Tribuna Sporturilor, 2001 (Anul 11, nr. 549-598)

2001-01-08 / nr. 549

Claudia Presăcan trece la canotaj Fosta gimnastă Claudia Premotivată de faptul că, pentru săcan, cea care s-a retras după gimnastică, vârsta de 22 de ani pe Jocurile Olimpice de la Sydney unde care o are sibianca este una a obţinut medalia de aur în concursul înaintată. Fostul ei antrenor de la pe echipe) se află în cantonament lotul naţional de gimnastică, Octavian la Poiana Braşov cu... lotul naţional Belu, consideră că Presăcan ar feminin de canotaj. Ea îşi va putea activa cu succes pe postul de continua, în acest fel, activitatea cârmaci al echipajului de 8+1, sportivă, trecerea la canotaj fiind____________Ovidiu Boica Popice/ Pregătiri Echipa Foresta Tălmaciu a Cazacu, sportiv care este intens reuşit să termine prima parte a curtat de către Electrica Sibiu, sezonului competiţional pe "Dacă va pleca, vom încerca să poziţia a treia a clasamentului, aducem un alt om de aceeaşi una destul de bună având în valoare, însă va fi greu", ne-a vedere greutăţile financiare prin declarat antrenorul Gheorghe care trece clubul. Prima partidă Ţivrea, din cadrul returului va avea loc legat de partea financiară, pe data de 4 februarie. Până antrenorul Ţivrea a ţinut să atunci, antrenorul Gheorghe mulţumească pe această cale Ţivrea va suna marţi, 9 ianuarie, conducerii socetăţii care adunarea întregului lot, din care patronează echipa, este posibil să lipsească Călin ______________________M.I. Schi/Antrenori Mihaela Fera pregăteşte o fStatică pentru Olimpiadă stabilită de câţiva ani în Statele Unite ale Americii, schioarea :ancă Mihaela Fera încearcă să se impună în meseria de tenoare. Stabilită în New Hampshire, Mihaela a înfiinţat, împreună u Dan legel, un fost practicant al sportului extrem, o fundaţie prin 3 sprijină sportivii pentru practicarea schiului. în acest sens, în 1998 copii din România au beneficiat de un cantonament de două * în State. în prezent, sibianca antrenează o sportivă de origine etică pentru Olimpiada de iarnă. (Oir. B.)____________ Omnisport/ Top tentata de premiere nu a fost stabilită încă Deşi se hotărâse iniţial ca data cadrul DJTS-ului, care au dorit să şi premierii celor mai buni 10 sportivi păstreze anonimatul, este posibil ca ai anului 2000 să fie 20 ianuarie, şi această dată să "cadă". Totuşi, de aceasta s-a amânat, mai apoi, speră ca premierea să se facă după pentru 3 februarie. Se pare că nici 10 februarie, dată până la care de această dată nu este "bătută în cuie" încearcă adunarea mai multor deoarece, după unele declarații fonduri de premiere din partea recente ale unor persoane din sponsorilor sibieni. iolhh Claudia Presăcan ar putea fi numită cea mai bună sportivă pe anul 2000 Ca în fiecare an, DJTS Sibiu va întocmi un clasament al celor mai buni 10 sportivi ai anului trecut. în acest an alegerea este extrem de dificilă deoarece 2000 a fost un an plin de evenimente sportive majore. îmbucurător este faptul că la toate aceste evenimente au participat şi sportivi sibieni, atât la Olimpiadă cât şi la campionate mondiale, europene sau Balcaniadă, cu toate că au existat şi unele greutăţi financiare, principala piedică a sportului de performanţă, inerentă acestei perioade de tranziţie. Cu toate acestea, sibienii au reuşit să obţină o seamă de rezultate remarcabile. Amintim aici doar pe câteva: Claudia Presăcan (gimnastică) - aur olimpic cu echipa, Claudiu Baştea (judo) - participare la Olimpiadă, Sabina Cojocar (gimnastică) - campioană europeană de juniori, Ioan Suciu (gimnastică) - locul 6 cu echipa la JO, Alexandru Caponi (judo) - locul I la Cupa Europei, Daniela Cârlan (marș) - locul III, cu echipa, la Cupa Europei, Marius Chescu (navomodelism) - campion mondial la clasa C4, etc. în concluzie, credem că sarcina de a întocmi o ierarhie a celor mai buni sportivi este o misiune extrem de grea. Un clasament neoficial Chestionate în privinţa ierarhiei finale, mai multe personalităţi din lumea sportului sibian ne-au ajutat să întocmim un clasament, neoficial, al primilor 10 sportivi ai anului 2000. Iată, în continuare, această ierarhie, care ne place să credem că nu va diferi prea mult de varianta oficială. 1. Claudia Presăcan -gimnastică (CSŞ Sibiu - Steaua București). 2. Sabina Cojocar - gimnastică (CSŞ Sibiu). 3. Alexandru Caponi - judo (CSŞ Şoimii Sibiu). 4. Claudiu Baştea - judo (CSM Sibiu). 5. Marius Cheşcu - navomodelism (AS Voinţa). 6. Daniela Cârlan - atletism (CSM Sibiu). 7. Sorin Ghibu - dirt-track (AS Voinţa Sibiu). 8. Iulia Lăcău-Rodean - şah (CSŞ Sibiu). 9. Andreea Selanschi - atletism (CSŞ Mediaş). 10. Nicolae Dună - judo (CSŞ Şoimii Sibiu), Ovidiu BOICA, Marius IONESCU Baschet James Grandholm ■ jucătorul și antrenorul secund al CSU Sibiu • a sosit din Statele Unite După un zbor cu peripeţii - o întârziere de 5 ore a cursei Chicago-Amsterdam - care a implicat pierderea comenzii directe cu Bucureștiul, jucătorul american James Grandholm, coechipier al elevilor antrenorului Mircea Vulc şi ajutorul acestuia pe perioada returului, a sosit la Bucureşti şi Sibiu. Americanul, al cărui contract cu gruparea sibiană a fost facilitat de diligenţele Bisericii "Stânca" din Sibiu, a fost legitimat la CSU Sibiu, la sfârşitul anului 2000, el urmând să-şi înceapă pregătirile cu noua sa echipă, miercuri 10 ianuarie, la ora 11, atunci când Njaschetbaliştii sibieni şi antrenorul lor principal, Mircea Vulc, vor reveni de la Păltiniş, unde efectuează stagiul pregătitor de iarnă. Până atunci, echipierii de la CSU Sibiu, aleargă zilnic zeci de kilometri, pentru a-și încărca "bateriile" în vederea reluării campionatului, eveniment ce se va produce în ziua de 20 ianuarie 2001, la București, unde CSU Sibiu va întâlni echipa Rapid București. Dintr-o convorbire telefonică pe care am avut-o cu antrenorul emerit Mircea Vulc, am aflat că pregătirile se desfăşoară, în bune condiţiuni datorită eforturilor "patronului" echipei preşedintele Consiliului Judeţean Sibiu, ec. Eftimie Costeiu, şi a directorului CRD Sibiu, domnul Kovesi. Vineri, 5 ianuarie, Cociş, a revenit la Sibiu, deoarece a suferit o entorsă, el urmând să urmeze un tratament intensiv de refacere. Octavian RUSU