a le face şederea la noi cît mai plăcută şi mai instructivă. Cei 150 de copii cîţi are grădiniţa noastră sînt îngrijiţi atent, îmi place munca aceasta. Prin faptul că părinţii vin zilnic la grădiniţă, cunosc multe din problemele care-i frămîntă. Am încercat uneori să realizez o împăcare a soţilor, atunci cînd a„Am început activitatea in librărie acum 33 de ani. Mi-a plăcut foarte mult. Eram elevă în clasa a Vl-a şi în recreaţie făceştia erau pe cale să se despartă, ceea ce ar fi dăunat enorm copilului. în 1973 mi-am văzut realizată parţial o dorinţă mai veche — construirea unor anexe pentru bucătărie, spălătorie şi un dormitor. în 1974 acestea vor constitui realităţi care vor îmbunătăţi mult condiţiile de lucru ale angajatelor noastre. Prin terminarea construcţiei anexe, copiii vor beneficia de un dormitor şi de un izolator pentru care, fireşte, am vrea să avem cîţi mai puţini „pensionari". „Pentru 1974 doresc tuturor sănătate şi putere de muncă!ăceam pe remiziera vînzînd cărţi copiilor. De acolo a pornit dragostea mea, pentru această meserie. Cu trecerea anilor ca s-a ni mulţi de serviciu şi multă sănătate le doresc tuturor librarilor! spune din toată inima PARASCHIVA SIMTION, şef de unitate la Librăria nr. 2 din Sibiu • • PANOU DE ONOARE Este foarte greu să întocmești un „clasament" care să-ţi dea imaginea absolut fidelă a „valorii". In toate aceste încercări de ierarhizare vrîndnevrînd se strecoară o oarecare doză — mai mică sau mai mare — de subiectivism. Dar fiindcă a devenit o „modă", dintr-un anumit unghi, utilă și mai ales foarte gustată de amatorul de sport, aceste clasamente se întocmesc la fiecare sfîrșit de fată panoul de onoare alcătuit de ziarul nostru: 1. Gerhard Fabich (Sc. sp. Sibiu) — sărituri în apă. L-am situat pe primul loc pentru că realmente în acest an tînărul săritor a realizat nişte performanţe deosebite. Campion naţional de juniori la trambulinele de 1 m şi 3 m, campion balcanic la trambulina de 3 m şi pe echipe, campion republican de seniori la trambulina de 1 m, cîştigător al „Cupei judeţelor“ împreună cu echipa reprezentativă a Sibiului, G. Fabich, este fără îndoială „omul care vine". 2. Carol Raduly (C.S.M. Sibiu) — atletism. Pentru suliţaşul nostru acest an a însemnat afirmarea pe plan naţional şi internaţional. Campion balcanic, vicecampion republican, el şi-a îndeplinit norma de maestru al sportului. Rezultatele obţinute au fost considerate de unii „surprize“. Anul 1974 va însemna, sperăm, încă un salt înainte. 3. Ion Ganea (C.S.M.) Sibiu — sărituri în apă. „Veteranul" I.Ganea, ivind cîteva perioade de indisponibilitate a cîştigat totuşi titlul republican la platformă, a ocupat locul 9 la campionatele europene şi a contribuit hotăritor la cucerirea „Cupei judeţelor“ de către echipa Sibiului. A adus oraş nostru un impresionant număr de trofee fiind un exemplu pentru toţi sportivii tineri. 4. Friedrich Schneider (Centrul de atletism Mediaş). Atletul medieşean, component al lotului naţional, maestru al sportului, a cucerit şi în acest an titlul republican la aruncarea ciocanului, fiind şi campion balcanic împreună cu echipa României. Fără îndoială, la această oră F. Schneider este cel mai bun aruncător de ciocan din ţară. 5. Angela Popescu (Sc. sp. Sibiu) — sărituri în apă. Vicecampioană balcanică la platformă, campioană balcanică împreună cu echipa României, campioană naţională de junioare la platformă şi în proba combinată, componentă a echipei Sibiului care a cucerit „Cupa judeţelor", Angela Popescu a fost printre protagonistele tuturor concursurilor de sărituri în apă organizate în acest an pe plan naţional. Se anunţă a fi o demnă urmaşă a Melaniei Decu-seara. 6. Sanda Frum (Sc. sp. Sibiu) — patinaj viteză. Din 1970 pînă astăzi, eleva Sanda Frum a cucerit nu mai puţin de 11 titluri de campioană naţională. Dar fără îndoială 1973 a fost anul „de vîrf" al activităţii ei sportive de pînă acum. Campioană republicană de junioare la 500, 1 000, 1 500 şi 3 000 metri, devine campioană absolută de junioare. Este cîştigătoare a „Cupei României" rezervată junioarelor. Face parte din lotul speranţelor olimpice, anunţîndu-se ca pretendenţă serioasă la locurile fruntaşe în concursurile din acest sezon. 7. Alexandru Bozan (C.S.M. Sibiu) — călărie. Multiplu campion naţional, şi în acest an Al. Bozan a cucerit troia titluri in probele de obstacole, categoriile mijlocie şi semigrea. Prezent in mai inalte concursuri internaţionale, călăreţul sibian a fost mereu în plutonul fruntaşilor. Ca o recunoaştere a valorii şi performanţelor obţinute în anul 1973, Federaţia română de călărie l-a situat pe locul al patrulea în clasamentul pe ramură de sport. Este un demn purtător al tradiţiei echitaţiei din oraşul nostru. 8. Marilena Milea (C.S.M. Sibiu) — volei. Tinereţea şi ambiţia ei sunt trăsături care s-au transmis întregii echipe de volei a C.S.M.-ului. Pentru M. Milea, anul 1973 a fost anul unor succese deosebite. A cîştigat împreună, cu echipa Sc. sp. de elevi titlurile de campioană naţională şcolară şi de juniori, iar actuala ei echipă s-a clasat pe locul al treilea în seria a II-a a diviziei A. Evoluînd constant bine în toate partidele, tînăra voleibalistă şi-a adus o contribuţie substanţială la obţinerea victoriilor formaţiei noastre. 9. Constantin Răduţă (F. C. Şoimii). Grav accidentat în prima jumătate a campionatului trecut, mijlocaşul divizionarei B sibiene a avut tăria şi ambiţia să revină pe gazon fiind în acest sezon golgeterul echipei (6 puncte înscrise). Prin jocul său inteligent, prin tehnică individuală gîndire tactică, C. Răduţă a cîştigat stima şi încrederea iubitorilor de fotbal sibieni. Modest şi serios, pregătindu-se cu conştiinciozitate pentru fiecare joc, tînărul nostru fotbalist este un sportiv exemplar. 10. Carol Silex (Gaz metan Mediaş). In 1973, sportivul medieşean a cîştigat titlul naţional în proba de aeromodele radioteleghidate, ocupînd şi două locuri doi, în cadrul campionatelor republicane. Ca o apreciere a rezultatelor obţinute, maestrul sportul,,, Carol Silex a fost clasat al doila pe lista celor mai buni zeci sportivi desemnaţi de Federaţia română de aeromodelism. W' Ifm * 1 % - Gerhard Fabich Carol Raduly Ion Ganea * • 1973 - Un an al împlinirii în sportul sibian (II) La sărituri in apă este suficient să amintim că trei sibieni — I. Ganea, G. Fabich și A. Popescu — ocupă locurile 1, respectiv, 4 şi 6 în clasamentul celor mai buni zece sportivi ai federaţiei de specialitate. Cei trei săritori au „cules" în acest an un număr impresionant de trofee: 6 titluri de campion naţional, trei titluri de campion balcanic, un titlu de vicecampion balcanic, un loc între primii zece săritori din Europa, „Cupa judeţelor“ pe echipe etc. Putem afirma fără teama de a greşi că pentru sportul sibian, anul 1973 a fost „anul săritorilor în apă". Aceşti sportivi, antrenaţi de cunoscutul profesor N. Hatzack, sunt autorii unui adevărat record în materie de victorii. Patinajul a cunoscut şi ei succese importante. Şcoala sportivă de elevi şi-a îmbogăţit „colecţia" de medalii de campioni naţionali prin cele 12 — obţinute de Sanda Frum (5), Carmen Dragoman (3), Helge Jasch (2), Dieter Flasch şi Werner Konnerth. Tot în 1973, echipa antrenată de prof. P. Tivadaru a cîştigat „Concursul republican al speranţelor“, „Cupa Păltiniş“ şi „Cupa Şoimii Tuşnad". Recent, intr-un concurs internaţional din Polonia, Ion Opincariu a stabilit un nou record republican (47,5) pe 500 m (cat. copii) cîştigînd şi proba de 1 000 m, iar Carmen Dragoman a ocupat primul loc în proba de 1 000 m (junioare). Sînt succese care atestă pasiunea şi conştiinciozitatea unor tineri îndrăgostiri de sport. Dar anul 1973 a fost mult mai bogat în realizări pe plan sportiv. Voleiul nostru feminin a inregisstrat un salt valoric extraordinar. Echipa Școlii sportive de elevi a devenit dublă campioană republicană (școlară și de juniori) iar divizionara A. C.S.M. Sibiu, departe de a mai fi ameninţată cu retrogradarea, va lupta pentru un loc între primele şase echipe ale ţării. La judo, în afara numeroaselor medalii de aur obţinute în concursurile de copii şi juniori, echipa seniorilor de la C.S.M. a promovat în acest an în prima divizie. Ionel Chioveanu, Al. Toth, P. Petrideanu, I. Buzic şi ceilalţi coechipieri au reuşit să aducă Sibiul în prim plan şi la judo, acest sport al îndemînării şi bărbăţiei. De asemenea, la handbal în acest an avem încă o echipă în eşalonul întîi al ţării. Este vorba de formaţia feminină a C.S.M. care a promovat şi sperăm că se va comporta şi în viitor pe măsura aşteptărilor şi speranţelor miilor de simpatizanţi, în 1973 şi fotbalul a cunoscut succese deosebite. Demnă de subliniat este revenirea echipei Gaz metan Mediaş în divizia B după doar un an de „întrerupere“. Apoi trebuie menţionată evoluţia bună a echipei sibiene F.C. Şoimii, care ocupă locul secund în clasamentul seriei, cu reale şanse de a prelua, în primăvară, conducerea. ... Ar mai fi multe de spus despre sportivi şi echipe, despre antrenori şi asociaţii sportive care in 1973 s-au remarcat. Despre fiecare am vorbit în numeroase ocazii. Şi despre motociclism şi despre aeromodelism şi despre popice şi despre rugbi... La ora bilanţurilor unui an de activitate „Sibiul sportiv“ se prezintă cu un palmares impresionant care cu siguranţă va fi îmbogăţit în anii următori. Tuturor celor care au "Contribuit la obţinerea acestor succese, sportivilor şi antrenorilor, activiştilor obşteşti sau salariaţi, spectatorilor, le urăm multă sănătate, fericire şi noi succese! N. I. DOBRA Patinaj viteză Patinatorii de la Şc. sp. Sibiu au concurat în Polonia Patinatorii de viteză de la Şcoala sportivă de elevi din Sibiu s-au întors din Polonia unde, la Zakopane, au luat parte la concursul „Otwabcie sezonu", alături de sportivi de la M.N.K.S. Zakopane, Olympia Oblag şi Podhale Noviltarg. Deşi aflaţi la prima confruntare cu adversari mai puternici in acest sezon, elevii antrenorului Petre Tivadaru s-au comportat bine. Astfel,la cat. copii Ion Opincariu a cîştigat probele de 500 m şi 1 000 m, înregistrînd timpii 47,5 (nou record al R.S.R.) şi, respectiv, 1:40,6. La junioare, Sanda Frum s-a clasat pe locul al doilea în proba de 500 m (cu căzătură la sosire) şi locul IV în proba de 1 000 m. Adrian Vîrbănescu a sosit al treilea pe 500 m (juniori), fiind urmat de Victor Ciolacu şi Ioan Alexa. Tot Alexa a ocupat locul IV în proba de 3 000 m, într-un alt concurs, cu caracter neoficial, Carmen Dragoman a cîştigat proba de 1 000 m (1:47,8), iar Anca Vîrbănescu s-a clasat pe locul VI. Deci, debut promiţător pentru patinatorii sibieni !  Intilnirea jocurilor din Sălişte cu cîteva zile in piaţa Să- siştei desfăşurat într-o ambianţă sărbăscă „intilnirea jocurilor", cereşte în fiecare an, conform unui opt străvechi, la chemarea judelui Sălişte, cetele junilor din satatăig jiîniii Sibiului. Manifeea aşteptată cu mult interes delitorii Săliştei şi ai satelor înveţe a reunit în marea roată a „F . Unirii“ cetele junilor din OrUTiţişCâi Mag şi Sălişte, în cuvintănj'j»;ior, rostite ca de obicei de pe -^aşezată în mijlocul pieţei şi actus Cu faţă de masă albă, a fost aliniată necesitatea păstrării şi erpetuării tradiţiilor folclorice, arsurilor şi costumelor populare ostenite de la străbuni precum şi angajamentul tineretui satelor participante de contribui cu puteri sporite la fibrirea României socialiste.La reuşita acţiunii şi-au dat concursul atît Comitetul judo pentru cultură şi educaţie socii cît şi consiliile populare din O. Tilişca şi Sălişte. Merită subliniată preocuparea ^ntru asigurarea unei prezentări, mai bune a tovarăşului Haşefu Ion, secretarul comitetului corn al P.C.R. şi primar al comunei Jişca, a tovarăşului Muşoiu Nie«!», secretarul organizaţiei de bis P.C.R. din Mag, prezenţi alături de cetele junilor la „intilnirea joc lor". Prof. VASILE CRI rg an ■f u 3*al 1 r La Casa aratei Sărbătarea celor mici Duminică, în penultima a anului ce a trecut, la Casa aa re, ^ Sibiu a avut loc tradiţion serbarea Pomului de iarnă. Irun de scor de basm, serbarea a lit^ „u „Pluguşorul“, susţinut de gr.,p de elevi ai Şcolii generale 15, în continuare, formaţiile tdansuri, soliştii de muzică para fanfara şi recitatorii, ansambli fe balet au ţinut să evidenţieze fru»-»' seţea muncii, strădaniei şi talentu» lui. Au fost etalate roadele munci unui an întreg. Punctul culminant al serii l-a constituit apariţia lui Moş Gerilă, în» cărcat cu daruri. Peste 1 000 de pachete cu jucării și oferite micilor artiști la serbare. J»i .LA SIBIU: PACEA: Stare de asediu (orele 9,00; 12,00; 15,30; 18,00; 20,30); ARTA: Copernic, seriile I şi II (orele 9,30; 12,00; 15,00; 18,00; 20,30); TINERETULUI: Aladin şi lampa fermecată (ora 10,00); Grăsina (ora 12,00); Departe de Tipperary (orele 14,30; 16,30; 18,30; 20,30). MEDIAŞ: PROGRESUL: La răscruce de vînturi (orele 9,00; 11,15; 14,00; 16,30; 19,00; 21,15). TINERETULUI: Coarnele de aur (ora 10,00); Hugo şi Josefina (ora 16,30); Ultimul cartuş (orele 18,30 şi 20,30). CISNADIE POPULAR: Veronica se întoarce (orele 10,00; 16,00; 18,00 şi 20,00). AGNITA: 8 MAI: Dragostea începe vineri (orele 10,00; 16,00; 18,00 şi 20,00). DUMBRĂVENI: 7 NOIEMBRIE: Dragostea începe vineri (orele 18,00 şi 20,00). COPŞA MICA: POPULAR: Nu vor fi divorţuri (orele 17,00 şi 19,00). OCNA SIBIULUI: Homolka şi portofelul (orele 10,00; 17,00 şi 20,00). BAZNA-BAI: Eliberarea, seria a IlI-a (orele 17,00 şi 19,00). APOLDU DE SUS: 23 AUGUST« Queimada (orele 17,00 şi 19,00). 16,00 — Itinerar istoric. 16,30—17,00 — Extemporal de vacanţă la limba română. 17,30 — Telex. 17,35 — Curs de limbă germană. 18,05 — Telegrob. U.R.S.S. — itinerar gruzin. 18,25 — Muzică populară. 18,45 — întrebări şi răspunsuri. 19,15 — Publicitate. 19,20 — 1001 de seri. Călătorie In jurul lumii. 19,30 — Telejurnal. La cotele anului XXX. 20,00 — Cîntecul săptăminii. De 30 de ori, la mulţi ani! 20,05 — Seară pentru tineret. 21,30 — Ţara noastră, mindră floare (II). 22,15 — 24 de ore. Mitrel Preda: creşerea rolului consilicială ‘ţa economico-sopolitică. for populare în via localităţii^ patriei. Editura Studii despre Ion Creangă. Editura Albatros. Alexandru Boboc: NicoU Hartmann şi realismul contemporiţ, fică; ismul contemponi,. Editura ştiintî, fica; Iuliu Raţiu: Urin viaţa pionierească. Edituraontică; Eugeniureasca. Chenzbraum: Modigtăţi de comunicare în lumea ani,naietor. Editura ştiinţifică; Emile Folquet: Arta de a citi. Editura Albatros. Alexandru Crişan: Familia (U%5—1906). Contribuţii monografice. Editura Facla. Dumitru Graur, Fotb., Locul la mijlocul terenului, Editura stadion, farmacii 19, str. Turna» In. 1 14, telefon 1 10 79 (cu progrant special duminica între orele 7,00—13,00), nr. 24, str. N. Bălcescu, 53, telefon 1 34 28 (cu serviciu de noapte). Mediaş, farmacia nr. 38, Piaţa 23 August, 11 (cu serviciu denoapte), telefon 1 21 58. TEATRU Astăzi la ora 19,30, , Pe Tena Teatrului de stat din Sibiu are, joc spectacolul cu piesa Răposatul, SM la ora 20,00, la Moşna, piesa La Piloma, prezentată de actori ai secţiei germane a teatrului sibian. Centrul meteorologic Sibiu Bonu,.nică, vreme schimbătoare cu i3raî mai mult noros. Temporar va p'oua slab. Vîntul va sufla slab din sectorul sud-estic. Temperaturile minţime vor fi cuprinse între minus 3 şiminus 1 grad, iar cele maxime vor 05* cita între 3 și 5 grade. I □ TELEVIZIUNE Teleşcoală